Micha (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 35/2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Micha (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 35/2

Vandaag voor de vijfde keer bij deze Roemeense schone op bezoek en ik vond het tijd worden om er eens een recensie over te schrijven. Het verbaast me trouwens dat er nog niet eerder over haar geschreven is in dit forum.
    Ze werkt volgens eigen zeggen nu een jaar in Antwerpen en heeft af en toe moeite om de eindjes aan elkaar te knopen.
    Ik vind dit onbegrijpelijk en ik hoop dat dit haar wat meer klandizie oplevert, want dat verdient ze zeker.
    Achter het raam ziet ze er misschien wat streng uit, met zwarte oogschaduw en een bril op, maar schijn bedriegt.
    Het is een heel aardige en rustige meid.
    Eenmaal binnen begon ze zich uit te kleden en kon ik haar prachtige lichaam bewonderen. Ze is slank, heeft een
    prachtig figuur, knap gezicht, mooie kleine borsten(naturel) en een heerlijk kontje.
    Ze vind hygiene erg belangrijk, zowel bij haarzelf als bij de klant. Ze wast zich dan ook altijd voor- en achteraf.
    Na het wassen zijn we op bed beland, na een tijdje begon ze me heerlijk te pijpen. Omdat ik mijn kruit niet te snel wilde verschieten, vond ik het na een paar minuten wel tijd worden, om haar lichaam te gaan verkennen. Vervolgens haar gebeft (een lekker fris, glad geschoren, kutje). Na een minuut of twintig(is maar een gok) begon ze mij te berijden, wat een genot.
    Uiteindelijk in missionaris stand, met haar beentjes in de lucht, heerlijk klaargekomen.
    Nadat ze me van het condoom ontdaan had, hebben we nog even liggen kletsen op bed.
    Ze spreekt redelijk goed Engels en het is zeker geen domme meid.
    Behandel haar met respect en er is veel mogelijk, als je van een gfe houdt is het zeker een aanrader.
    Ze werkt, voor zover ik weet, elke dag tot acht uur 's avonds, ik weet alleen niet hoe laat ze begint.
    Ik ging in ieder geval weer met een voldaan gevoel en een big smile deur uit.
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 24-10-17, 10:31.

Re: Antwerpen, Schippersstraat 35/2, Micha Onlangs ook eens bij Micha binnengewandeld, het is idd een lieve vriendelijke dame die me onmiddellijk op mijn gemak wist te stellen. Micha is een slanke dame, mooi figuur, de kleine borstjes zou ik eerder een A cup noemen dan een B. Eerst het financiële geregeld en ons dan van onze kledij ontdaan en ons verfrist. Op het bed beland en de actie kon beginnen, eerst wat met haar borstjes mogen spelen, waarna ze overging tot een gevarieerde pijpbeurt, ondertussen mocht ik haar overal strelen, haar daarna lekker geneukt in verschillende standjes en het met de hand laten afwerken. Ons terug verfrist, aangekleed een afscheidszoen en met een voldaan gevoel terug de straat op.
    Mvg

OR

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 35/2, Micha

Hey wandelaars,
      het is een heel tijdje geleden dat ik hier nog eens een berichtje plaatste.....
      Dit wil niet zeggen dat ik niet actief was in ons favoriete kwartier, maar ik vond geen reden om een berichtje te plaatsen.
      Vandaag was het nog eens een uitzondering. Na ongeveer een 8 tal weken bij de mooie Hera op bezoek te zijn geweest, heb ik me laten verleiden door Micha.
      Telkens ik voorbij haar raam kwam probeerde ze me op een niet opdringerige manier binnen te lonken......en vandaag kon ik niet anders dan hier aan toe geven.

En ik moet zeggen dat ik me dit niet heb beklaagd, ze is een supervriendelijke dame die honderduit praat over ditjes en datjes.
      Na ongeveer een 15 tal min. praten zei ze dat het tijd werd dat ze eindelijk eens begon te werken.
      Na dat ze manueel jefke op sterkte had gebracht, en ik uitgebreid met haar poesje kon spelen, begon ze me uitgebreid te pijpen. Op haar aangeven ging dit vlot over in een 69, waar ze blijkbaar van genoot aan haar vochtig kutje te merken.
      Daarna overgegaan in een gewone missio, waar bij ze haar benen in mijn nek legde en met haar hand duchtig mijn jef bewerkte, dit alles terwijl ik in haar aan het pompen was....
      Na een 5 minuutjes riep ze heel het kwartier bij elkaar, en spoelde haar sappen overvloedig over mijne jef...
      Dit kon ik niet langer meer volhouden en schoot dan ook het CDtje vol.
      Hierna kreeg ik een flinke smakkerd en vertelde ze me dat het ook voor haar zeer intens was geweest....
      Ik ga haar zeker nog eens bezoeken...
      I am in love with Bulgarian girls.....

