Brussel, Linnéstraat 058, Sylvie

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brussel, Linnéstraat 058, Sylvie

Vandaag bij sylvie geweest in de linnenstraat 58. Mooie oudere dame met een heel mooi lijf. Heel vriendelijk en geduldig. Eerst wat strelen dan pijpen mc en dan verschillende posities. 30euro voor dit alles. Een echte aanrader

Deze dame doet niet aan sm, er zijn dan ook geen atributen zichtbaar. (behalve een lederen halsband met metalen pinnen, maar die gebruikt ze om haar Pitbull Zoë vast te leggen)

Ondanks wat haar uiterlijk ook moge uitstralen, vertelde ze me dat ze geen speciale dingen doet (misschien toch wel, maar ik ben al een hoop keren bij geweest en niets extra's opgemerkt)

Haar prima service is wel standaard, lekker, maar altijd exact 100% hetzelfde menu.

Commentaar

liemdao,

dit is top, al schrijf ik dat hier niet zo vaak, want dan is de dame achteraf heel de tijd bezet. Bij Sylvie maakt dat praktisch niet uit want ze is zowieso praktisch gans de tijd, en werkt veel op rdv (ze heeft een hoop vaste klanten, en die bellen haar op, "ik kom om 13u, dan 13u30 , enz. ) . Ze is wel al wat ouder, maar prachtig voor haar leeftijd. De tarieven 30 euro zijn de gebruiçkelijke voor die buurt, maar ze levert een service die ver boven de anderen uitsteekt

Het is ook een kwestie van smaak natuurlijk. Zeker 1x proberen, (alhoewel zij eerder met vaste klanten werkt, en er dus helemaal niet op uit is om wandelaars binnen te halen). Een kenmerk : er zijn meestal een of twee mannen buiten aan het wachten, het is gewoon file doen ...

Maar zoals ik al eerder geschreven heb : een vast menu, 100% altijd exact hetzelfde (zoals wanneer je een Giant besteld bij Quick, lekker maar altijd hetzelfde)

Commentaar

Vandaag , na een lange tijd nog eens langs geweest bij Sylvie. Wat een service voor 30euro. Ze wast eerst je edele delen, daarna zeker 15min gestreeld, je mag haar zelfs vingeren. Daarna een lekker pijpbeurt en nog 2 standjes. Ben zeker meer dan 30min binnen geweest. Mij zien ze zeker niet meer in de Aarschot. Kheb haar telefoonnr gevraagd, das toch iets gemakkelijker dan elke keer wachten tot ze vrij is. Het is een iets oudere dame maar met een lichaam ven een twintiger. Zeker een aanrader.

Commentaar

Gisterenmiddag Sylvie bezocht. Ik vond het toch maar een middelmatige ervaring.
          Je mag inderdaad een half uurtje blijven voor slechts 30 euro. Maar het strelen, het pijpen en neuken is toch maar zo en zo... Leuk, maar zonder gevoel.

Jake
          Te bed of niet te bed...

Commentaar

Niet gehaast zoals hiervoor beschreven.
            Jerommeke keerde tevree terug.

Commentaar

Re: Brussel, Linnenstraat 058, Sylvie (7.8)

Normaal ga ik steeds bij Delphine in de weidestraat langs, maar zij was in verlof. Ik had al veel gelezen hier over sylvie, maar ze was steeds bezet. Maar vandaag was ze dus aanwezig. Kon ik ook eens oordelen of haar uiterlijk mij aanstond. En het is inderdaad een knappe maar iets oudere dame. Duidelijke afspraak wat je voor je 30 euro mag verwachten. Heel vriendelijk, neemt rustig de tijd, alles wassen, komt dan eerst bij je liggen, elkaar wat masseren, borsten kussen , haar vingeren, allemaal geen probleem, dan pijpt ze je even, naar wens hard of zacht, daarna vraagt ze welke positie je wil beginnen, dus er zal gerust een 2e standje mogen, maar ben daar niet meer aan toegraakt! Het zicht van zij op haar rug, haar lange benen met die kninky zwarte laarzen in de lucht , zorgde dat ik me niet meer kon inhouden. Tijdens de daad, beweegt ze ook lekker mee, streelt de rest van je lichaam, kortom een perfect ervaring. Ik vrees dat Delphine me als vaste klant een beetje kwijt is; de service was daar ook perfect, maar Sylvie is een knappere dame.

