Julia (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 38/3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Julia (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 38/3

Vandaag heb ik weer is een bezoekje gebracht aan het schipperskwartier. En toen ik dit fijne wandelbuurtje binnen liep,zag ik eigenlijk gelijk al op Schippersstraat 38/4 een dametje staan,die tijdens mn vorige bezoekjes aan Antwerpen erg haar best deed om me binnen te krijgen. Vandaag ben ik daar is op in gegaan en daar heb ik totaal geen spijt van gekregen. Eenmaal binnen stelde ze zich voor als Julia een slanke brunette van 20jr uit Roemenie. Er waren vandaag 3 dames in het pand werkzaam en zij was de kleinste van de 3. Ze had vandaag een zwart/rood setje aan ,die al snel uitging in de kamer. En na dat ik de betaling had gedaan,schoot ik ook uit mn kleren. Eenmaal op bed beland,was er eerst een lekker voorspel. Tijdens dit voorspel probeerde ze me 20 euro meer te laten betalen voor zoenen. Maar daar ben ik niet op in gegaan. Na dit voorspel,ging het rubber om mn al harde paal en begon ze me heerlijk te pijpen. Dit deed ze lekker afwisselend en met een goede grip. Vervolgens gingen we over op de daad en we begonnen in Missio. Dit voelde echt heerlijk aan en .... de dame begon me nu zelf te zoenen  Ze kroop ook steeds verder tegen me aan en ik wipte harder en harder. Wat deed dit dametje leuk mee! Vervolgens overgegaan op doggie. In dit standje gingen we ook flink tekeer en al kijkend in de grote spiegel voor het bed,kwam ik heerlijk klaar! We babbelden nog wat na en friste ons beide weer netjes op. Vervolgens nam ik met 3 zoenen afscheid en ging ik met het zweet op mn kop de straat weer op. Pffffh,dat was echt weer een bezoekje zoals het hoort. Hier ga ik uiteraard op herhaling. ( Wel vreemd trouwens dat er nog geen recensies over haar zijn,want ik heb haar hier dus al meer gezien!) Groet DD 

Re: Antwerpen, Schippersstraat 38/4, Julia

Hedenmiddag julia bezocht had haar al regelmatig zien staan maar steeds stond flori op de uitkijk!!!
    toen flori een klant kreeg zag ik mijn kans en direct naar binnen bij julia het is een leuk lekker fris poppetje
    uit roemenie !! ze was vlot uit de kleertjes en begon wat te dollen ik meedoen natuurlijk!!!
    effe wassen aan de wasbak bed op en spelen maar lekker gepijpt je mag overal aan in en opzitten.
    daarna zij on top missionaris doggy alles kwam aan bod daarna lekker met hand laten afmaken wat
    ze lekker deed!!! weer samen poedelen hier en daar nog een geintje en weer naar buiten moest langs
    flori ik kreeg 2 klappen van haar en moest beloven dat ik de volgende keer bij haar op visite kom anders
    mag je nu niet weg!!!!

ik zei is goed dat beloof ik je toen kreeg ik een dikke zoen van flori en mocht ik weg!!!

theo
    wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
    alleen huilebalken hebben spijt
    god create the world in 7 days
    day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 38/4, Julia

Vandaag ook eens bij Julia langstgegaan. Een spontane meid die erg goedlachs is. Het engels had wat beter gekund, maar ze is hier nog maar een maand. We zullen haar dus wat moeten bijscholen. Ze is hier nu 1 maand en heeft hiervoor in Italie gewerkt.

Na wat knuffelen en borsten likken, mooie fijne borsten overigens, op het bed begon ze met me te pijpen. Afwisselend en soms diep. Daarna kwam ze op me, zo kon ik haar lief snoetje wat beter zien en haar borsten nog wat betasten. Na wat draaien en keren in missio verder gegaan, lekker diep penetreren.
      Ze maakte me er attent op dat het nu bijna tijd was, een klein minpuntje. Zodoende nog in doggy geneukt en klaargekomen. Een aangename ervaring.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 38/3, Julia

Sinds Julia haar nieuwe borsten heeft had ik haar nog niet bezocht, tijd dus om eens te gaan kijken en voelen. Het zijn alleszins serieuze joekels geworden, en ze voelen hard aan. Wat mij betreft een overbodige ingreep, ze zou ook wat siliconen willen aan haar heupen, heb haar gezegd dat ze er zo ook sexy uitziet.
        Ze is nog altijd even goedlachs en weet je te charmeren, een meisje die haar job goed verstaat om een man naar haar te laten verlangen.

