Laetitia, Gent, Schepenenvijverstraat 06/R

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Laetitia, Gent, Schepenenvijverstraat 06/R

Ik heb eerst even een zoekactie laten lopen om te zien of er al niets te vinden was over haar.

Lekia is een geblondeerde Française uit Rijssel. Ze zat zaterdagnacht op nr 15 in de Vanderdoncktdoorgang. (Bar Le Rêve).
    Ze viel op als enige blanke tussen een rij Afrikaanse meisjes. Ze was ook de enige die minst liet zien. Ze zat in een smaakvol wit avondkleed, sluik haar in een hoog paardestaartje, met witte hoge hakken. Het kleed benadrukte haar jonge vrouwelijke rondingen. ;D
    Ze toonde ook minder enthousiasme dan de meisjes rondom haar en dat is iets wat mij wel intrigeerde, ze leek niet boos, ze leek gewoon de rust zelve: een ietwat eigenzinnige meid met stijl dus.
    Aangezien Afrikaanse meiden mij niet zo aantrekken moest ik haar maar eens proberen.
    Met een kort knikje haalde ik haar van haar stoel en ik ging op de deur af. Ze liet me binnen en ik betaalde de normale 50 euro voor pmc en nmc.
    Binnen gaf ik mijn ogen zo goed mogelijk de kost.
    Ze zag er uit als een studentje die je net mee had genomen naar een bal van de faculteit. Een mooi rond gezicht had ze, niet opgemaakt, het zou haar gezicht enkel verstoren. Je zou zweren dat je ze op een poepsjiek feestje had opgepikt.
    Een verzorgd jong lichaam in al haar glorie. Ik genoot van haar natuurlijk gevuld stevig A-cupje, verleidelijk mooie tepels, een geschoren kutje en een fijn lichaam dat toch nog een beetje sportief oogt.
    Een beetje onwennig in het eerste contact, maar ik vleide haar een beetje en ze liet toe dat dit meteen het ijs brak.
    Uiteindelijk spraken we niet zo veel, maar we genoten van de wederzijdse kalmte en het wederzijds respect, ik voor haar als vrouw, zij voor mij als klant, die we hadden. Er werd niet gejaagd, de sfeer was zeer goed.
    Het wederzijds begrip dat het enerzijds bij haar iets zakelijks was en anderzijds bij mij iets puur fysieks stond een positieve ervaring niet in de weg.

Lekia is jong, maar in elk geval heeft ze wel een paar goede kwaliteiten. Pijpen is niet slecht, al zijn er betere. Voor het neuken leidde ze me binnen in haar strak kutje. Ik kon het niet meteen passen en ik was even bang dat ze haar handjes daar zou houden, maar na alles even op zijn (of in haar) plaats gestoken te hebben legde ze zich comfortabel achterover, met het gewone beetje artificieel gekreun, zonder overdreven te storen.
    Ik mocht proberen diep te gaan in missionarispositie, maar aangezien ze bleef liggen, lukte dat niet zo. Voldoende om er plezier aan te beleven. Het duurde niet lang voor ik klaarkwam, ze was te jong en te mooi voor mij.
    Was een zeer positieve ervaring. Niet wild en passioneel, maar ingehouden en subtiel.

Ze zit er helaas enkel snachts, jammer.

zowat dezelfde ervaring gehad als men voorganger gisteravond. rond 10-11u. Lekia is niet zo actief als andere meisjes, direct diep binnengaan met neuken is precies voor haar een pijnlijke ervaring. met haar verwrongen gezicht heb ik haar gevrragd of ik het wat langzamer/zachter aan moest doen. maar dat hoefde na een tijdje al niet meer.kvond het vervelend dat steeds missionaris moest zijn (of bijbetalen) maar met haar prachtig gezicht/lijf/haar/... kan men jongeheer daar zeker tegen.
    Oh ja ze houdt haar schoentjes aan (louter feit, voor de liefhebbers) ; en heeft een sexy hoge jonge meisjesstem.

Commentaar

Ik was donderdagavond nogal geil en besloot om in de mooiere buurten van gent eens een kijkje te nemen. Ik had deze dame al een week of 2 ervoor zien staan maar toen had ze het blijkbaar te druk. Deze 22-jarige franse blonde mag gerust gezien worden, spijtig dat ze geen engels spreekt. 50 euro voor p&n 2 standjes. Deze juffrouw is zeker niet gehaast hoor, rustig de kleertjes uit en samen op het bed. Nu moet ik wel zeggen dat he pijpen wel wat tegenviel, zoals er wel meer dames doen, meer trekwerk dan pijpen en daar hou ik volledig niet van. Het neuken daarintegen kan ik wel goedkeuren, zij kwam boven op mij en bereed mij rustig, moet wel gezegd zijn dat haar kutje behoorlijk nauw is. Daarna nog eens op zijn hondjes en hopla zakje vol.