Commentaar

Re: Brussel, Linnenstraat 058, Sylvie (uitstekend)

Ik ben vandaag nog maar eens bij Sylvie teruggeweest ... was jaren geleden dat ik haar nog eens een bezoek gebracht had ...
                Ze herkende me nog van eertijds, en ... helpt wel om rap aan de praat te komen met haar. Eén en al vriendelijkheid.
                Bovendien is het ook zo dat ze, hoe dan ook, nog steeds even mooi is als voordien. Het valt zelden voor dat een dame van haar leeftijd er nog zo jong uitziet. Mag het gezegd worden dat ze heden 50 is, onafgezien wat ik in eerdere recensies over haar las?
                Desondanks dit alles mag ze er wezen ... slank zoals geen ander ... een lichaam waar je naar verlangen kan ...
                Verder hoeft er niets meer gezegd te worden, het is reeds eerder besproken door mijn voorgangers ... enig minpunt ... reeds door Pol eerder gezegd ... het gaat allemaal wel zonder gevoel. ... het strelen, het pijpen en neuken is toch maar zo en zo... Leuk, maar zonder gevoel.
                Als ik nog één ietsje mag rechtzetten ... over haar borsten ... is wel een heerlijke C-cup, maar niet echt. Je voelt het desondanks enkel wanneer ze wat voorover hangt, wanneer zij bovenop komt. Anders voelt het inderdaad echt aan.
                Sylvie is en blijft een aanrader in de buurt. Spijtig dat andere meisjes een aantal jaren geleden uit de buurt verdwenen zijn (o.a. een zekere Corinne) en plaats gelaten hebben aan weliswaar een hoge concentratie zwartjes waar je meestal (gelukkig niet altijd) buitenkomt met een gevoel van bedrogen geweest te zijn.

Commentaar

Beste medewandelaars,

Ik denk dat ik begin 2005 (januari en maart) ook al enkele bezoekjes bracht aan de hier besproken dame. Enfin ze noemde in ieder geval ook Syvie en zat achter een raam in de Linnenstraat. Maar zij deed in tegenstelling tot wat vorige collega-wandelaars hier schreven wel degelijk sm in een aparte ruimte: een soort veranda achteraan de slaapkamer in de keuken naar rechts. Ik herinner me nog goed dat er geen verwarming in die ruimte was. Ik heb echter nooit een hond in de kamer gezien.

Er zat toen ook een oudere magere gezelschapsdame bij Sylvie. Weet iemand de naam van haar gezelschapsdame? Dan kan ik eventueel bevestigen of ik ook Sylvie bezocht.

Tony_the_Pantyman

Commentaar

Gisteren nogmaals terug geweest naar deze prachtige vrouw. Enkel aan haar gezicht kan je zien dat ze al wat ouder is, maar dat lichaam is niet gevolgd in die veroudering. Deze maal is me tijdens zijn hondjes opgevallen wat voor een prachtige kont ze heeft! Net zoals de vorige keer gebeurd alles in een zeer ontspannen omgeving, geen rush. Aanrader

Commentaar

Inderdaad uitstekend !!!!
                      .
                      Eén van de betere ontmoetingen van de voorbije 10 jaar, en zeker de beste daar in de buurt.
                      Sylvie is inderdaad een pracht vrouw, zonder capsones, heel vriendelijk en aangenaam in omgang. Een mooi lichaam dat je mag strelen, zoenen en verwennen. Ook Sylvie verwent jou lichaam op een hemelse zachte manier.
                      .
                      Dus zeker eens doen !
                      .
                      JJ.

Commentaar

Re: Brussel, Linnestraat 058, Sylvie (uitstekend)

Half oktober ben ik ook eens tot bij Sylvie geraakt. Ik wou eens testen of zij echt wel zo goed was als ik hier in de recensies lees. Ik kwam aan haar raam op een maandagmiddag rond 12u30. Sylvie zat aan haar raam. Voor haar leeftijd inderdaad een pronte dame. En niet de Sylvie, die een paar ramen verder zit én die wel aan sm doet in een achterkamertje. Ik dus binnen bij deze Sylvie.

Standaard tarief genomen: 30 euro voor pijpen en neuken. Ik vroeg of we eerst wat konden knuffelen. Dat was geen probleem. Sylvie waste eerst mijn penis en ballen aan de gootsteen. Daarna deed ze meteen al haar kleren uit. Sylvie heeft een mooi lichaam. Voor haar leeftijd is ze vrij atletisch gebouwd. Iets te mager naar mijn goesting. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ze heeft ook een paar ferme stevige borsten.

Even later lagen we lekker naakt naast elkaar op het grote bed. De kamer is vrij ruim en netjes, zeker voor de buurt.