Ik had een supplement gegeven voor het tongzoenen, iets wat ze nog wist van mijn vorige bezoek. Ze doet dit met volle overgave, zijn geld dus waard. Na het kussen en het likken van de borsten begon ze me te pijpen, leuk om haar lippen om mijn dick te voelen, ze doet dit wel sexy. Een mens zou de condoom al vol schieten.
        Na het pijpen begonnen met haar te neuken, glijmiddel gebruikte ze niet en dat gaf een lekker strak gevoel. Leuk om haar diep te penetreren. Eerst in missio, daarna in doggy. Ik was er aan toe om snel klaar te komen en zo gebeurde dan ook.

Wederom een leuke ervaring.

Commentaar

vandaag nog is langs geweest bij deze mooie dame ik was er al is een keertje geweest een tijdje geleden. en toen ik er vandaag voorbij stapte moest ze is vriendelijk naar me lachen en ze had mij direct herkent maar ik eerst mijn toertje afgewerkt en dan toch maar even bij haar binnen gegaan . eens boven aangekomen 100 euro betaald voor P+N met condoom . maar ik kom moeilijk klaar met condoom dus heeft ze mij lekker gepijpt zonder rubber en her was echt heerlijk dan wat liggen tongzoenen en toen stelde ze zelf voor om een 69 te doen wat ik natuurlijk niet heb afgeslagen . eens dat gedaan was rubbertje aan en zij er boven op was echt heerlijk mooi met hoor borsten kunnen spelen en nog wat zoenen ook . dan doggy en miss gedaan en heft ze mij nog even gepijpt dat ik ze lekker onderspoot en ze moest er zelf nog om lachen ook . dan een wasje gedaan en heeft ze me bedankt . voor mij was het dat geld wel waard dat meisje verstaat haar vak goed . mij zal ze nog is terug zien

Commentaar

Donderdagmiddag op wandel in de buurt , zon was volop aanwezig en de keuze was overvloedig : ik nam dus mijn tijd om een keuze te maken (en had mijn lijstje mee)

Was eigenlijk aan het twijfelen tussen Erika (SS43/1) , Tereza (Vl01/3) die ik beiden lang geleden al eens bezocht & Johanna (VT29) waar ik nog nooit bij was maar wel een lichaam heeft waar ik echt op val.

Enfin , passeerde dus wel enkel malen voorbij julia haar deur en elke keer probeerde ze wel mijn aandacht te trekken. Na de 5e keer of zo wenkte ze me binnen en hoewel ik daar normaal zelden op inga toch even een babbeltje gaan maken. 50 euro voor F & S & kissing...deal !
            (Heb de indruk dat tegenwoordig meerdere dvp's aan kissing doen )

Op de kamer even wassen en hop , op bed. Tongzoenen , pijpen (met) en enkele standjes (on top , spoon & doggie) en met dit laatste stand standje lekker in haar klaar gekomen. Flink doorstoten...geen probleem bij deze meid. Nog enkele momenten naakt blijven napraten ( naservice is ook belangrijk ! ) , kleren aan en terug de straat op.

Best een heel groot herhalingsgevaar door haar enthousiasme

Commentaar

Nou, ik had ze al een paar keer zien staan en dan toch eens binnen gestapt na hier eens gecheckt te hebben (waar smartphones toch goed voor zijn :-) )

Een toppertje voor mij! Do you like kissing with the tongue? yes, it is 20 extra No thanks :-)

Maar na wat strelen... kwamen er toch wat kusjes en ook op den duur stevige tongzoenen. Ik heb de indruk dat ze er (misschien soms) ook van geniet. Pijpen was heel goed, neuken zij on top ook heel lekker...

Mooie siliconen borsten ook vind ik... ja leuk bezoek, komt zeker een vervolg!
              En nog sympathieke meid ook!

Misschien eens een trio met haar zus vragen, zie ik ook wel zitten.

Commentaar

julia is een van de lekkerste meisjes die in de ss staan, ze doet wat je wilt, en er is veel mogelijk, vandaag weer een heerlijk half uurtje gehad, terwijl haar zus een triotje bijeen schreeuwde, man man, wat zijn dat toch heerlijke dames, moesten we dit thuis hebben, zou het ss kwartier ophouden van bestaan @ mod, gelieve haar b aan te passen aan dd en sils..

Commentaar

Antwerpen, Schippersstraat 35/1, Julia

Gisteren is mijn eerste meid sinds heel lang in het SKW Julia geworden, een bloedmooi schatje dat met een heel ‘gevaarlijke' outfit stond te pronken op Schipperstraat 35.

Julia is Roemeense en is 21 jaar jong. Ze heeft een heel mooi gezicht, lang bruin haar en intrigerende ogen. Ze is klein van gestalte (1,55m of zo), slank gebouwd en voorzien van een lekkere kont en een silli D-cup, die voor mij iets zachter had mogen zijn. Piercings of tattoos kan ik mij zo direct niet herinneren (stomme pintjes…). Gisteren werkte Julia met de nachtshift, maar normaal gezien werkt ze blijkbaar tijdens de dag.

