Elke (Bel), Antwerpen, VT 42

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Elke (Bel), Antwerpen, VT 42

Hoi

Adres is Belgradostraat rechtste raam bij nr 22 was rond middernacht,een zeer knap blondje

Naam is Elke,blond haar , Belgisch en zeer lief, niet mollig, maar ook niet super slank, kortom mooi gebouwd met onwaarschijnlijke mooie borsten.
    De prijzen P&N 50eu, 2 standjes 65eu
    Laatst gewijzigd door delta 1; 13-09-18, 20:54.

even langs geweest in gent de belgrado straat zag daar een pracht van een meisje in nummer 22 haar naam is elke dat is als je van de brabantdam komt rechts waar de paaltjes naar beneden gingen. ze is lief blond haar en mooi gebruind echt een aanrader het was echt zalig!!!!

Commentaar

Elke zit in het eerste vooruitspringende huisje als je van de Brabantdam komt. Heeft een echt dolfijnevelletje; had er bijna stukje willen uitbijten. Geen paniek, heb haar heel gelaten voor een volgende keer én voor jullie.

Voor de volledigheid, ze is 27 en zit er vanaf 19.00u.

Commentaar

Had vanavond veel zin maar er waren weinig nederlandstalige meisjes. Uiteidelijk bij dit lief meisje aangekomen.
        Bij het binnenkomen gaf ze alle mogelijkheden op een rijtje en dan gekozen voor 50 E, PMC en NMC, 1 standje.
        Eens boven kon het spel beginnen en zoals eerder geschreven hield ze zich aan de prijsafspraak zonder extra gezever.
        Ze is lief, teder en geniet duidelijk.
        Ik kom zeker nog terug bij haar.

Commentaar

Ook hier moet ik mijn vriend Johnny bijtreden. IK ben reeds 3x bij Elke geweest en het blijft steeds maar basic. Ik ben meer gewoon bij andere dames. Na 3 keer heb ik het zo ongeveer gehad. De laatste keer slaagde ze er zelfs niet in om me klaar te rijden. En sinds ze me bij een andere (veel betere) dame heeft zien binnengaan, kan er enkel maar een kwade blik af. Voor mensen die niet veel gewoon zijn, is ze goed maar ze is zeker geen topper!

Commentaar

gisteren bij Elke langsgeweest. Is inderdaad een beetje mollig maar zo heb je er gewoon meer pak aan .
            50€ voor P&N. Is een toffe meid en we hebben behoorlijk wat gepraat (onderandere over het forum) zodat ik niet echt veel gelet heb op het pijpen. Eerst ik vanboven, daarna onderaan. Lukte mij niet direct om klaar te komen :Pen heb dan bijbetaald voor een derde standje (hondjes). Wilde immers niet onverrichterzake terugkeren. Ze heeft er met andere woorden behoorlijk moeten voor werken en deed er niet echt moeilijk over.
            Conclusie: Sex was goed net als de sfeer.

Commentaar

Kben een tijdje geleden ook al enkele keren bij elke geweest. Is een zeer lief en knap meisje. Goeie sex, maar wel spijtig dat ze altijd hetzelfde patroon volgt. Er is op den duur weinig afwisseling. Waardoor het na een tijdje teveel routine wordt vind ik...

Commentaar

Ik ben lang geleden eens bij Elke geweest. De service was echt goed. Ik begrijp dan ook niet waarom sommigen zo negatief doen. Ben van plan Elke nog eens aan te doen.
                Het enige negatieve was die ellendige draaitrap die je eerst op moet vooraleer je aan de actie kon beginnen ... levensgevaarlijke trap.
                Voor het overige ... prachtmeid.
                Maar naar ik verneem is ze nu verhuisd naar de bar ernaast.

Commentaar

Na lang niet te hebben gewandeld, ben ik vandaag bij dit schatje terechtgekomen. Ik werd hartelijk verwelkomd, terwijl ze rustig de prijsjes opsomde. Ik koos voor P&N,meerdere standjes, 69, voor 100 euro.

Na wat gezellig babbelen gingen we al gauw tot aktie over om de vrieskou te verdringen

Deze meid is een echte babbelkous, ze ging misschien ietsie te routineus aan het werk, maar dat kan ook aan mij gelegen hebben.

Deze meid is trouwens heeel mooi,erg verzorgd, NL, en geniet wel van haar werk.