Commentaar

Wow, wat een mooi, lief en lekker meisje is dit.
        Ze kwam naast me liggen zodat ik ze kon vingeren terwijl ze me stijf trok. Al snel voelde ik reactie, en toen gingen we over in standje 69. Ze pijpte zeer goed, en ik likte haar fris poesje heel lang tot ze lekker nat werd, en ik haar sapjes kon oplikken . Daarna zalig geneukt in haar strak en kletsnat kutje (geen extra glijmiddel nodig). Super lekker klaar gekomen.
        Ze gaf me echt een gfe gevoel, zwaar verslavingsgevaar.

Commentaar

Hey wandelaars,

Ik kon het niet laten.....ik moest een tweede keer op bezoek bij deze dame...
          Na een hartelijke verwelkoming en wat conversatie over ditjes en datjes, zijn we tot de actie overgegaan.....

Deze super lieve dame is een pareltje in ons kwartier, bij mijn laatste bezoek was ik al overtuigd dat ik ging terugkomen, nu weet ik met zekerheid dat deze meid mijn superfavorietje is geworden....

Dit was GFE met een + (++++++)
          Zelden een dame meegemaakt zo intens kon genieten, als je het goed aanpakt tenminste......
          Ik heb haar behandeld met het nodige respect, met een intense vrijpartij tot gevolg...ik wil hier verder niet in detail trede, je moet het zelf maar gaan ontdekken......veel plezier
          In gedachte geef ik Micha nog 3 dikke kusssen... XXXX

Commentaar

Tegen alle gewoonte in ben ik nu op een zaterdag in SKW gaan rondlopen.
            Rondlopen is eigenlijk geen goede keuze want alle concentratie was gericht op MICHA...

Blijkbaar was zij ook op mij aan het wachten ....ik had immers beloofd van terug te komen maar de voorbije 2 weken kon ik ze niet aantreffen op haar vaste stek, volgens haar was ze echter steeds aanwezig( vermoedelijk was er een andere gelukzak bij haar).
            Na het gebruikelijke praatje overgegaan tot de actie....
            En wat een actie....ik ben nu toch al redelijk wat gewend, maar deze dame laat me van de ene verassing in de andere vallen.
            Ik heb het genoegen gehad om verscheidene nieuwe standjes uit te proberen....waarbij de flexibiliteit en de spierkracht van deze dame je naar de zevende hemel brengen. Ik merkte van in het begin dat zij ook er van genoot, de manier waarop ze me dirigeerde tijdens het vrijen lieten ook bij haar zachte kreetjes los, waar bij ik intens van haar interne spieren kon genieten
            Ik ging zelf zo op in deze vrijpartij, dat van klaarkomen geen sprake meer was......maar dit is door haar opgelost door mij na deze intense bedsport zachtjes tegen haar aan te drukken, en mij manueel naar mijn hoogtepunt te brengen.
            Heren deze dame is een pareltje, behandel haar met respect en je krijgt het honderdvoudig terug......
            Ik weet alvast waar ik volgende zondag terug naar toe ga
            In gedachte geef ik ze alvast een flinke smakkerd.

Micha XXXXXXX love you
            Ik denk dat de plafond in haar kamertje opnieuw zal moeten gewit worden!!!

Commentaar

Vandaag eindelijk weer een bezoek gebracht aan deze Roemeense schone.
              Micha ziet er nog altijd betoverend uit, wat een schoonheid.
              Het is een schat van een meid, je voelt je gelijk op je gemak bij haar en ze neemt alle tijd voor je.
              We hebben wat gekletst, ons opgefrist en daarna kon het feest beginnen.
              Nadat ze me had opgewarmd, ging het condoom erom en zijn we begonnen met standje 69, dit kon
              voor mij eigenlijk niet lang genoeg duren, heerlijk.
              Daarna verschillende standjes, gedaan(ze is erg flexibel) en heerlijk het rubbertje volgespoten.
              De seks was, zoals altijd bij deze dame van hoog nivo en ik ga haar zeker weer vaker bezoeken.

