Krema, Brussel, Aarschotstraat 164

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Krema, Brussel, Aarschotstraat 164

Net thuis van wat voor mij de allerbeste ervaring in de Brusselse Aarschotsraat in lange tijd === Haar naam : ~~Crema~~, 22 jaar, van Bulgaarse origine ( Varna ). Natuurlijke body, mooie B-cup en voorzien van talrijke tatoes : schouder, rug en benen. Een vrouw met caracter en :P en die weet wat ze doet. Had haar enkele malen in het oog en vandaag en omstreeks 13u45 ben ik binnengeaad. Het salon traditioneel de gordijnen met zitbank dat dienst doet als bed... Kleine ruimte in 2 verdeeld en gescheiden met gordijn -- gelukkig was er geen activiteit bij de buren ))) Praat vlot frans en eerst een lekker pijpbeurt ( goed steving ), lange halen en lekker die zette de druk stevig en ongeveer 7 minuten ( geen 1 minuut gezever ) , slipje uit mooie kleine schaaplipjes, kort geschoren en zwart behaard pussy in mooi stripje geschoren ( zoals het hoort ) ;D Stevig genomen de benen wijd gesprijd in missionarisstandje, dan kantelde ze haar bekken omhoog en liet haar in 45 ° haar lekker zijwaards in de lucht nemen --- hmmmmm --- heerlijke meid, achteraf enkele kussen en 2 extra bij het buitgaan - gewoon super

Re: Brussel, Aarschotstraat 184, Crema

vandaag langs geweest bij Krema, met een K en niet met een C zoals verkeerdelijk vermeld in recentie van Subu, maar ja, waarschijnlijk geen haan die daar naar kraait...
    ken haar best van vorige bezoekjes, steeds heel tevreden geweest, maar was toch een tijdje geleden dat ik zover in de straat geraakt was
    heb indertijd met haar eens discusie gehad ivm het gekende "temps fini" van madame, op dit adres een nog bevallige dame, en sindsdien betaal ik steeds de som van 100€ voor beffen, pijpen en neuken, maar madame moet haar klep dicht houden...
    Krema is eens je achteraan bent een heel lief en spontaan meisje, achter de vitrine geeft ze mij eerder de indruk een "bich" te zijn
    Krema kan het beffen best waarderen, en laat zich heel goed gaan
    het pijpen gebeurt op een nogal wilde manier, met enorme halen, kan best gewaardeerd worden als je zelf nogal goed in vorm staat, wanneer je nog moet opgewarmd worden valt dit voor mij nogal tegen, maar afin, ik stond in vorm en misschien wel te veel in vorm want ze heeft me gewoonweg klaar gepijpt, dus neuken zal voor een volgende keer worden
    niet te min een beste ervaring, van een meid die hier in Brussel best thuis is,
    verblijft hier ruim een 3-tal jaar en spreek heel behoorlijk frans
    o ja, eens je deze meid kent, is tongzoenen

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 184, Crema (uitstekend)

Laatst (half juli) nog eens bij Krema binnengewipt ... Zaaaaaaaaaaalig !!!
      Zoals altijd trouwens. !!!
      Ik zal niet verder uitleg geven over wat reeds besproken en behandeld is, want alles wat ik gelezen heb is uiteraard volkomen juist, maar Krema heeft sinds kort een kleine piercing net boven haar bovenlip rechts. Het voelt dan wel even "strange" aan, bij het tongzoenen (voor de bij haar bekenden), als je dat niet gewoon bent. Naderhand is dat natuurlijk geen enkel probleem.
      Na een heerlijke pijpbeurt kan ze zelf ook wel eens genieten als je haar gaat beffen. Krema is en blijft een aanrader, ze is gewoon een geweldige meid, doet alles met gulzigheid en overtuiging. Zoals ik eerder over haar gelezen heb, doet zich voor het raam wel eens voor als een bitch, maar eens je binnen bent, alom vriendelijkheid, je voelt je er gewoon wel op je gemak.