Ik heb misschien al hevigere en geilere meisjes gehad in men wandeltijd, maar Elke is een topmeisje. Ze verwent je wel hoor

Commentaar

Gisteren nog eens bij elke langsgeweest. Het blijft een heel lief en knap meiske. Ze nam haar tijd en deed haar "werk" goed. Het was een fijne ontmoeting. Eén van de betere in deze buurt. Ze zit nu in een nieuw, mooi interieur (na de verbouwingen).

Commentaar

ben ook onlangs bij die griet geweest.
                      dikke afkaper. zagen over dat er tewijnig tedoen is in de straat, teveel concurentie die zogezegd oneerlijk is.
                      maar hoe ben ik bij haar terecht gekomen .
                      wel ik zat in de bar tegen over haar en ze was er juist tegen een ander blondje aan het kletsen.
                      toen ik meer uitleg vroeg zij ze je mag ook bij mij komen en ze pakte mijn hand .
                      voila ik liet me doen, nooit meer.
                      zagen en alles auto piloot 3 minuten pijpen plastiek er over, en dan maar duwen.
                      pijpen zodat ik niks kon zien van haar of met moeite haar borsten kon aan raken.
                      klaar gekomen en toen vroeg ze mij of ik haar naar huis kon brengen.
                      wat het beste is ik heb haar 3 straten verder afgezet.
                      maximum 500.
                      die ziet me nooit meer.
                      was rond 3u s'nachts
                      ben de week nadien terug gegaan maar dan bij die ik eerst wou hebben. is een dag en nacht verschil blond en ook van antwerpen.

Commentaar

??? ??? vreemd als ik zon negatieve recensie lees over haar want ben ,ok nog maar, een keer bij haar geweest. ze pijpte goed met veel overgave.(ze zei zelfs dat ik maar een pets op haar bil moest geven als ik missch te vroeg klaarkwam ;D) verschillende standjes (een stuk of 4) geen klok (wel dat ze na 15 minuten neuken moe begon te worden,tja zo snel kom ik nu niet altijd) en voor en napraten was zeer aangenaam. ze heeft dan ook een heel lief stemmetje en ging niet over de cliches zoals wat doe je voor werk, wat ben je vanavond nog van plan, dus geen holle gesprekken.
                        is ook niet zoeen die snel je met de hand aan je lul snokt inplaats van langer te neuken om je klaar te krijgen...
                        afijn dus kortom geen slechte ervaring whatsoever...missch zijn die negatieve reacties gebeurd op een slechte dag voor haar. het blijft werk werk werk he

Commentaar

Voor het eerst naar Gent gaan wandelen, maar als die van het SKW durven zagen dat er niets te zien is moeten ze maar eens naar Gent gaan, dan zullen ze het verschil wel zien.
                          Na enkele malen een rondje te hebben gelopen en een paar praatjes te hebben gemaakt heb ik voor Elke gekozen, voor haar mooi figuur en een vlotte babbel in het Nederlands (geen Hollands) Het verwonderde mij dat ze vertelde dat ze uit het Antwerpse kwam omdat ge dat meestal wel kunt horen.
                          Er waren verschillende mogelijkheden maar omdat ik de zaak daar niet kende heb ik het goedkoopste genomen om tegenslagen te vermijden.
                          Mager is ze niet maar dik ook niet, dus een lekker uitziende vrouw die mij tot rust kon brengen.
                          Betaald, uitgekleed en gewassen zijn we vertrokken voor een lekkere pijpbeurt mc en het standje "zij op mij"
                          Dat heeft ze niet lang volgehouden maar was wel lekker, dan in missionaris verder afgewerkt.
                          Ben daar tevreden buiten gegaan.
                          Als ik nog terug naar Gent ga, zal ik zeker terug gaan voor een meer uitgebreider programma.