@Micha: Thanks a lot for the quality time(s) you gave me! (You know what i mean).

Commentaar

Deze week nog eens Micha bezocht.

Het was wat een tijdje sinds vorige keer dus eerst een babbeltje in bed, terwijl ze manueel mijn jefke naar sterke bracht. Dan condoom op, en feestje kon beginnen: eerst een redelijk pijp die makkelijk een 69 is geworden. Dan ging ze haar lichaam plat op mijne leggen e mijn jefke tussen haar borsten wrijven: zalig!

Ik had haar kutje nog lang kunnen likken maar de radio begon een mooi liedje te spelen en ze zei tegen mij: “You have to fuck me with this song!”. Gewoon missio, nog een aantal liedjes en dan was voor me tijd om klaar te komen.

Superlekker seks met en echte GFE ervaring!

Commentaar

Vandaag nog een bezoek aan deze mooie dame.
                  Wat ik speciaal van haar vind is dat ik niet het gevoel heb om een DVP te bezoeken, maar wel een vriendin. De seks is altijd een topervaring en ze lijkt ook te genieten.
                  Ze is echt een pro, en je kunt dat zien uit elk detail. De keuze van de kamer bijvoorbeeld: vrij groot met een open bed waar je vrij kan bewegen.
                  Ik ben bang dat de herhaling gevaar nog steeds vrij hoog is .

Commentaar

Wat een toffe meid is dit zeg.Heb haar een paar weekjes terug 1maal geconsulteerd.....zonder recensie echter want wou haar meerdere keren''zien''alhoewel we mekaar al een tijdje ''kennen''van ziens.....recensie zal wel eens volgen

Vandaag wenkt ze me,ik volgzaam mens die ik ben volg haar......presenteert deze lieverd me een chocolade zeevrucht(mij zeer bekend)maar met deze warmte ging die niet vlot uit het doosje geen probleem hoor zegt ze en geeft me een ''mercie-tje''....grappig, iemand schenkt dit graag, is me al meerdere keren gepresenteerd elders.Elders zal er wel een fijne medemens zijn.....gaf haar een ouderwetse handkus als dank daar schrok ze van.....zijn ze niet gewend zo simpel kan het leven zijn

Ben er zeker van dat onze volgende''contacten''zeg maar gezellig zullen verlopen...want deze meid hoort bij de aangename roemeentjes

zoals ik reeds zei recensie volgt wel eens want die eerste keer was zeker niet slecht en met deze aanpak beloofd dat toch iets.....aangenaams me dunkt

grts Dick

Commentaar

Afgelopen vrijdag ook eens bij deze mooie meid binnengewipt.

Ik heb het mij niet beklaagd en kan bovenstaande recensies alleen maar bevestigen : heel mooie lieve dame, mooie natuurlijke borsten die niet al te groot zijn, stelt je goed op je gemak en aangenaam in de omgang.

Na kennismaking en en uitgebreide wasbeurt (beiden) naar het grote bed getrokken waar Micha mij onmiddellijk begon te teasen en op te geilen. Met zicht op al dat moois was daar niet veel voor nodig ... na wat plagen en stijf trekken begon Micha aan een heerlijke pijpbeurt, met af en toe wat deepthroat. Ondertussen gaf ze me vol zicht op haar heel mooie poesje. Geen uithangende schaamlippen maar een mooi glad geschoren gleufje.
                      Ze ging behoorlijk lang door met pijpen en liet me ondertussen met haar mooie poesje spelen. Op een bepaald moment moest ik haar wel doen stoppen of ik zou mijn kruid al verschoten hebben.
                      Ik vroeg haar op mij te komen zitten, wat ze met veel enthousiasme deed. Ze reed me lekker diep af en vermits ik moe was besloot ik haar het gewoon zo te laten afwerken. Lekker lui bleef ik liggen met haar mooie borsten in de hand terwijl ze me afreed tot ik het cd vol spoot.

Een aangename mooie meid die haar best doet, dus herhalingsgevaar gegarandeerd.

Ze vertelde me dat ze daags erna met vakantie vertrok, dus het tweede bezoek zal nog wel even op zich moeten laten wachten.

