Brussel, Aarschotstraat 152, Denitsa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brussel, Aarschotstraat 152, Denitsa

Een zondagwandeling moest vandaag ontspanning brengen. Ik werd binnengelokt door kleine blonde Denitsa op nummer 140. Ik ben verwonderd dat ik hier nog geen recensie over deze dame heb gezien want ze zit hier toch al geruime tijd met haar smalle heupjes en grote borsten te zwaaien in een corsetje. Ze is wat je noemt een "petite" maar ze wrijft heel lieftallig met al haar sexy troeven tegen je aan, zodat alles in een opwindende snelheid verloopt. Ongelooflijk hoeveel sexuele energie er in zo'n klein lijf kan zitten. Haar borsten ogen eigenlijk een beetje te groot gemaakt voor haar frele lichaam maar wat een plezier om ermee te spelen! Ik kwam al bijna klaar tijdens de heerlijk pijpbeurt met genoeg aandacht voor mn ballen en voor haar klit en daarna kon ik het nog volhouden voor 3 standjes op 10 minuten. Nog wat likjes en een korte babbel achteraf. Volgende keer vraag ik wat ze nog meer in haar mars heeft achter die kinky oogen.

Re: Brussel, Aarschotstraat 140, Denitsa (uitstekend)

Vrijdag middag weer bij Denitsa op bezoek geweest.
    Zij zat nu in een heel klein kamertje waar je je kont bijna niet kunt keren, de grotere kamer achter, waar zij normaal staat/zit/ligt is blijkbaar onder reconstructie. Maar goed, uit de kleren gewurmd en het bed was groot genoeg. Een hele poos gespeeld met de kleine meid en het werd een heerlijk natte bedoening.
    Wederom voor herhaling vatbaar. Iedere keer weet zij het nog iets beter te doen en ik ben toch al 20x geweest; altijd goed en vaak veel beter dan dat.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 140, Denitsa(uitstekend)

Denitsa is terug op haar stek. Sinds 1/10/2011 voor het dagdeel.
      Direct toen zij mij zag werd ik al binnen gezwaaid. Even knuffen, door naar achter en uit de kleren. lekker pijpen en toen klom zij op mij voor een goeie beurt. Denica bleef 10 min onophoudelijk wippen. Fucking good!!!

Commentaar

Yep, heb ze inderdaad vrijdag gezien. Ben er ook al eens binnengeweest, leuk meisje, heel slank. Ze heeft me bereden, daarna tot aan de rand van het bed geschoven en haar opgepakt en zo verder geneukt

Commentaar

Ben bij deze dame ook eens binnengewandeld en moet zeggen dat ze de moeite waar is om te bezoeken.Wat ik kreeg voor 40euro was best wel veel . Haar stekje was best aan de kleine kant maar eens ze binnenkwam heb ik met haar alle hoeken van de kamer gezien.Wat een lichaam was dat waar je echt alle kanten mee op kunt gaan dus het pijpen moest niet echt te lang duren voor mij ,haar poesje was mooi( apesmoeltje ) waar ik best twee vingers van haar in mocht insteken.
          Na dit heb ik haar op de kant van het bed genomen om zo haar vervolgens zeker 5 minuten al staand te neuken ECHT HEERLIJK met zo'n lijf.
          Wat volgende was nog zeker drie standjes waar ik haar stevig doorgeneukt hebt en dit met doorgaans aan die borsten te zuigen want die staan haar zo beeldig.
          Mij zie ze zeker terug wat ze is echt moeite waard :een aanrader in de aarschotsestraat!!!

Commentaar

Brussel, Aarschotstraat 136, Denitsa

Er zijn zo van die momenten, als je een raampje passeert, dat je direct bij de dame naar binnen wil stappen. Zo geschiedde dus bij Denitsa (de zoveelste dame die deze artiestennaam gebruikt ).
            Ik zag haar staan, een beetje weggedoken aan de rechterkant van het raam, in een mooie, sexy body met pareltjes en het moet gezegd : ik vond haar zelf een schitterende parel, met haar kortgeknipte, geblondeerde haar, haar sexy kontje.
            Dus naar binnen om kennis te maken met de jongedame achter deze verleidelijke glimlach, en ik heb het me niet beklaagd, wel integendeel.
            Vlug het financiële geregeld en haar uitgekleed, wat me direct de mogelijkheid gaf om kennis te maken met toch wel deze hele, knappe jongedame : prachtig kontje, zacht velletje, mooie, bijgewerkte borsten : een lust voor het oog (en voor de rest ook natuurlijk).
            Liet haar plaatsnemen op het bed (amai, wat een klein kamertje was me dat, hier hebben de verbouwingswerken helaas nog niet plaatsgevonden) zodat ik me kon overgeven aan mijn favoriete sport : een lekker fris poesje likken, jammie...
            en ook deze meid liet het zich welgevallen. Spijtig genoeg mocht ik haar wel niet vingeren, maar toch kon ik 'voelen' dat ze het lekker vond. Maar omdat ik zo mijn best had gedaan, besloot Denitsa om ook haar best te doen en begon ze Willy lekker te verwennen, helaas de twins werden niet in het spel opgenomen (maar ja, dat gebeurt daar meestal nooit in de Aarschotstraat).
            Nadien het mogen afmaken in een 'doggystyle' waarbij ik een prachtig uitzicht had op haar mooie kontje.
            Daarna samen nog wat liggen nagenieten waarbij ze me vertelde dat pas twee maanden in Brussel aanwezig was en iedere dag aanwezig was vanaf 18u : ja, "Denitsa" zal me zeker nog terugzien ...!
            we are all made of stardust...

