Joyce (Ned), Antwerpen, Schippersstraat 41/1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Joyce (Ned), Antwerpen, Schippersstraat 41/1

gisteren weer met veel goesting vertrokken naar skw; na verschillende rondjes werd mijn aandacht weer getrokken door een excotische schone, met fantastisch grote ogen. Iedere keer ik weer passeerde was het oogcontact indringend met haar. maar ik had nog geen beslissing genomen aan wie ik mijn geld ging afgeven. 
    Ik had haar trouwens al een paar maarden daarvoor ook al gespot, maar kon toch weer niet besluiten om binnen te gaan. 
    Niet zo vadaag ! Het voorbijgaan werd iedere keer weer moeilijker met die grote kijkers vna haar.
    Toch maar aan de deur gaan informeren over het menu, op het eerste zicht een bekend menu; Ze was zeer ontwapenend, en begon haar uitvoerig voor te stellen als een Indisch uit Amsterdam. Eens haar kleren uitgingen, wow, wat een prachtig lichaam. Wel kleine borstjes, maar heerlijk chocolade tepeltjes erop. Heel het lichaam zag er perfect uit !
    Ze begon me vol overgave en langdurig te pijpen terwijl mijn handjes de vrije loop kregen - ik had al wat pintjes op, en on top en hondjes waren niet echt succesvol. Geen nood een leuke handjob met veel olie maakte dit goed. 
    hmm ... een leuke ervaring rijker
    nothing is what it seems - of toch wel ???

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/1, Joyce (goed)

Donderdag 3/1, klein Nieuwjaarsgeschenkje voor mezelf gezocht, en bekomen bij Joyce. Was een nieuwe ervaring voor me, was zelf beetje argwanend omdat ik haar niet kende, maar is zéér goed meegevallen.
    Binnengekomen en losjes voorgesteld. Maar ze weet wel hoe een man te behagen. Zoals reeds gezegd: met die mooie grote ogen van haar.
    Mooi lichaam, en lekkere pijpkunsten. Was zeer tevreden klant en heb een vast adresje bij...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/1, Joyce (uitstekend)

De recencies hebben me ook kunnen overtuigen van eens bij haar binnen te springen .
      Vanaf de eerste seconde voelje je op je gemak bij deze exotische schone.
      ik heb haar 100 aangeboden en de vrije teugel gegeven.
      Geen moment spijt van gehad! Ze begon met een uitgebreide massage,eerst achterkant ,dan voorkant en ging over in een langdurende pijpsessie.
      Uitermate veel variatie toonde ze daarin en ondertussen liet ze mij ook voluit begaan .
      Een heel lief en intelligent meisje met veel zin voor humor.

Ik ga niet in details treden ,maar ze is ook in voor diepgaande gesprekken ,hoewel je daar niet echt voor komt,alleszins verrassend!

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/1, Joyce (Ned) (uitstekend)

ja Joyce is niet slecht. maar opletten. ze wil dat je lang blijft en blijven betalen. voor je het weet ben je paar uur verder en geld weg. ze weet het goed aan te brengen. ze praat graag en is ook echt wel leuk. koppie er bij houden toch. nadien had ik spijt want was echt wel veel geld kwijt. ze rookt graag. maakt goeie sfeer. neuken doet ze liever niet, likken mag wel.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/1, Joyce (Ned)(goed)

Heb ze ook al een paar keer ontmoet en was wel wat geld kwijt maar ze is voor veel in staat behalve sperma in gezicht en in mond,daar past ze voor.
          Ze kan het inderdaad ook goed uitleggen maar ze heeft wel wat dirty talk in zich.

Heeft voor mij toch een zeer goede score.

Commentaar

Ze weet mij altijd goed op te geilen, deze knappe sympathieke Amsterdamse van Indische origine. Idd dirty mind, dikke dildo in mijn kont, en ze zeikt me lekker onder, nadat ik haar tietjes, kutje en kontje gelikt heb, volgende keer haar hand erin, van woensdag tot zondag, overdag

Commentaar

Verleden zaterdag weer bij Joyce geweest.

