Delphine (Nig), Brussel, Weidestraat 019

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Delphine (Nig), Brussel, Weidestraat 019

Gisteren op aanraden van iemand op het forum langs gegaan in de weidestraart 19 bij Delphine. Ik vind de topic niet meer dus schrijf ik maar een nieuwe. Delphine is een 32 jarige Nigeriaans meisje.Haar gezicht is niet superknap maar het kan er mee door en haar lichaam is wel heel mooi. Ze vroeg 25 euro voor pijpen en neuken maar ik gaf er haar 50 om een uurtje te mogen blijven. DElphine begon me meteen uit te kleden en begon mij te pijpen ZONDER condoom.Na een tijdje van haar mondje te hebben genoten besloot ik om haar ook wat te laten genieten en stelde een 69 voor. Dit was geen probleem en haar kont-en kut gaten rook heerlijk. Nadien kwam ze op me zitten en begon ze me heel wild te berijden. Ik kwam heerlijk klaar. Nadien hebben we een kwartiertje over haar leven en seksverslaving gepraart. Waarna ze weer aan mijn lul begon te trekken en er van versteld stond dat hij zo snel weer klaar was. De tweede keer heb ik wel het initiatief genomen. Nadien heb ik nog een sigaretje gerookt en wat verder gepraat tot er een nieuwe klant opdook. Deze dame is echt een absolute aanrader. Zeer goedkope prijs voor goede sex en een vriendelijke ontvangst. Een echte toppertje.
    btw: er staat ook een echt bed en nadien kan je je wat opfrissen.

Gisterenavond nog eens langs geweest bij Delphine... Stond op het punt naar huis te vetrekken, maar mocht toch nog binnen...
    Is me direct beginnen pijpen zonder condoom... Was nogal geil dus het duurde niet lang of mijn sperma spoot in haar hete mondje... Ze bleef echter gewoon doorpijpen... Ze hield mijn lul lekker stijf en liet me een kwartiertje later nog eens spuiten...

Leuk begin van het weekend!!!

Pol
    Te bed of niet te bed...

Commentaar

Zo zie, Gisteren middag een half uurtje bij Delphine geboekt. Het is een babbelkont, dat is zeker. Maar ze is erg lief. Ze pijpt erg goed èn zc. Ze is erg beleefd en enthousiast. Kader is - zoals meestal in die etablissementen - afgeleefd, maar je komt niet om architectonische hoogstandjes te bezoeken.

Besluit: indien pzc, waarschijnlijk een van de beste adressen in Brussel.

greetz

Commentaar

na het lezen over delphine heb ik mij donderdag toch gewaagd om eens bij haar te gaan . ik was reeds om 11 u aanwezig maar was om 12 u het wachten beu ,maar opeens om 12 u kwam ze aan .ik was om 12 u 30 haar eerst klant en vroeg de prijs ,het was 25 euro heb haar 30 gegeven .na ons bijden uutgekleed hadden begon ze mij te pijpen zonder condoom , en het duurde niet lang of ik kwam in haar mondje klaar ,wat kan deze mijd pijpen .na eenige tijd begon ze terug te pijpen ,en opeens werd er aan de deur geklopt ze ging kijken ,ze zij er is een klant ,dan maar het mutsje aangedaan en beginnen neuken wat werd ze nat en kruunde we kwamen bijden klaar .ze stelde mij voor om eens een uur te blijven voor 50 euro .ik heb dan maar voor donderdag eens een afspraak gemaakt . wat doe ze meer voor 50 euro , mag men haar da beffen en annaal wie heeft al eens voor gedaan 50 euro

Commentaar

Een heel vriendelijke dame dat zeker. En géén zager of aftroggelaarster zoals zoveel van haar zwarte zusters in Brussel.
          Verre van een schoonheid dat ook.
          Pijpen inderdaad zonder condoom, neuken zeker met. (zou ook ni zonder willen). Pijpen is niet slecht maar toch ook al beter gepijpt geweest met condoom.

Delphine is zeker geen afrader, maar ik ga niet meer terug denk ik.