Commentaar

Heb deze meid ook enkele weken geleden bezocht op zondag morgen. Prijs 50 euro n+p.

Is een slanke meid met kleine fijne borstjes, komt mij nogal verlegen over en spreekt enkel frans.
        Het pijpen was het gewone, niet slecht maar ook zeker niet speciaal.

N had ik gevraagd voor zij op mij, dit was niet mogelijk omdat ze te moe was. dan ik maar op haar.

Was niet slecht maar zal bij deze ene keer blijven!

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 15, Bar La Rêve, Lekia (Fr) (goed)

Na een 3-tal weekjes heeft Thug weer de beentjes wist gaan strekken en met succes de avond afgesloten.

De avond was goed gevuld kwa plezierdamens, maar niet echt de lady's gezien die ik wou bezoeken. Wel een aantal damens gezien die ik eventueel wel wou proberen maar als je een beetje negatieve commentaar hoort over hun diensten zet je die rap uit je kopje, ik toch.
          Maar ook wel van een 2-tal lady's van plezier héél positieve verhalen gehoort.
          We zijn deze keer beland bij Lekia, al een tijdje zien zitten natuurlijk. Maar die avond heeft ze me wel overtuigd om eens een verwenbeurt met haar te mogen delen. Na wat heen en weer geloop voor haar raam toch maar de stap gezet om binnen te gaan. Besloten om 50€ armer te worden of Lekia 50€ rijker te maken.
          Effe een kleine confercatie gehad met haar en ik mocht me dan naar de kamer begeven. Wat me op viel was dat ze alles rustig aanpakte, geen gehaast van we gaan die klant eens buiten smijten na 5min. Integendeel.
          Lekia is van dezelfde leeftijd als mij, met het verschil dat Lekia méér ervaring heeft dan ik. Ze komt idd van Le France. Lekia kan je beschrijven als de ideale schoondochter op het uiterlijk afgaande dan.
          Ik kleede me rustig uit op de kamer, Lekia was nog het één en andere aan het wegleggen, toen ze me vergezelde in de kamer stond ik al half nude. Toen ik me plaats nam op het bed, begon Lekia zich maar pas uit te kleden. Dus ik heb zowaar een soort van striptease gekregen van haar. Heb natuurlijk goed mijn ogen de kost gegeven en haar body bewonderd.
          Lekia bezit over een kleine A-cup maar dat stoort me totaal niet, ze bezit over een navelpiercing en een tattoo op haar onderrug.
          Ze vergezelde me op het bed, en bracht mijn little thug in volle glorie, het rubbertje erover en begon me zalig te pijpen. Ik genoot er echt van, maar na een aantal minuutjes stelde ze voor welk standje ik wou. Ze begaf haar on top, waarbij ze eerst een kleine kennis maakt met het vrouwelijk en het mannelijk geslacht. Ze voelde dat het goed zat en liet haar vervolgens gaan.
          Met een afwisselende ritme berijd ze u met véél plezier. Af en toe kijkt ze u diep in de ogen aan, geil blikje toch. We zijn dan overgeschakeld met Thug on top. Ze kost mijn ritme wel appriceren waar ze zelf haar bijdragen ook in meewerkte. Het heeft natuurlijk niet lang geduurd tot ik mijn zaakje heb voldaan.

Conclusie: Ziet me zeker eens terug. Kort en krachtig.

The Thug

Commentaar

Gent, Vanderdoncktdoorgang 15, Bar La Rêve, Laetitia (?)

