Tan (Tha), Antwerpen, Verversrui 09/4

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Tan (Tha), Antwerpen, Verversrui 09/4

Thaise meid in Schipperstraat 37.
    Moeilijk te zeggen hoe oud ze is ( denk +/- 25jaar) maar ze heeft veel ervaring. Ze kreeg mijn anders zeer verwende en moeilijk in "shape" te krijgen materiaal zonder maar een aanraking in vorm. Ze doet dit met een B2B zonder de condoom er al aan te doen.
    Vele andere dames in het milieu kennen er niets van en denken je op te winden door je suf te trekken >
    Enfin, voor 25 Euro B2B en twee standjes, ...
    Natuurlijk is dit te weinig en dat weet ze ook want vorige vrijdag bezocht ik haar opnieuw en had ze geen zin om alle naar te neuken, en ik had natuurlijk geen geld genoeg bij :-[
    By the way : Ze heet Tean ( zeg Ten) , is ongeveer 1m60, 45 kg, zeker niet meer , cup A ( lekker fijn)...

Voor een thai freak als ik het van het
    Laatst gewijzigd door delta 1; 10-01-18, 21:47.

Mijn ervaring is, ze begint leuk maar ze remt je telkens af als je lekker stevig wilt vrijen. Ze is wel lief maar een beetje routinematig. ze heeft wel een heel mooi lijfje en alles is puur natuur. Heb 4 standjes afgewerkt en kwam lekker klaar. Moest 1 x condoom wisselen want die ging kapot.

Commentaar

gisteren in schipperstraat bij een thais pareltje binnengestapt op nr 11. Ik kende haar van begin dit jaar toen ze aan de overkant zat . Ze zit wat ongeinteresseerd ( of timiede ) achter haar raam, maar is erg lief, lacht en plaagt graag eens je binnen bent. Sinds de tweede keer dat ik bij haar binnenkom wordt er niet meer over de prijs gesproken. Ik geef gewoon 50 euro en we doen wat in ons opkomt.
      Ze is een echt jongemeisjes type met haar 1,50m voor 40kg en Bcup. Maar wat een raffinement en ervaring!
      Ze doet wel alles met condoom, maar dat is geen probleem want dan duurt het feestje wat langer . Wat ik bijzonder tof vond was dat nadat ik op een fantastische manier gekomen was in doggystyle, ze zich bliksemsnel omdraaide en opnieuw begon te pijpen en strelen alsof ze er nog niet genoeg van had. Ik kreeg op de duur het gevoel alsof ik onmiddellijk opnieuw aan de slag kon zonder dat ik één moment had verslapt 8), wat mij nog nooit overkomen is.
      Ze werkt van vrijdag tem dinsdag van 20hr tot 02 hr in het linkse raam.
      Ze is voor mij absolute top!

Commentaar

Ben het hier helemaal mee eens! Zij is inderdaad niet alleen mooi: fijn, tenger, prachtige benen en borstjes (sedert enkele maanden wel met wat siliconen), maar ook heel lief en vriendelijk. Zij is niet moeilijk, zeker niet als ze je wat kent. Pijpt lekker en als je ze met zachtheid behandelt geniet ze er zelf ook wel van. Voor wie houdt van jong (alhoewel ze 25 is), tenger .... een absolute aanrader!!!!

Commentaar

Verdorie, ik dacht echt dat ik al een recensie over Ten had geschreven, maar dat blijkt niet waar te zijn.Hier gaan we dan: ik kan al het voorgaande bevestigen.Ten is een schitterende meid die haar geld meer dan waard is.Geweldig figuurtje en supervriendelijk.Ik ben er al een keer of 8 binnen geweest ( ook nog voor haar borstvergroting )en steeds zeer tevreden buitengekomen.Ze is zeer zacht en neemt zeker haar tijd, niets jachtig.Ik kan over deze meid niets verkeerd zeggen.Absolute aanrader

Commentaar

Gisteren nog eens bij Tean binnengeweest (voor de zoveelste keer!!). Ze werkt nu ook soms overdag en 's avonds. Prachtig meisje, doet haar werk met volle overtuiging en, in tegenstelling tot veel anderen, met een spontane glimlach. Alles met condoom, zo hoort het ook, maar is niet moeilijk. Kussen, pijpen, standjes, beffen... geen enkel probleem, zeker niet als je haar goed en met respect behandelt. . In ieder geval : voor mijn part dé topper in het SKW...

