Julia (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 38/3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Re: Antwerpen, Schippersstraat 38/3, Julia

Na gisteren avond enkele nieuwe meisjes gedaan te hebben dacht ik vandaag tijdens mijn 2e dag verlof nog eens ééntje van mijn lijstje te schrappen.
    Ik was vooral op zoek naar een leuk kontje welke als ingang mag gebruikt worden en na de voorgaande revieuws leek deze mij wel de moeite om te bezoeken.
    En ja, Julia is een totaal pakketje he. Eens boven simpel de regels uit gelegd. 50 voor basic, 100 voor extra tijd, pijpen zc, tongzoenen, likken. En voor de rest was alles perfect, ze stelt je op uw gemak, komt eerst even knuffelen en kussen en al met de jongeheer spelen. Dan pijpen (zc, wat voor mij het enige is dat zonder kan)... zalige beurt ook weer. ondertussen stelt ze haar kutje open voor publiek. Zij on top, zalig om dat kontje zo vast te houden, past perfect in de hand ;-) net als die zalige borsten. Bij het wisselen van positie vroeg ik of anaal kon, geen probleem maar is wel 50 extra, waar ik op voorzien was. Uit gewoonte deed ik aanstalten om extra geld te pakken, no pressure baby, we do that after. (komt ge ook ne vaak tegen). En dan dat kontje waar je in gaat... zalig in doggy.
    Ergens liep het in mijn hersenen toch mis want ik verloor wat hardheid, onbegrijpelijk maar ja.
    Duidelijk was dat ik daar echter niet zou vertrekken voor ze zwemmerkes had gezien. Condoom ging terug af en ze begon weer lekker te pijpen, no problem baby, i will make you cum. Ondertussen mocht ik nog met haar kontje en kutje spelen. Bleek toch moeilijker dan verwacht. Uiteindelijk kwam ze naast mij liggen met mijn lul in de hand en begonnen we nog wat te zoenen tot ik dan hard klaar kwam.
    ze stelde nog voor om voor extra 50 te neuken zonder condoom, maar daar heb ik wel voor bedankt.
    Ik wist goed genoeg dat ik door al de extra's al vlot over de tijd ging, maar dit was geen probleem, dat heb ik haar ook gezegd, dat er niet veel dames zijn die het geduld hebben zoals zij. Vaak is het toch zo da als je niet kan klaar komen binnen de tijd, de deur gewoon open gaat.
    Nog een fijn babbelachteraf, ook zonder haast. Ze komt gewoon naast je zitten terwijl je je aankleed. Dan op de kamer nog een stevig zoen op de mond, naar beneden en aan de deur van't zelfde.

Met andere worden, ze is dan wel van het 'to-do' lijstje geschrapt maar gewoon verzet naar het 'tot snel lijstje'. Ze zou wel eens een vaste klant rijker kunnen zijn.
    Hier kan ik gewoon niks slecht over zeggen.
    BTW: er mag wat info aangepast worden: tatoeage: ja, rookvrij: nee

Commentaar

Na m'n bezoekje aan Cristina op vtC weer richting de zuster gelopen en daar staan Maria en Julia achter de ramen. Gauw weer naar boven gegaan, aangezien het intussen alweer aardig wat laat werd. Gezellig met haar bij gekletst, en vervolgens op bed gesprongen voor lekker wat trekwerk, tussen wel liggen te tongen.
      Julia had ik laatst plechtig beloofd haar te bedanken voor haar hulp van een vorige keer. Dus kreeg ze op het eind nog een massage toe. Wel een beetje kort want we zaten al ruim over 8, dus een volgende keer kan ze meer verwachten...

Heerlijke GFE tijd weer bij haar gehad.

Commentaar

Het is alleszins een vriendelijke dame.
        Gegaan voor de basisservice en deze viel goed mee.
        Zou ze niet direct als mager omschrijven zoals te lezen valt in het recensieformulier.

In haar spontaniteit komt ze dan voor mij wat te fake over. Het te vaak gebruik maken van het woord 'baby' zal daar dan ook wel een rol bij spelen.

