Gabriella, Antwerpen, Schippersstraat 47/1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gabriella, Antwerpen, Schippersstraat 47/1

hier ook maar eens over schrijven
    dit uitdagend blonde lieverdje heeft mij al meerdere keren weten binnen te lokken
    en hier heb ik nog nooit spijt van gehad
    ve heeft een tattoo op de zijkant van haar buik van een veer en een op haar arm maar ik heb geen idee hoe dat te beschrijven

pijpen was goed en lekker diep
    neuken was super
    niet al te veel al dan niet fake gekreun
    maar redelijk druk bezocht dus als je de kans hebt zou ik ze wel grijpen
    bij haar buurvrouw katy ben ik ook al geweest en wss komt er een van de komende weken wel eens een trio van aangezien ze het mij al voorstelde
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 12-10-17, 09:59.
    Als ik zou willen dat je het begreep , had ik het wel beter uitgelegd !

Re: Antwerpen, Schippersstraat 47/1, Gabriela (Roe)

Een bezoekje gebracht aan Gabriela,een leuke blondine met mooie rondingen.
    Ze vertelde het zusje te zijn van haar buurvrouwtje Katy.
    Hoe dan ook,het was een prima bezoekje!
    Bij binnenkomst een leuk babbeltje en toen we eenmaal uit de kleertjes waren en op bed hadden plaatsgenomen,volgde er een pijpbeurt waar ik het nu nog warm van heb!
    Echt lekker diep en afwisselend.
    Hierna klom ze op mn grote vriend en begon lekker te rijden. Vervolgens gingen we verder in missionaris en spoot ik het rubbertje vol.
    We kletsten nog wat na en gingen toen naar de kamer ernaast om ons op te frissen.
    Afscheid genomen met 3 zoenen en mn wandeltocht weer voortgezet.
    Leuke dame deze Gabriela,die echt heerlijk pijpt en iets te gemaakt kreunt.
    Groet DD

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 47/1, Gabriela

Deze dame kent haar vak! Tijdens het pijpen en het neuken gaat ze flink tekeer. Ze is naar eigen zeggen goed opgeleid in de Duitse saunaclubs die momenteel de hoogste kwaliteit/prijs afleveren in het prostitutielandschap. Enige minpunt zijn haar geblondeerd haar met wat uitgroei en goedkope tatoeages, wat haar een iets te ordinaire look geeft.

Wat ik ook erg leuk vond is dat ze erg uitdagend is, op commercieel vlak dan toch. Oppassen als je het geld uit je portefeuille neemt, haar gevaarlijke ogen kijken nauwlettend mee naar de inhoud. "You want a second time?", ik die nog steeds moest bekomen gaf haar een tweede 50 euro briefje. "You want a third time?". Uiteindelijk werden het vier heftige beukpartijen, en een PZC bovenop. Eerlijk gezegd genoot ik ook van haar spelletje "geeft hij nog meer, of gaat hij nu naar huis". Kostenplaatje: 200 euro voor meer dan een uur alles erop en eraan.

Mij ziet ze zeker terug maar vier keer op een uur tijd was misschien wat teveel van het goede.

Commentaar

aangezien ik woensdag al andere plannen had en zag dat Gabriella terug was van vakantie
        ben ik vanmiddag haar maar uitgebreid gaan verwelkomen
        de service was weer uitstekend
        zoals in mijn vorige post al vermeld zwart haar ipv blond
        de nieuwe matras was een beetje aan de heel erg zachte kant
        na het pijpen en verschillende standjes was ik nog steeds niet klaar en werd het met de hand verder afgemaakt de condoom werd verwijderd en met wat gel werd ik zo verwend even later kreeg haar mooie lijfje de volle lading over zich heen
        alles werd terug proper gewassen
        en opgelucht kon ik weer naar huis

Commentaar

Ben al een paar keer bij Gabriela geweest.
          Geeft een uitstekende service en een echte GFE.
          Opgelet echter, haar arrogantie is enorm. Ze beschouwt zich als een business girl. Stuur haar geen sms, want dan heeft zij je gsm nummer. Zij bestookt je om de haverklap met call's. Allesbehalve aangenaam wanneer je handenvrij belt in de auto en met gezelschap zit.