Ik verwittigde Sylvie dat ze voorzichtig moest zijn, omdat ik nogal eens veel te snel klaarkom. Vooral als ik heet sta. En ja dat was weeral het geval. Ik had mijn bezoekje al een tijdje voorbereid, door de recensies over deze dame aandachtig na te lezen.

Sylvie streelde zachtjes mijn geschoren ballen en mijn stijve penis. Daarbij vergat ze geen enkel plekje. Sensueel streelden haar vingers langzaam van de basis van mijn penis naar het topje van mijn eikel. Daarbij volgde ze netjes mijn zaadkanaal. Extra aandacht besteedde ze aan mijn toompje, het velletje tussen penis en eikel. Een erg gevoelig plekje. Althans bij mij. Ik vertelde Sylvie dat ze mij heerlijk streelde. Dat ze dit precies nog gedaan had. Geen trek en sleurwerk. Maar effenaf sensuele massage. Regelmatig daalde ze langzaam af naar mijn ballen. Die had ik die morgen pas glad geschoren, wat hen extra gevoelig maakte.

Terwijl ik zo lag te genieten van de zachte en sensuele strelingen van Sylvie vergat ik ook haar lichaam niet. Ik likte aan haar prachtige borsten en gevoelige tepels. Daar zoog ik even wat harder aan. Maar Sylvie liet me verstaan dat ze dat niet zo lekker vond. Dat respecteer ik en hield daar dan ook rekening mee door verder zachtjes te likken i.p.v. te zuigen. Mijn hand daalde verder af naar haar kutje. Ook daar mocht ik helemaal mijn zin doen. Ik mocht haar clitoris stimuleren en haar schaaplippen strelen. Sylvie heeft een ongeschoren poes met een ferme dos schaamhaar op. Dat vind ik niet zo aangenaam. Maar wellicht zijn daar ook liefhebbers voor. Sylvie liet mij gewillig doen. Maar ik kreeg haar niet nat. Toen wou ik met mijn vinger wat speeksel op haar klitje aanbrengen. Dat helpt natuurlijk een stuk. Maar Sylvie hield ze mij tegen. Ze bracht toen zelf wat glijmiddel aan haar foef, zodat ik makkelijker verder kon.

Toen vroeg ze of ze mij mocht pijpen. Ik vond het nog te vroeg en liet haar verder strelen. Ik genoot er echt van. Wat dat betreft één van mijn mooiste ervaringen met professionele dames. Vooral omdat Sylvie dit deed zonder condoom. Ook streelde ze regelmatig over mijn pisgaatje. Het voorvocht dat daar nu en dan uitkwam wreef Sylvie zachtjes uit over mijn eikel. Na een tijdje vroeg ze opnieuw om te mogen pijpen. Ditmaal liet ik haar doen. Ik waarschuwde wel dat ik haar nog wou neuken en dat ze dus niet te fel moest pijpen zodat ik niet klaarkwam tijdens het pijpwerk. Ze bracht een condoom aan en begon zachtjes op mij eikel te zuigen. Heerlijk langzaam en zacht nam ze mijn penis helemaal op in haar mond. Tijdens haar pijpen, bleef ik haar klitje stimuleren en afwisselend vingerde ik haar nauwe kutje.

Na een tijdje was het tijd voor het echte werk. Sylvie vroeg welk standje ik wou. Mijn voorkeur ging naar amazone. Zij kwam direct boven op mij zitten. Terwijl ik met haar borsten en tepels speelde, bewoog Sylvie heel lenig haar lichaam langzaam op en neer. Ik wou haar kussen, maar dat wou ze blijkbaar niet. Haar nauwe kutje omklemde goed mijn loeiharde penis. Langzaam maar zeker versnelde haar tempo. Ik kon dit standje goed uithouden. Maar toen begon Sylvie mijn penis uit te melken met haar kutspieren. Ik kon mij niet langer houden en kwam spuitend klaar. Het zakje werd goed gevuld. Sylvie bleef haar kutspieren bewegen totdat ik mijn laatste druppel aan haar gaf. Een geweldig orgasme.

Na dit geweldige nummertje mocht ik mij wassen aan de gootsteen. Sylvie deed onmiddellijk haar kleren terug aan. Zonder haar te wassen. Dat vond ik wel een minpunt. Nog even een korte babbel en ik stond terug voldaan op straat.