Commentaar

Ben voor de tweede keer bij Ten geweest en heb besloten ook maar een pluim op haar hoedje te steken.
              Heb wel geduld moeten hebben vooraleer binnenraakte (meer dan een uur), maar was het wachten meer dan waard.
              Na een drankje gekregen te hebben, ons opgefrist en op bed gesprongen. Eerst wat geknuffeld en gespeeld, daarna een goede pijpbeurt, ondertussen veel gelachen (z\\\\\\'is echt wel speels) en haar lekker op mij laten rijden tot het condoompje volgeschoten werd.
              Nadien nog verder geknuffeld en wat stoom afgelaten en voor je het weet zijn er 40 minuten gepasserd.
              Bij het buitengaan nog een kusje gekregen en de volgende klant stond al te wachten, ze kan zich niet in het raam vertonen of er staat iemand te springen om binnen te gaan.
              In ieder geval is Ten een echte aanrader en momenteel waarschijnlijk het beste wat er in het SKW te krijgen is.

Commentaar

Inmiddels 4de keer bij Ten. Niet de echte top maar wel waar voor de 50 €. Geen tijdsdruk; pijpen is niet echt super, mar voor de rest ok. Beffen en zoveel standjes je wil, op , onder opzij enz.
                Waar zijn de toppers van enkele jaren geleden ?
                Katia uit Frankrijk PZC, Nancy uit Amsterdam met het lekkerste kutje van het SKW, Angela uit Slovenie, enz.

Commentaar

Vandaag eens ff binnengewipt bij Ten. Heerlijke pijp-en neukbeurt. Nadien hebbenwe ons nog heerlijk vermaakt aan een zeer spontane stoeipartij. Wat weet dit meisje een man te bekoren!
                  Zij is net terug uit vakantie in Thailand en werkt vanaf 12.00u tot middernacht.

Commentaar

Beste lezers ben vandaag nog eens afgezakt naar het SKW. Ben door omstandigheden ergens anders terecht gekomen dan voorzien namelijk bij Tan. Ik kan je vertellen dat dit een leuke ervaring was. Er waren afspraken gemaakt die zij ook is nagekomen.
                    Alles met condoom en niet zoenen op de mond voor de rest kan er wel wat. Zoals poesje likken waarop zij gewillig haar benen goed breed zet.
                    Moet zeggen heb er van genoten is zeker niet gehaast.

Commentaar

Was gisteren ook in Antwerpen, en ook dit toppertje (dankzij hookers) eens opgezocht. Was gelukkig vlug vrij, dus ik twijfelde geen seconde. Binnen eerst een drankje, daarna uit de kleren en beide wat opgefrist. Is echt een mooi, slank thais meisje met mooie borstjes. Eerst wat geknuffeld en gelikt. Daarna eventjes gepijpt om dan over te gaan tot het echte werk. Heerlijk om zo'n lichaam op je te zien rijden. Ze is zo licht dat je haar kunt oppakken en op je zetten. Ze heeft ook zo'n ondeugend lachje waarbij haar tandjes mooi te voorschijn komen, die ze ook wel eens durft gebruiken. En na enkele standjes lekker klaargekomen in haar. Daarna nog een fijne massage gekregen en wat gebabbeld. Ze heeft mij nadien oon lekker gewassen aan het kraantje. Ze vetrekt opnieuw naar Thailand nu zaterdag tot begin oktober. Jammer dat Antwerpen zo ver is. Had haar wel beloofd een 10 te geven, maar dit lijkt mij toch net iets veel op alle punten.