Commentaar

Mooie Micha, quasi dubbelgangster van Bulgaarse Daisy op de Verversrui, is sinds enkele dagen terug uit vakantie en stond mooi te wezen achter haar raam.

Niet getwijfeld en direct naar binnen.

Micha ontving me met open armen en vol enthousiasme en na ons allebei uitgebreid gewassen te hebben trokken we naar het bed.
                        Eerst werd mijn vriend op zachte en tedere wijze met de handjes tot oorlogssterkte gebracht, terwijl ik met haar borsten en poesje mocht spelen. Daarna kwam ze in 69 op me liggen en gaf me, na het aanbrengen van het CD, zo\'n intense pijpbeurt dat ik haar moest doen stoppen om niet te snel klaar te komen.
                        Het is echt een enthousiaste en geile meid, die erop kickt je op te winden. Ze kijkt je terwijl vrolijk en ondeugend aan.

Na het pijpen liet ze me verstaan het liefst eens goed in doggy gepakt te worden en zo gezegd zo gedaan : ik nam achter haar plaats en schoof naar binnen. Ze zette zich echt perfect voor mijn lul zodat ik het goede gevoel had, en tijdens het afrijden streelde ze zacht mijn ballen terwijl ik haar bij de heupen diep over mijn jongeheer trok. Een tweede standje zat er niet meer in, ik spoot het CD na een tijdje zalig vol.

Nog even een babbeltje na, wasje, en zeer tevreden terug de straat op.

Deze meid is echt een pro : een mooie dame die er alles aan doet om je een leuke tijd te bezorgen.
                        Echt professioneel geil, een sexy dvp die er plezier in heeft een man te bespelen, op te winden en lekker te laten spuiten en die zeer actief is tijdens de sessie. Dat zijn wat mij betreft de beste dvp\'s.

Herhalingsgevaar gegarandeerd.

Commentaar

Vorige week moest ik mijn verjaardag vieren en welke beter zelf-geschonken cadeau dan Micha? Eigenlijk niks!

Natuurlijk lang bezoek noodzakelijk en alles goed verlopen als gewoon!

Er wel een ding dat ik moet aan mijn vorige recensies toevoegen en dat komt van de vergelijking met andere dvp: vooral tijdens haar vakantie (maar niet alleen) heb ik andere meisjes bezocht en, met weinige uitzondering, de ervaring was vooral een teleurstelling! Vaak (te) veel glijmiddel, snel behandeling, weinig empathie. Wij weten dat: veel vrouwen doen dit job alleen maar voor het geld.

Micha doet dit job met plezier en ze geeft heel veel meer dan gewoon top-sex!

Ik heb niet alle vrouwen van de SKW bezocht (maar toch genoeg om mijn rekening te laten klagen) maar in mijn ervaring kan ik wel zeggen dat vrouwen zoals Micha bijna uniek zijn.

Wat anders kan ik nog zeggen? Micha: thanks to be there for those who need you!

Commentaar

Afgelopen maandag eindelijk nog eens bij Micha binnen geraakt. Dit is echt wel een huzarenstukje want ze is bijna constant bezet. Vandaar waarschijnlijk dat het jaren heeft geduurd vooraleer ik haar de eerste keer achter de vitrine zag staan.

Wat een natural born hooker : mooi, lief, geil, sexy, wild, .... zelfs als ze niet je type is qua uiterlijk volgens mij echt de moeite waard om ook eens te ervaren.

Binnengekomen uitgebreid gewassen en dan naar het bed getrokken. Ik zat nog op mijn knieën voor haar of ze had mijn lul en ballen al in haar handen. Mijn lul werd direct hard toen ze me in de nek kuste en daarna aan mijn tepels begon te zuigen. rrrrrrrr
                            Na een tijdje zoog ik ook haar tepels lekker stijf en ging ze op haar rug liggen terwijl ik haar mooie schaamlippen en clit bewerkte. Ze was niet gehaast en liet me lekker begaan tot ze kletsnat werd.
                            Na een tijdje nam ze een condoom in de mond en terwijl ik gehurkt voor haar zat pijpte ze het condoom over mijn intussen keiharde lul. Ze zoog en likte lekker en streelde ondertussen zachtje de zijkanten van mijn zak en ballen. Zalig gewoon.

