Anelia, Brussel, Aarschotstraat 122

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Anelia, Brussel, Aarschotstraat 122

Woensdag 6 juni was ik de Aarschotstraat aan het aflopen en ben ik binnengegaan in nummer 126. Hier zit een jong knappe zwartharige Bulgaarse. Ik liep aan de overkant van de straat en ze wuifde naar mij en wenkte mij. Ze is 20 en haar naam ben ik al een beetje vergeten, maar zou iets zijn als Elijana… Dit kan goed verkeerd zijn, dus als er iemand me kan verbeteren.
    Ze was tegen mij erg lief en vriendelijk, ik kreeg ook wat kusjes. Voor 40EUR pipe et l’amour (50 voor meerdere standjes). De condoom deed ze met haar mond aan.
    Ik kwam sneller klaar dan de tijd die ze voorzien (wandelen kan me zo opwinden en zij was dan nog zo fantastisch) en ik mocht de resterende tijd bij haar blijven liggen om wat te praten. Normaal vlieg ik dan buiten. Dus men beste ervaring bij de dames van plezier tot nu toe.

Re: Brussel, Aarschotstraat 126, Elijana (uitstekend)

Zeer leuk! Perfecte tienerborsten! Enthousiaste uitloper. Zij glimlacht al tijd. Graag uitspreidend haar benen, en bijna rond springend met een glimlach tussen de posities. Slechts hier rond 3 maanden is geweest.

Commentaar

Brussel, Aarschotstraat 128, Amalia (goed)

aangezien de rolluiken om 8hOO bij Alexandra reeds enkele dagen down waren eens eens iets nieuw geprobeerd.
      naam amalia kan iets afwijkend zijn begint zeker met a en eindigt op alia

Dame wuift al maanden enthousiast naar me als ik richting Alexandra ging vandaar.

staat smorgens altijd rechts in het raam.
      50 voor P+N+B.
      5 minuutjes Beffen, leuke rechtstaande Pijpsessie gevolgd door doggy doggy waar ze bij kreunde (hou daar niet zo van)

plus

geen gezeur,
      goede prestatie
      praat goed en vlot engels
      leuk en spontaan, doet aktief mee
      kusje op de mond (geen tZ)
      mooi jong lijfje

negatief
      duidelijk fake tities, zeer mooi van vorm Bcupje maar o zo hard (waarom doen ze dat toch allemaal)
      achter gordijntje hoort het ander gordijntje

twijfel geval voor 2de keer

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 128, Anelia (uitstekend)

Eerste keer voor mij in de A-straat en het is even wennen, met die gordijn en de madam en het tweede meisje die je zo kunnen horen.
        Enfin, het was een heel leuk debuut. Mooi meisje van 20 jaar nam me mee naar de kamer achteraan - ruime kamer met een bed - haar vriendin (en diens klant) moesten het met heel wat minder doen.
        Zoals gezegd, heel mooi meisje, Bulgaars, mooie borstjes (stevige B-cup, schat ik), prachtig kontje. En lief was ze ook - veelvuldig zoentjes geven (op de mond, maar wel zeer vluchtig) en complimentjes. Heel lekkere pijpbeurt en neuken in twee standjes. Bij doggy draaide ze haar hoofd zo dat ze me steeds bleef aankijken.
        Geen GFE, maar wel een lekker relaxte sessie. Nadat ik gekomen was vroeg ze me naast haar te komen liggen, en zo hebben we nog wat liggen babbelen (in mijn beste Frans) tot de wekker afliep.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 128, Anelia (uitstekend)

Hét typevoorbeeld van een professionele ontvangst door een mooi (bijgewerkt) Bulgaars meisje van twintig. Gekozen voor het menu à 50 EUR : pijpen, neuken + posities. Wekkertje erbij en na de daad nog twee minuutjes praten om de tijd vol te hebben. Vriendelijk, mooi, goede prestatie, ... maar ze mist het extraatje dat de echte toppertjes kenmerkt. Misschien toch nog een tweede keer proberen waard, als er wat meer tijd is.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 114, Anelia (uitstekend)