Commentaar

Deze week langsgeweest in het A'pense SKW. Ik had mijn oog al eens laten vallen op deze Thaise schone. 50 for F + S had ze me laten verstaan aan de deur, en aan het grote aantallen bezoekers die ze dagelijks over haar heen krijg moet het blijkbaar wel meevallen voor de meeste venten, spijtig dat er zo weinig een recensie schrijven en niets willen laten delen met collega's. Maar enfin ik met haar naar boven, effe een wederzijdse voorstelling en hup de kleren uit. Moet wel zeggen dat ze mij geholpen heeft met me uit mijn tweewieler pak uit te halen. ze heeft een mooi lichaam behalve haar tanden zijn niet van de mooiste, maar haar geschoren poesje en silcone borsten hebben veel goedgemaakt. Die borsten zijn niet overdreven , maar hebben een gemiddelde europese huismoeder maat , en aangezien de meeste aziatische nogal klein bevoorraadt zijn stoorde het me totaal niet dat ze siliconen heeft. Na eerst wat geknuffeld te hebben ben ik haar beginnen te beffen, maar daar reageerde ze een beetje te overdreven op, en dat heb ik haar duidelijk laten merken zodat ze ermee gestopt is , zodat ik dan haar eens goed haar kom uitgelekt heb. Daarna is zijn mij beginnen te pijpen en ondertussen had ik wat speelgoed zien liggen en heb ik een vibrator in haar kutje gestoken wat ze niet weigerde. Dan uiteindelijk zijn we begonnen aan de "ik-boven" positie en toen ik voelde dat ik ging komen heb ik haar nog gevraagd om haar langs achter te nemen , hetgeen ze zonder problemen toeliet. Na mijn lading geloost te hebben zijn we ons samen gaan verfrissen, dit is mogelijk voor en na het (liefdes)spel. Ik moet wel zeggen dat dit de eerste meid is in A'pen die mij iets aangeboden heeft om te drinken.
                        Deze meid ga ik nog eens proberen.
                        Apropos voor de liefhebbers, tongen en anaal doet zij NIET !

greetz
                        Makkie
                        I love all the girls

Commentaar

Ben vorige week nog eens binnengesprongen bij Ten. Boven kreeg ik eerst een drankje aangeboden en na het uitkleden en verfrissen eerst even knuffelen op het bed. Daarna masseerde ze men nek, rug en benen waarbij ze me af en toe plagerig kietelde of uitdagend met men jongeheer speelde Na de massage eerst nog wat geknuffeld en dan condoompje erover en begon ze heerlijk te pijpen. Dit doet ze niet zo diep maar o zo lekker en behoorlijk lang. Zij kwam eerst bovenop en na een tijdje haar omgedraaid en in missionaris geeindigd. Dit poppetje is zo licht dat je tijdens het wisselen van standje lekker in haar kan blijven ;D . Daarna had ik de kans me te wassen , wat ze zelf ook doet , en kan je je rustig weer aankleden.
                          Wel ze blijft het wachten meer dan waard en ik begrijp niet dat ze met zoveel klanten zo enthousiast blijft en je niet afwerkt als nummer zoveel die dag.

Grtz,

Firmin

Commentaar

Gisteren eens bij Ten binnengeweest. Een frequente bezoeker van het SKW ben ik niet, maar ik wou eens gaan piepen in Villa Tinto. Veel speciaals zat er niet binnen en voor die paar keer per jaar ik er langs ga wil ik waar voor mijn geld.
                            Mijn oog viel plots op een buitenlands meisje. Ze wist me te vertellen dat ze Tan heette, van thaise afkomst is, sinds 2 jaar in belgie verblijft en 25 jaar is (verjaart in augustus). Ze was nogal fijn gebouwd, vrij klein en vooraan voorzien van een paar fors uitgebouwde borsten. Ze lacht altijd en houdt van plagen.
                            Na het ontvangen van het geld bood ze me iets te drinken aan (nog nooit meegemaakt, maar het breekt de spanning). Ze nam ook rustig haar tijd en ging naakt op het bed liggen, terwijl ik me verfriste. Toen ik erbij lag hebben we elkaar eerst wat zitten te masseren met full bodycontact.
                            Daarna begon ze me te pijpen (alles met rubber) en ze ging in 69 positie liggen. Na een tijdje vroeg ik haar om te draaien. Met haar heerlijke lichaam voor me zoog ze lustig verder.
                            Na een tien? minuutjes zijn we op z'n hondjes aan de penetratie begonnen. Na een tijdje zijn we omgedraaid en kwam ze op me zitten. Langzaam en hard zijn we naar een hoogtepunt gegaan. Tan begon harder te hijgen en viel trillend neer (klaargekomen of anders verdomd goed toneel gespeeld). Iets erna spoot ik het zaad in het rubbertje.
                            Na een tijdje haalden we mijn harde stok uit haar kutje, babbelden en plaagden we nog wat na. Na ons beiden wat gewassen te hebben was het tijd om door te gaan. Toen ik de trap afging kon, ze haar handen niet van me af houden.
                            Eenmaal buiten besefte ik dat dit waarschijnlijk een unieke en moeilijk te evenaren ervaring is. Deze meid houdt van haar werk en geeft de bezoeker (mij toch) waar voor zijn geld. Als ik nog eens in het SKW kom, dan ga ik haar zeker nog eens opzoeken. Ze krijgt van mij een 9 omdat ik geen 10 geef.
                            Voor de fans: Ze vertrekt half februari naar thailand en komt half maart terug.

