Laura, Antwerpen, Schippersstraat 23/5

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Laura, Antwerpen, Schippersstraat 23/5

Nog geen enkele beschrijving gevonden hier van Laura. Ze staat toch al een tijdje op Schippersstraat 23/5 met duidelijke vermelding van haar naam op een papier tegen de venster. Ze werkt altijd tijdens de dag. Ziet er lekker uit, met halflang gekruld bruin haar. Ze spreekt ook zeer goed Engels, dus converseren met haar is zeer aangenaam. Pijpen gebeurt zeer degelijk, en de kroonjuwelen worden ook zeker niet vergeten. Beffen is ook heel lekker. Als je het goed doet komt ze heerlijk klaar. Sex met haar on top is ook super. En op verzoek trekt ze je ook nog af, tot je lekker klaar komt. Al bij al zeker een goede ervaring, met zeer hoog herhalingsgevaar!!!

Re: Antwerpen, Schippersstraat 23/5, Laura

Deze Laura heb ik al een aantal keer bezocht in het SKW en elke keer is het een groot succes. Ze neemt de tijd voor je en is erg lief. Ze begint je eerst heerlijk te strelen en daarna een heerlijke Body to Body met dat fantastische lijf van haar en die heerlijke tieten. Dan gaat heet feest pas echt beginnen en begint ze je goed te pijpen en stimuleert het aarsje daarbij. Daarna lekker bovenop met veel contact.
    Aanrader!
    -Bennie

Commentaar

Had deze dame al lang op het vizier. Eindelijk eens kunnen bezoeken en het was zeker de moeite waard.
      Geen haast, wast zich vooraf, spreekt goed Engels en is steeds vriendelijk.

Laat zich lekker likken en pijpt met veel gevoel. Daarna zij bovenop met een mooi zicht op haar natuurlijke borsten die lekker wiebelen.

Kuist alles netjes op en heeft nog wat social talk achteraf.

Geen ge maar meer dan waard.

Gr. D

Commentaar

Laura is echt een mooi en heel lief schatje met een prachtig lichaam en stevige borstjes. Echt super lekker. Echt lekkere sex gehad en ze pijpte met veel gevoel en heel diep. Super

Commentaar

Wat een fantastische moordgriet. Geil lichaam en borsten, echt prachtig stukje natuur. Ze kijkt je vaak geil aan ook.

Vond het zodanig geweldig dat ik telkens met 50 euro verlengde. En dat volledig vrijwillig, ik voelde mij niet 'gedwongen' en ik voelde ook niet dat onze sessie expres uitgetrokken werd. Meer zelfs, het was een fantastische ervaring dat dit zolang duurde, en dat gaf ik ook aan. Topmeid!

Commentaar

Aangezien dit lekkere ding weer terug paraat is gisteren bij haar langs gegaan. Is zeer vriendelijk en maakt graag een praatje over allerlei zaken. Een beetje teasen en dan gaat ze er aan beginnen. Was weer lekker. Jammer dat tz niet bij haar standaardtarief zit, want anders was de keuze gauw gemaakt. je kan niet alles hebben voor die prijs...:

Commentaar

Gisteren rond 15.30u was ik in het SKW en ben binnengestapt bij Laura. Terwijl we bezig waren werd er hevig op de deur geklopt. Bleek politie te zijn dien het pand moest komen sluiten ivm de veiligheid van het gebouw. Ze vond het uiteraard vervelend maar ja ze kan er zelf niks aan doen. Vandaag zou ze een ander raam gaan zoeken voor tijdens de dagshift.
              Ze hoopt dat het niet te lang ging duren. Dus voor haar fans, ze zal er wel zijn, maar op een ander adres.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 10/3, Laura

Gisteren namiddag dit schatje bezocht, man man man, wat zijn wij toch gelukzakken om dergelijke mooie en lieve dametjes voor een prikje te mogen verwennen.
                Alles kwam aan bod, body to body, tepeltjes likken, beffen, pijpen met streling van de twins & finaly haar lekker gevuld (mc) in doggy met zicht op die fantastische kont. Is bijzonder lief & mooi en neemt haar tijd. Wordt moeilijk kiezen tussen haar en Maya, of toch misschien eens een triootje proberen.

