Brussel Geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Soms wel, soms niet: grijs gebied. Ik spreek uit ervaring en kan je bevestigen dat minderjarige Nigeriaanse meisjes hun maagdelijkheid zijn verloren in de rose buurt. Maar liberal guy, misschien als je nu wat meer aandacht geeft aan de vraag "is dit meisje 18+ of niet" dat je dan zult merken dat je zo af en toe toch weleens aan het twijfelen slaat.
    Je mag gewoon meer als je meer betaalt.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door whippingboy Bekijk bericht
      ja 't is erg dat "men zijn zaad niet kan lossen voor 40 Euro" in de A-straat, vrije markt hé, ze vragen wat ze willen ...
      Ze mogen inderdaad vragen wat ze willen, maar dan wil de klant ook waar voor het geld dat ze vragen. En daar past het schoentje steeds minder. Tenzij men een klant is die graag 40 Euro over de balk gooit.

Commentaar

• Ik zeg altijd achteraf tegen een vrouwtje die mij bedriegt door geen acceptabele service te bieden voor het geld, dat ik het wel even op internet zal opschrijven dat ze te vermijden is. Dan piepen ze meestal wel anders en krijgen ze soms zelfs bewijsdrang en staan ze erop dat je blijft en tevreden naar buiten loopt. Is dat chantage? Ik zou zeggen van niet, want de waarheid mag gezegd worden en de waarheid behoedt andere wandelaars voor het bedrog. Hopelijk draagt het ook bij aan de bewustwording bji de dames dat er over hun service gepraat wordt en dat niets tussen vier muren blijft. You can fool some people sometimes, but you cant fool all the people all the time.

Commentaar

• https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/bui...H74?li=BBoPOOe

Commentaar

• Mijn eerste indruk is dat het afpersen van dvp's aangedikt nieuws is. Het lijkt mij eerder iets incidenteels dan systematisch. Persoonlijk heb ik nooit iets gemerkt hiervan of dat een of ander snotjong mij de weg naar de deur blokkeerde. Maar misschien is er iemand die hier meer van weet op dit forum.

Commentaar

• Lijkt mij geen aan gedikt nieuws Bastaardzoon maar realiteit.
              Je ziet het in iedere red light, voor al die in Duitsland. Groepjes jonge allochtoontjes die de dames het werk zo goed als onmogelijk maken door hen uren lang stelselmatig lastig te vallen. In de nacht uren lang door de straat of bordeel blijven lopen maar nooit bij een dame naar binnen gaan.
              Je ziet ook vaak als er dit soort groepjes arriveren in de straat dat de dames hun raam of deur vlug dicht gooien.
              In Aken had ik vaak dat ik aan gesproken werd door een allochtoontje als ik met een dame stond te praten. Het allochtoontje vertelde me dan dat ik juist voor deze dame moest kiezen om dat ze een fantastische service zou bieden. Waarschijnlijk stond dan juist deze dame onder zijn "bescherming" en pakt hij een deel mee van de "winst" die de dame maakt.
              Een deel van het geld dat ik zou betalen voor de dame beland dus uiteindelijk in de zakken van dit soort gespuis. Het zijn dus niets meer of minder dan kleine pooiertjes in feite.
              Gelukkig zie je dit soort groepjes niet in het SKW en op de Wallen om dat daar de politie duidelijk zichtbaar op straat aanwezig is.
              Laatst gewijzigd door Gospo; 10-11-18, 08:53.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door liberal guy Bekijk bericht
                Maar ik geloof dit gewoon niet, want dat had ik het al moeten zien of dan had men mij het toch al moeten voorstellen.

Soms denk ik dat dit een manier is om de publieke opinie en misschien ook de politiek mee te krijgen tegen prostitutie, omdat uiteraard iedereen minderjarigen in de prostitutie totaal verwerpelijk vindt.
                Volmondig +1

Voor de rest loopt het in de A-straat inderdaad vol met allochtonen, maar laat ons eerlijk zijn, hoeveel % van de Brusselse bevolking is intussen van buitenlandse origine? Meer dan 50%, vermoed ik.