Op zaterdag omstreeks 3 langsgeweest. Wilde eerst bij Justine gaan en haar collega er bij nemen. Weggegaan na half u wacht, denk eigenlijk niet dat iemand achter de gesloten gordijnen zat. Assz. Anelia was OK en had en kontje om<terug te keren. Vriendelijk meisje idd hetgeen niet vanzelsprekend is bij jonge 20ties.
            Mini fantastisch kontje en die lolitablik terwijl je ze blijft aankijken is klasse. Neen, niet allen daarheen, blijf weg;-)
            BTW houdt van hard gebeuk, dit ter info, ik niet, doe liever lang met haar

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 114, Anelia (uitstekend)

Kan dit alles alleen maar bevestigen.
              Echt een super lekker ding die zuigt en rijd als een gek.
              Had voor t menu van vijftig gekozen....
              Maar ben niet aan men tweede standje gekomen.... door t goede zuigwerk en afrijwerk toen ze Mij bereed toen ik opt bed lag te genieten.
              Echt een aanrader !
              Mij ziet ze zeker terug :-p

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 118, Anelia (Bul)(uitstekend)

Dit leuke meisje zit nu reeds geruime tijd terug op het nummer 126.
                Haar diensten zijn nog steeds correct en van top-kwaliteit.

Doet de dagshift van 6 tot 18.
                Ik denk dat ze in maart enkele weken naar Bulgarije op vakantie gaat.
                Hoop dat die maand vlug voorbij zal vliegen, want ziet mij zeker terug.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 118, Anelia (Bul)

Terug van weggeweest, maar is nu verhuisd naar de 142

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 142, Anelia (Bul)

Jongedame is opnieuw aan het werk in de totaal vernieuwde 118

Commentaar

Werkt deze dame nog op dit adres ?
                      Delta 1

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door delta 1 Bekijk bericht
                        Werkt deze dame nog op dit adres ?
                        Deze dame komt maandag 25/1 weer naar Brussel. Welk raam zij dan werkt en hoe lang zij blijft is nog onbekend.

Commentaar

Anelia zit weer op de 118, maar ze blijft naar eigen zeggen maar voor een weekje in Brussel....

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 82, Anelia (Bul)

Nu staat ze al een week overdag in de 82 'Le Tunnel'.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 082, Anelia (Bul)

Heb ze zien staan in de 118 Le Mirage tijdens de dagploeg.

Commentaar

Nobody compares with her... my all time favourite!

Ik ben acht jaar vaste klant geweest bij deze dame (2007--2015). Ik zeg het je, niemand komt in de buurt!
                                Veel dames ben ik eigenlijk al beu na 5 bezoeken, maar bij haar was het zelfs na 8 jaar nooit saai. De seks was met alles erop en eraan. Man, wat een energie, wat een speelsheid. Ik heb ze zelfs al op de kast genomen, zo wild was ze! Service zoals het heden ten dage niet meer wordt aangeboden achter de ramen.

Terugkeren naar de A-straat zit er waarschijnlijk niet meer in want ze stelt het goed in Bulgarije. Op enkele dagen per jaar niet nagelaten. (Geen idee waarom ze dat doet. Voor de kick?)

@mod. Dame mag eigenlijk naar het archief. Het doet pijn...

Commentaar

Deze voormiddag zat ze in de A-straat 82 'Le Tunnel' aan de rechterkant.
                                  Laatst gewijzigd door Gospo; 06-10-17, 10:22. Reden: aangepast, tnx

Commentaar

Annelia zit al een paar dagen in de 122 rechts, in de dagploeg.
                                    Laatst gewijzigd door Gospo; 31-01-18, 09:33. Reden: adres aangepast, tnx

Commentaar

Aan het werk...
                                    X