Silvia, Brussel, Aarschotstraat 114

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Silvia, Brussel, Aarschotstraat 114

Eigenaardig dat hier geen recensie over Silvia staat. Ik bezoek haar al een paar jaren met enige regelmaat. Aangename babbel, aangename boobs (al heeft zij maanden geleden er wat siliconen laten bijzetten en dat hoefde voor mij niet...), slank lichaam, perfecte pijp en neukwerk, en zonder al te veel op de klok te kijken. Voor 40 euro vond ik de kwaliteit /prijsverhouding optimaal, iets wat bij de meeste dvp's in de straat absoluut niet evident is. Tot de dag dat zij mij op straat liet staan om telkens een andere klant voor te laten gaan. Ik hield het dan maar voor bekeken, maar de week daarop was het alweer hetzelfde spelletje. Ik heb haar dan gevraagd wat het probleem is en kreeg als antwoord: "Ik ben moe, en jij neukt hard en dit is vermoeiend." Na jaren vaste klant was dit wel eens wat nieuws om te horen... En de week daarna liet ze mij ook niet binnen. Ik dring niet meer aan. Silvia heeft een uitgebreid vast klantenportfolio, en dus geen gebrek aan klanten, dus ze mag wel wat kieskeurig zijn.
    Mijn recensieformulier is opgesteld op een standaard bezoekje aan haar. Zij is slechts enkel dagen van de week aanwezig, maar dat is een rekbaar begrip.

Re: Brussel, Aarschotstraat 114, Silvia

mijn verslag van de zondag tijdens het autosalon 2014 komt wat laat omdat ik pas ging rapporteren bij een tweede of derde bezoek. Maar ik vind dit lief meisje voorlopig niet meer terug.
    Probleem: er zijn heel wat Sylvia's in deze straat ( al dan niet met i of y ) en veel recensies. Eén dien weet ik nog zeker: het was nummer 114 ( rolluik dicht bij streetvieuw ), ze kon wat Frans, komt uit Bulgarije, eind de 20, een 6 tal jaar in België, redelijk lang zwart haar. Ik denk geen tatoes of piercings.
    De sex was standaard, maar ze was erg lief en rustig. Daarom zou ik er een gevolg aan willen breien.
    Weet er iemand of die dame er nog is en wanneer? Of zou ze op een ander adres zitten, want bepaalde recensies over Sylvia's komen goed overeen. Kan er hier iemand duidelijkheid scheppen?

groeten,
    een wandelaar die ver van Brussel woont.
    leven en laten leven

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 114, Silvia

gisteren nog eens in brussel beland en bij sylvia binnengestapt, nog steeds even vriendelijke en 'hotte' ontvangst, wat kan dat meisje pijpen, nadat ze me al rechtstaand pijpte heb ik haar langs achter genomen waarbij ze duidelijk genoot en me aanmoedigde tot ze zelf ook leek klaar te komen(weet je natuurlijk nooit met dvp), maar het hitst je wel op...
      daarna nog gezellige babbel en voldaan terug naar huis, ga ik nog eens langs

Commentaar

Laatst nog eens langsgeweest bij Silvia. Ze staat al vele jaren voor het raam in Aarschotstraat. Ze is ondertussen 34j zei ze. Geweldig lichaam, stevige borsten en geil kopje.
        Het is met momenten echt wachten vooraleer ze vrij is. Zeker nu ze pas uit verlof is. Binnen geweest voor half uur en prima service. Geile pijpbeurt, incl. balletjes gelikt en nadien stevige neukbeurt. Achteraf nog samen praatje gemaakt op bed en ruim 45 min binnen.
        Ze begint in de late voormiddag tot circa 17u.

Commentaar

Raar ze beweert bij niemand de ballen te likken ...
          Laatst gewijzigd door Gospo; 21-09-17, 19:55. Reden: quote

Commentaar

Tja asplitsecond, ... ze likt die van mij dan wel zeer uitvoerig om het niet te doen. Misschien ben ik al vaste klant

Commentaar

Aan het werk...
            X