Gewoonweg super!

Ik had gekozen voor een soft SM-sessie.

Om een lang verhaal beknopt te vertellen:

Mijn handen werden vastgemaakt aan de bovenzijde van het bed.

Ze likte lekker aan en speelde zalig met mijn tepels.

Ik moest haar kale poesje lekker likken terwijl ze op mijn gezicht was komen zitten.

Een voorbindpenis werd aangedaan. Ik werd lekker genomen, eerst op mijn rug liggend en daarna geknield aan de achterzijde van het bed. Gewoonweg zalig.

Daarna moest ik op het bed gaan liggen, een kaars werd aangestoken en het kaarsvet viel op mijn buik maar ook op mijn ballen. (Zonder enige vorm van brandwonden)

Na deze behandeling kwam ze op mij zitten en hebben wij heerlijk geneukt tot ik in alle hevigheid klaarkwam.

Achteraf hebben wij nog leuk nagepraat over onderandere de prachtige Indische tempel van Wilrijk.

Eén van de vorige berichten over Joyce vermeldt dat ze om meer geld vraagt tijdens je bezoek.

Twee mogelijkheden: 1) vergist van dame
              2) gevraagd om langer te blijven met extra's (dit moet overal bijbetaald worden!)

Kortom Joyce is een super aanrader en verdient 100 % de waardering: 'UITSTEKEND'

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/1, Joyce (Ned)(uitstekend)

Een leuke SM sessie gehad gisteren met Joyce. Ze test graag zelf uit waar je op kickt. Ik werd aan polsen en voeten gebonden. Ook mijn ballen werden afgebonden en ik kreeg leuke tepelklemmen op. Met een radertje begon ze mijn lichaam te bewerken. Ze deed plastiek handschoenen aan om eens te kijken hoe mijn maadgelijk kutje zou reageren, nu helemlaa maagdelijk was dat niet, maar bon.
                Een dildo verving de hand met de opdracht dat ik hem in moest houden. Wat uiteindelijk niet lukte.... Kaarsvet kwam boven en heel mijn lichaam werd ermee besprenkeld. Ze nam een voorbinddildo die ik moest pijpen, uiteindelijk lukte het niet hem anaal binnen te krijgen wegens te groot. Ze nam een iets kleinder exemplaar dat ik wel goed kon ontvangen en binnen houden.
                Ze kroop bovenop het bed. Haar golden shower liep over mijn hele lichaam, toen ze merkte dat ik daar goed op reageerde hurkte ze boven mijn gezicht. Eerst plaagde ze wat door met haar schaamlippen over mijn lippen te gaan om vervolgens de rest van haar champagne in mijn mond te droppen. Vervolgens kreeg ik de opdracht haar kutje proper te likken.

Ze bezorgde me nadien nog een heel fijn hoogtepunt terwijl ik haar moest beffen.

Ze neemt dus haar tijd, kijkt absoluut niet op de klok. Bovendien neemt ze nadien voldoende de tijd om haar kamer op te ruimen, hygienisch is ze dus voldoende, en geen klokkijkster. Ik ga zeker terug!
                Een dag zonder lach, is een verloren dag!

Commentaar

14 dagen geleden ook bij Joyce binnen gegaan. Dit na de vele positieve reacties. De startsom was 100 euro ! We zijn dan naar haar torenhoog kamertje getrokken. Wat besproken, soft SM en voyeurisme. Na enkele malen aan de tepeltjes te hebben getrokken, wat klemmetjes opgezet. De poppers werden te voorschijn gehaald. Dan werd ik meegenomen in het trappenhuis tot beneden. In het gangetje achter haar gordijn. MAAR één van de meisje die eveneens een venster heeft in hetzelfde pand had er een feestje gepland. Dronken vrienden !!! Dan was de sfeer snel weg ... Joyce heeft enkel malen geroepen .... maar het bleef doorgaan. Dus terug naar boven, aangekleed voor de tijd om was en met een cola in de hand weg. Joyce heeft zich verontschuldigd maar dan is 100 euro, zonder twijfel weggegooid geld.
                  Kortom - dus voor mij een negative ervaring bij ons eerste contact. Geen tweede maal dus.