Commentaar

Ben vandaag eindelijk naar Delphine kunnen gaan.
            En inderdaad, alles wat over Delphine geschreven staat is juist. (zowel positief als negatief).

Heb even moeten wachten voor ik binnen kon; net toen ik binnen wou, glipte er iemand voor mij binnen. Resultaat: een half uurtje moeten rond lopen in de regen. :-[ :-[

Eenmaal binnen staat haar mond geen seconde stil. Ken gans de familiestamboom onderhand.
            Delphine is wel héél vriendelijk en enthousiast.
            Heb 30 euro gegeven (vroeg maar 25) en begon me lekker te pijpen zonder.
            Dit kon ik niet lang uithouden en ja, ze pijpte door tot de laatste druppel weg was.
            ZIj vond dat ik te snel was klaar gekomen en begon spontaan een 2de beurt te geven.
            Zo vlak na elkaar is niet mijn sterkste kant maar ze gaf niet op. :P

De pijpbeurt was met veel enthousiasme gegeven, maar nogal eentonig. zuigt wel lekker, maar doet niet veel met haar handen; beweging is ook nogal monotoon.
            Ook heeft ze inderdaad haar op haar tepels en hangen haar bosten, maar je mag haar overal aanraken. (ze vroeg er zelf om)

Al bij al een zeer goede ervaring; mij zal ze nog zien.

Waar kan je anders nog 2 x pijpen zc voor 30 euro vinden.

Commentaar

het wordt stilaan eentonig, ook ik moet het meeste wat hierboven staat bevestigen. puur op uiterlijk was ik zonder dit forum waarschijnlijk nooit bij haar binnengesprongen. maar wat ben ik blij dat ik dat deze middag toch gedaan heb. ik ga zeker terug !

ik heb het bij 25 gelaten, wou enkel pzc. Ze is enorm attent, nam m'n wensen in acht (niet te rap en goed diep op het einde). Ze heeft wel (een deel van) mijn 'vitamientjes' teruggespuwd in een doek, maar daar stoor ik me zeker niet aan. Ze verontschuldigde zich ook dat ze geen anaal doet.

ze werkt ma-vr 12-18 wil niet langer om het leuk te houden, ze zit al tien jaar in belgië.

bed - lavabo - bidet - toilet

leuke meid en de ik heb nog nooit zo hard de indruk gehad dat ik waar voor mijn geld had gehad.

Commentaar

GOED nieuws iedereen!!!

Onze pijpkoningin Delphine is terug! ben haar vrijdag gaan bezoeken en ze vertelde dat ze pas sinds een dag of twee terug is.

Ze heeft wel haar prijzen laten stijgen, is nu €50 voor pijpen, maar als je een beetje discussieerd en zegt dat het vorig keer €25 was (wat degelijk zo was) doet ze het toch nog voor €25

Het was weer zaaalig... Meer heb ik er niet bij te zeggen, mijn vorige recentie zegt genoeg over hoe goed ze is ;D

Commentaar

Ben deze middag ook bij deze dame langs geweest. Ze is een echte spraakwaterval. Ze is lief en attentvol, niet zoals ander zwartjes in de buurt. Ze heeft me lekker klaargepijpt zonder condoom. Heb alles netjes in haar mondje gepoten. Daarna heeft ze men jongeheer vakkundig afgekuist en vertroeteld. Het neuken zal voor een andere keer zijn daar ik te weinig tijd had. Echt een aanrader deze Deplhine

