Carina, Brussel, Aarschotstraat 214

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Carina, Brussel, Aarschotstraat 214

Carina zit al een poosje op nr 214 links, Zuidamerikaanse looks maar is gewoon Bulgaarse. Vriendelijke dame, als ze terugkwam en zich uitkleedde schrok ik me rot, en naderhand zij ook. Ze drupte. Een lange slijmslinger daalde uit haar cutje naar beneden, ze had er geen erg in.
    Haar vriendelijk bedankt voor de moeite en mijn inleg teruggevraagd, wat ze ook deed. Correct is ze in ieder geval wel.
    Even goede vrienden, ik weer buiten.
    Voor de liefhebbers

Tsja, Carina wordt beschreven op andere forums. Geen wonder dat het er uitdrupt als ze constant volgespoten wordt....

Commentaar

Tja .niet schijnheilig doen hé. Ik heb er gisteren het mijne nog lekker in gaan deponeren. Het is zo'n zalige en mooie lekkere meid
      I love all the girls

Commentaar

Bij mij gaaat ze na iedere lozing in haar,direct douchen.
        Dus dat van het uitdruppen,ik heb mijn bedenkingen bij dat verhaal

Commentaar

Echt he pas toch op jongens. Hoeveel kerels passeren daar op een dag?

Commentaar

Dat is toch geen probleem, dan neukt ge ze toch met ! Niemand is verplicht haar te nemen zc. Ik heb ook al bij dames geweest die bekend zijn om zonder te nemen en die ik dan met condoom geneukt heb. Allé mannen dat is een keuze van de dvp en haar klanten om zonder te neuken, respecteer die keuze en gebruikt een condoom dan! Ze zijn daarvoor niet slechter om een bezoekje te brengen.
            Zij is een te lekkere en te mooie dame ( mijn mening) om links te laten liggen.
            I love all the girls

Commentaar

Aan het werk...
            X