Gezellig vind ik het allerminst, maar om dan over zwakbegaafden en allochtoontjes te beginnen spreken, alstublieft zeg. Vergeet niet dat de dames waar jullie opkruipen in de Brusselse RLD ook voor 99% allochtoontjes zijn

I remember the first time I had sex - I kept the receipt

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Sequoia Bekijk bericht

Je ziet het in iedere red light, voor al die in Duitsland. Groepjes jonge allochtoontjes die de dames het werk zo goed als onmogelijk maken door hen uren lang stelselmatig lastig te vallen. In de nacht uren lang door de straat of bordeel blijven lopen maar nooit bij een dame naar binnen gaan.
                  Je ziet ook vaak als er dit soort groepjes arriveren in de straat dat de dames hun raam of deur vlug dicht gooien.
                  Zo'n DVP in een bordeel in Duitsland roept gewoon de beveiliging erbij. Die testosteronbommen - die in hun vrije tijd graag gekleed gaan in lederen kleding en op een Harley Davidson aan komen rijden - vliegen er dan als bezetenen op. DVP's betalen ook voor de service van die leernichten: Zij hebben geen externe partij nodig die hun bescherming biedt. In de Linnéstraat is dat wel anders. Sinds de moord op het meisje Eunice lieten de flikken hun aanwezigheid even zien, maar nu zijn ze naar mijn weten weer schaars in het buurtje. Daar is wel bescherming nodig. Die groepjes allochtonen worden in Duitse bordelen gewoon genegeerd zodra de dame doorheeft dat ze geen knip voor de neus waard zijn. Die kunnen slechts passeren maar niet blijven 'hangen' op 1 plek in het bordeel waar zij vrouwen hinderen. Als zij dat wel toestaan dan gaat de vrouw wel ergens anders werken en dan verliezen zij inkomsten, dus ze zullen die pipo's gewoon de deur wijzen als een DVP last van ze heeft, en als het moet doen ze dat hardhandig. Aken heb ik geen ervaring mee dus daar kan ik niks over zeggen.

Commentaar

• Allochtone jongeren, UITERAARD.

Commentaar

• Dit was in 2004 ook al zo. Ik kwam toen net in Brussel wonen.
                      Wanneer ik door de Koopliedenstraat reed en stopte om een dvp aan te spreken, had ik meteen een VW Golf met tribal op het achterraam achter me te toeteren dat ik door moest rijden. 'Machmud El Buttkahar en zijn Taqquas' hadden liever niet dat ik met deze dvp aan de haal ging omdat zij geen 'protectiegeld' betaalde.

Het is gewoon een probleem dat al jaren lang doorettert en door de politiek correcte PS/SPA politici onder het tapijt geveegd wordt. Wanner niemand deze leden corrigeert, zal het altijd blijven bestaan.
                      Laatst gewijzigd door Gospo; 10-11-18, 08:54.

Commentaar

• Ik kan het niet laten om toch even het politiek corrrecte gedoe even in kaart te brengen.
                        Oorspronkelijk geplaatst door knktila Bekijk bericht
                        Volmondig +1
                        Voor de rest loopt het in de A-straat inderdaad vol met allochtonen, maar laat ons eerlijk zijn, hoeveel % van de Brusselse bevolking is intussen van buitenlandse origine? Meer dan 50%, vermoed ik.
                        Gezellig vind ik het allerminst,
                        Tot daar over het feit dat er veel allochtonen zijn in brussel. Dit staat LOS van het feit dat hier aangekaart wordt, namelijk dat hangjongeren die in de A-straat spuwen en problemen zoeken allochtonen zijn.
                        Maar toch ga je vervolgens het feit dat meer dan 'de helft van de Brusselse bevolking allochtonen zijn' doelbewust koppelen aan het probleemwoord 'zwakbegaafd. Let wel, niemand hier heeft 'alle allochtonen van brussel', gekoppeld aan 'zwakbegaafd'. Jij doet het nu omdat -laat me raden- je politiek linkse oncorrectheid ruikt.
                        maar om dan over zwakbegaafden en allochtoontjes te beginnen spreken, alstublieft zeg.
                        Ja, En waarom dan niet? Er wordt hier verteld dat de hangjongeren die in de A-straat spuwen en problemen zoeken allochtonen zijn. Wat is daar fout mee?
                        Vergeet niet dat de dames waar jullie opkruipen in de Brusselse RLD ook voor 99% allochtoontjes zijn
                        En nu maak je er een potje van. Wat heeft dit met het voorgaande te maken? NIETS.Niemand zegt dat alle allochtonen zwakbegaafd zijn. Maar alle probleemzoekers in de A-straat zijn wel allochtonen. Dat onderscheid mag dus niet gezegd worden?