Commentaar

Eerste keer bij Julia, en sindsdien wil ik er altijd maar terug... Ben er ook maar 1x binnen geraakt, alle andere keren was ze bezet

Omdat ik de recensies had gelezen, wist ik dat ik meteen meer kon betalen omdat ze een goede service aan biedt. Fout die ik waarschijnlijk had gemaakt was dat ik eerst 50 euro had betaald en daarna 100, dus geen 'extra dingen' er 'gratis' bijgekregen zoals de rest van jullie (geef eens een tip hoe jullie dit aanpakken ).
          Kortom, ze komt spontaan over en is makkelijk om tegen te praten, waardoor de seks ook makkelijker en leuker verloopt.
          De eerste 50 euro kwam doordat ik het niet lang vol hield, bij het pijpen (mc) voelde ik het al komen en ja... Maarja, aangezien ik teleurgesteld was wou ik nog blijven en ik vroeg haar wat ze nog allemaal te bieden heeft. Zoals anaal, dus heb ik dit ook gedaan, dus heb ik in principe 150 betaald om tweemaal klaar te komen, met anaal en pmc... mijn onderhandelingsvaardigheden moeten toch naar boven (help).
          Ondertussen wat gepraat over vanalles en nog wat, en dat ze over een week voor een maand terug naar haar land ging (dat was de maand maart volgens mij). en daarna terug begonnen. Maar heb nu wel kusjes gekregen (geen tong), anaal in doggy want ze deed geen andere standjes, en daarna had ze me afgetrokken (mc of zc, weet dit niet meer). Nu... Ik kwam juist NIET klaar en ze zat daar toch wel al een tijdje aan m'n piemel te trekken waardoor ik medelijden had met haar voorarm haha. Heb dan maar voorgesteld dat ik het zelf maar doe terwijl ze met zichzelf speelde en dan lukte het wel na een tijdje.
          Toch de beste dvp waarbij ik ooit binnen ben geweest. Ze nam haar tijd zodat ik sws nog een tweede keer klaar kwam, en geen enkele keer gezaag dat de tijd bijna om was of iets dergelijks.

Laatste keer dat ik haar wou doen was ze constant bezet. Nou ja, eerste keer liep ik haar gewoon voorbij omdat ik eerst langs het SKW naar een vriend toe moest, een uur later was ze nonstop bezet... Ook Flori en dat ander meisje probeerden me naar binnen te krijgen, dat ander meisje heb ik nog niet geprobeerd maar Flori zal je wel zien in mijn recensie. Is dat ander meisje aan te raden?

Maar sinds ze telkens bezet was ben ik maar naar Lori gegaan en daarna vertrokken, nadat ze nog altijd niet klaar was na mijn bezoek aan Lori.

Toch nog steeds blijven proberen om binnen te geraken haha (en PM maar gerust jullie onderhandelingstechnieken).

Groetjes.

Commentaar

Ik wandel regelmatig eens in SKW en Julia keek me altijd wat kwaad aan omdat ik niet bij haar ging en haar negeerde.
            Ooit toonde ze me eens haar middenvinger met wat verwensingen toen ik wandelde voorbij haar raam, vandaar dat ik haar steeds heb gemeden, ondanks de positieve commentaren hier.
            Een aantal weken geleden toch eens bij haar binnen gegaan, toen ze me vriendelijk en verleidelijk bij haar riep & we het een en een ander hadden uitgeklaard, ze was nl. wat pissig op me omdat ik steeds bij Victoria ging toen die nog recht over haar aan het raam stond, en haar links liet liggen (!?)

Het is een speciaal karakter, lief maar toch wat dominant, eigenzinnig, tikkeltje agressief, jaloers, uitdagend.
            Haar service is goed, en er is mist bijbetaling veel mogelijk leek me; ik ben voor deze 1e keer voor standaard tarief gegaan.