Af en toe pauzeerde ze, om mij na een tijdje plat te duwen op het bed. Ze speelde even met haar handen met mijn lul en begon terug zachtjes te zuigen en te likken aan mijn eikel.
                            Ik voelde mijn zaad klaar zitten om de wereld te verkennen, dus liet ik haar stoppen. Ik zette me recht en legde haar op haar rug. Glijmiddel was niet nodig, ze was lekker nat.
                            Even een beetje van haar speeksel op het condoom en ik reed haar in missio heerlijk af. Haar poes is niet alleen mooi strak, ze voelt ook lekker aan.

Ik had gewoon geen zin meer in een tweede standje omdat ik zo lekker op haar lag te rijden. Ze liet me vol door gaan, de benen lekker wijd open. Ik wipte erop los en toen ze mijn ballen in de hand nam en mijn zaadleiders masseerde spoot ik het CD zalig volg.

Nadien rustig op bed nog even gestreeld en een praatje. Daarna gewassen en uiterst tevreden terug de straat op.

Zulke meiden moesten er gewoon meer zijn. Een van de absolute toppers van het skw.

Commentaar

IK had haar meer gezien en ook wat goede dingen over haar gehoord en geleden. Ditmaal had ze een bril op, had wel iets sexies. Die lange benen zijn top, en dat lekkere kontje ook. Gin achter haar de trap op en uitgebreid deed ze haar hygiene ding en ik dus ook. Mooie groot en stevig bed (belangrijk voor het neukwerk). En ze was top, kan niets anders zeggen. Veel variatie in handelingen, aandacht, standjes, killerheels met killer hoge hakken. En een hele prettige dame met positieve professionele inzet. Beffen een heerlijkheid, pijpen ronduit geil, en dan die tong op mijn tepels verlangde naar meer, alleen dat zat er dan net niet in. Maar ik ga er zeker voor terug, deze Micha is echt top! Ook geen klokkijkster, heb haar nog daarom fooitje gegeven van 20 extra anders vond ik het niet ok van mezelf.

Commentaar

Ik was weer is in het SKW voor mijn maandelijkse bezoekje aan Antwerpen. Beetje cultuur opsnuiven en nadat ik Melissa al een half uurtje had bezocht zat ik voor een 2e sessie van de dag eigenlijk te azen op een trio met Melissa en Beatrice. Maar de intimi hier weten dat de kans dat beide dames tegelijkertijd vrij zijn niet zo groot is dus toen ik na een paar rondjes de ene vrij zag staan maar net de andere naar boven zag lopen besloot is ik om het over een geheel andere boeg te gooien.
                                Micha dus. Normaal gesproken voel ik me aangetrokken tot het type dame zoals Melissa, ik hou van grote borsten en als dat met siliconen is, des te beter.
                                Hoewel Micha wat dat betreft misschien niet direct mijn type zou zijn raakt ze wel al tijden een gevoelige snaar. Ze blijft lief lachen ook al ben ik haar in het afgelopen half jaar al 400 keer voorbij gelopen en eerlijk is eerlijk, Micha is gewoon een hele aantrekkelijke dame met een positieve uitstraling dus ik dacht laat ik deze lief lachende dame maar is met een bezoek vereren.
                                Eenmaal binnen moest Micha lachen dat ik eindelijk bij haar naar binnen kwam, ze had me idd al tig keer voorbij zien lopen maar op de en of andere manier dacht ze dat ik een hekel aan haar had, nee hoor Micha, niets is minder waar .

Nadat ik haar 100 Euro had overhandigd, ik had behoefte aan een relaxxxed half uurtje, deed ik een wasje waarbij ze me nog even hielp en ja hoor, ik was meteen op volle oorlogssterkte. Snel naar het grote bed waar ze al snel bij me kwam liggen en flink begon te teasen. Mijn hemel Micha, je weet een man wel gek te maken. Wat volgde was een half uurtje stomende sex waarbij ik af en toe in mijn arm moest knijpen om me ervan te vergewissen dat Micha niet mijn vriendinnetje is. Sex met Micha is een ware workout waarbij de wisselwerking met haar het beste in me naar boven bracht. Wat een sex en vooral, wat een lieverd. Ze vroeg op een gegeven moment naar mijn sterrenbeeld en moest hard lachen toen bleek dat we hetzelfde sterrenbeeld hebben. Nadat ik met een big bang klaar kwam bleef ze nog even rustig naast me liggen voordat ik me realiseerde dat de roze wolk over was en k weer terug keerde in de realiteit.
                                Even opfrissen en nadat we een wandelaar buiten in de maling hadden genomen (een bekende) was het tijd om Micha met rust te laten.
                                Conclusie: Heerlijke dame met wie je een leuk gesprek kunt hebben,mooi lijf, mooie hoge hakken (jammer dat ze geen laklaarzen heeft maar wie weet kan ik nog is wat regelen ), stomende sex (alles met condoom) en vooral de positieve energie die je maar weinig mee maakt.
                                Hier kom ik zeker nog wel is terug maar dan moet ik eerst nog even wat aan mijn conditie doen .