Steven_69 : Kan je onze leden dan ook een recensieformulier bezorgen van je bezoekje ? Alvast bedankt

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 184, Krema (uitstekend)

Ik ben deze ochtend rond 9.30 uur bij Crema binnengewipt, en het is me helemaal niet slecht bevallen, integendeel.
        Na een korte kennismaking begonnen met pijpen (mc), en Crema presteerde hier duidelijk beter dan het gemiddelde : ze gaf mijn jongeheer de tijd om in vorm te komen, en wisselde af tussen zuigen en korte likjes met de tong - heerlijk.
        Daarna twee standjes gedaan : eerst zij boven op mij, wat ze behoorlijk lang volhield - eerst ging zij gedurende enkele minuten op en neer, daarna liet ik haar voorover komen, zodat onze lichamen dichter tegen elkaar waren en we elkaar in de nek zoenden; dan greep ik haar billen vast, hield ze op een zekere hoogte zodat ik lekker van onderen in haar kon stoten, iets wat ze blijkens haar geluidjes best wist te apprecieren.
        Vervolgens omgedraaid naar de klassieke missionaris - daarbij sperde ze haar benen wijd, zodat we elkaar tijdens het neuken haast niet raakten (zodoende had ik ook een meer dan bevredigend uitzicht op haar borsten). Ook hier genoot ze kennelijk erg van, want toen ik na een paar stevige stoten in haar klaarkwam, bedankte ze me voor de leuke sex, en wist nog te vertellen dat ik erg lief en zacht was. Tijdens dit gesprekje bevestigde ze nog dat ze elke dag tussen 7 en 18 uur aanwezig was, wat ze wel zwaar vond, een vrije dag zou ze echt wel zien zitten.
        Conclusie : voor 50 euro geeft Crema je meer dan waar voor je geld, mij ziet ze nog terug...

Commentaar

Na al deze lovende recensies heb ik ook maar eens de stap gewaagd. Krema zit er idd al een 3-tal jaar, maar afgaande op haar uitstraling voor het raam zou ik er nooit aan gedacht hebben om binnen te gaan. Gisteren dus wel.
          Na een beetje small talk hebben we elkaar eerst een beetje gestreeld. Ik had mijn aandacht volledig gericht op haar prachtige b-cup (wat een zachte peertjes) terwijl zij mijn jonge heer op totale sterkte trok. Nadien het condoompje erop en een wilde pijpbeurt waarbij het speeksel rijkelijk vloeide. Omdat dit mij niet zo kon bekoren, de rollen maar eens omgedraaid en haar een van mijn super-befbeurten gegeven. Dit beviel haar wel en na een tijdje kwam ze dan ook klaar. Die schokkende buik kon ze niet gefaked hebben... Nadien nog enkele standjes om ook mij naar een zalig hoogtepunt te leiden.
          Conclusie: hier kom ik nog eens terug...

Grtz
          Pol
          Te bed of niet te bed...

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 184, Krema (goed)

Inderdaad een aanrader.
            Lekker leeggezogen in 69 voor 30 euro !
            Ze is zacht heeft een super body en neemt haar tijd !

Yummie

Commentaar

Ik kan de positieve berichten enkel maar bevestigen. Zaterdagnamiddag zat Krema in het linkerraam. Ze heeft lang zwart haar en een tattoo op haar rechterschouder. Ze is niet meteen mijn type, maar na kennismaking met haar prestaties, keer ik zeker nog terug. Het is wel jammer dat de locatie zo klein is en weinig privacy biedt. Tijdens de pijpbeurt hield ze haar slipje aan, net zoals haar hoge witte laarzen. Vervolgens mocht ik haar lekkere kutje beffen. Ze deelde mee dat ze hiervan houdt en dit bleek niet gelogen. Ze deed mij stoppen, anders was ze zeker klaargekomen. Afgewerkt in missionaris, waarbij ik haar in de nek kuste. Haar laarzen hield ze de ganse tijd aan, maar dat stoorde mij niet. Op haar onderrug heeft ze ook een tattoo. Krema zei dat ze al bijna 4 jaren in Brussel werkzaam is. Een dame die een volgend bezoek meer dan waard is

Commentaar

Bedankt allemaal,

al jaren heb ik deze Krema gespot, maar nooit binnen geweest want ze is niet bepaald mijn type. Nu heb ik de stap gewaagd en het was super, ze neemt haar tijd, en werkt je niet rap buiten. Het s gedeelte vind ik wat te heftig en met te veel speeksel en bijgeluiden, maar het werkt wel . Heel lekker geneukt ook, en ze praat achteraf wat gezellig.