Commentaar

Ben daarjuist ook bij Elke geweest en ze gaat mij zeker terugzien. Ze was ontzettend lief en pijpt erg lekker.
                            Een heerlijke 69 waar ze ook voelbaar van genoot.
                            Daarna zij op mij en toen ze moe werd in missionaris afgewerkt. Hele leuke voor- en na-babbel.
                            Ik ben zeker dat als je lief met haar bent zij dat ook is.
                            En Elke, mocht je dit lezen: Je hebt ECHT zaaaaalige ogen! ;D

Commentaar

Ben in juni ook eens bij Elke langsgeweest. Ik vind dat ze super goed lijkt op een vriendin van me en dus was het wel een geile gedachte om Elke eens te 'pakken'. Gekozen voor de basisformule en maar goed ook....
                              Eerst even pijpen, maar dat duurde maar heel kort. Vervolgens actie, zij on-top. Na 2 minuutjes of zo, zegt ze : 'We gaan eens veranderen van positie, want dit doet een beetje pijn. Ik ben een beetje ontstoken vanonder.' Slik, en dan had ze nog wel beffen voorgesteld, was al blij dat ik dat maar niet er bij genomen had. Dan ik maar op haar, maar ook dat duurde haar te lang en dus heeft ze me nog moeten afrukken om me te doen klaarkomen.
                              Ondanks de vriendelijkheid toch een serieuze domper op de vreugde.... maar ik ga toch nog eens een keer terug want ik denk dat ze beter kan.

Commentaar

Re: Gent, Belgradostraat Bar Topaz, Elke (7.8)

Wat lees ik toch een uiteenlopende dingen over Elke.

Om collega-wandelaar even aan te halen: Elke ziet er uit alsof ze een tv-presentatrice zou kunnen zijn. Ik denk dan: een sympathieke omroepster op een familie-vriendelijke zender.

Voor wat het waard is, mijn ervaringen.

Elke is dus hoegenaamd NIET mollig. tenzij misschien voor wandelaars die 'graatmager' verwarren met 'normaal postuur'.

Ze heeft inderdaad prachtige ogen, waarmee ze me een paar keer doordringend en genadeloos heeft aangeken.

Toch moet ik voor de volledigheid botweg opmerken dat een C-cup me enigszins overschat lijkt. B zal wel meer de werkelijkheid benaderen. Geen kwaad woord over haar borsten overigens.

Eerlijk is ze absoluut. Geen gereserveerdheid of gespeelde braafheid. Dat merk je ook als je met haar praat. Ze vond me, heb ik toch de indruk, al bij al maar een watje.

Daar hebben jullie als medewandelaars wellicht niet veel aan. Maar het zegt iets over haar sterke persoonlijkheid. Wanneer ze je als klant wel weet te waarderen, dan dunkt het me dat je dat evenmin zou ontgaan.

Voor het betaalde bedrag, EUR, ben ik net geen half uur binnen geweest.

Ik heb haar witte kleed mogen uitdoen, ook al was dat blijkbaar niet de gewoonte dat de klant dit deed .
                                Daarna: het prettigste gedeelte voor P2001. allebei volledig zonder kleren, zelfs zonder rubberen jas. Ze liet zich overal aanraken en strelen. Ondertusen wat gebabbeld. al was ze ook gewoon een poos stil , om me te laten genieten, zoals ze zelf zei. Elke ruikt lekker en heeft, zoals door andere wandelaars al gezegd, een heel zachte huid.
                                Vervolgens even op zijn Frans. Lang niet mis, maar ik blijf het er in die mate moeilijk mee hebben dat ik er geen optimaal rendement van heb.
                                Intiem.
                                Begonnen met Elke bovenaan. Kolossaal . Toen ik dacht het niet meer te houden, vroeg ik haar van positie te veranderen. niet meteen een goed idee bleek achteraf. ik slaagde er maar niet in om boven op haar de goede positie en het juiste ritme te vinden.
                                Teruggrijpen naar amazone, laten afwerken met de hand, het mocht allemaal niet meer baten. De toverstaf zou geen magische gensters meer geven.

hygiëne:
                                Elke's poes is geschoren
                                Voor de rubber er over gaat, wordt de fluit gereinigd met een vochtig doekje. Nadien is er mogelijkheid tot opfrissen aan de wastafel op haar kamer.

en dan nog dit: boven en rond haar bed staan geen spiegels opgesteld .
                                Zwijg, wandel en denk
                                Wandel, vergeet, duizend gedachten
                                - Raymond van het Groenewoud, Lied van de zee -