De sex was geweldig. Maar iets te mechanisch. Sylvie is precies wat afwezig. Je krijgt geen mentaal contact met haar. Ik toch niet. Maar het was natuurlijk ook de eerste keer. Misschien concentreerde Sylvie zich te fel om het mij naar mijn zin te maken. Ook kijkt ze je niet geil of verleidelijk aan. Het blijft wat oppervlakkig. De prijs maakt natuurlijk veel goed. Waar kan je nog een lekker halfuurtje beleven voor amper 30 euro.

Tony The Pantyman.

Commentaar

Deze middag ook eens bij Sylvie geweest. Ze stond ook al een tijdje op mijn verlanglijst.
                          Eens binnen moest ze eerst haar hond nog vastleggen en ook nog een kat die ze op logement had moest ze eerst nog verwijderen.

Dan even mijn edele delen verfrissen aan de lavabo, daarna plaatsgenomen op het inderdaad wel grote bed. Ze begon mij zachtjes overal te strelen en vergat daarbij mijn lul niet onder handen te nemen.

Even nog een body to body alvorens ze aan een goede pijpbeurt begon, niet te hard en ook niet te zacht, juist gepast.
                          Dan eerst zij op mij komen zitten, waarbij ze het tempo goed opdreef, dan overgeschakeld naar doggy. Na een tijdje had ze precies schrik dat het condoom zou scheuren. Ze vroeg dan ook om op haar te komen nadat ze wat glijmiddel aan het condoom gewreven had.

Ik ben dan ook na een vijftal minuten klaargekomen in missionaris.
                          Ze zegt wel niet veel tijdens de daad en het is allemaal een beetje zonder gevoel, althans die indruk heb ik wel.

Ik zou er misschien nog eens teruggaan voor de prijs maar voor de echt fantastische sex moet je er niet zijn.

Commentaar

Alles wat hierboven staat is nog steeds de waarheid. Vanmiddag mijn reeds derde bezoek aan haar gebracht. Hoewel het al een hele poos geleden was, herkende ze me meteen. Nog altijd even lief en even zacht, nog altijd een prachtlichaam voor een dame die toch wel goed in de 50 moet zijn. En nog altijd dezelfde prijs. Toppertje !

Commentaar

Ik ben reeds verschillende keren bij Sylvie langs geweest. De beschrijving van adrian-grim van 16 aug 2006 klopt volledig. Haar borsten zijn mooi maar inderdaad niet meer echt. Ik denk dat ze ondertussen ook een kleine lifting van haar gezicht heeft laten doen. Meestal pak ik haar ook op zijn hondjes en dan werkt ze heel goed mee met haar kontje. Een aanrader in deze straat samen met Suzanne op 103 en Ingrid op 44.

Commentaar

Nooit heb ik een mindere ervaring meegemaakt bij Sylvie ( en de laatste jaren heb ik haar wel een tiental keren bezocht)
                                goed ... maar mechanish,

she is good!

Die ouwe heks, (Ingrid op nr. 44), ... wel ... : ik lust haar niet zo, maar ze heeft wel een horde trouwe aanhangers, en is dus zeker geschikt voor een bepaald publiek. Persoonlijk vind ik haar heel knap, ongeacht de leeftijd. Maar de service is heel wat minder.

Geef mij maar Sylvie

Commentaar

Ben voortgaand op de vorige recencies ook eens bij Sylvie langs geweest. Een autentieke Belgische in deze buurt en dan nog voor die prijs, gewoon fantatisch. Alles wat over deze dame is geschreven klopt gewoon, alleen zij is op en top profesioneel maar wel zeer lief en geduldig. Ze doet gewoon alles om haar klant het naar zijn zin te maken. Nette kamer met extra groot bed, gewoon de max voor Noorkwartier-normen. Mij zie ze zeker nog terug, sorry Delphine!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door CogitoErgoSum
                                    Alles wat hierboven staat is nog steeds de waarheid. Vanmiddag mijn reeds derde bezoek aan haar gebracht. Hoewel het al een hele poos geleden was, herkende ze me meteen. Nog altijd even lief en even zacht, nog altijd een prachtlichaam voor een dame die toch wel goed in de 50 moet zijn. En nog altijd dezelfde prijs. Toppertje !
                                    Kan echt niet geloven dat deze mevrouw "in de 50" is, schat haar eerder 45 en haar lijf alleen, nog jonger. Minstens wat je kan zeggen is dat ze, ondank haar beroep, zeer goed geconcerveerd is gebleven! Ikzelf ben er 51 en wou dat ik er zo nog uitzag, mannelijke versie wel te verstaan. Alhoewel ik bij mijn laatste bezoek wel een complimentje kreeg over mijn lichaam (misschien krijgt iedereen dit wel maar toch plezant ;-) Als je haar nader bekijkt zie je wel dat ze zich waarschijnlijk ook goed verzorgd, van top tot teen...(de tenen krijgen we wel niet te zien omdat ze tijdens haar beroepsactiviteiten nylons en laarzen aanhoudt