Commentaar

Gisteren een bezoekje gebracht aan Ten. Echt een lieve meid. Voor mij een van de toppertjes in het SKW. Mooi lichaam, en echt iemand die er haar tijd voor neemt. Eerst rustig knuffelen, beetje lachen en elkaar beter leren kennen. Nadien een mooie pijpsessie, waarbij de handjes niet teveel werden gebruikt. Neuken in de posities die je maar wil. Echt een lief ding. Ze heeft er een fan bij.

Ten is met vakantie van 14 februari tot 18 maart.

Commentaar

Aangezien ik donderdag in a'pen moest zijn voor het werk ben ik s'avonds eens afgezakt naar het skw, en daar kwam Ten juist aan gewandelt. Aangezien er voor de rest niet veel soeps zat ben ik gelijk met haar binnengewandelt. Het is zo'n knuffelaartje als ze tegen u komt liggen. Spijtig vond ik dat ze haar benen dichtdeed terwijl ik haar aan het beffen was, dit om te vermijden dat ge met de tong haar poesje volledig kunt bewerken, nu moest ik mij beperken tot max haar klitteke. enfin daarna aan het neuken gegaan en toen ik haar langs achter begon te nemen ben ik haar anaal beginnen te strelen en kon ik het niet meer tegenhouden en heb mijn volgelingen in het zakje gedeponeerd.
                                Ze vertrek maandag naar Thailand voor ongeveer een maand en zal dus maar pas terug zijn zo rond 18/3.
                                Dit is de enige meid die u nog iets aanbiedt om te drinken, SUPER.
                                I love all the girls

Commentaar

Net voor haar vakantie nog eens binnengestapt
                                  en inderdaad als je meermaals langs komt kan er altijd een beetje meer
                                  na eerst een colatje en de knuffels begon ze met pijpen waarbij ze vroeg of het ook in 69 mocht daar had ik natuurlijk niets op tegen alleen drukte ze zich heel dicht op mijn borstkas zodat ik niet echt aan haar clitoris kon
                                  dan 2 standjes en een vol rubbertje waarna ze ze hem nog even in de hand nam met nog een na schokje tot gevolg waarna ze nog een paar minuutjes begon na te pijpen tot ik haar heb moeten wegduwen
                                  dit nog maar zelden mee gemaakt

Commentaar

Makkers,

Gisteren ook bij Ten geweest voor de zoveelste maal, maar heb wel nog geen recensie van haar geschreven dus bij deze. Ze is zoals bijna alle Thaise dame's superlief. Slank figuur,echt prachtig. Bij binnenkomst eerst een drankje gekregen, en dan een wasbeurt waar het al ondeugend was. Eenmaal op het bed liggen knuffelen en lachen, zchtjes strelen een echte GFE. Wanneer ze begint te pijpen vergt dit concentratie voor het zolang mogelijk vol te houden, wat me ook gelukt is. Dan haar kale prachtig kutje gelikt, genieten doet ze zeker. Toen ze bijna klaarkwam ben ik gestopt met het likken, kwestie van ook wat te plagen hé. Haar liefdesgrotje is echt het mooiste dat ik ooit al gezien heb. Eenmaal gestopt met likken ( waar dat ze op hammerde voor verder te doen,heb ik niet gedaan ) kwam ze op mij zitten. Een mooi zicht waarbij ze intens zit te rijden. Na enkele minuten heb ik haar opgenomen en mij aan het werk gezet vanboven op haar. En ja daar kwam ze klaar, terwijl ze als een wilde aan haar bolletje lag te draaien. Tot slot heb ik haar in doggystyle gedraaid en daar de afwerking gedaan terwijl ik aan haar sterretje zat te draaien. Nog wat liggen knuffelen en zoenen, nadien nog een wasbeurt gekregen en begon ze terug aan mijn nog harde staaf te trekken. Ze is echt het puntje op de i. Supervriendelijk en neemt de tijd als geen ander. Het heeft mij een tijdje tegen gezeten met de dame's in het SKW, maar de laatste weken niks anders dan goede ervaringen.