Maar gezien ze zo'n pro is , ben ik toch niet zo'n fan als menig forumlid hier, dus ze zal me weer kwaad bekijken als ik nog eens wandel en haar niet bezoek hehe :-)

ps: vaststelling: op haar kamer hangen actie foto's van haar (anaal en dergelijke) , ik vond dat wel een grappig zicht!
            ps: ze was goed op de hoogte van dit forum ;-), ze leest dus mee :-)

Commentaar

Was in Antwerpen woensdag & wou dus even naar het SKW gaan. Door het warme weer zeer weinig dames & wandelaars aanwezig jammer genoeg, sommige dames stonden zelfs buiten hun raam of met hun raam open.
              Ik wou ook eens binnen bij Melissa (18/1) en Beatrice (30/1), maar Beatrice was telkens bezet & Melissa heb ik zelfs niet gezien. Denk zelfs niet dat ze aanwezig was

Maar goed, Bij Julia binnen geraken is het wel gelukt na wat rondgelopen te hebben & gewacht te hebben.
              Door het warme weer wou ik zelf ook niet lang blijven & had mijn budget maar €50 gemaakt, dus een standaard p+n was het dan maar.
              Achja, "standaard". Ik vind dat je bij Julia niet enkel p+n krijgt maar ook een extra service krijgt wegens haar karakter. Super lieve dame en altijd een leuke tijd om bij haar te zijn!

De daad zelf was ook goed natuurlijk, langzaam begonnen met pijpen en daarna versnellen van tempo. Daarna zij on top, waarbij je met haar borsten kan spelen en dergelijke... Vind ze wel mooi maar ze zien er niet zo vol uit jammer genoeg. Afgewerkt in doggy & dan terug naar buiten.

Conclusie: nog steeds de beste in SKW voor mij, maar dit ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik nog bij weinig andere dames ben geweest. Ze biedt ook andere diensten aan, maar dan twijfel ik wel aan de hygiëne & veiligheid. (Stuur gerust maar een PM als je hier meer over weet).

Commentaar

Tot een jaar geleden bezocht ik Julia geregeld. Maar ik was er mee gestopt omdat ik mijn geld ook eens aan andere DVP's wou besteden, maar ook omdat ik schrik had verslaafd te geraken aan Julia. Ik dacht te veel aan haar...

Nu ongeveer een jaar later was de drang om haar nog eens een bezoekje te brengen te groot geworden. Het is zo een geil meisje. Ze lacht altijd zo vriendelijk en ik vind het ook wel leuk dat ze eigenlijk nogal klein is (als ze haar schoenen uitdoet zie je het wel...).

Ik heb €100 betaald en daarvoor werd ik heerlijk gepijpt (spijtig dat ik geen €50 extra bijhad, want dan kon ik klaarkomen in haar mond). Ze deed het heel teder en dan wat harder, echt zalig. Nadien NMC wat ook zeer goed is, maar ik kom altijd te snel klaar vind ik zelf. Nadien ging ze een sigaretje roken (wat ik persoonlijk niet zo leuk vind aangezien ik niet rook), maar dan konden we even gezellig praten. Ik ben wel altijd nogal zenuwachtig (dat is eigen aan mijn persoon), maar wat zo goed is aan Julia is dat ze dat opmerkt en er alles aan doet om je op je gemak te stellen. Daarna heb ik haar eventjes tussen de borsten geneukt en dan NMC (nu duurde het wat langer natuurlijk), waarna ik vroeg om me af te trekken. Dit doet ze zonder condoom (ik zie trouwens niet in waarom dit met condoom zou moeten gebeuren, van sperma op je handen kan je bij mijn weten niet besmet worden). Het lukte mij niet meer om te finishen maar dat lag aan mij (ik was die dag nogal moe).

Kortom: ze is professioneel, maar op een positieve manier. Ze doet er alles aan om je een leuke tijd te bezorgen bij haar en jaagt je zeker niet buiten.

Commentaar

Julia heeft wel een heel nauw omsluitend vaginaatje. Net vacuum rond de pik. Duurde nirt lang toen ze naar het zuigen er gewoon bovenop sprong on my 5min later klaar reed. Ik kom zelden klaar bij meiden on top. En al helemaal niet bij dvp. Maar Julia+Geen Condoom zorgde voor een lekker langzaam uitduwend orgasme. Heel lekker gekomen.