Commentaar

Dit is toch wel een kanjer hoor. Nu voor geile pornosex met geile standjes en elkaar uitdagen. heel intens qua neuken, maar ook beffen, vingeren en ff mijn tepels met haar tong en tanden ook bewerkt. Fijne schone meid die wast waar jij bij bent terwijl jij jezelf ook wast in haar badkamertje achterin het pand. Lekker groot en stevig bed, ditmaal standjes doggie, missionaris en zij bovenop. Heel vriendelijk in de omgang met veel humor en lachen voor en achteraf. Je topper!

Commentaar

Was 2 weken terug nog in Antwerpen en normaal gesproken duurt het wat langer voordat ik terug kom maar aangezien ik afgelopen donderdag voor mijn werk in Breda moest zijn en sneller klaar was dan ik had gedacht (wel gehoopt natuurlijk ) pakte ik de auto naar het SKW.
                                    Melissa had al laten weten dat ze er niet was maar ik dacht sinds mijn bezoek aan Mischa vorige maand toch nog regelmatig met een glimlach terug aan mijn bezoek aan haar dus dacht bij mezelf: Mischa time!
                                    Auto kon ik weer gemakkelijk kwijt (kostte me uiteindelijk wel 20 Euries voor een dag, weet iemand wat een dagkaart kost?) en snel in de beentjes de Schipperstraat in. Was vrij rustig en Mischa stond alweer te stralen op nummer 35, wat een plaatje, lijkt wel of de zon net iets harder straalt.
                                    Eerst nog een broodje bij de slager, honger moet gestild worden en vervolgens even een paar rondjes om de stijve benen er uit te lopen.
                                    Na een half uurtje kon ik Mischa niet meer ontlopen dus hop naar binnen.
                                    Boven aangekomen 2 zoenen als welkom en vervolgens even gelachen om van alles en nog wat. Tot ze bovenop me kwam liggen en dan is het snel gedaan met het lachen en komt erotische erg snel naar boven.
                                    Ik begon met het masseren van haar schouder en vervolgens nam ze het over waarna het orale gedeelte van start ging. Ach wat kan ik er verder over schrijven, ik heb een half uur lang een intens goede sessie gehad zoals ik me eerlijk gezegd niet meer kan heugen.
                                    Iets over de tijd, ze is geen klokkijkster, waren we klaar en kon ik nog even uit hijgen. Mijn god, was me dat even een sessie zeg. Ik had een uur nodig nadien om weer een beetje bij te komen en geloof me, dat is een compliment voor Mischa.
                                    In de nazit nog even nagepraat over ons wel en wee. Het is buiten de geweldige sex gewoon een ontzettend lieve en aardige meid waar het goed vertoeven is. Niet raar trouwens als je ziet hoe druk ze is.
                                    Hoop dat het goed af liep met de klant die na mij kwam. Overigens is het zoenen in het formulier niet meer dan de zoentjes op de wang en nek. Verder zal ze met klanten niet gaan maar goed, echt missen doe je dat niet tijdens een sessie met haar. Die is immers al intens genoeg.

Nou Mischa tot de volgende keer, misschien vind ik m'n kettinkje met sterrenbeeld nog voor haar.

Commentaar

Eindelijk, afgelopen vrijdag heb ik mijn favoriet na een tijdje kunnen bezoeken. Ik heb haar gemist, maar soms is het niet gemakkelijk om tijd voor plezier te vinden in deze drukke wereld.

We kennen elkaar al heel lang en ze weet wat ik nodig heb zonder iets te hoeven zeggen. Ik voel me als thuis, en dat vind ik het leukst als ik haar bezoek.

Ik zal niet over de seks praten: het is altijd een geweldige ervaring en deze keer was geen uitzondering!

