Brussel, Aarschotstraat 082, Anna-Maria

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brussel, Aarschotstraat 082, Anna-Maria

Deze zwartharige deerne zat vorige week nog op de 134, maar is dus deze week verhuist. Hopelijk moet ik volgende week niet opnieuw op zoek gaan
    Anna-Maria zou Spaanse zijn, maar we weten dat heel wat Albanese meisjes zich uitgeven als Italiaanse, dus waarom niet als Spaanse. Vorige week dus eerste keer langsgeweest en tevreden genoeg om haar deze week opnieuw te bezoeken. Lang zwart haar, slank en een mooie B-cup. Ik denk dat ze 21 als leeftijd opgaf, maar ze ziet er enkele jaren ouder uit.
    Pijpen is heel goed, gaat zonder morren on top, geen "vite, vite, vite" en ook geen overdreven gekreun. En de tweede keer was ze nog vriendelijker; knuffeltje, kusjes en daarna nog wat babbelen. Ben nieuwsgierig of ze gewoon een goede pro is, of misschien een potentiele GFE.
    Standaardprijzen, beffen is mogelijk mits 20 euro suppl. maar daar weiger ik voor te betalen.

Re: Brussel, Aarschotstraat 128, Anna-Maria (uitstekend)

Deze week nog eens in Brussel beland en toevallig bij Anna-Maria beland. Het is ongeveer een jaar geleden dat ik haar bezocht had. Ik had haar eerst niet herkend, maar omgekeerd was dit blijkbaar wel het geval. In ieder geval opnieuw een goeie en correcte service gekregen. Jammer van de locatie en de kleine kamertjes, anders zou ze mij veel meer zien.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 128, Anna-Maria(uitstekend)

Woensdagnamiddag 23/01 heb ik een ontmoeting met haar gehad.
      Ik vond het een zeer knappe verschijning. Heel mooi, slank lichaam. Beweerde 23 jaar oud te zijn, en van Spaans-Russische afkomst.
      Ik betaalde de gebruikelijke 50 euro. Was ongeveer 10 minuten binnen. Niet veel soeps. Strelen, pijpen met condoom, en missionarishouding. Daarna toog ze snel terug naar haar raam.
      conclusie: mooie verschijning, maar professioneel afgemaakt. Niet veel geld kwijt, maar niet voor herhaling vatbaar bij haar.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 128, Anna-Maria(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door ooievaar3
        en kan 't zijn dat deze dame nu halfblond is??
        Ze heeft inderdaad haar haarkleur veranderd naar iets lichtbruin/blond , ze staat in de avond op nummer 140 , heb ff met haar gebabbeld.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 140, Anna-Maria

soortgelijke ervaring, Geert O.

Ik bezocht ze een drietal jaren geleden een keer, toen ze nog wat lager in de straat zat, en juist begonnen was.
          Dat was toen in de dagshift, en ze had nog zwarte haren.
          Ik herinner me dat ook die eerste keer niet zo slecht was (understatement )

Daarna heb ik haar uit het oog verloren, en ook zat m'n toenmalige favorietje er nog, dus had ik geen behoefte aan "vernieuwing".

Nu probeer ik al een jaartje verschillende meisjes uit (Ruby leek aanvankelijk ok, maar is niks geworden, al is die niet slecht ook. Een blondje waarvan ik de naam niet echt ken, is ook niet echt slecht. en dan nog een aantal eenmalige ervaringen die me niet bevielen).

Maar donderdag dus bij Anna-Maria binnengestapt, zonder dat ik haar herkende.
          Maar dat ze een goed geheugen heeft is een feit, want zij herinnerde mij wel nog. (en dat na één keer een drietal jaar geleden). Beetje bij beetje losgepraat, en idd. ik herinnerde me haar nu ook weer.

Ik vind haar eerst en vooral een heel knap gezichtje hebben, heel vriendelijke en lieve uitstraling. mooi lichaam. borsten die in mijn handjes passen . En ze kleed zich beetje verhullend, wat ook altijd leuker is dan de nauwe bikinitjes van de meeste meiden.
          De ontvangst was goed (al moet je geduld hebben , want ze zit niet constant voor het raam). De klassieke bezigheden uitgevoerd en het beviel. Zo goed dat ik gisteren nog eens geweest ben voor een uitgebreider pleziertje (ik lik graag, al kost dat ietsje meer).

vriendelijk tot op het einde, deze dame. Ik denk dat ik een nieuw favorietje gevonden heb.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 152, Anna-Maria

Ben het afgelopen jaar al enkele keren bij Anna-Maria binnengewipt.
            fantastisch mooie verschijning, ze zou uit Bilbao komen maar valt wat door de mand wanner ik doorvraag over de stad.
            soit, daarvoor kom je niet naar de A-straat, dus of het waar is of niet maakt niet uit.
            deze week had ik een fijne tijd met haar. Spontaan, open voor grapjes en samen goed gelachen en fijne sex gehad. Fijne pijpbeurt, als amazone biedt ze een prachtig zicht en in doggy heb ik mijn lading niet lang kunnen beheersen.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 82, Anna-Maria

Heeft tot een paar weken geleden 's avonds gewerkt in de 82 ' (Le Tunnel).
              Nu is ze met verlof.
              Ze is nu wel blond.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 082, Anna-Maria

Ze heeft een paar weken verderop in de straat gestaan.
                Deze avond weer in de 82 te bezichtigen.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 082, Anna-Maria

Was gisterenavond te bewonderen in de 82 en ze ziet er sexier uit dan ooit.
                  Begint wel laat, niet te zien voor 19u30.

Commentaar

Aan het werk...
                  X