Wat ik super negatief vind is : het "kamertje" zelf, net naast het gordijn was haar vriendin bezig, op 50 cm van ons dus, en alhoewel ik me daar niet door in de war laat brengen , denk ik dat de accomodatie echt aan verbetering toe is.

Commentaar

terug van weg geweest
                  met een kleine borstcorrectie, ze staan nu werkelijk trots vooruit gepind
                  deze aller aller liefste Krema, is deze week back in town
                  doet gewoontegetrouw de dag-shift (van 6 tot 18) en de service is er met de nieuw ogende borsten niet minder op geworden !!
                  neem altijd voor een half uurtje bij deze mooie bulgaarse (100€) en vandaag was dit dus ook het geval
                  haar eerst lekker gebeft, iets wat, wanneer je het goed doet, ons Krema ten zeerste weet te waarderen, daarna in 69 stand (het pijpen zonder zelf iets omhanden te hebben is niets voor mij...) en afgewerkt op zijn missionaris
                  het was voor de zoveelste maal perfekt, volgens mij de liefste van de straat, wel een pro, dat zeker, geen GFE ervaring, maar wel U I T S T E K E D !!!
                  voor de liefhebbers, de place to be tijdens de dag-uren
                  keep on walking

Commentaar

Deze tropische temperaturen maken mezelf ook alleen maar heter, en na mijn cubaanse lunch gisteren in Antwerpen, nu op zoek in Brussel waar het heeel rustig was. Uiteindelijk bij Krema binnengegaan. Ik had voordien nog geen recencies van haar gelezen, en ging dus voor de verrassing Iets hield me altijd tegen om bij haar binnen te gaan, nu dus niet. Eens achter het gordijn bleef ze me lang weg, was al helemaal uitgekleed en die muziek stond zo luid... Ik had er geen goede hoop meer in Maar toen ze dan uiteindelijk binnenkwam en me onmiddellijk begon te pijpen, ik rechtstaand, zag ik het weer helemaal zitten. Voor een bulgaarse een erg goede pijpbeurt, dan op 't bed, waar ik haar tegelijkertijd overal mocht betasten. Ze kwam dan al zittend op mij zitten terwijl ik met haar lekkere tieten speelde en door haar zwarte haren wreef. Doggy afgewerkt, en 'twwas een heerlijke ontlading. Supersympathiek ook achteraf, nu bleef ze wel wat bij me zitten en vroeg nog eens naar mijn naam en blabla bla Uiteindelijk voor Brussel en voor 50 euro meer dan zijn geld waard. En géén madam die kwam roepen. Wel het buurmeisje dat lekker kreunde...Had goesting om het gordijntje aan de kant te trekken en gaan mee te speln

Commentaar

1 woord super! Na al de berichten hier wou ik haar toch ook eens uittesten, voelde me nogthans niet super in form, maar deze dame heeft daar vlug verandering ingebracht, prachtig lichaam, heel slanke taille, maar vooral een perfecte service, pijpen was heel goed, lange hevige trekken, moest me al concentreren om niet klaar te komen, daarna kwam ze op me zitten, en in tegenstelling tot sommige andere dames deed zij al de bewegingen wat voor mij toch extra opwindend is, om te eindigen gekozen voor doggy en met grote stoten klaargekomen, tussentijds had ik van haar al een kus op de mond gekregen, op 't einde nog een paar en tijdens het aankleden een leuke korte babbel, is nog zo fijn al ze bij je blijft, vele andere lopen dan al weg, zeker een aanrader, ga ik nog terug!

ps: gelieve het profiel aan te passen : ipv echt b cup is het nu een D silicone cup geworden

Commentaar

Gisteren binnen geweest voor een GFE!! En wat voor een... Was me nog een het uitkleden toen ze al op haar knietjes voor me zat en mijn lul een haar mondje nam... Nogal ruwe, maar wel lekkere pijpbeurt gekregen. Heb haar laten stoppen of het was al van dat. Toen kwam ze voor me staan en duwde haar tepels in mijn mond. Mjamie... Toen ik op mijn beurt op mijn knieen ging zitten om haar te beffen, was het hek van de dam. GFE all the way. Tongzoenen, strelen op alle plaatsjes, heb ze klaar gebeft, verschillende posities met tussendoor nog een lekkere pijppauze (met nieuw condoom)... Aaaaah, het was de moeite waard.
                        Is een blijfertje (werkt er toch al 5 jaar) en is op weg nr de nr 1 van de dagploeg te worden...
                        Grtz
                        Pol
                        Te bed of niet te bed...