Commentaar

Re: Gent, Belgradostraat Bar Topaz, Elke (goed)

ben ook in Gent terug geweest, een week of three geleeden. in bar Topaz, linkse raam, ik had daar ooit es met Yasmine the dildo-girl liggen neuken (wel on the right side window), maar Elke (een blondje van 27 jaar) met een lekkere kont, die me heet had gemaakt, kreeg me wel naar binne, zin om haar es stevig mijn manier van leven te tonen. ze ging me es "deftig pakken" zei ze me! : eek: aangezien ik een noordstation-habitué ben, had ik bewijzen nodig om dit te kunnen prooven...
                                  50 euro voor fuck and suck ,and really no money wasting my men! ze is ook zeer aangenaam en vriendelijk, zacht en zet zich volledig naakt met veel zin! ze staat voor u met een lekkere geschoren poes, en vraagt waar ge zin in hebt! ik heb mijne joystick horny laten pijpen en dan terwijl haar poesje gestreeld, dan deed ze er ne gel op en lekker liggen neuken (missionaris). ze babbelt graag tijdens het neuken, wel leuk eerlijk gezegd!
                                  Ze jaagt niet af hoor, ze is echt op het gemak! veel meer dan de putains du gare du Nord! want ben Gare du Nord gewoon, in Bruxelles, en das meer afgejaagd!
                                  Elke is zeker een bezoek waard, en is na een dame of twee aan het Noord, één van mijn favorites!
                                  Pluspuntje: Zeer hygiEnisch hoor, mooi uw joystick afkuisen, en haar poesje wassen , en nadien ook, aan een wasbak, en niet, zoals aan de Gare du Nord, zo "gewoon met een kleenex-ke" afvegen, dus da is wel beter daar bij Elke!
                                  Dus at the end of the day, zeker een bezoekje waard!!!!

Commentaar

Gisterennacht rond 1u eens bij Elke langsgeweest. Als je passeert kijkt ze misschien een beetje nors maar van zodra de deur opengaat verschijnt een prachtige glimlacht op haar gezichtje. Ze heeft inderdaad zéér mooie ogen. Geen schminkdoos maar gewoon naturel. Ook voor de rest mag ze gerust gezien worden. Ze heeft een leuk figuur en is zeker niet dik of mollig. Naar mijn mening gewoon de normale vrouwelijke vormen en een heerlijk zacht "velleke".
                                    Ze heeft een vlotte babbel en is zeer vriendelijk. Ik heb gekozen voor de standaard 50 euro. Pijpen was goed en alhoewel ze soms eens stopte om wat te praten stoorde mij dit totaal niet. Ze legt zich zodat je haar ondertussen overal gemakkelijk wat kan strelen. Haar huid is inderdaad zeer zacht. Daarna starte zij bovenaan. Ze heeft mooie borstjes. Een twijfelgeval tussen B of C cup. Toen ze wat moe werd draaiden we de rollen om en maakten we de klus af. Ze jaagt je zeker niet op.
                                    Tijdens het aankleden nog wat praten en dan tevreden naar huis.

Als ik een tip mag geven voor een bezoekje aan deze dame: wees vriendelijk en geef haar een complimentje of zo. Het zal nog dubbel zo aangenaam worden. Mij ziet ze zeker nog wel eens terug.

Commentaar

Week of 2 geleden eens bij Elke geweest en wat me in de vorige posting opviel was het woordje 'moe'.

Ik had hetzelfde voor.

Tijdens het pijpen stopte ze na 2 minuten omdat ze 'moe' was. Toen ze op me zat ging het haar niet goed want ze was 'moe', en in missionaris begon ze na 2 minuten last te krijgen van haar rug.

Op zich heel lief en vriendelijk maar van sfeer of 'geile toestanden' is er bij haar geen sprake.

Voor mij hoeft het niet meer. Als ik nog eens in de buurt ben denk ik dat ik haar buurvrouw Yasmine eens ga testen. Heb trouwens nog staan twijfelen toen. De borsten van Yasmine leken me zalig maar de glimlach van Elke deed het.

Gegokt en verkeerd gegokt blijkbaar

Commentaar

Ik ben enkele weken geleden eens bij elke langsgeweest en vind dat ze een zeer goede service geeft. Knap (gezicht, lichaam, borsten, glimlach,...), lief, vriendelijk en goeie sex. Ik ga er zeker niet over klagen en zal er zeker en vast nog terug gaan als ik nog eens in gent ben.

Commentaar

Ben vroeger enkele keren bij Elke langsgeweest.

Is denk één van de meisje die het meeste werk in de hele buurt ( alle dagen, van 17.00 u tot...)

Is heel sociaal en lief maar de service nogal wisselvallig (veel te maken met de lange dagen denk ik )

Elke in topvorm is super, maar ja, je weet het niet op voorhand en de prijs blijft hetzelfde hé!