Commentaar

Deze middag een toerke gedaan in de straatje rond de liniestraat, niets indrukwekkend gezien en bij het voorbij gaan aan Delpine haar raampje en zag dat ze niet bezet was, toch effe binnengesprongen, om de hemelse opmerkingen en de fantastische verhalen die ik hier te lezen kreeg eens aan de werkelijkheid te toetsen. Aangezien ik regelmatig eens passeerde in de wijk leek me dat allemaal wel heel ongeloofwaardig.
                    Ben dus binnengestapt bij Delphine, ja nu niet bepaald het mooiste zwartje uit de omgeving, op dat gebied is er zeker veel schoner zwart volk te vinden. Ik heb haar 50 eurootjes gegeven, hebben ons uitgekleed en zijn op bed gaan liggen, en telkens weer vroeg ze me wat ik wou, telkens iets anders, en al mijn vragen werden positief beantwoord. Binnen de perken van het normale, ik ben gene pervert.
                    Dus pijpen zonder, lekker beffen, tongzoenen, haar strelen over haar ganse lichaam, enkel intiem met.
                    Ik heb er echt van genoten, Delphine is zeer aangenaam in de omgang, goedlachs en zeker een babbeltante, maar zoiets mag je wel verwachten van een Afrikaanse vrouw.
                    Ik wist niet dat zoiets mogelijk was in die buurt, dus mijne heren, als je eens helemaal uit de bol wil ga dan maar eens langs bij Delphine, je zal zeker niet ontgoocheld zijn en een prachtig uurtje beleven.
                    JJF.

Commentaar

Na het lezen van de vele positieve recensies ben ik ook eens bij ons Delphine langsgeweest. Eerst een kwartiertje moeten wandelen omdat ze nog bezet was? Daarna even binnengewipt. ik vroeg haar 50e voor een uurtje? \"Ja\" zei ze. eenmaal uitgekleed, nam ze onmiddellijk mijn lul in haar mondje zonder condoom. ZALIG !! Omdat ik zo geil al was vooraleer ik binnen kon, kon ik mijn zaad niet meer houden en spoot alles in haar mondje. Delphine keek me geil recht in de ogen en bleef gewoon verder pijpen. Omdat mijn eikel wel wat gevoelig was, vroeg ik haar om haar te mogen beffen, ze stemde toe en ik stak mijn tong tussen haar roze lippen. Ze was kletsnat !!! (misschien deels van andere klant). Toen ik mijn vingers ook gebruikte kwam ze een paar keer na elkaar klaar. Kletsnat was ze! Daarna nam ze mijn lul opnieuw in haar mondje en deze werd terug stijf. Ik vroeg haar om tussen haar borsten te mogen neuken en ze stemde toe! Lekker klaargekomen deels op haar borsten,deels op haar mond. ze likte alles weg en veegde mijn lul proper. Wat een zalige meid zeg !!!

Commentaar

Toegegeven, ze pijpt zonder condoom voor ongelooflijk weinig geld en dat vind je niet veel aan het Noordstation.

Maar hier wordt toch wel een beetje te veel haar lof gezwaaid. Het pijpen is niet zo fantastisch als de meesten hier beweren, ofwel hebben zij niet veel om mee te vergelijken.

Trouwens het neuken MC stelde ook al niet veel voor.

Langs de andere kant wel een toffe madam om mee te babbelen.

Commentaar

Twee geleden eens bij Delphine geweest, op aanraden van vele collega's-wandelaars.
                          Ik had gekozen voor PZC. PMC doet ze ook, dan is het goedkoper.
                          Ze neemt er rustig haar tijd voor, pijpt vol overtuiging en met veel afwisseling waarbij ook het klokkenspel in haar mond verdwijnt. Na een kwartiertje mijn witgoed tegen haar gehemelte geloosd waarna ze dit discreet in een tissue uitspuwt.
                          Voor de liefhebbers van het genre een aanrader.
                          Een wipje op tijd en stond, is niet ongezond...