Commentaar

Hallo. Ik ben nieuw op dit forum maar heb al meer dan 25 decennia ervaring met dames van plezier en na al die tijd komt er -willen of niet- toch wat sleet op. Daarmee bedoel ik: door al dat betaalde geflikflooi waarbij men uit een breed aanbod zomaar kan kiezen om er eens goed in (heb je'm?) te vliegen wordt een mens allicht iets of wat kieskeuriger in zijn verwachtigen. Ik geef dan ook toe dat ik wat 'moegesext' ben, en dat betekent: ik krijg mijn Julius Ceasar niet meer zo gemakkelijk recht. Ik ben dan ook verplicht mijn bezoekjes te beperken tot dames die mij dan toch tot extase kunnen brengen. En ze worden steeds zeldzamer. Het was dan ook heel verfrissend om dit forum te ontdekken met de hoop een groen blaadje te kunnen ontdekken. Eenvoudig was het niet want ik was verplicht door al jullie commentaren te ploeteren. Ik mis hier eigenlijk wel een algemeen overzichtstabel. Het duurde echter niet lang of ik werd geconfronteerd met al die mooie proza over ene Krema, uitgestald op nummer 84. Met een volle prostaat ik dus richting noordstation. En ja, daar was inderdaad ons Krema. Om eerlijk te zijn, en sommigen onder jullie zullen het met mij eens zijn, ik was niet echt betoverd door haar verschijning. Reeds vele jaren moet ik haar hebben voorbijgelopen, haar al dan niet een doordringende blik gegund, maar ook niet meer dan dat, want: 't is mijn type niet... Een piercing in de bovenlip en tatouage op de schouder (dat had ik genoteerd uit een van de postings op dit forum) zijn zaken die mij niet in de juiste stemming brengen, maar aangezien iedereen op dit forum niets anders dan extatisch over haar schrijft, ben ik binnengegaan. Aangezien ik een mooie knappe vriendelijke man ben (en blijf zolang men mij correct behandelt…) hoop ik dat het allemaal wel losloopt (wat niet evident is want sommige dames deinzen voor niets terug om ook iemand zoals ik na 15 minuten vakkundig zonder enige service naar buiten te werken). Eerste vaststelling: mevrouw Krema ontvangt mij met open armen, en om het ijs te breken vraag ik haar of zij 'Krema' noemt, en inderdaad, ik ben bij de gelukkige winnares. Ik ben geen beffer en ga altijd voor 40 Euro P+N, steeds met de gedachte in het achterhoofd dat ik ook wat kan friemelen en zuigen aan de tietjes, meerdere posities en missschien wat mag zoenen. Soms lukt het wel omdat, zoals reeds gezegd, ik een mooie knappe charmante jongen ben en ik de dames altijd correct behandel. Soms zit er echter niet méér in, wat ik dan nog steeds als correct beschouw, zolang P+N maar behoorlijk verloopt (wat ook niet overal altijd waar is, dat weten jullie experten ondertussen ook). De accommodatie is inderdaad wat op zijn smalst, maar dat is bijkomstig. Mijn broek was maar pas uit of daar stond ons Krema reeds, poedelnaakt. Op het randje af vond ik haar wat te mager, maar ik werd reeds vlug afgeleid naar die fantastisch ogende borsten. Ik probeer onmiddellijk al tastend de werkelijke vleeswaarde ervan in te schatten, maar daar schrok ze wat van. Ze bevestigt dat er siliconen in verwerkt zijn, maar ik moet toegeven: het is heel vakkundig gedaan, dus geen opgeblazen ontplofklare balonnen waar zovele dames in de A-straat mee pronken. Nu het ijs gebroken is kon ik mij stilaan opwarmen door haar borsten en tepels te likken. En nu komt plots the 'point of no return'…: ze zag mij blijkbaar helemaal zitten, want ze begon mijn tepels te likken om dan zonder aarzelen mij een tongzoen te draaien!! Wablief? Dat heb ik nog nooit meegemaakt! In geen 25 jaar! Het P was nogal korststondig (te kort want ik heb mijn tijd nodig) maar wel met volle overgave. Vervolgens liet ze zich neerstrijken op haar rug en hopla met de beentjes: ik kroop middenin de grootste spreidstand van heel West-Europa. Ik drukte nog wat op haar dijen terwijl ik haar diepste regionen opzocht, stevig doorstoten want ze weet hoe ze moet N. Na enge ooh's en aah's, inclusief wat gekreun dat ik eigenlijk wel te fake vond, kon ik haar het zwijgen opleggen door haar de zoenen, op de mond en er werd hevig en passioneel geTZ. Ondertussen spoot ik mij helemaal leeg. Normaal is het dan tijd om vaarwel te zeggen, maar nog kreeg zij er niet genoeg van, ze wou mij bij haar houden en trok mij weer tegen haar borsten met haar benen om mij geknoopt. Had ikzelf er geen eind aan gemaakt, ik denk dat ik er nog lag!
                          Terwijl ik me aankleedde bleven we nog wat napraten, iets wat ik heel op prijs stel (tenminste bij de aangenamere dames onder hen…). Zijzelf vertelde me dat ze op internet terug te vinden is, en daarmee bedoelde ze dit forum. Ik zei dat ik haar een 10 zal geven, maar dat ik daarmee mijn eigen ruiten zou inslaan: als alle mannen hier staan aan te schuiven geraak ikzelf er niet meer in. Grapje want ik gun het haar. Ze was op en top en ze ziet mij zeker terug. Dat belooft. Met dank aan jullie allemaal.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 168, Krema (uitstekend)