Tot mijn grote verbazing nog geen bespreking gevonden van deze dame, dus maak ik er zelf maar één. Verbazing, want naar mijn bescheiden mening één van de mooiste meisjes uit Gent en ze doet dit werk toch al een tijdje.
            Bon, zo heb ik dus op een mooie avond mijn "beste vriend" nog eens zijn zin gegeven en ben ik bij deze babe binnengestapt.
            Ze spreekt Frans maar ik geloof wel dat ze de Belgische nationaliteit heeft.
            De gebruikelijke tarieven, ik koos voor neuken+pijpen+beffen.
            Haar "slaapkamer" is best gezellig ingericht maar aangezien dit forum niet over binnenhuisinrichting gaat zal ik jullie de verdere details daarover besparen.
            The action.
            Om mijn "beste vriend" in verhoogde staat van paraatheid te brengen, begon Laititia me eerst tergend traag en heel zacht af te trekken. Zàààlig! Om echt eerlijk te zijn: ik ben nog nooit zo lekker afgetrokken geweest. Ze had niet al te lang moeten voordoen of ik was zo in haar hand klaargekomen. Maar gelukkig stopte ze dus na een tijdje en was het tijd om het rubbertje aan te brengen. Ook dat deed ze zéér professioneel en volledig pijnloos. Hier kunnen veel meisjes nog iets van leren.
            Ze vroeg of ik eerst gepijpt wilde worden of eerst wilde beffen. Ik wist het niet direct en dan hebben we maar een 69 gedaan.
            Ik kreeg geen spijt van mijn vraag om haar te mogen beffen. Ze heeft een mooi schattig klein roze kutje, precies het soort waar ik van hou, hmmmm...
            Vingeren mocht wel niet
            Maar bon, toch wel een heerlijke ervaring alles bij elkaar.
            Na een tijdje, ze kijkt niet echt op haar klok hoor, was het tijd om te neuken.
            Zo'n bloedmooie vrouw, het was duidelijk dat ik tijdens de daad een goed uitzicht wou, haar in volle glorie wilde bewonderen. Daarom heb ik gekozen om het rechtop staand te doen - het bed heeft daar gelukkig de juiste hoogte voor. Zij liggend op haar rug en haar benen omhoog. Een bijkomend voordeel aan dat standje is dat je zelf het ritme kunt bepalen. Zo kun je eventueel nog vertragen of ff stoppen als je denkt dat je gaat komen, om zo de zaak een beetje te rekken. Interessant in theorie, maar in praktijk...
            Laetitiea is ZO móói! Bovendien voèl je ook echt nog vrij goed haar kutje, ondanks het feit dat ze door haar uiterlijk waarschijnlijk méér dan klanten genoeg heeft. Nee, echt lang heeft het niet geduurd maar het was wel heel goed.
            Dus tot hier toe alles ongeveer positief en dan toch mixed feelings?
            Dat zit zo. Ze is bloedmooi, qua "techniek" echt 100%, ze is in feite zelfs vriendelijk, en ik ben toch heerlijk klaargekomen. Allemaal zaken waarvoor ik haar dankbaar ben. maar ze doet alles wel zonder enig spoor van enthousiasme; voor een GFE moet je hier zeker niet zijn. Als je daarmee kunt leven, dan is deze dame zeker een aanrader.

Commentaar

Gent, Vanderdoncktdoorgang ??, Laetitia (uitstekend)

Op zonnige donderdag avond wandelde ik even rond in het Gentse. Spijtig genoeg bleven er veel ramen gesloten . Toen ik in de vanderdonckt-
              doorgang liep en juist buiten de galerij een mooie slanke brunnete zag. Ik zag deze dame wel zitten, Toen ik binnen ging zag ze ze er nog knapper uit. Laetitia, franstalig rond de 25jaar slank een A cup een tattoo op de onderrug.
              Na de normale prijs betaald te hebben (50euro) gingen we naar de kamer. Ik mocht 2 posities kiezen na het nodige pijpwerk kwam ze vanboven op mij zalig. Ik streelde haar heerlijke kleine borsten toen ze mij op mijn hoogtepunt bracht zalig! Na een 20 min stond ik met een voldoening terug buiten. Ik raad deze dame aan iedereen aan superlief,vriendelijk en nog knap erbij.

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang ??, Laetitia (uitstekend)

Deze week ook langsgeweest bij laetitia en mij niet beklaagd.
                (ze zit trouwens in nummer 15, waar de foto van Estelle hangt)
                Dacht eerst dan ook dat ik met de genaamde Estelle te maken had maar dat bleek dus niet zo te zijn.
                laetitia dan, ze heeft een fantastisch lichaam en gebruikte het zoals het hoort.
                Niet veel speciaal te vertellen over het pijpen of neuken maar gewoon goed.
                Heb eigenlijk niet gevraagd naar speciallekes, had toch niet het nodige geld mee.
                Ze is zeker nog een bezoekje waard.

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 15, Bar Beau Rêve, Laetitia (uitstekend)