Normaal komt dan als reactie dat er ergens in de straat ooit wel één blanke is die ook probleemgedrag vertoond. En zodoende de uitspraak 'alle probleemgevallen in de A-straat zijn allochtonen' onderuit halen. Dat is typische sossenjoernalistiek. Maar veronderstel dat beweerd wordt dat "de meeste" probleemgevallen in de A-straat zijn allochtonen?" Zou dit politiek links correct zijn? Vergeet het, dat weet je zelf ook wel. Laten we eerlijk zijn: blijkbaar mag 'zwakbegaafd gedrag' en 'allochtoon' nooit te zamen gebruikt worden. Want dat is eigenlijk wat achter de linkse politieke correctheid zit: niemand mag het woord allochtoon nog in de mond nemen. Zover zijn we.

Commentaar

• Ga ergens anders uw politieke frustraties uiten, denk ik dan. Je zit me hier politiek correct gedrag aan te praten terwijl ik zelf walg van zo'n gedrag. Zowel bij links als bij rechts. Maar als je steevast het woord 'allochtoonTJE' gebruikt, dan weet ik genoeg over hoe een persoon over buitenlanders denkt. Om dan toch op buitenlandse dames te kruipen is dan ronduit hyprociet.

Oorspronkelijk geplaatst door Benbonobo Bekijk bericht
                          Laten we eerlijk zijn: blijkbaar mag 'zwakbegaafd gedrag' en 'allochtoon' nooit te zamen gebruikt worden. Want dat is eigenlijk wat achter de linkse politieke correctheid zit: niemand mag het woord allochtoon nog in de mond nemen. Zover zijn we.
                          Je schiet hier echt op de verkeerde. Ik ben ook tegen het bannen van het woord allochtoon en ik heb er geen probleem mee om zwakbegaafd en allochtoon in een zin te gebruiken. Maar doe dat dan op een correcte manier. Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat de laagste IQ's wereldwijd in Afrika liggen. Dat is gewoon zo. Ik ben echt helemaal geen policor-rakker die het niet kan verdragen en dergelijk onderzoek onder mat wil vegen.

Ik snap trouwens niet waarom die boelzoekers zwakbegaafd zouden moeten zijn. Heb je ooit al eens zwakbegaafden ontmoet? Crapuul zomaar gelijk stellen met zwakbegaafdheid is nogal extreem kort door de bocht. Maar ja, in sommige kringen is het natuurlijk bon ton om te doen alsof allochtonen van nature minder intelligent EN DUS minderwaardig zouden zijn. Alsof alle rechtse rakkers zo'n grote lichten zijn? Zijn die daarom minderwaardig?

Commentaar

• Waar kun je je nog eens fatsoenlijk laten fisten verdorie. Ik maakte vandaag in het duits afspraak met een iets wat minder jongere dame die de zweep op haar tafel had liggen om voor 150 euro tijdense een half uur met de hand gefist te worden. Na een half uur nog niks gebeurd, 50 euro bijbetaald en duidelijjk afgesproken om met de ganse hand erin te gaan. En wanneer het eindelijk op iets begint te trekken, stopt ze der mee met de boodschap en ik citeer " dit is de eerste en laatste keer dat ik dit doe --- Ik zweer op mijn zoon ik heb dit nog nooit gedaan...Ik wist niet wat je met fisting bedoelde" .... Flauwekul of zijn ze allemaal preuts op de aarschotstraat...