Commentaar

Ben deze namiddag langs geweest, en deze keer was ze technisch werkloos. De eerste keer dat ik haar in levende lijve zag. Anders is haar raampje steeds bezet.
                            Delphine is heeft een vrij donkere huid, is eigenlijk een relatief mooie vrouw en ... she likes Flemish Guys. Haar Engels is zeer goed. En zeer vriendelijk. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo hartelijk ontvangen ben door zo'n vrouw , en het was niet echt gespeeld. Ze is volgens mij van nature zo.
                            Reeds lang wou ik haar pijpkunsten eens quoteren. Ze pakt het zeer zacht aan, pijpt zeer voorzichtig, gaat soms deepthroat, likt de eikel en de steell zeer voorzichtig. Door het feit dat ze ' mijn billie zo voorzichtig pijpt, kan je het wat langer volhouden. Ze likt de balletjes enfin alles erop en eraan, ..., terwijl ik met haar borstjes mocht spelen.
                            En toch ..... ik denk dat ze een beetje te voorzichting pijpt, waardoor je er niet genoeg van voelt ( ik zou het bijna vergelijken met een pijpke van ons Portugese Claudia aan de AB in Antwerpen. )
                            Of zijn het haar dikke lippen, die het zo zacht aanbrengen. Ik ben zeker niet het type, dat hard gepijpt moet worden, maar ik word graag gepijpt zoals ik graag een spannned kutje neuk ( Sorry voor de grffe uitdrukking. )
                            Als klap op de vuurpijl, heeft ze mijnen billie lekker gewassen met warm water en afgedroogd. ( ik dacht op een gegeven moment dat ze mij alweer aan 't aftrekken was...,... zo ne service nog nooit gehad voor 30 € ( ze vroeg wel 50,€ , maar toen ik dat teveel vond en weer wou weggaan, was 30 ook goed).
                            Nog nooit zo ontvangen en gerespecteerd als klant.

Al bij al een leuke ervaring, ontdekt door Hookers, toch een strenge , maar rechtvaardige 8 voor 't pijpken.

De volgende keer ga ik bij de pijpkoningin in de aarschotstraat 118 , maar ik denk niet dat ze daar al zat ( alhoewel er daar twee knappe vrouwen waren , vooral die met haar wit bikinike... ;D

Daarna met de trein naar huis. Ben benieuwd of ik morgen rechtstreeks naar huis kan gaan zonder de straten te doorkruisen...

Commentaar

Moest weer eens een paar dagen in de city vertoeven. De putana van de aarschotstraat 140 ( svenja ) ( zie vorige recensies ) staat daar nog steeds hoerig te draaien, maar let op jongens , nog steeds beeldschoon, maar de sex is des te minder. Ze loopt met haar collega reeds met de tepeltjes bloot, maar mij hebben ze niet meer. Ik denk dat adrieanne van 180 er ook was ( is dat een bruinharig meisje met een driehoekig gezicht ?, de pipequeen op 118 niet gezien of Ierena evenmin.
                              Dus op naar Delphine, lekkere pijpbeurt , ze is nog even vriendelijk, zeer gewillig, je mag haar beffen, en een pluim voor haar hygiene.

De uitdaging is er nu wel af, ik denk dat ik weer wat neiuws wil uitproberen...

PS: ik moest mijne sjarel nu wel zelf wassen, en , nu gaat ze ne winkel openen in de matongewijk van pruiken en andere afrikaanse spullen...

Commentaar

Ben een van die fans die Delphine af en toe eens wat meer toebedelen (€ 150/200). Vorige week ook zo.
                                Volgens mij krijg je er veel voor terug.
                                Delphine is een echt zwartje en echt uit Nigeria, maar heeft door haar contacten met vooral Vlamingen niet meer de streken van de andere dames. Bij haar heb ik nog nooit het refrein gimemoremoney gehoord, ook niet als ik voor de 'gewone' beurt eens binnenspring (€ 50 voor 45 min)
                                Voor de € 150 krijg je vooreerst meer tijd (1u30, soms meer), enkele hoogtepunten (hangt van de vorm van de dag van de jongeheer af ;D, maar Delphine is wel zeer teleurgesteld als het bij 1 keer blijft 8), tussendoor en redbull om op krachten te komen, een gezellige babbel, kortom een relaxerend tussendoortje.

Wat krijg je zeker niet, een ongelooflijke spetter met stevige DD-cup, maar een normale dertiger, waarbij na het baren van een kind een en ander wat beginnen doorhangen is. Ik heb hier geen problemen mee, anderen misschien wel, zij wezen gewaarschuwd.

Oorspronkelijk geplaatst door pinoy
                                Precies een gat in mijnen cultuur : ben er nog niet geweest spreekt die dame ook Engels of Nederlands?want mijn frans suks.
                                Engels no problem, Nederlands begrijpt ze heel goed en spreekt ze een beetje.