Ben gisteren bij Krema nog eens binnegewipt om te ... wippen.

Een der toppers van de aarschotstraat, men schrijft er weinig over maar dat is typisch hé, heel wat voyeurs die liever lezen waar de toppers zitten en daar van profiteren zonder zelf de moeite te nemen eens feed-back te geven.

Ons Krema begint liever wat later (10 u ong.) en stopt wat vroeger (17 u). Geen probleem voor haar , want ze is zo goed als steeds bezet.

Enfin , ik nog eens binnen bij haar, ze stond zo mooi te pronken in haar oranje bikinitje. Met mij achter gordijn (warm kacheltje ernaast), direct een diepe tongzoen en ze vroeg me of ik niet eens 'wat meer' wou. Ok ik gaf haar 100 €.

Wel ze is het waard geweest. PZC zeer diep, TZ zeer diep, en dat moet je kunnen want ik ben vrij zwaar geschapen , bovendien had ik dan nog een erectiepil bij ingenomen waardoor hij nog stijver is en langer blijft ook. Wat volgde was meer dan een halfuur 69, slurpen, doggie, reverse cowgirl, beffen waarbij ze enorm hevig klaarkwam en daarna heb ik ze zeer hard genomen, het binkte daar nogal. Lang geleden dat ik nog zo intens was klaargekomen.

Ze is een lieverd, maar tegelijkertijd een zeer hete drommel.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 168, Krema (uitstekend)

Krema zit nu vast, wat relatief is zeker :-), naast Nelly op het nr 156. Service als vanouds... Een zekerheid in de Aarschotstraat overdag.

Pol
                              Te bed of niet te bed...

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 156, Krema (uitstekend)

Ik was weer eens in Brussel, en indachtig de recensies, bracht ik een bezoek aan Krema, een zwartharige schone. Met een "bent u Krema" kwam ik binnen. Het tarief was bekend, 50 eurootjes voor een kwartierke, meerdere posities. Ik hoefde geen eld voor Madame te betalen. Wie weet was ze er even niet.

Het was een waar feest. Ze begon heel langzaam aan mijn jongeheer te sabbelen, (mc, maar dat vind ik zelf wel zo veilig). Ik heb haar rug gemasseerd, hetgeen ze erg prettig vond. Daarna heb ik haar in verschillende posities genomen om in missionaris af te maken. Ze was zo relaxed dat er zelfs voorzichtige tongzoentjes aan te pas zijn gekomen. Uiteindelijk heb ik er een kwartiertje bijgenonomen. Kost natuurlijk wel wat, maar dat had ik er wel voor over. Krema krijgt bij mij een dikke 10 plus knuffel.

