Theodora, Brussel, Aarschotstraat 102

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Theodora, Brussel, Aarschotstraat 102

Theodora, bulgaarse, stond in het begin van het jaar lang op 132, linkse raam. Na een tijdje kwam ze terug op een voorlopige stek verderop in de straat, maar nu heeft ze weer een vaste plaats bij de buren, het nieuwe 134. Ik had voorheen zeer goede ervaringen bij haar en ging nu eens terug, na veel aandringen van haar kant, want ze herkende me steevast. Theodora is zeer slank, mooi klein poepke, maar grote, ja naturelle!!, borsten. Heel smal gezicht, donkere ogen en zwart haar. Eerst streelde ze me krijger met beide handjes op oorlogssterkte, wel lekker zo, dan cd, en gulzig zuigen maar. Ondertussen schurkte ik me dicht bij haar tengere lijfje aan. Haar heerlijk zachte borsten liet ze expres over mijn buik slepen, geil hoor. Dan de daad in missio, want ik had maar 40 eu veil. Vind ik wel lekker gezicht met die mooie wiebelende borsten. Ik maakte er wat een variant van missio: bekkentje optillen en zo diep penetreren tot mijn ballen tegen haar zachte kontje kwamen. Heerlijk. Lekker lang gepompt, want het was mijn tweede keer vandaag en kwam niet zo vlug. De wekker liep af en we gingen maar door, even mijn lieverdje testen! Na enige tijd zei ze: sorry je hebt nog twee minuten en deed teken naar de eierkoker. Goed ja, ik kon blijven pompen en dus maar opgehouden. Toch nog een lieve knuffel, en ja het was al goed over tijd.

Re: brussel, aarschotstraat 134, Theodora (goed)

nog eens langs geweest bij mijn lieve Theodora. is net terug uit vakantie en daardoor staat ze nu op 122. Klein kamertje daar, maar dat brengt ons dicht bij elkaar. Ze herkende me nog en gaf me prima service. Ik haar prima complimentjes. Dus we genoten beiden. Dat tenger lichaampje heel voorzichtig en genotvol geneukt en lekker geland op haar twee superzachte fenders. Theodora is een rustig meisje, een oase in de Amour-express.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 118, Theodora(goed)

Deze week eventje door de A-straat gewandeld en zag haar staan. Kende haar van vroeger en dus wou ik nog even kennismaken.

Borsten spijtig genoeg niet meer zo groot als vroeger (ik denk door een voorbije zwangerschap?), maar voor de rest lijkt het alsof de tijd bij haar stil heeft gestaan (of de goede belichting speelt erg mee) en ze is nog heel slank ;-)
      Nu, ik blijf ze mooi vinden (ok, het wauw effect van haar borsten is nu weg, maar ze mogen er nog zijn).
      Ik heb het huisnummer niet meer gecontroleerd: ze zit op een hoekhuis met veel ramen en deur op kort schuin stuk gebouw dat net voorbij de brugdoorgang staat.
      Qua service is er niets veranderd: goed, professioneel EN empatisch (toch naar mij toe). Voor liefhebbers van heel slanke vrouwen (sommigen mogen haar mager vinden, maar dat is een kwestie van smaak).

Ze is wel wat ouder dan 21 j nu, denk ik. Heb uiteraard haar leeftijd niet gevraagd ;-)

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 134, Theodora (Bul)(goed)

Sorry, kan er ook niet aan doen: Theodora verhuisd naar nr 98

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 098, Theodora (Bul)

Gisteren Theodora bezocht die overeenkomt met deze beschrijving op nr. 72 ipv 98.
          Nog steeds zeer vriendelijke service.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 072, Theodora (Bul)

Was waarschijnlijk tijdelijk want Theodora weer terug zoals gewoonlijk op nr 98 links.

Commentaar

Gisteren ook binnengewipt bij Theodora (op nummer 72).
              Het was kalm en het aanbod was aan de magere kant vond ik. Veel bars waren ook gesloten. Soit. Theodora stak er eigenlijk met kop en schouders bovenuit.
              Wat heeft ze een lief gezichtje!

Alles is goed verlopen maar een prater is ze wel niet.
              Ze zegt nauwelijks iets. Gekozen voor de formule van 50€ pijpen + neuken in 2 standjes.
              Pijpen deed ze heel zacht maar voor mij was dat wel OK. Ik word natuurlijk graag gepijpt maar ik ben er nu ook niet helemaal weg van. Ze deed haar werk en dat had het gewenste effect : mijn love missile in opperste staat van paraatheid brengen.

Dan het neuken: zij kwam op mij zitten en begon me nogal wild te berijden. Ik moest zelf niets doen. Ondertussen had ik ook een machtig zicht op haar magnifieke borsten die lekker op en neer dansten. Ik mocht er lekker mee spelen. Heerlijk! Helemaal echt, superzacht en definitely >> B cups. Wat een zaligheid!
              Na een tijdje van standje gewisseld en verder gegaan in missionaris.
              Lang heeft het niet geduurd eer ik het zakje heb volgespoten, maar ja ze heeft ook zo'n superlekker lichaam! Haar vormen zijn echt PERFECT en 100% naturel, een zeer zeldzame combinatie.
              Theodora ziet er wel een lief meisje uit. Is ze dat dan niet? Ik kan het raar genoeg niet zeggen. Ze is echt heel stil. Ze doet alles wat een dvp moet doen, maar verwacht nu geen GFE. De sex is voor mij goed en haar lichaam is magnifiek maar verder kan ik er eigenlijk maar weinig van zeggen. Voor een goede verstaander: naar Brusselse normen is dit ERG goed! Maar dat ze haar wekker zou laten afgaan en ondertussen zou blijven verder neuken zonder dat jij moet bijbetalen kan ik me maar moeilijk voorstellen. Ofwel had ze gisteren zo haar dag niet... Allee, ik ben met een big smile buitengegaan maar herhalingsgevaar is wel onbestaand voor mij.

Commentaar

Gisteren bij Theodora op bezoek geweest, zij zit op nummer 102 (als het tenminste dezelfde is). Zij draagt een groot zwart montuur bril.
                Ik ken helaas bovenstaande lovende recensies niet bijtreden. Het trok op geen bal. Het is een mooi meiske met naturel borsten, maar ik kwam eigenlijk zelfs niet aan seks toe. Eenmaal mijn julius caesar in haar lichaam was begon ze te zagen over alles en nog wat. 't Stond haar zelfs niet aan dat haar beentjes in de lucht gingen. Na 30 seconden hield ik het voor bekeken. Voddes. Alweer 40Euro weggegooid in de A-straat. Het trekt daar op geen bal meer.

Commentaar

Was er deze middag.Zegde dat ze hier nog maar 6 maand is en 22 is😊....Gestart in 2009 op haar 15e dan😈?Maar soit 40 euro suck and 1 position.Mooie jonge Bulgaarse,volle lippen en meer dan b-cup.Ze teased leuk met haar borsten.Je mag zuigen en vingeren.Trage pmc.Geen gfe maar neemt wel haar tijd.Geen wekker te bespeuren.Waren dan ook weinig klanten met dit miezerig weer.Afgerond in missionaris.Ze kijkt je geil aan met haar mooie donkerbruine ogen,geen overdreven fake gedoe en legt zelfs haar beentjes in je nek.Ik geef haar nog een kans.Ze zat er trouwens helemaal alleen.

Commentaar

Theodora is in vakantie voor een drietal weken

Commentaar

Terug op 102 in de nachtshift. Mét stralende glimlach

Commentaar

Aan het werk...
                      X