Na de seks hebben wij eventjes gebabbeld: ze stond naakt tegen het raam en het middaglicht kwam door de gordijnen in de kamer en verlichtte haar lichaam. Wauw, wat een uitzicht! En wat een lichaam!

Ze wordt nu 30, maar het lijkt alsof de tijd voor haar 10 jaar geleden is gestopt!

Commentaar

Enkele dagen geleden Micha voor het eerst een bezoekje gebracht.
                                        Had ze al een tijdje in mijn vizier, in haar zwart lederen outfit en met haar strenge blik intrigeerde ze me steeds toen ik haar raam voorbij liep.
                                        Verrassing dan ook toen ik onlangs in de ss 32/2 Micha zag staan in een roze outfit en met gefriseerd, gekruld haar. Met een uitnodigende glimlach om haar mond lokte ze me naar binnen.
                                        Ik kan het bezoek samenvatten als goed, tevreden terug naar buiten maar niet meer dan dat en zeker geen wauw-gevoel.
                                        Micha is heel vriendelijk en communicatief. Het pijpen was heel goed, een lekker kutje om te beffen en uitstekende hygiëne .
                                        Waarom het geen wauw was, zal grotendeels wel aan mij gelegen hebben. Seksen doe je immers met twee en ik was ontzettend moe bij het bezoek aan Micha.
                                        Ik heb haar gewoon laten doen, het was voor haar ontzettend moeilijk om te achterhalen wat ik graag heb op seksueel gebied, het seksspel was nogal wisselvallig, ik lag er wat passief bij en ik had de indruk dat dit haar ook wat stoorde.
                                        Ze heeft echt wel haar best gedaan om mij te plezieren. Dus ik zal ze wel nog eens bezoeken, niet meer in 2018 , in 2018 enkel nog dames waar ik 90% zekerheid heb, dus ook geen nieuwkomertjes meer.
                                        Wat ik wel heel vreemd vond bij mijn bezoek aan Micha: ze toonde me een zweepje, en dat was in het roze ( paste perfect bij haar outfit ) ! Ik dacht dat zweepjes altijd zwart, grijs of een andere donkere kleur hadden , maar roze , vind ik toch wat lachwekkend .

Commentaar

Micha vandaag nog eens met een bezoekje vereerd met een “klassieke” sexbeurt in gedachten. Na de gebruikelijke opwarmingsoefeningen maakte ik aanstalten om mijn gerief in haar gleufje te plaatsen … maar dan kreeg ik de vraag of er niet eens wat anders op het menu mocht staan. Een verrassing ga ik niet uit de weg, dus laat maar komen. Ik wist wel dat ze uit Roemenië een klein arsenaal voor wat meer kinky stuff (waar ik totaal niet mee vertrouwd ben) had meegebracht. En ja hoor : of ze haar strapon met vibrator mocht testen. Ik weet dat je tijdens het douchen in een voetbalkleedkamer of in de gevangenis best niet voorovergebogen met je kont bloot staat maar bij haar heb ik me dat totaal niet beklaagd : ze is me nu toch stilaan wel op het “slechte” pad aan het brengen maar het was OH ZO FIJN !
                                          Nog even terugkomen op de recensie van Whippingboy ZONDER BELEDIGEND TE WILLEN ZIJN. Sex doe je inderdaad met zijn tweeën en als je zelf niet in vorm bent, dan schrijf je best geen recensie aangezien die m.i. door je eigen mindere prestatie naar beneden gehaald wordt en er voor de andere lezers geen correct beeld gegeven wordt. Dus ik zou het in 2018 nog een kans geven en laat het ons dan weten. Als je haar in SS 32/2 zag staan dan moet ze aan de overkant bij haar vriendien Helen gestaan hebben (zelf zetelt ze in SS 35/2) en zeker niet in een roze outfit want die heeft ze niet. Wat het “roze” zweepje tenslotte betreft, dat is donker paars. Als het al ooit roze geweest is dan is het op die korte tijd wegens intensief (tot bloedens toe …) gebruik zeker niet zo donker verkleurd. Misschien bekijk je het leven door een roze bril (op zich heel positief) maar dat verklaart de kleurenblindheid niet : dus ook opgepast bij de komende verkiezingen. Ten slotte nog over die kleuren haal ik nog graag de Antwerpse burgervader aan : de gustibus et coloribus non est discutandum. Voor de rest veel plezier in het Schipperskwartier want daar gaat het per slot van rekening toch over.