Commentaar

ik ben verleden week is gepasseerd en deed teken naar haar om naar binnen te gaan. Het eerste wat ik vroeg was haar naam, ze bevestigde mijn vermoeden dat het om "de" Krema ging. Maar ze zei me dat ze voorlopig nog ff bezig was met iemand anders en dat ik later moest terugkomen.
                                  nu, ik moet eerlijk toegeven, qua gezicht vond ik haar toch niet om zo over stoefen (nuja smaken en kleuren, no disrespect )
                                  Ben dan maar bij een andere binnengegaan omdat ik in tijdsgebrek zat, bij Maria een paar huizen verder.
                                  Wat maakt krema dan zo speciaal? ik bedoel, ze heeft wel een strak lijf met een (plastieken weliswaar) D cup, maar van gezicht vind ik het echt geen felle.
                                  zal misschiens aan mij liggen

Commentaar

Ik ben vandaag zonder het te beseffen bij de "hete" Krema beland
                                    Is inderdaad een toppertje ,pijpt heel lekker en ook verscheidene standjes geen probleem .

Zeer goede ervaring .

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 156, Krema(uitstekend)

Ik heb haar voor de eerste keer bezocht vanmiddag.
                                      Aanbod in de A-straat is de laatste tijd bijzonder pover, wou naar mijn favorietje Vanessa gaan vlak naast Krema, maar die was nog altijd jammer genoeg met vakantie.
                                      Dan maar het huis ernaast, ik zag een vrij slank meisje staan, en gevraagd of Krema er was, daar ik zoveel positief over haar heb gelezen hier.
                                      'C'est moi' lachte ze. Ik vond haar in haar gezicht niet bepaald aantrekkelijk, nuja toch maar 150 euro betaald.
                                      De obligate kennismaking, waarbij ze vroeg of ik 'flamand' was, want die heeft ze duizend keer liever dan al die vervelende 'arabes'.

Daarna kon het feest beginnen, ze begon speels te kronkelen langs me heen en gebood me gewillig haar lekkere borsten aan, kon ik geen neen tegen zeggen natuurlijk. Daarna een heerlijke pijpbeurt gehad, lekker afwisselend. Heb haar moeten aanmanen het wat kalmer aan te doen omdat het anders al van 'dat' was. Daarna heb ik haar gelikt. Ze leek me er van te genieten, minutenlang dat heerlijk geurend poesje van haar een beurt gegeven, tot ze licht kreunend klaarkwam.
                                      Daarna kennis gemaakt met haar hele gamma aan standjes, fantastische ervaring, wat een creativiteit heeft deze dame. Tijdens de sex zelf valt het me op hoe ze van alles zelf ook enorm lijkt te genieten. Heel wat anders dan de doorsnee dame in de A-straat, alleen haar 'oh oui chérie' toestanden waren mss ietsje over the top.

Uiteindelijk kon ik het echt niet meer houden en heerlijk klaargekomen diep in haar.
                                      Hierna heeft ze proper alles opgekuist.

Na deze uitputtingsslag kwam ze gewoon lekker tegen me aanliggen en hebben we nog minstens een kwartier gepraat.

Topervaring maw.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 156, Krema(uitstekend)

Gisteren bezocht en inderdaad een geweldige dame.
                                        Goede service, niet gehaast en lijkt er zelf van te genieten.

Hier kom ik zeker terug !

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 098, Krema(uitstekend)

Krema zit sinds vandaag (eerste dag uit verlof) op het nummer 50 the winston's.
                                          Binnengegaan en hartelijk ontvangen.
                                          Eerst wat teasen en dan kwam ze een paar zachte zoentjes geven en is dan overgegaan op tongzoenen, ze kwam er later tijdens de daad steeds meer vragen.Daarna diep en engergiek pijpen en overgeschakeld op zij in cowgirl met hevige heupbewegingen.Tijd om wat in doggy verder te werken en ook nog in missionaris overgegaan.
                                          Uiteindelijk heeft ze me nog met de hand afgewerkt tewijl ze me weer hevig zat te tongzoenen.
                                          Zeker zijn geld waard en voor herhaling vatbaar