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door knktila Bekijk bericht
                              Maar doe dat dan op een correcte manier.
                              En jij gaat dus bepalen wat correct is?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Benbonobo Bekijk bericht
                                En jij gaat dus bepalen wat correct is?
                                Ik bepaal niks. Ik geef alleen vrijblijvende tips
                                Jij gaf toch ook je mening over mijn gedrag in het begin van deze discussie, vooraleer je begon terug te vallen op de klassieke dooddoener 'hoe durf jij voor mij te bepalen wat ik mag doen?'

thomas_scottat8
                                Lijkt me allemaal flauwekul. Altijd weer hetzelfde riedeltje met die Roemeense/Bulgaarse vrouwen. Ze weten nooit van iets. Maar wel eerst instemmen natuurlijk. Altijd die fake naïviteit. En altijd die kinderen die er bij gehaald worden (figuurlijk dan)
                                Ik denk dat je beter eens een andere buurt opzoekt dan de raambuurt als je goed wil gefist worden. Jammer genoeg is het aantal sm-clubs in Vlaanderen compleet ontoereikend, maar net over de grens in NL of DE vind je wel een paar pareltjes. Je rijdt wel wat verder, maar de service is duizend keer beter en bovendien is de instapprijs al vanaf €135 voor een half uur

Commentaar

• Uit Het Nieuwsblad van 29 oktober 2018

Man sterft tijdens bezoek aan prostituee

SINT-JOOST-TEN-NODE -

Een man is zaterdagavond gestorven tijdens een bezoek aan een prostituee in Sint-Joost-ten-Node. Dat melden verschillende Franstalige media.

Volgens de prostituee is haar klant gestorven terwijl ze samen de liefde bedreven. De hulpdiensten hebben ter plaatse nog geprobeerd om de man te reanimeren, maar alle hulp kwam te laat. Volgens de politie kreeg de man een hartaanval en is hij dus een natuurlijke dood gestorven, zo schrijft de Franstalige krant La Dernière Heure.

Volgens een bron, die door de krant wordt geciteerd, kwam de man er regelmatig over de vloer en zou hij om het leven gekomen zijn door een overdosis.

Sint-Joost-ten-Node heeft een tijdje geleden besloten om vanaf 1 januari komaf te maken met een groot deel van de raamprostitutie in haar gemeente. De beslissing is aangevochten bij de Raad van State, die nog steeds geen uitspraak heeft gedaan.

Een man is zaterdagavond gestorven tijdens een bezoek aan een prostituee in Sint-Joost-ten-Node. Dat melden verschillende Franstalige media.

Commentaar

• Maar wat ons allemaal het meest interesseert: wie was de onfortuinlijke dame die dit meemaakte?
                                    Laatst gewijzigd door Gospo; 10-11-18, 08:58.

Commentaar

• Veel artikels deze week in Bruzz over onze wandelbuurten ??

?https://www.bruzz.be/samenleving/24-...urt-2018-10-31
                                      ??????
                                      https://www.bruzz.be/samenleving/pol...ost-2018-10-31

https://www.bruzz.be/politiek/kir-ov...ken-2018-10-31

https://www.bruzz.be/politiek/clerfa...orm-2018-10-31

https://www.bruzz.be/videoreeks/woen...er-kan-niemand

Commentaar

• Deze ochtend rond 7u00 getuige van inval door politie in burger. Resultaat: een 6-tal bars gesloten. Vermoedelijk voor langere tijd.

Commentaar

• Waar dan precies?

Commentaar

• Nog een beetje geschiedenis
                                            https://www.bruzz.be/videoreeks/dond...prostitutie-de