Commentaar

na alweer vele keren voorbij te zijn gelopen nog eens een bezoekje gebracht aan gabriella
            die aangenaam verrast was dat ik eindelijk nog een keertje kwam
            en ook deze keer wist ze mij weer met iets nieuws te verassen
            ik had vandaag een beetje moeite met klaarkomen en ze zei dat ze een idee had dus ze deed de condoom uit en deed die over haar vinger en toen ik vroeg wat ze van plan was zei ze "shut up" en duwde terwijl ze mij begon af te trekken haar vinger in mijn kont dat was nieuw voor mij :s en nu eerlijk gezegd vond ik dit niet zo prettig ...
            dus even later heb ik maar gezegd dat het zo niet ging werken
            en dan heb ik mezelf klaargetrokken en haar hele buikje volgespoten
            dan wasje , aangekleed en voldaan weer naar huis

ondertussen is haar mooie figuurtje van normaal naar slank veranderd
            met als resultaat dat ook de borstjes van c naar b zijn gegaan

Commentaar

Mooi meisje, maar iets te professioneel. Ze gaf enkele tongzoenen en daarna pijpen met, terwijl ik haar fris kutje likte. Standaard geneukt in 3 standjes in haar strak poesje, zonder glijmiddel, gewoon wat speeksel . Niet slecht, maar er zijn betere.

Commentaar

Vanmorgen lag het SKW toch toevallig op mijn route naar huis zeker!
                Ik had de intentie om nog eens bij Alexandra binnen te wippen maar zij stond nogal lang met iemand te praten.
                Er waren al leuke dames om eens een wipje mee te doen. Ani, Barbara, Claudia, Nicolle en natuurlijk Alexandra waren aanwezig en dit zijn de dames die ik eerder al eens met een bezoekje had vereerd.

Bij een laatste wandeling nog eens vanaf het begin SS en zag ik deze bevallige Gabriela. Maar aan de overkant zat ook Flori te lonken. Uiteindelijk voor de naturel look gekozen; Gabriella. Ik heb het me niet beklaagd.

Ik had voor het standaard pakket gevraagd met beffen en tongzoenen. Na de transactie was zij al vlug arbeidsgeschikt.
                Ik had iets meer werk maar genoot toch al voor haar mooie rondingen en fantastische boobs. Haar kutje was mooi gladgeschoren en zat mooi verscholen tussen haar dijen.

Ik mocht al vlug het bed op waar ze al gelijk een rubbertje klaar had. Oei, dacht ik dat zal hier rap gedaan zijn.

Maar neen, hoor, ze begon me zalig te tongzoenen, toch wel lang genoeg om aangenaam te wezen.
                Ik kreeg de kans om haar borsten en kutje te bepotelen. Ze liet begaan. Daarna kreeg ik een geweldige pijpbeurt, afwisselend, deepthrout, kortom geweldig. Ze vraag om in 69 verder te gaan. Maar ik gaf de voorkeur om haar te beffen dwars op het bed zodat ik na de befbeurt haar rechtstaand kon nemen.

Ze heeft een zalig fijn kutje, lekker fris. Ik voelde me net een kater die een lekker bord melk mocht uitsloeberen.
                Ze genoot en kreunde zacht. Toen ik naar boven keek en haar gefronst gezichtje zag tussen haar megatieten dacht ik yes, wat een griet.

Toen was het tijd voor het betere werken en ging ik zachtjes in haar natte poes. Lekker cool om je beste maatje in en uit dat lekker kutje te zijn glijden. We hadden heerlijk lichaamscontact, al neukend kon ik op haar initiatief nog wat tongzoenen. Daarna vroeg ze in doggy, terwijl ze zich klaar zette had ik een licht concentratieverlies waardoor mijn maatje het even liet afweten.

Maar Gabriella loste dit professioneel op en verloste me van het condoom en begon me af te trekken.
                Dit was de beste aftrekbeurt die ik ooit zelf of door iemand anders heb mogen beleven. Super!!
                Ze bevochtigde haar handje en mijn maatje met haar spuug en meer was er niet nodig om een geweldig orgasme te hebben. Ik vulde haar andere hand met de inhoud van mijn balzak. Ze liet me even bekomen zodat zij haar al wat kon gaan opfrissen. Ze ontbood me in de badkamer om ook mezelf wat te verfrissen.

Bij het aankleden nog een leuke babbel en daarna was het weer tijd voor afscheid.
                Aan de deur nog drie kusjes en hop terug naar huis.

Mooie ervaring, aangenaam maar professioneel meisje. Kans op een herhalingsbezoekje is reëel.

Commentaar

Heb dit forum net ontdekt, hierbij mijn eerste recensie

Heb haar al meerdere malen bezocht, echt een lieverdje.
                  Tongzoenen doet ze met volle overgave!
                  Enige minpuntje voor mij, ze kan nogal 'aggressief' zijn om je binnen te lokken, zeker als je al eens bij haar bent geweest, daar hou ik niet van. Maar zeker een aanrader

Commentaar

Gisteren voor de eerste maal bij Gabriella geweest. Je kan ze niet missen als ze aan het werk is: er hangt een blad met haar naam voor de deur.
                    Eens binnen de gewone small talk, maar je merk al snel dat ze heel plagerig kan zijn en idd: als je meer geld in je buidel hebt, zal ze het wel gezien hebben. Niet slecht bedoeld, want ze zal je heel wat in de plaats geven!
                    Ik had maar €50 bij, maar heb wel een lekkere pijpbeurt gehad: stevig en diep. Zo van het soort die normaal niet lang duren alvorens je kruit verschoten is. Deze keer had ik echter voldoende afleiding met haar tattoo's en lekkere kontje te betasten.
                    Het intieme gedeelte (voor zover pijpen niet intiem is...) was in 1 woord fantastisch! Eerst amazone, daarna doggy met haar hoofd op het bed.
                    Voor een eerste keer absoluut niet slecht, hier is nog meer mogelijk! Blijkbaar ook een trio met Erika van nr. 43. Oh my, dat wordt sparen!