Commentaar

Gisterenmiddag nog eens bij Delphine geweest. Was al een tijdje geleden, maar ze herkende me nog...

Business as usual! Lekker pijpen zonder, waarbij de balletjes niet worden vergeten. Beffen tot ze klaarkomt (en voor de kenners, dat duurt bij Delphine een eeuwigheid...). Neuken in verschillende standjes. En als apotheose klaarkomen in haar warme mondje.

Prijs/kwaliteit vind je in Brussel niets beter...

Pol
                                  Te bed of niet te bed...

Commentaar

Nogmaals langs geweest deze namidag en het hele pakket besteld: eerst pijpje tot op bijna komen in lekker warm bekje. Dan in haar kontje genomen en
                                    bijna gekomen toen ik afwisseld met het
                                    lekkere kutje dat goed doorgleed, condoompje uit en de paal laten pijpen tot overvloedig spuitwerk in haar mondje.

Na wat praten wilde ze abslotuut nogmaals op het molentje. Delphine is dan klaargeneukd en ze kwam schokkend. Als wederdienst mocht ik nogmaals, maar rechtstaand in het bekje, pzc. Tijdig er uit en met afwisselende bewegingen gekomen in bekje en over borsten. :-X

Commentaar

Vorige week nog bij Delphine langs geweest... Ze was zo gewillig dat ik ze alles kon laten doen hebben.
                                      Heb bij haar zelfs mijn eerste lotuskus-ervaring mogen meemaken!
                                      Anaal doet ze echter niet...

Greetz
                                      Pol
                                      Te bed of niet te bed...

Commentaar

Vanmiddag nog eens bi Delphine langs geweest, en maar tetteren en giechelen dat dat meisje kan. Ik was zelf niet echt in goede vorm en ben na een uitgebreide befbeurt maar snel gekomen, sorry Delphine volgende keer beter en langer. Voor wie van zwartjes houdt, vind je weinig plaatsen voor zo'n prijs/kwaliteit verhouding. Mij ziet ze alleszins nog terug. Als ik mijn komst vooraf aankodig zal ze zelfs een plaatsje voor mijn bike vrijhouden voor de deur heeft ze voorgesteld.

Commentaar

Re: Brussel, Weidestraat 019, Delphine (8.4)

Vorige week (donderdag of vrijdag) voor de eerste keer delphine bezocht.
                                          Ik was er al vaak langsgereden overdag, maar steeds was haar gordijn dicht.
                                          Die dag had'k blijkbaar geluk, en na het lezen van de recensies op deze site, heb'k niet getwijfeld.
                                          Toen ze de deur opendeed vroeg'k onmiddellijk of zij delphine was waarop ze dit bevestigde. Daarop vroeg ze onmiddellijk of het om te pijpen was, waarop ik dan weer bevestigde.
                                          Ze vroeg eerst 50 euro, maar daar moet je gewoon op zeggen dat het teveel is. Uiteindelijk van 40 naar 30 gegaan.
                                          Ik heb al veel betaaldames bezocht, maar k moet zeggen dat'k er nog maar weinig met zoveel enthousiasme werken. Ze praat idd heel graag, maar dit komt net heel persoonlijk over. Het is zeker niet gefaket.
                                          Het pijpen zelf zc was heel goed, de balletjes niet vergetend.
                                          Na een minuut of 10-15 lekker in haar mondje klaargekomen, waarna ze bleef zuigen tot er niets meer uitkwam en alles netjes in een doekje spuwde.
                                          Daarna heeft ze persoonlijk mijn janneman gewassen boven de lavabo.
                                          Als je gaat moet je zeker laten blijken dat je Vlaming bent. Daar houdt ze idd heel erg van. En ze zal het je wel uitleggen ook waarom
                                          Ze zei me dat ze dit nog een jaar of 2 ging doen en daarna stoppen.
                                          Voor een goede, goedkope pijpbeurt zc met een leuke, spontane dame moet je zeker bij delphine zijn!!! Mij ziet ze zeker terug!!!