Commentaar

@Moderator: het blijft wel een beetje jammer dat leden "Informatie over sekswerker" niet mogen bewerken. Julia is geen 18-21j meer

Oorspronkelijk geplaatst door fredjen
                    Gaan pas in augustus met vakantie
                    En helaas voor 2 maand. Julia is mijn absoluut favorietje omdat ze het zo geweldig doet. Qua prestatie ken ik niemand die er enigzins in de buurt komt (Gabriëlla aan de overkant is ook niet slecht).
                    Dat wordt enigzins de verwachtingen op een lager pitje zetten vanaf augustus.

Commentaar

Het begon wat laat te worden in skw. Dus gauw naar het drietal gegaan. Het Was weer een gezellig weerzien. Samen zijn we vervolgens naar de overbuurvrouw Gabriella gegaan. Haar bed Is net wat handiger voor orgies.

Maar eerst wilde ik zien hoe de dames het met elkaar doen. En dan heb ik het niet over een lesbische show, maar deze birinnen gaan flink met elkaar tekeer. Al vingerend, likkend, met vibrators en al maakten ze elkaar klaar. Julia en Maria hadden zelfs een gelijktijdig orgasme toen ze in standje 69 elkaar met een vibrator bespeelden. Heel geil...
                      Nadat de dames beetje op adem waren gekomen. Hebben ze me gelijktijdig en daarna stuk voor stuk verwend met pijpen en neuken. Heerlijke tijd weer met hen gehad. Had stiekeme gehoopt dat het langer zou zijn geweest.
                      Herhalingsgevaar: 9

Commentaar

Gentlemen... SHE IS BACK. Maar aan de bezettingsgraad te merken van deze namiddag heb ik de indruk dat velen dit al door hebben :-)
                        Aangezien ze veel bezet was heb ik voor haar even een nieuw favorietje bezocht. Daarna kon ik wel bij onze lekkere Julia terecht. En wat heb ik haar gemist.
                        Het blijft een speelse, spontane meid. Die er ook gewoon haar tijd voor neemt. En ook weet wat je graag hebt. Zelfs na al die tijd weet ze nog wat we de eerste keer dat ik bij haar kwam gedaan hebben. En gezien haat uitgebreide gamma van diensten lijkt me dit toch sterk om te onthouden.
                        Ze zuigt zalig goed, dit doet ze bij mij zonder condoom, my choice. Tijdens 69 was haar poesje open voor alles, haar kontje stond wel open voor mijn tong, maar een vinger liever niet aangezien niet iedereen even lief was voor haar en niet iedereen doorheeft dat je na 2 maanden een kontje beter zacht behandeld om te beginnen. Maar goed, ondertussen moest ik haar laten stoppen met zuigen of ik had me al leeg gespoten nog voor we begonnen waren. Eerst zij on top waarbij ze haar borsten lekker over mijn borst laat gaan. Daarna doggy... en ik moet zeggen, vroeger dan gehoopt maar het condoom ging vlot vol.
                        Nog wat over haar vakantie gebabbeld etc. Leuke nababbel in elk geval. Maar dat is zoals gewoonlijk.
                        Ook weer een spontane meid waar ik voor altijd fan van zal blijven. Maar zo van die 2 maanden vakantie mag ze ons niet te vaak meer aan doen vind ik. :-)

Commentaar

vandaag mijn eerste bezoek aan deze dame ,stond daar in een wetlook bodyhmm lekker,gekozen voor de optie zoenen beffen en pzc 100 euro ,zoenen heb ik maar achterwege gelaten omdat ze eerst
                          een sigarette begon teroken vindt ik smerig zoon rook smaak,op het gekozen voor 69 waarbij ik moet zeggen dat ze lekker lang door zuigt ,daarna cowgirl heeft ze mij lekker bereden,al bij al was okay,zeker geen gfe,alles was te profesioneel ,gazeker nog eens bezoeken maar heeft geen haast zogoed was ze ook weer niet