In de recensie staat een B cup echt, maar het zijn nu silliconen en een C cup (eigenlijk al een hele tijd). MOD kan jij dit aanpassen makker

done ! OTE - Mod

Grtz

Commentaar

Gisterenavond nog eens vertoeft in het A'pense SKW !
                                      Blijkbaar vond ik niet direct mijn gading tot ik Ten te voorschijn zag komen ! Man toch ge moet verd.mme rap zijn want haar deur wordt nogel platgelopen zelle en het straffe ervan is dat men zo weinig berichten vindt over haar. Nochtans heeft ze een poesje van goud zoals iedereen bij haar binnenspringt !
                                      Na twee uur vertoeven ben uiteindelijk bij haar dan niet binnengeraakt en mijn nummer twee was dan uiteindelijk ook bezet zodat ik met een volle lading terug naar huis gegaan ben !
                                      Het zal voor een volgende keer zijn !
                                      greetz
                                      Makkie
                                      I love all the girls

Commentaar

Als de kat van huis is dansen de muizen … Dus ik (de muis) vandaag eens naar t’schipperkwartier gebold om het één en ander te gaan verkennen. Na een paar blokjes omgewandeld te hebben viel mijn oog op een Asian girl,bleek een Thaise te zijn met de naam Tan zo stond het toch geschreven op haar halsketingske. Eerst een wasbeurtje daarna op t’bed waar ze zich tegen mij aanvleide en streelde, ik stond al vlug in geef acht. Ik vroeg of ik haar borstjes mocht likken (ben altijd een beleefde jongen geweest) en ze zei(in t’engels)je mag doen wat je wil. Dus lekker haar borsten gelikt en daarna rustig afgezakt naar haar kaalgeschoren grotje dat ik gretig gelikt en gevingerd heb. Daarna vroeg ze mij of ik gepijpt wilde worden en in welke positie dat ik dat wilde, whatever zei ik en ze deed zachtjes een condoom errond, ze pijpte niet diep maar het was best wel lekker ze gebruikte enkel haar mond en tong en met haar handen streelde ze zachtjes mijn tepels (i like that) en als ik bijna kwam moest ik het zeggen. Ze deed dat zo goed dat het niet lang duurde voor ik op de alarmknop drukte. Mocht kiezen welke standjes ik wou en ben begonnen met zij on top.
                                        Ze liet hem er heel diep in glijden en in gehurkte positie zodat ik een mooi zicht had op haar kutje ging ze zachtjes op en neer. Oh man ik kon het niet meer volhouden en liet het zakje vollopen, een tweede standje was er niet meer bij. Alé zei ze je bent te vlug gekomen …. Nog wat liggen strelen en babbelen, daarna terug een wasbeurtje en het zat er spijtig genoeg op. Ze neemt echt al de tijd in alles, ze is super, super lief,je zou haar zo mee naar huis nemen. Vrienden ik heb hier nog geen recessie gevonden van haar(raar maar waar?) ze is volgens mij echt de moeite waard om eens een bezoekje te brengen. Ze werkt als je vanaf het falkonplein richting schipperstraat ingaat op de rechter kant bijna helemaal aan het einde van de straat op nr. 11 of 17 ik ben niet zeker meer. Ze heeft lichtbruin gekleurd haar en is redelijk fragiel.
                                        Haar vaste plaats zei ze en is daar vanaf 13u tot ongeveer 02u in de nacht lange dagen dus. Behalve de zondag werkt ze niet.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 11 , Tan (Thai)

Gisteren naar Tan geweest en ze was blij me terug te want door mijn verlof was het te lang geleden zij ze.Eerst wat geknuffeld om dan in 69 over te gaan tot een heerlijk pijpbeur waarbij ik haar ok fijn kon verwennen.Vervolgens zij op mij om daarna in doggy af te werken.Ze vroeg echter niet te snel klaar te komen wat niet gemakkelijk was bij haar.Nadien nog wat in elkaars armen nagepraat over mijn verlof om na de wasbeurt tevreden huiswaarts te keren.