Commentaar

Heel lekker meisje is deze Gabriela met goede inzet. Van upsellen heb ik niet veel gemerkt. Ze wilde het condoom meteen omdoen, maar op de vraag of ze even wilde wachten daarmee deed ze dat geduldig en begon ze rustig mijn aarsje te vingeren en met spuug me te trekken. Tussendoor kreeg ik een lekkere tongzoen. Daarna missio waarbij ze heerlijk mijn aarsje onder handen nam terwijl ik haar diep kon tongen. Na niet al te lange tijd kwam ik zalig klaar. Echt lang niet zo lekker geneukt bij een DVP.
                      Aanrader!
                      -Bennie

Commentaar

net sinds lange tijd nog eens een bezoekje gebracht aan gabriella
                        na de financiele kant een wasje en op het bed
                        na wat knuffelen en zoenen de condoom er over en lekker diep in haar keel daarna begonne in normal tot het zweet van mijne kop liep gewisseld met haar on top achteraf terug gewisseld naar normal
                        tot ik weer uitgeput was en het met de hand heb laten afmaken en lekker op haar borsten gekomen
                        na wat uitblazen terug een wasje , aangekleed en voldaan weer naar huis

Commentaar

Hoog GFE gehalte, heel spontaan en vriendelijk, qua prestaties ook niet slecht. Maar... zoals Steffens zei lokt ze soms wel iets te agressief, dat is absoluut een stevig minpuntje. Ik vrees dat dat nu zeker het geval zal zijn nu ik haar bezocht heb. Ook is ze iets té commercieel ingesteld voor mij. Uiteraard besef ik zeer goed dat deze dames het absoluut niet 'gratis' moeten doen, en dat ze dit enkel voor het geld doen, maar Gabriela zou toch iets voorzichtiger mogen zijn

Pluspunt: communiceren gaat heel vlot en als er een goede klik is, doet ze graag een praatje! Na het klaarkomen mag je nog gerust even blijven uitblazen! :-)

Commentaar

De laatste van het jaar en na een rondje voor weer iets nieuws gekozen. Mijn keuze niet beklaagd.

Een mooie kleine dame met een goed figuurtje. Ik houd wel van een sletterige tattoo en zo heeft ze er ook een paar. De babbel is ook best aangenaam.

Eerst 50 gegeven voor de normale fuck and suck. PMC was goed stevig, afwisselend en vooral lang.
                            Dan zijn on top, geen glijmiddel nodig deze dame ze springt vlot in het zadel voor zij on top. Lekker hard, snel en wild. Toen ze helemaal buiten adem was overgeschakeld naar doggy.
                            Hier kwam het borrelen maar niet dus ik haar helemaal op het bed gedrukt voor wat het normaal altijd wel doet: een lekker ik op haar liggende doggy, maar zelfs dit deed het niet.

Toen ging ze me helpen met een goede aftrekbeurt zonder condoom en wat glijmiddel.

Ondanks dat ik geweldig zat te genieten was komen er niet bij... IK kan dat hebben wanneer ik vanalles aan mijn hoofd heb - zoals nu dus.

IK meld dit aan haar, maar daar wou ze niet van horen: " you have to come! " werd nogal bevelend uitgesproken en ze begon me verder af te trekken. IK begon me wat schuldig te voelen want ik weet hoe moeilijk het kan zijn om te komen als ik in deze bui ben.

Hierop aan haar gemeld dat ik 50 zou bijgeven als ze nog wat doorging. Daarop werd de condoom er terug aangedaan voor pijpen en was ik op haar bevel haar aan het vingeren.
                            Tijdens het goede pijpen ( ronde 2 was beter als 1 want nu werd de ballen lekker gestreeld en was ze nog wilder ) voelde ik haar meer en meer over mijn sterretje wrijven en haar gemeld dat als ze wil ze er wel is een vinger kan insteken. " You like? " werd wel HEEL enthousiast uitgesproken en daar op haar wat getemperd dat ik het niet gewoon ben en dat ze voorzichtig moet zijn. En dat was ze, dus uiteindelijk lekker klaargepijpt terwijl ik in haar poes zat en zij voorzichtig mijn aars vingerde.