Hoi medewandelaars ,
                  het was al een tijdje geleden dat ik nog eens in Gent bij een dvp was geweest .Nu ben ik wel al eerder bij Laeticia geweest en was de vorige keer in januari 2009 maar toen was ik nog geen forumlid hier dus was er ook geen topic van mij over haar.
                  Toch wou ik graag eens over deze Franse schoonheid schrijven.
                  Het verbaasd mij trouwens dat het al een behoorlijke tijd geleden is dat er nog over haar was geschreven .
                  Ik had Laeticia zien toekomen en ze zag er heel knap uit .
                  Dan wat rondjes gelopen en intussen was ze al een paar keer bezet geweest .
                  Uiteindelijk zag ik de bloedmooie Laeticia zitten maar ze zat nu in de pas heringerichte bar naast bar Le Reve ,waarvan ik het juiste huisnummer helaas niet weet .
                  Eerst stapte ik voorbij maar mijne lul dacht daar blijkbaar anders over , Laeticia zag mij twijfelen en lachte toen mooi naar mij .
                  Binnen standaardtarief gekozen voor 50 E , beffen kon ook bij haar dat is 25E extra ,dus haar prijsjes vallen reuze mee en ze is bovendien heel erg knap .
                  Laeticia vroeg ook waarom ik zo zelden bij haar kom .Nu ben ik het Frans niet echt meester en gaat het Engels mij stukken beter af ,en is het dus behelpen en ik sla toch graag een praatje met de gekozen dvp .
                  Dan uit de kleren gegaan,Laeticia was mooi gebruind en gaf mij een zachte ,niet super maar goede pijpbeurt die toch wat kort was vond ik in vergelijking met andere dvp's waar ik bij ga.
                  Dan haar lekker op zijn hondjes geneukt , wat was het aangenaam neuken met haar en ik kwam al vlug zalig klaar .Ze kreunde ook zachtjes .
                  Voor een gfe moet je inderdaad niet bij haar zijn maar wil je eens goed neuken met een knappe dvp dan ben bij haar wel aan het goede adres.
                  Wel een minpunt was toen ik we ons opfristen dit aan een gootsteen ipv lavabo was ,en dit toch in een heel reccent heringerichte bar .Was ze nog niet klaar of blijft dit zo
                  De vloer was ook nat .Dit alles is uiteraard niet de fout van Laeticia .
                  Laeticia zelf lijkt een heel romantisch meisje,haar kamertje was ingericht met kaarsjes .
                  tot een volgende ,
                  SEXSTAR

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 02, Bar Unique, Laetitia (Fra)(goed)

De laatste maand ben ik een aantal keer bij Laetitia langsgeweest.
                    Ik was al een aantal keer langs haar raampje gepasseerd, steeds lacht ze vriendelijk, zonder op het raam beginnen te tikken om je te lokken.
                    Juist omdat ze mooi en vriendelijk leek zonder je willen binnen te lokken nam ik de stap om bij haar binnen te gaan.

Tot nu toe heb ik me dit nog steeds niet beklaagd. Naarmate ze je beter kent komt ze ook wel wat losser precies.

Allesinds, ik ben fan van Laetitia

Greetzzz

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 02, Bar Unique, Laetitia (Fra)

Een tijdje geleden deze dame ook opgemerkt tijdens het wandelen, zo rond 13 uur. Laetitia droeg een roze setje dat haar rondingen mooi accentueerde. Ze lachte vriendelijk en dan maar binnengegaan. Daar afgesproken voor 50 euro en haar gevolgd naar de 1e verdieping. Ze nam eerst een vochtig doekje om Long Don Junior af te kuisen en begon vervolgens aan een pijpbeurt (mc) die goed gevarieerd was en lekker diep. Ondertussen mocht ik haar overal aanraken. Na een tijdje vroeg ze welke "position" ik wou en gekozen voor cowgirl. Ze deed actief mee en ik had een ideaal zicht op haar gebruinde lichaam. Op den duur bracht ze bij elke beweging haar borsten speels naar mijn mond en er weer vandaan, zodat ik net de tijd had om er even aan te likken. Vervolgens gekozen voor missionarishouding. Hierbij nam ik haar enkels vast en stak haar benen wijd in de lucht. Ze leek dit wel te apprecieren want ze begon zichzelf te vingeren, over haar borsten te wrijven en luid te kreunen. Tenslotte overgegaan in doggy, waar ik een prachtig zicht in de spiegel had en haar overal goed kon betasten. Het hoogtepunt liet dan ook niet lang op zich wachten. Na deze "effort" kreeg ik enkele papieren doekjes en zij waste zich volledig aan de lavabo. Ongeveer 25-30 minuten binnengeweest, ze gaf totaal geen gehaaste indruk en voor mij een van de beste ervaringen tot nu toe.