Commentaar

Niet dat ze het nodig heeft maar ik kan bovenstaande verhalen alleen maar bevestigen:
                            Julia is een aantrekkelijke, kleine jongedame (@Moderator: Maar de 18-21 hier is enorm overdreven; naar haar verklaring is ze 27) met een slank postuur en een naar mijn smaak heel mooi uitgebouwde voorgevel. Toen ik vanmorgen in eerste instantie voorbij liep, probeerde ze me al binnen te hengelen en toen dat na mijn bezoek aan Melissa lukte, kreeg ik ineens een aanbod om alle drie de dames (Flori en Maria, neem ik aan) mee te nemen. Ik heb dat maar afgeslagen.
                            Boven PMC+N+TZ afgesproken voor 75 EUR, zij haar sigaret uitgemaakt, ieder wat gewassen en op bed. Zoenen zijn nooit TZ geworden, pijpen was langdurig, uitstekend en na een belofte van 25 euro extra ook zc en diep in haar keel. Ondertussen kon ik mooi aan haar spleetje zitten, dat ook nog langzaam nat werd. Vervolgens onder precies genoeg "aanmoediging" lekker missio (mc) geneukt en klaargekomen. (Ook het NZC-aanbod was niet aan mij besteed.)
                            Al met al een aardige ervaring met een lekkere en lieve dame met inderdaad af en toe een giftig randje. Naar mijn smaak kan ik echter volgende keer beter wat geld in de zak houden en gewoon voor "standaard" gaan, al ben ik een sucker voor PZC en doet Julia dat toch ook heel verdienstelijk

Commentaar

Vandaag nog eens bij Julia gepasseerd. Zoals steeds kan ik er weer geen negatief woord over zeggen. Van begin tot einde genieten.
                              Begonnen met op bed wat strelen en zoenen waarbij ik al vlot hard werd en als ik aan haar poesje voelde dit ook al vlotjes nat werd. Vervolgens begon ze me weer zalig te pijpen en het duurde niet lang of ze kwam in 69 op me liggen. een zalig kutje en kontje om lekker te likken en beide (tegelijk) een vinger in te laten gaan. Ik moest haar op tijd laten stoppen of ik was weer zoals vorige keer wat rap klaar gekomen, ze voelde dit ook en kwam op mij zitten. \'this time i go slow to start, i did not feel good after the last time\'. Toch wat schuldgevoel dat ik toen zo snel klaar gekomen was, hoewel dit dus zeker niet nodig was/is. Maar hoe geweldig was het deze keer, een groot deel van de tijd bleef ze ook gewoon zoenen en kon ik gemakkelijk aan haar kontje om haar gaatje met een vinger te bewerken. Een zalige start dus. Daarna een tijdje doggy in wisselend tempo, het leuke aan haar figuurtje is natuurlijk dat je haar zo kan vast nemen dat je het tempo op alle manieren kunt bepalen, zelf beuken of haar gewoon bewegen. Na een tijdje bezig te zijn wisselden we terug naar cowgirl en af ik mee aan om het tempo te verhogen om uiteindelijk vol het condoom vol te schieten. Weerom een zalige ervaring.
                              Nadien nog liggen na blazen en liggen grappen. Echt een goedlachse meid. Enige gevaar is dat ze tijdens het napraten nog wat met je jongeheer zit te spelen en je met een stijve kan proberen je jeans aan te krijgen (Yes, I said it baby-girl ;-), ze weet wat ik bedoel.
                              Bij het afscheid nog een leuke, speelse knuffel en enkele zoentjes. En zoals steeds: do not forget me... Maar hoe zou ik dat kunnen?
                              She knows she wel see me again.
                              Over het thuis ontvangen van klanten, ze doet dit alleen per uitzondering met vaste klanten.

Commentaar

Ook al vaak bij Julia geweest, maar nog nooit de moed gevonden om mijn ervaringen hier te delen.