Daarna nog een leuke babbel.

Zeer PSE en zeer zijn geld waard. Ondanks mijn moeite een zeer aangename ervaring!

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 47/1, Gabriella

Onlangs ook weer eens bezocht. Is weer goed bevallen. Al is ze soms wel wat te wild naar mijn zin, maar af en toe moet dat kunnen. Enige nadeel vindt ik dat ze iets te goed haar best doet om je naar binnen te krijgen. Ik kan me zo voorstellen dat sommigen dat niet zo op prijs stellen.

Commentaar

Nou ja wild, ze slingert niet als een orang oetan door de kamer, en je loopt geen blauwe plekken op. We zijn soms gewoon een beetje speels plagerig met elkaar bezig. En ja, ze kan ook best lief zijn. Maar bij mij klikt het beste met haar, als we beetje speels zijn.

Kan niet wachten tot ze weer terug is. Ben benieuwd naar haar nieuwe aanwinsten...
                                Laatst gewijzigd door delta 1; 01-03-17, 09:32. Reden: quote er uit; is overbodig; we hebben een reageerknop links bovenaan topic.

Commentaar

Mijn eerste recensie,
                                  Zoek dit zeker vaker te gaan doen.

Gabriella is een topgriet. Het is een speelse knappe dame die van wanten weet.
                                  Ze is wel hevig in haar handelingen, daar moet je van houden. Haar pijpkunsten zijn ook zeer goed vind ik.
                                  Vooral de deepthroat is zalig.

Praten doet ze wel minder, ze is niet echt een GFE als je het mij vraagt.

Ik hoop haar te verblijen als ze terug is uit Roemenië.

Gz
                                  Jef

Commentaar

Vandaag de dag heerlijk gestart bij Gabriela. Fris en fruitig is ze weer terug van haar vakantie. Een extra wilde dame is ze nu met subtiele donker rode highlights in haar manen. Staat haar goed.

En ik dacht eerst dat ze haar borsten had laten doen, maar dat bleek niet het geval. Fijn wat mij betreft, want heb d'r zo vaak al gezegd dat ik ze prima vind.

Meid is altijd lekker beetje gek en wild met me. De hele tijd liggen we in bed elkaar een beetje te plagen. Slim en scherp als ze is, wist ze een hoop op te pikken.

Maar ook de seks is bij haar lekker. Ze geniet wel van een beetje hard en ruig.

Herhalingsgevaar: 9.

Commentaar

Zaterdag voor de tweede keer langs deze dame geweest (de eerste was op Valentijnsdag, hoe kan ik dat vergeten!?).

Na de positieve eerste ervaring, deze keer iets langer geweest een zeker geen spijt van gehad!

Commentaar

Na een bezoekje aan Maya, weer verder gewandeld. Elena op ss3/1was nog steeds bezet, dus even koekeloeren bij Cristina op vtC. Tot mijn verbazing was ze beschikbaar. Sinds eind januari bij elk bezoekje aan het SKW was ze bezet, en nu stond ze er gewoon. Maar ik had nog een afspraakje staan bij de '3 zusters' op ss38, dus na even kortstondig begroet te hebben, wandelde ik door. Helaas stonden de ramen van de 3 zusters leeg. Maar het fijne van het SKW is dat je zoveel keuze hebt. Misschien eigenlijk wel een nadeel, want met zoveel keuze, heb ik ook zoveel favorietjes. En aan de overkant stond namelijk nog een favo vrij, Gabriella.
                                        Nou dat kwam mooi uit, want ik wilde even bij haar uitpuffen en was val plan een bad met haar te nemen. Van plan, want wat bleek nu, ze had geen badstop! Kon moeilijk haar BH erin proppen
                                        Dus toen maar weer het bed ingedoken.

Lekker speels op bed heeft ze me even lekker verwend met een lange pijp sessie, om vervolgens naar cowgirl over te stappen, en te eindigen met wat trekwerk.

Echt een toppertje deze speelse dame, vooral als je haar wat langer kent.

Commentaar

Na lang kijken op de site tog eens een profiel aangemaakt voor een recensie te geven over deze prachtige dame .

Heb haar voor de eerste keer bezocht een jaar geleden en ben sindsdien elke week bij haar langs geweest want de service is egt top . Zeer hygiënische damen . En haar kwaliteiten zijn 10 op 10 waard. Ze heeft een zeer hoog GFE gehalten , zelfs zo hoog dat ik er zo zot van stond en dat was niet goed voor me . Daardoor dat ik haar nu met pijn in het hart probeer te vermijden in de straat dedondanks dat ik toch suppergraag zou willen binnen gaan is het beter van niet . Maar voor de voorbij gaande wandelaars is het zeker een aanrader en kun je niet beter zitten in de straat