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rata
                                      kent iemand haar werkuren?
                                      sylvie begint zo omstreeks 9 uur s'morgens, tot 5.30 de namiddag. Ik ben er zelf jaren een keer per week geweest, telkens voor een half uurtje tegen 2000, en ook vaak voor een uur tegen 4000 f. Door de komst van het Oosteuropese geweld, heb ik haar niet meer bezocht, alhoewel ze veel beter werk levert dan die Oosteuropese barbies, die bovendien hun centjes aan het onding, dat zich pooier noemt, dient af te geven. Als je bij Sylvie gaat zal je het niet beklagen: ze is vriendelijk, gedienstig, misschien wel een beetje routineus, maar wat wil je, als je al 35 jaar in het vak zit. Ze is nu 54 jaar maar ziet er nog steeds beeldig uit. Misschien ga ik zelf nog wel 's terug, want die vooral Bulgaarse meisjes, da's geen zuivere koek.
                                      MERCKX01

Commentaar

Heb Sylvie vorige week voor de derde maal bezocht en ik moet zeggen: voor de raambuurt is dit echt wel top. Ze neemt ruimschoots de tijd, ze is lief en zacht, ze ziet er geweldig uit en ze geeft je een hemels voorspel. Voor die prijs kan je in de raamprostitutie niets beters vinden. Rekening houdend met het feit dat je bij een raam****tje geen tongzoenen mag verwachten, zou ik durven zeggen dat Sylvie echt wel voor een geweldige GFE-ervaring zorgt. Als je dat vergelijkt met al die zwartjes die nik anders doen dan zagen om extra geld (wat mijn goesting niet echt bevordert...).
                                        Jammer is wel dat ze niet zo vaak voor haar raam zit. Ze is wellicht heel vaak bezet. Soms heb je dus wel wat geduld nodig...
                                        Maar ze ziet me zeker nog vaak terug.

Commentaar

Re: Brussel, Linnestraat 058, Sylvie(uitstekend)

Hello Tuur,
                                          Ik heb uit uw bericht niet goed begrepen of Sylvie nu tongkust of niet. Ik ben nl. jarenlang een van de beste klanten van Sylvie geweest. En tongkussen heeft ze bij nooit gedaan. Ik ken haar nog van in de tijd dat ze in het nu afgebroken gedeelte van de ****enbuurt zat toen ze een goede twintig jaar was. Achteraf is ze dan naar de Linnéstraat verhuisd. Ze heeft 's een tijdje proberen te stoppen, maar 6 maand nadien was ze al terug. Ik weet zelf niet hoe het komt dat ik bij haar ben weggebleven. Een paar maal overgeslagen en nieuwe horizonten verkend zeker. Sylvie is 55 jaar, 2jaar jonger dan ik. Ze doet haar job inderdaad heel erg goed. Je kan ze vingeren, kontlikken, behalve kussen, in mijn tijd dan toch. Is haar poesje nu al kaalgeschoren of heeft ze nog steeds haar behaarde poes ? Ik ging vroeger in de tijd van de BF nog. In feite is ze nu nog goedkoper dan vroeger: 30 euro tegen 2000 BF vroeger voor een half uur. Heb haar recent nog 's in de vitrine zien zitten, en ze is nog geen haar veranderd. Hoeveel jaar ik bij haar geweest ben weet ik niet juist, maar toch een kleine 20 jaar denk ik.
                                          Meestal ging ik voor een uur: 4000 BF. Je kan ze inderdaad heel erg moeilijk te pakken krijgen achter het raam. Dat komt omdat ze heel veel habituees heeft met wie ze telefonische afspraken maakt. Ze zit dus heel zelden achter het raam, maar wacht gewoon binnen op haar volgende afspraak. Als je van plan bent regelmatig te gaan, moet je haar telefoonnummer vragen. Dan bel je haar gewoon op voor een afspraak en hoef je geen uren in de Linnéstraat rond te crossen. Eigenlijk zou ik ook nog wel 's willen teruggaan, maar na 10 jaar afwezigheid zomaar weer opduiken is een beetje raar, vind ik toch.
                                          dontknow