Ik denk dat ik ondertussen al zo'n 10 keer (als't niet meer is) bij Julia geweest. Telkens een geweldige ervaring. Ik heb haar al alleen bezocht, of samen met haar zus. En zelfs één keer na een post hier op deze site gezien, en toen ik ook iets te vieren had, haar samen met al haar vriendinnetjes genomen.

Julia heeft veel ervaring en die gebruikt ze ook. Maar, ze heeft een geweldig lichaam, pijpt als de beste. De sex is geweldig en ze staat voor zowat alles open.

Die weekend had ik iets speciaals gepland, maar dat is niet kunnen doorgaan (meer details daarover kunnen jullie ergens anders op deze site lezen) en dus ben ik maar naar Antwerpen gereden om mijn favorietje te bezoeken.

Deze keer een triootje gedaan samen met haar zusje. Man man man. Eerst een lekkere show, waarbij Julia & Flori elkaar verwenden zowel met speeltjes als oraal.

En daarna was ik aan de beurt. Door beide meisjes eerst lekker gepijpt en daarna cowgirl gereden geweest. Ik heb het zelf afgemaakt door Flori een lekkere doggy beurt te geven.

Redelijk ver van bij mij thuis en niet goedkoop (ik laat me telkens verleiden tot minimum een uurtje en/of trio) maar 't blijft de moeitje waard.

Commentaar

Vandaag ook eindelijk eens bij Julia binnengegaan. Zij deed altijd teken en bleef lachen en ze stond alleen achter haar raam. Kan alleen maar zeggen dat ik veel spijt heb dat ik er niet vroeger ben binnengegaan. Wat een topper ! Begonnen met het 50 euro programma maar toen ze wilde beginnen pijpen vroeg ze of ik met of zonder cd wilde....ik vroeg zonder en ze zei dat dit extra was. Gezien ze zo relax was haar gezegd dat het ok was. Ik moest niet onmiddellijk betalen maar zij begon er spontaan mee. Nooit zulke pijpbeurt gekregen in het SKW. Tongzoenen deed ze ook vol overgave en niet zoals sommige in het SKW die er extra voor vragen en dan gewoon wat likjes geven. Topper zonder meer en ze zal met spoedig terugzien.

Commentaar

Ben bij deze kleine schattige Julia geweest. Afgesproken voor neuken en pzc. Komt waarschijnlijk uit Roemenië. Voor het pijpen nam ze de tijd en intiem ook. Ze heeft een hele goede service geleverd en het is geen klokkekijkster. Lekker relax zoals het hoort. Waren er maar meer van zulke goede meisjes met een correcte service die soms een beetje extra geeft.

Commentaar

Was vroeger al 2x bij haar geweest, nadien lang niet meer, enerzijds omdat er mij toen wel iets tegenstond aan haar, anderzijds omdat ik haar overbuurvrouw Gaby niet voorbij kan lopen...
                                      Toen ik binnenkwam meteen \'Do you love me again?\', deze flirterige toon houdt ze de hele tijd aan, daar houd ik wel van. Volgens mij wel gevaarlijk om echt op te vallen want volgens mij weet ze perfect hoe ze mannen moet bespelen.
                                      Soit, nadien beiden gewassen, besproken voor tongzoenen, pijpen zonder en \'take our time\' wou ze 150€, ik vond dit veel maar ging toch akkoord.
                                      Eens op het bed(al vind ik die foto\'s wat vreemd), fantastisch, tongzoenen, eerst enkel tong nadien ook vol met de lippen, zalige ervaring voor de liefhebbers. Ja kan ondertussen overal aan.
                                      dan pijpen, lekker diep, hard en zacht, ballen niet vergeten. Dan 69 waarbij ik zowel haar lekkere kutje als haar kontje kon likken. Uiteindelijk kon ik ook een vinger in haar kontje duwen(eerst reageerde ze wat verrast maar ze hield het niet tegen). Dan neuken in alle standjes was lekker, doet echt wel wat je vraagt.
                                      Toch vond ik het pijpen lekkerder, ze vroeg dan ook of ik zo wou klaarkomen in haar mond(then it is word the 150 zei ze nog). Duurde niet lang voor haar mondje vol zat
                                      Nadien nog wat nagepraat waarbij ze in je armen ligt als was het je vriendinnetje.
                                      Zalig meisje en ik zal ze in de toekomst zeker vaker bezoeken