Commentaar

Zaterdagnamiddagwas ik nog eens op wandeling in het bekenste uitgaansbuurt in Gent
                        ik had een uur te overbruggenen dacht : ja waarom niet?
                        In de Schepenvijverstraatthv de bar Unique, eerste raam rechts, werd mijn zicht aangetrokken door een wulpse smsende brunette,gekleed in een zwart-witte kleine short en topje. Haar décolleté liet twee mooie D-cup sillicone borsten verraden.
                        toen ze me zag begon ze te lachen en liet me binnen.
                        In het frans stelde ze zich voor als Leaticia en was gans verrast toen ik haar in het FRANS antwoordde.het ijs was meteen gebroken.Ik stelde haar voor om een onderonsje van 100 euros te hebben.
                        We gingen allebeide naar boven via de steile trap. Ik moest me inhouden om met mijn handen niet haar super mooie kontje aan te raken. In de kamer zei ze me wat mogelijk was. verschillende standjes naar keuze, beffen, vingeren en aanraken. Kussen was spijtig genoeg niet mogelijk. Domage ......
                        We kleedden ons uit. Man, man, wat heeft leaticia een super mooi lichaam. 1M65, D cup borsten (silicone), en wat een kont en een mooi geschoren poesje. Ze vroeg me om op het bed te gaan liggen en begon mijn dingetje te aaien.
                        terwijl hij groter werd, mocht ik overal aanzitten. mijn handen verdwaalden tussen haar billen en achterwerkje en ik kon reeds voelen dat ze goed nat was. Ze begon te kreunen toen een vinger haar kutje begon te exploreren.
                        Achteraf gingen we in 69 stand. erwijl ze me heerlijk verder pijpte, kon ik naar hartelust haar billen met mijn handen uit elkaar te rijten en haar poesje en klitje schoon te likken. Spijtig geraakte ik niet tot naar haar aars.
                        Weer gingen mijn vingers op avontuur en gleden recht in haar kut. Weer hoorde ik tussen gepijp wat zuchten en kreunen.
                        lang moest het niet duren of ik vroeg haar omzich te spietsen op mijn redelijk dikke penis. Als een amazone
                        gleed ze langszaam over mijn eikel en met een kreetje liet ze hem volledig erin schuiven. Eens het pijn voorbij, begon op en neer te bewegen. Aangemoedigd door haar genotskreetjes versnelde ik het tempo en vrij snel explodeerde ze.
                        Ons avontuurtje was hierbij nog niet gedaan.
                        Achteraf wilde ik haar doggystyle nemen. Op handen en voeten liet ze mij haar binnendringen.
                        Met gekreun begon ik haar lekker plat te neuken. Ik had in die houding een lekkere zicht op mooie achterwerk en een propere anus. Spijtig dat ze de sodomie niet doet......jammer...dat zou zeer geil zijn.
                        Uiteindelijk vroeg ik haar om de missionaris stand te doen. Met wijd open benen ontving ze mijn penis in haar kletsnatte pruimpje. Met kreetjes, met geile taal, met gezichtstrekken die niets aan de twijfel overliet, begreep ik dat ze weer klaarkwam. "OOOH FUCK" kreeg ik zelfs te horen.
                        Nu was het eindelijk mijn beurt om te spuiten. Ik vreef mijn penis op haar buik gedurende een paar seconden en aangemoedigd met geile woorden, explodeerde ik. Het condoompje werd redelikk volgevuld.
                        We hadden achteraf nog wat tijd en terwijl we ons allebeide verfristen en aankleedden, konden we nog wat napraten.
                        Met een kusje leidde ze me naar haar deur en verliet ik voldaan de buurt samen met haar gsm nummer.

Deze 26 jarige brunette is fantastisch mooi en zeker de moeite waard. Mijn oordeel : uitstekend, uitmuntend.
                        Ik zal haar zeker nog een paar keer bezoeken. Ik kan haar mooie D cup silicone joekels niet weerstaan alsook haar higienisch proper kutje dat ik nog verder wil onderzoeken.

Commentaar

Deze meid ken ik sinds ze begon...ze is uitgegroeid tot een volwaardige hete stoot...ze is echt het beste dat er te vinden is in het Gentse...
                          vorige keer is ze serieus klaargekomen...ze moest bekomen...nadien heeft ze me op een geweldig ritje getrakteerd!

behandel haar met respect want ze verdient dit!

elke weekdag van 14:00 tot 18:00...druk bezette dame!

Commentaar

Beste wandelaars hier volgt er nog eens nieuws over mijn lieve Laetitia.
                            Sinds mijn laatste bericht heb ik deze franse meid nog een twintigtal keren bezocht.
                            Ze heeft me nog nooit teleurgesteld. Ik kom haar altijd voor een half uur bezoeken (100 euros).

Het is iedere keer geile vuurwerk. Vingeren, overal aanraken, proper poesje likken, uitstekend zuigwerk en bijna een vinger in haar kont ingeschoven. Ze houdt van sex en doet met mij meerdere posities. Ze komt inderdaad heerlijk klaar
                            wanneer je goed bent in sex en als je groot geschapen bent. Size does matter for her. Ik mocht ook reeds op haar klaarkomen zonder rubbertje- ik vind het supergeil.

Laetitia is ook altijd geil kort aangekleed. Ja ze heeft een pracht van een lichaam. Strak kontje, super boezems en een lekker kaal geschoren kutje, meer heb ik niet nodig om heerlijk te spuiten
                            Zij is eerder goed bezet omdat ze veel vaste klanten heeft Ze blijft nooit lang voor haar raam zitten, er is ieder keer iemand voor haar deur te wachten (waaronder mij natuurlijk).