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 136, Denitsa

Gisteren nog eens afgezakt naar Brussel. Had enkele dvp's opgebeld om eens nader kennis te maken, maar heb de indruk dat sommige dames ook een verlengd paasweekend nemen, ach ja, waarom niet, heb er zelf ook één .
              Ook in de Aarschotstraat hebben sommige dames blijkbaar verlof genomen, maar ik had geluk, wie stond er mooi te wezen achter haar raampje ? De verleidelijke Denitsa ! Ik dacht dat ze weg was omdat ik haar al een tijdje niet meer gespot had, uitgezonderd van éénmaal, toen ze achter het raam stond aan de 48.

Maar goed, dus maar snel naar binnen vooraleer een andere wandelaar op hetzelfde gedacht zou komen. Ach wat een mooie meid is het toch : die mooie borstjes van haar die weliswaar bewerkt zijn, maar toch zo goed in de hand liggen. Ze zijn wel wat gevoelig rond de tepels, dus voorzichtig aan is hier de boodschap. En dan dat mooie, frisse poesje dat ik weer bewonderd heb vanuit verschillende standpunten. Het plezierige is hier dat ze er ook werkelijk van geniet wanneer je haar beft, dan geeft ze je een lach terug terwijl ze recht in je ogen kijkt : nee, dat is niet gespeeld, zeker weten, haar natte poesje verraadt zelfs dat ze lekker heeft genoten.

Maar wees gerust, ook ik heb weer zalig genoten van haar pijpwerk en van het feit dat ik mocht afsluiten in 'doggy'. Ook wordt je niet direct de deur gewezen wanneer het achter de rug is, maar kon ik nog wat blijven liggen en kletsen met deze charmante jongedame. Ook deze tweede ontmoeting was dus een 'voltreffer' .
              we are all made of stardust...

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 140, Denitsa

Ze is terug, maar zit een paar huizen verder. Ik was er bijna voorbijgelopen toen ze wenkte. Dus ik heb niet meer op het huisnummer gelet want het bloed stroomde op dat moment al weg uit mijn hersenen. Wel eigenaardig dat ik lees dat ze zich liet vingeren want toen ik haar vertelde dat dit blijkbaar mocht, ontkende ze met klem. Ken haar nochtans lang genoeg, maar misschien mag ik minder ;-) Ze zou terug verhuizen naar haar vertrouwde plek als de werken gedaan zijn. Ook nog vermelden dat het snikheet kan zijn waar ze nu zit want er is geen airco en bij dit weer zit de volle zon op de ramen. De spiegels naast het bed mogen er wel zijn :-)

Commentaar

Vorige week ook eens langsgegaan bij deze oost-Europese schone. Ik hou zelf van het petitie type waar de borsten dan weer niet te klein bij zijn. Zij was de enige in de straat die mij echt opviel en zo ging in mijn eerste ervaring in Brussel tegemoet.

Na de betaling bleef ze een tijdje weg (zeker 10 minuten) en toen ze terugkwam leek het alsof ze net extra parfum gespoten had. Ze zei me te gaan liggen en begon te trekken. Ze had niet lang nodig en toen ging er al dadelijk een condoom op. Ik heb haar toen lekker doggy genomen (man wat een lichaam) en daarna is ze op mij komen zitten. Ze kreunde ook lekker doorheen het gebeuren.

Buiten de kleine en warme kamer was alles prima, alleen jammer dat er geen pijpen bijzat. Volgende keer in Brussel ziet ze mij zeker terug!

Commentaar

Denica staat nu al een tijdje op nr 152, meestal rechts van het raam

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 152, Denitsa

Ze vertelde me dat ze volgende week terug naar haar land gaat tot zeker begin April.

Commentaar

Ze is terug naar Bulgarije tot ergens in September.

Commentaar

Denica even uppen.
                          Met tussenpozen is deze dame weg, maar nu staat ze er weer.
                          Raar dat er zo weinig over geschreven staat hier, want ze heeft best wat klandizie.

Commentaar

Aan het werk...
                          X