Commentaar

Gisteren nog eens bij de lieve Julia geweest. De eerste keer dat ik van te voren aan uur met haar had af gesproken. Afspraak was om 13u30, ik goed op voorhand naar de bank maar vergeten dat die net verhuist is. De volgende bank is dan toch wel een eindje wandelen, waardoor ik sowieso een kwartier later ging zijn en haar dit ook liet weten. al snel een berich terug \'no problem baby\'. En inderdaad, eens uiteindelijk aangekomen stond Julia keurig op mij te wachten.
                                        Eens boven eerst en vooral een leuke babbel, zoals steeds met haar, ze heeft ook een nieuwe tattoo op haar been, momenteel nog alleen haar bovenbeen, maar er volgt nog een uitbreiding tot aan haar onderbeen, en ik moet zeggen dat het er momenteel al goed uit ziet. Zoals alles aan onze Julia natuurlijk.
                                        Dan aan het werk begonnen. Zoals steeds een heeeeeeeerlijke pijpbeurt zonder condoom waarbij ze halverwege op mij komt zodat ik haar kutje en kontje kan likken. En ik moet zeggen dat ik mij dan toch moet concentreren om al niet klaar te komen op dit moment. Dan condoompje er rond en kwam ze on top, heerlijk hoe je dan dat kontje kan vast pakken om mee het tempo aan te geven. vervolgens even missionaris en dan een zalige doggy met zicht op dat heerlijk kontje. Om het af te maken kwam ze nog terug on top en wel met een heel hevig tempo, ik denk dat we allebei bijna een kramp hadden om toch het condoom stevig vol te spuiten.
                                        Kortom, weer een geweldige tijd gehad bij Julia. Zoals steeds en zoals de volgende keer zeker ook.

Commentaar

Ik ben er vorige week geweest, maar de service die ik gekregen was viel erg tegen. Ze is een zigeuner meisje van Roemenië. Ik had 50 euro gegeven aan haar, maar ze deed alles haastig. Ik snap niet dat er zoveel goede recensies zijn geschreven of het kan zijn dat ze niet veel waarde hecht aan 50 euro terwijl dat enorm veel geld is. Ze is denk ik gewend om meer geld te krijgen, dus mijn volgende 50 euro gaat niet naar haar toe.

Commentaar

Voordat ik naar Antwerpen reed had ik van te voren al een beetje uitgezocht wie ik zou nemen. Ik koos Julia, omdat deze goed staat aangeschreven. Het kan misschien aan mij liggen, maar de behandeling die ik kreeg vond ik ondermaats. In het begin bij de raam afgesproken hoeveel het zou kosten. Toen we in de kamer waren, hadden we een leuk sociaal gesprek. Ik heb ook gevraagd waar zij vandaan komt en zij zegt: India. Ik ben soms naiëf, maar dit geloof ik niet. Ik had zware vermoedens dat ze een Roma of Sinti is en op de site wist ik al dat ze van Roemenië komt. Liegen tegen mij vind ik al respectloos alsof ze denkt dat ik dom ben. Maar ik liet haar in haar waarde. Over de seks wil ik niet veel kwijt, omdat ik ook anoniem wil blijven. Ik wil wel de volgende keer normaal en rustig in de buurt lopen. Vooraf vroeg ze om extra geld en dat ik dan wat extra\'s kreeg, maar ik heb dit snel geweigerd. Om extra geld vragen heb ik al een hekel aan. Ze is inderdaad wel strak, maar bij het pijpen ging ze niet erg diep. Ik ken wel andere adresjes die voor dit geld een betere dienstverlening geven. Ook ging ik meer onderzoeken waarom er zoveel goede reacties zijn. Ik zie soms mensen die zelfs meer dan 8 keer de hoogste beoordeling hebben ingevuld en zo wordt de gemiddelde beoordeling hoger.