Deze meid is een schatje en een hete bom!!! Geliev er zorg voor te dragen.

Commentaar

Een serieuze tegenvaller, vooral omdat ze niet deed wat er afgesproken was, en ik kan me echt wel goed uitdrukken in het Frans.

En heel heel sloom, traag op gang komen, om tijd te rekken vermoed ik. Ofwel was ze nog niet goed uitgeslapen, 't was 10u zaterdagmorgen (toch had ik niet echt de indruk dat ze moe was) ofwel was ze zo sloom omwille van drugs of een jointje, ik wil zeker geen steen werpen naar haar maar ik vermoed dus dat het gewoon om tijd te rekken was en ze dacht al dat ik een vol uur bij haar ging zijn (aja, in dat geval zeeën van tijd om de boel te rekken), een paar keer (toen we al begonnen waren) zei ze "Deux cents euros si tu reste une heure".

Daarom ben ik het na <10 minuten afgetrapt ipv de 30min. En zij maar zeggen: "mais mon chérie ..."
                              Pff, 'k heb weinig zin om er nog veel over te schrijven. Ben ook wel zo ontgoocheld omdat ik de dag ervoor ook al een andere slechte ervaring had in Gent. Ik moet gewoon leren naar de DVP's terug te gaan bij wie het wel goed was!

En ook eens proberen (heb dat hier net ergens op het forum gelezen) niet direct de volledige afgesproken prijs te betalen maar de laatste +/- 30% pas geven als de afspraken nagekomen zijn.

Commentaar

Laetitia werkt in niet in t weekend dus t zal een andere moeten zijn...Laetitia heeft op haar onderrug een tattoe (bokshandschoenen)...en tijdens de week werkt ze van 14 tot 19.

je moet bin iemand anders geweest zijn.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door steve_smid
                                  Ik ben niet meer zeker van haar naam, ik onthoud namen slecht, zeker bij mensen die ik pas voor het eerst ontmoet. Niet enkel bij prostituées (bovendien toch fake namen en zelfs regelmatig een andere) maar bij gelijk wie die ik voor het eerst ontmoet.

Of misschien heeft de Française van vandaag wel Laetitia als naam misbruikt omdat ze weet dat de echte heel veel succes heeft.

Een tatoo heb ik niet direct gezien.
                                  Ze had hele kleine borstjes, eerder AA dan A schat ik.

Normaal gezien kan ik komende vrijdag daar een toerke doen tussen +/- 16u en 16u45.
                                  En dan eens zien of er een andere Française zit.

Het kan natuurlijk ook altijd dat ze vandaag wel eens werkte want werkschema's en -plaatsen liggen bij DVP's niet altijd even vast en misschien had ze opeens rap geld nodig.

de echte Laetitia zit er al 3 jaar op die plek, ze verhuisd niet. Ik ken haar al 6 jaar en ze is echt een klasse madame...veel te mooi om daar te zitten. Je zal wel merken dat ze heel druk bezet is.
                                  ze zit altijd uiterst rechts op nr 2.

Ze heeft een ferme d cup silicone en mega lekkere kont om in te beuken!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door steve_smid
                                    De reviews mogen dat wel eens aangepast worden, er staat daar nog A-cup!!
                                    Als er D-cup had gestaan dan had ik haar nooit verward met haar landgenote die verder wel aan de beschrijving voldoet.

Ik, de idiote naïeveling had zelfs compassie toen ik zag hoe klein ze waren want ik veronderstel dat ze liever toch grotere borsten had gekregen van moeder natuur. Maar als ze nog een paar venten bij haar lepels zal hebben dan zal ze snel ook sili's kunnen steken maar dat zal niet simpel zijn vermoed ik vertrekkende van een AA, 't resultaat zou kunnen tegenvallen, boontje komt om zijn loontje ...
                                    vroeger had ze geen sili, een a cup, dan sili c cup en nu d cup...

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 02/R, Bar Unique, Laetitia (Fra)