Commentaar

Ik heb aan Joyce beloofd te melden dat ze inderdaad terug op haar vertrouwde plaats zit!

Voor mij is ze top!

Bezoek haar ook eens, ze laat je alle hoeken (boven en onder) van haar aangename kamer zien.

Bij haar ga je voldaan en goed gezind buiten.

Details geef ik niet: die moet je ondervinden.

Kortom: Super, super en SUPER!!!

Commentaar

Ben ook enkele keren bij joyce geweest.
                      In het begin was het een heel prettig samenzijn.
                      Als ze bij me lag begon ik haar een beetje te maseren wat ze zeer op prijs stelde.
                      Maar toen ik de laatste keer bij haar was ging ze er goed voor liggen om gemaseerd te worden.
                      Natuurlijk geen probleem voor mij maar wat gebeurt er.
                      Toen we zouden gaan neuken zij ze tegen me dat de 20 minuten om waren.
                      Dus kon mijn kleren aantrekken en moest gaan.
                      Dat is voor mij geen Joyce meer.
                      IN het begin super maar daarna minder.

Commentaar

Vandaag was Joyce aanwezig. Ben haar gaan bezoeken. Voor mij was het een positieve Soft-sm ervaring.

Commentaar

Joyce teruggeplaatst naar Antwerpen op eigen verzoek, naast Sm bied ze ook nog een scala aan andere mogelijkheden aan.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/1, Joyce (Ned)

Gisterenavond na een lange tijd nog eens bij Joyce geweest.

Ze doet geen 'normale sex' meer.

Heb dan ook genoten van een leuke soft SM-sessie.

Het was werkelijk een toffe ervaring.

Hygiëne: 10/10
                            Vriendelijkheid: 10/10
                            Prijs: 10/10

Commentaar

Dagshift, maar wel tot ongeveer 10 uur 's avonds.

Commentaar

Een andere mooie ontmoeting met deze dame, altijd een geweldige tijd, ze is heel sexy in haar outfits in latex, en biedt een uitstekende service, zonder taboes, speelde ze met mijn kont en ik nog steeds pijn, mijn tepels geleden een verrukking die ik aanbevelen.

Commentaar

Joyce werk typisch van dinsdag tot zondagnamiddag. maandag en zondagavond is ze naar huis.

Commentaar

Na al die jaren toch maar eens besloten om Joyce te bezoeken. Vriendelijke meid dat wel. Probeert de tijd te vullen door een babbeltje te slaan. Had echter andere plannen en die had ik meegegeven alvorens bij haar binnen te gaan... Gezien we niet dezelfde objectieven hadden, is dit dus op een sisser afgelopen... allemaal goed wel, maar afspraken zijn afspraken. Hopelijk beleefd ze nog veel plezier aan mijn 100 €, want dat waren de eerste en de laatste die ze van mij zag

Commentaar

Joyce heeft me gisterenavond gevraagd het volgende te melden:

Ze werkt normaal elke dag van 12 u 's middags tot 22 u.

Ga volgende keer zeker bij haar binnenstappen: ze is een zeer mooie dame waarmee je in het nederlands kunt praten.

Het is al een geruime tijd geleden dat ik nog bij haar ben geweest.

Gisteren had in een afspraak met een andere dame, vandaar niet bij Joyce geweest.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door delta 1
                                        Tito69, mag ik je beleefd vragen onmidellijk te stoppen met uw berichten over Joyce, ik geef je een overzicht van de berichten die je de laatste 2 maand over haar geschreven heb, en waarvan ik het merendeel verwijderd heb :
                                        Sorry maar moet toch vragen werkt ze nog wel of niet

Commentaar

Joyce werkt gewoon tijdens de week in de dag van middag tot 22h.