Commentaar

Laura is echt een toppertje. Heerlijk lichaam met perfecte natuurlijke borsten. Pijpen doet ze vol overgave en het intieme gedeelte was echt top! Verschillende standjes is geen probleem. Ik ga zeker nog terug naar deze lieve en mooie dame!

Commentaar

Zaterdag middag nog eens op wandel geweest en op voorhand via de website hier gekozen om Laura een bezoekje te brengen. Ik had geluk want ze stond in haar raam op 10/3. Ze ziet er idd lekker uit en zeker met haar high heels aan.
                    Met de lift naar haar kamer gegaan en ondertussen al een kennismakings gesprekje gemaakt. Ze is een spontane en leuke meid die er af en toe zelfs een woordje Nederlands tussen smijt.
                    Beide ontdaan van onze kledij, voor mij iets meer dan voor haar.
                    gestart met een beetje geknuffel en haar pronte borsten effe onder handen genomen. Zij ging ook op verkenning en ze likte en beet op mijn tepels. Toen ze zag dat dat het gewenste effect had, ging ze er vrolijk mee door. Toen vroeg ze me of ik wou genieten van haar pijpkunsten... en wat heb ik idd genoten. Heerlijk diep en hard en dan weer zacht en traag. Om effe te onsnappen haar gevraagd om te haar te mogen beffen wat geen enkel probleem was. Een tijdje dat lekkere grotje vol overgave gelikt ondertussen met haar borsten en tepels spelende.
                    Dan vroeg ze om te neuken. Ik koos voor haar bovenop, heerlijk uitzicht en terwijl ze me neukte en ik haar, kon ze vol overgave haar met haar lange nagels mijn tepels bewerken. Beetje later ging ze zo zitten dat ze haar tanden kon gebruiken om erop te bijten. Dit kon ik niet langer volhouden en heb het cd'tje volgespoten. na wat gestreel en geknuffel en een wasje van beide al pratend terug aangekleed. De lift terug in en ontspannen terug de straat op.
                    Zilverrug

Commentaar

ALTIJD....toffe fijn sex met deze aangename leuke en vriendelijke dame,in de voor mij meest cossy kamer van het skw(dat ligt wel aan mijn verleden daar,met nog zo een kanjer)...waar is de tijdZe is wel veel samen met Dana( mij ook bekend )en bied dan een trio aan,iemand ervaring mee?Voor mij voldoet ze perfect solo met bibi...maar wie weet?dame met visie en brains
                      Ik zal ze zeker nog regelmatig consulteren....voor haar...te lange pauzes zegt ze,maar ja er zitten daar toch wel heel veel fijne meiden die de keuze moeilijk maken,niet? en we zijn niet getrouwd hé
                      grts Dick

Commentaar

Kon haar nog van vorige bezoek. En toch maar weer haar gekozen aangezien het een zeer relaxt meisje is. Echt een gfe, waar je gewoon lekker mee kletst alsof je haar al jaren kent. De sex is uitermate goed, en met veel inzet brengt ze het spel...
                        Kortom over tijd weer naar antwerp, en dan denk ik dat ze wel weer een lieve stuiver aan mij verdiend.
                        Mijn toetsebor doe soms wat moeilij. vandaar da er af en to en leter mist. maar ik blijf nog steeds zo horney as hell.

Commentaar

ze is vanaf morgen in verlof tot minstens half September.
                          She has the elegance.
                          She has the audacity.
                          To be herself, without losing faith, in herself.

Commentaar

Is Laura alweer terug van verlof?
                            -Bennie

Commentaar

Vandaag was ze er er niet.

Commentaar

Aan het werk...
                              X