Op 23 december bij haar terugkeer van een weekje verlof heb ik nog eens met mooie Laetitia afgesproken. Ik kwam met een fles champagne om in stijl Kerstmis te vieren. Laetitia droeg een strakke rode jurkje die mooi haar lichaam versierde. Eens boven betaalde ik voor een half uurtje. Eerst dronken we een glaasje en zonder zich te haasten kleedden we ons uit. Ze aaide mijn penis bijna onmiddellijk omdat ik redelijk groot geschapen ben. Ik mocht haar overal betasten. Mijn vingers gleden in haar kutje en verdwaalden ook naar haar anusje. Ik kon er zelfs eentje in duwen. Het pijpen verliep foutloos. Laetitia deed dat op een heerlijke wijze. Ze keek me langdurig in de ogen om te zien of dat ik genoot. Ze glimlachte. Ze at mijn penis letterlijk opalsof haar leven ervan afhing. Ondertussen onderzocht ik met mijn vinger haar natte kut. Met een luid gekreun gleed ik er een tweede bij.
                                      Na de préliminaires kwam ze zitten op mijn leuter. Hij stond voor haar fier in geef acht. Na een flinke neukbeurt nam ik Laetitia doggy style waarbij ze klaarkwam. Achteraf volgde de missionaris stand. Ik ging er hard aan toe. De kreetjes en de "OOOOHH FUCK's" weerkaatsten in haar kamertje. Het was voor mij teveel en vroeg haar of dat ik op haar achterwerkje mocht spuiten. Ze zei "OUI" zonder aarzeling. Na een paar sekonden spoot ik mijn sperma op haar "fesses" en rug. Heerlijk. Laetitia is voor mij de beste, het nek plus ultra van de DVP. Eens ze je goed kent en je een regelmatige klant bent, laat ze jou veel doen. Een subliem engeltje à la française. Na ons rustig verfrist te hebben, kleedden we ons opnieuw aan. We dronken ons champagnefles leeg en met een zwoele kus leidde ze me naar buiten. Alles bij elkaar geteld ben ik een uur bij Laetitia geweest. En wat een bezoek zeg!!!!! Klassevrouw, hygienisch, vriendelijk, tolerant en wat het seks betreft is ze een moment suprème. We zien ons heel graag, bewijs ervan haar vele smsjes op mijn gsm. Deze Laetitia wil ik nog lang bezoeken.

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 06/R, Bar La Séduction, Laetitia (Fra)

Heb de proef op de som gesteld na de positieve reviews hier te lezen en ik kan alleen maar ten volle beamen.

Deze namiddag zag ik op dit adres een rondborstige dame zitten met een sexy "Police"-topje. Toen ik hoorde dat het een Française was wist ik dat ik goed zat ( je moet er dus inderdaad wel op de juiste dag en dagdeel zijn om ze te spotten, want ze zit er niet heel de week dag op dag ).

Ze was blij dat ik haar naam had horen vallen. Heel vriendelijk en geruststellend meisje. Geen haast, geen brutaal en snel afhandelen.
                                        Mijn Frans is naar de mindere kant ( na jaren verwaarloosd te hebben ), maar dat stelde ze me niet kwalijk en we konden toch nog alles goed afspreken.

Kleedden ons beiden uit en mocht me vergapen aan een magnifiek proportioneel lijf. Kont is lekker vlezig. Taille is ongelofelijk mooi afgelijnd en haar grote silicone tieten zien er prachtig uit. Gestijld haar. Tintje bruin. Ze verzorgt zich écht goed.
                                        Eenmaal betaalt, geen gemor, geen blijven smeken om meer geld, gewoon overgaan tot een flinke beurt zoals je verwacht bij een bezoek.
                                        Stelde me op mijn gemak door liefelijk strelen en zeer rustig me af te trekken. Mocht overal aanzitten en haar zachte lijf bestuderen gaf me een ongelofelijk harde erectie. Ik ben een "grower" en hem zien groeien tot volle lengte stelde haar tevreden ( ja, ze is inderdaad een geile poes die van lange lullen houdt ). Haar glimlachje verraadde een lustvolheid die ze onmiddellijk liet blijken door te vragen of ze me nu mocht pijpen.
                                        Genoot van een zeer zachte pijpbeurt. Het muziekje op de achtergrond hielp ook om een zeer erotische sfeer te scheppen.
                                        Ze neemt haar tijd om dat mooi af te ronden en vroeg me dan telkenmale welke positie ik verkoos. Ik wou eerst haar op mij.
                                        Laetitia weet hoe ze een man moet afrijden. Met haar dikke borsten mooi wiebelend boven je gezicht kan ze het niet laten zichzelf af en toe te bewonderen in de spiegel. Dat mag ze zeker, want ze is daadwerkelijk een Aphrodite in de daad.
                                        Kreunen doet ze zo lekker. Ze plaatste haar hand tegen de muur om met volle kracht op mij te rammen. Terug, ze neemt al de tijd van de wereld om in die positie je ten volle te plezieren. Voelde dat ik bijna ging klaarkomen dus ging over tot een ander standje voor het al gedaan was.
                                        Dan doggy en ik kan echt garanderen dat haar groot achterwerk mooi klapt als je er tegenaan stoot. Beukte zo hard dat mijn beenspieren er bijna van verrekten. Alweer hoorde ik niks anders dan lekker "OOHH" en "MMMM".
                                        Dan missionarisstandje en dat hebben we wel een tijdje volgehouden tot ik klaarkwam.

