Antwerpen, Verversrui 06/3, Patricia (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Verversrui 06/3, Patricia (Ned)

Hoi, gisteren is het er dan eindelijk nog eens van gekomen...het skw nodigde me uit om een eerste zomerwandeling en alhoewel er voor mij persoonlijk toch een beetje te weinig dames zaten naar mijn smaak heb ik de stap gezet naar de erg ruige (van op de straat gezien danwel) Patricia (NL)

Piercing hier en piercing daar... je kan haar herkennen aan de buine ogen en de blonde korte haren...de dame heeft bijna altijd hogere witte laklaarzen aan en ze heeft tevens een piercing boven haar rechter oog.

Ze is eerder het type voor de betere motor liefhebbers onder ons, qua uiterlijk lijkt ze er alvast wel voor over te komen.

Patricia is ook alweer niet meer van de jongste, ik schat toch haast 40 bijna maar qua uiterlijk...blond en streng viel ik er wel op echter....laat me toe te zeggen dat ik er op kickte...

De dame spreekt met typisch uitgesproken hollands accent...ik weet niet of het rotterdams of amsterdams is...ik meen amsterdams.

Vroeger zat ze ook een poos in de verversrui...anno 1999, maar dan aan de overkant in de verversrui van waar ze nu zit.

De seks is eerder cool en afstandelijk...pijpen wat slapjes voor mij althans en rukken doet ze echter perfect met een vaste stevige hand.

Tijdens blijft ze je streng aan kijken...wat wel spannend is natuurlijk...glimlachen kan niet...maar dat is nu net het soort dingen waarop men kan beginnen kicken meen ik.

Een praatje maken is haast niet mogelijk want de dame tracht dit te mijden...maar goed ik kan daar begrip voor opbrengen.

Al bij al meegevallen...al moet ik bekennen dat dit eigenlijk mijn stijl niet is en dit met alle respect geschreven...waarschijnlijk...

De dame werkt proffesioneel en afstandelijk...maar is best oke want de afspraken werden nagekomen.

Groet Ralf
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 25-09-17, 00:12.
    Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Re: Antwerpen, Verversrui 04/4, Patricia (goed)

Hallo,
    kom al jaren bij Patricia, is echt een prima meid...neukt als de beste, ze zuigt je lul echt leeg, alle standjes kunnen, inderdaad mooie piercing in linker tepel en boven haar clitje (voor de liefhebbers). Borsten gevuld met siliconen.
    Ze wil wel niet anaal. Heeft iemand van jullie haar al anaal geneukt ?
    Groeten,

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 06/4, Patricia (Ned) (goed)

Nou delta, ik ben even langs geweest

Het was een druilerige zaterdagmiddag. Ik was eerst naar Wilrijk geweest, naar een importwinkeltje van Amerikaans voedsel. Altijd wel leuk om daar dingen te vinden die je nergens anders kan krijgen.
      Vervolgens heb ik mijn navigatie ingetoetst om van daaruit naar het SKW te rijden. Binnendoor. Nou, dat heb ik geweten! Over zo'n 7km deed ik bijna een uur! Volgende keer toch maar de ring nemen ...

Op het SKW aangekomen en 1 rondje te hebben gedaan kwam ik ineens een medewandelaar tegen. Samen hebben we nog een rondje of 3 gedaan, maar er was weinig bijzonders te vinden. Wel moesten we lachen om een man in een jurk, in het raam naast een Meesteres. Waarschijnlijk had hij als opdracht gekregen om zich zo te laten vernederen, dus om de opdracht wat meer lading te geven heb ik paar keer lachend naar hem gekeken. De Meesteres zag er trouwen best wel leuk uit -- een brunette van top tot teen in het leer. Ik meen op SS13 of daaromtrent.

Toen maar mijn lijstje erbij genomen die ik thuis had opgesteld. Bovenaan stond Patricia, met als aantekening 'piercings'. Nu heb ik zelf ook diverse gaten in mijn lichaam, dus kom, vooruit, eens langs gaan. Het was immers al 10 voor 4 en m'n auto stond tot 10 over 4 geparkeerd, dus niet langer getreuzeld.

Van dichtbij ontdekte ik dat Patricia geen 18 meer is. Maar ze kwam heel vriendelijk op me over dus naar binnen gegaan. Ik vroeg om een massage, weer eens wat anders. Dat kon, ze had net een verse fles olie gekocht, dus hup.

Ik kreeg een dropje (ja, Patricia is Nederlands he), kleedde me spoedig uit en ging op haar bed liggen om eens lekker verwend te worden. Patricia heeft een aantal tattoos en diverse piercings: 1 in haar wenkbrauw, 3 in elk oor, 1 in haar tong (maar enkel buiten bedrijfsuren), 1 in haar tepel (hetgeen ik zielig vond voor d'r andere tepel) en een horizontale clithood piercing met een ringetje. Zulks kan mij wel bekoren! Ook haar lichaam ziet er nog redelijk strak uit, ondanks haar 41 jaartjes. Op haar hoofd heeft ze een spierwit blonde kuif -- de zijkanten zijn geschoren. Ook dat vind ik best wel leuk. Er zijn dan ook klanten die denken dat ze daarom aan SM doet, maar dat is absoluut niet het geval.

Ik werd heerlijk afgetrokken en ook kwam Patries over m'n lichaam heen rubben met haar borsten. Ik was een beetje bang dat mijn penis ergens zou belanden waar ik het zonder condoom niet zou willen, maar er is wat dat betreft niets gebeurd.

Onderwijl kletsen we over van alles en nog wat. Ze vroeg of ik in België woon en waarom ik dan wel hier was. Ik vertelde van het winkeltje, maar ze snapte niet echt waarom iemand daar nou heen zou gaan. 'Ben je dan Amerikaan?' 'Smaakt Amerikaanse cola soms anders?'. We hebben 't daarna over piercings gehad, en dat lag haar beter qua interesses.

Na een tijdje (het werd schielijk later) nam ik maar het heft (penis) in eigen hand om toch maar wat sneller klaar te komen; mijn parkeertijd zou toch al bijna om moeten zijn. Na wat opfrissen boven het bidet, vroeg ik naar de tijd. '5 voor half 5'. Wat?! Ik haastte mij in mijn kleding, verontschuldigde dat ik moest rennen en zette het op een sprint. 18 minuten te laat kwam ik bij mijn autootje aan, gelukkig zonder ticket van de parkeerwacht...

Dus alsnog bedankt Patricia en sorry dat ik niet langer kon blijven!
      (niet dat zij dit leest, want ze 'kan nog een computer aanzetten', maar misschien dat iemand de groeten kan overbrengen )

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 06/4, Patricia (Ned)

Ik ga regelmatig naar haar sinds ik af en toe ga wandelen, is superlief en pijpt lekker diep. Soms bef ik haar ook en ze vind dat heerlijk. Ik weet dat ze elke 3de week van de maand daar is. Komt bij mij echt klaar. zodra ik weet dat ze er is en ik niet verleid ben door andere mooie dame ga ik naar haar.

Commentaar

Deze Patricia staat al een tijd terug op haar oude adres, dus adres terug op VVR 06/3 gezet.
          Sagaris

Commentaar

Aan het werk...
          X