Nadien, op het gemak, wat wassen en kleren terug aan. Ze wou dat ik me niet haastte en we praatten nog wat bij.
                                        Bij het buitengaan een kus op haar zachte wangetjes. "A bientôt!" met als antwoord en een welgemeende glimlach "J'espére!"

Een van de beste ervaring tot nu toe. Ik denk dat ze er een vaste klant bij heeft. Ik geniet er nog sterk van na een paar uur later.

Mijn Frans zal ik er een beetje door bijspijkeren, want ze is een groot herhalingsgevaar en ik wil zeker dat de communicatie ietsje vlotter kan verlopen van mijnentwege.

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 06/R, Bar La Séduction, Laetitia (Fra)

Hallo iedereen,
                                          sinds mijn laatste berichtje heb ik ondertussen Laetitia een twintigtal keren bezocht. Iedere keer is het een ware lustfeest met vuurwerk. De laatste tijd ontvangt ze mij altijd in haar "Police" outfitje met al dan niet lingerie eronder, al heb ik mijn voorkeuren. Zonder dus. Na het betalen voor een halfuur(100 euros), babbelen we eerst en na het uitkleden omhelzen we ons voor het spiegel. Ik geef haar wat kusjes en onze mondjes raken bijna samen. Mondzoenen laat ze niet toe. Alleen in haar privéleven kan dat. Body to body begint Laetitia mij te strelen. Al snel daalt haar hand naar mijn stokstijve ijspik en begint die te masturberen. Met haar geile blik pak ze een condoom en plaats die over mijn lul om mij dan lekker te zuigen. Afwisselend draait ze met haar tong over mijn eikel en slorpt ze dan volledig in haar mond. Glimlachend naar mij kijkend en zo geil als wat vreet ze mijn penis op. Laetitia is daadwerkelijk verlekkerd op dikke pikken. Nadien gaat ze op haar rug liggen op het bed en begin ik haar te beffen en vingeren tegelijkertijd. Een en dan twee vingers vedwijnen in haar nat en hygienisch kutje. Ze voelt zo heerlijk warm aan. Laetitia kreunt van genot en speelt ondertussen met haar prachtige D-cup silicone borsten. Lang kan ik niet weerstaan, ik pak mijn ding en na wat glijmiddel aangebracht te hebben, schuif ik hem in Laetitia's neukgrotje in missionaris stand. Zij hou niet op van het kreunen en moedigt mij ook aan om door te stoten.
                                          Ik probeer hier ook meestal wat variatie in te brengen door ook gehurkt te beuken en met haar benen op mijn schouders te laten rusten. Ik laat haar ook op haar zijkant draaien en blijf lekker rammen. Hier kan ik haar "fessekes" stevig in mijn handen houden. Daarna pak ik Laetitia "doggystyle". Ze plaatst zich op het randje van haar bed, zo dat ik gemakkelijk mijn kletsnatte lul weer in haar kan schuiven. Diep in haar. Ik hou mijn handen aan haar heupen en begin ik lustvol te stoten. Laetitia roept het uit en moedigt mij opnieuw aan om harder door te gaan. Een vinger vindt zijn weg naar haar anus en schuift gedeeltelijk in,wat Laetitia nog meer doet schreeuwen. Ons avontuurtje gaat door met de amazone stand, zij op mij. Beurtelings bewegen we. Eerst zij een paar stoten en dan mij. Met een prachtig zicht op haar borsten, waarvan ik de tepels met mijn tong bewerkt. Al beukend verdwaalt een vinger opnieuw gedeeltelijk in haar poepgaatje. Weer wat gekreun en gehijg en geile aanmoedigingen vullen de kamer. Als laatste standje laat ik haar op haar buikje liggen en vraag ik Laetitia om haar kontje wat omhoog te steken en haar benen uit elkaar. Plaats genoeg om haar opnieuw te penetreren, als het ware bijna sodomiseren, en stevig te pakken. Laetitia roept het dan meestal uit van genot en komt dan af en toe klaar. Mijn geilheid bereikt dan ook haar piek. Grommend kom ik klaar. Mijn ballen ledigen zich volledig met of zonder condoom.
                                          Uitgeput en zwetend verfrissen we ons achteraf. Onze gesprek gaat dan weer over het alledaagse leven en niet meer over geil gedoe, al kunnen we daar samen nog grappen over maken.
                                          Ik geef Laetitia nog wat kusjes en zij aarzelt niet om mij een zwoele kus op mijn wang te geven.
                                          Zo eindigt Laetitia's dag, meestal met mij als laatste klant. Seksueel voldaan keren we beiden naar huis met iedere keer de belofte om ons de volgende week opnieuw in elkaars armen te liggen. De "OOOOHHH FUCK"'s wil nog lang horen roepen.