Haar service was… verrassend goed! Julia tongzoende voorzichtig maar lekker. De pijpbeurt was me iets te zacht, maar voldeed toch om kleine Piet op oorlogssterkte te krijgen. Tijdens het pijpen mocht ik ook lekker met Julia haar natte poes spelen. Het neuken was uitstekend! Begonnen met een intieme missio, genoten van het zicht op deze wondermooie meid tijdens cowgirl en het afgemaakt met een stevige hondjes.

Knal, boem! Dat eerste orgasme in het SKW sinds lang deed verdomd goed. We hebben nog een beetje na geknuffeld (Julia is btw een héél lieve meid) en ik ben heel tevreden terug naar buiten getrokken.

Herhalingsgevaar: groot.
                  Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Commentaar

Bijzonder leuke ervaring bij een mooie , vlotte meid.
                    Goedlachs, vriendelijk en knap.
                    Na wat beffen werd er een condoom omgedaan en deed ze heel langzaam PMC.
                    Ietwat later legde ze zich op haar rug, en terwijl ik haar borsten af en toe likte en kneedde, ben ik in missio klaargekomen.
                    Aan een tweede standje ben ik dus niet geraakt ....

Commentaar

Vorige week dinsdag rond zeven uur Julia bezocht. Ik ga normaal niet naar meisjes die 25 jaar jonger dan mij zijn maar aangezien haar recensies hier goed waren en mijn favo's (Mandy, Tereza en Yvonne) al huiswaarts waren gekeerd toch maar eens bij Julia binnengestapt. De recensies logen niet. Heb me op mijn gemak gevoeld. Na een korte tongzoen en wat spelen met haar borsten heb ik haar langdurig verwend waarbij ze lekker nat werd en waarvan ze echt genoot. Ze fakete niet en gaf eerlijk toe dat ze wel had genoten doch niet tot een hoogtepunt kwam. Daarna een korte pijpbeurt gehad en vervolgens haar in missio genomen en heerlijk klaargekomen.

Commentaar

Vandaag langs geweest. ze kan inderdaad best wat in haar kontje hebben.
                        Ik ga zeker terug, niet steeds voor anaal. Maar kontlikken, beffen en neuken vind ik geweldige standaardservice. Ik ben fan van haar. Zij ook van mij (you are funny, I like you).... But I guess she says that to all the boys :-)

Commentaar

Antwerpen, Schippersstraat 38/3, Julia

Deze ochtend bij Julia geweest, Erica en Tereza waren er niet dus voor haar gekozen.
                          Mooi meisje van 21 jaar, mooie borsten, lief snoetje dus ik was verkocht.
                          Ze kwam naast me liggen en we begonnen lekker te kussen en tongzoenen.
                          Naar beneden afgezakt en haar lekker gebeft waar ze van genoot, ook haar kontje mocht ik likken.
                          Daarna heeft ze me lekker gepijpt, likjes over de lengte, dan nam ze mijn pik diep in haar keeltje hmm.
                          even gevingerd en dan kwam ze boven op me zitten, dat gevoel toen haar spannend cutje over mijn paal schoof hmhm.
                          ze bepaalde het tempo en ik kneede haar mooie borsten en kwam zalig klaar!
                          Lief meisje dat veel toelaat!

Commentaar

Vandaag ook eens bij deze dame geweest na de goede ervaringen van de collega-wandelaars te hebben gelezen. Voor 50€ samen met dit mooi meisje te mogen spelen lijkt me een goede deal. Op de kamer begon ze over zoenen en dat wou ik dus zeker wel, Net hetgene waarvoor ik naar haar kwam. Ze vertelde me dat dit 50€ extra was maar voor 20 was het ook in orde. Dus betaald en dan op het bed naast haar gaan liggen waar we al snel begonnen te zoenen, strelen en spelen. Na dit enkele minuten te hebben gedaan kwam de rubber aan zet en stelde ze een 69 voor, geen probleem voor mij natuurlijk. Hier werd ze al lekker nat bij, wat dus aantoont dat ze er toch van geniet. Terwijl keek ik op dat kleine strakke kontje en toen vroeg ik me toch af of zij echt anaal doet? Volgende keer toch eens vragen. Het pijpen was ook oke al is ze zeker geen pijpkoningin zoals Elena. Maar ze is nog jong dus ze kan veel leren. Nuja, na het beffen lekker in missionaris verder met die heerlijke beentjes in de lucht en zo spelend met haar volle borsten. Zeker siliconen maar dat vind ik niet erg. Zo ben ik lekker klaargekomen terwijl we al neukend aan het zoenen waren. Heerlijk gewoon dat kussen tijdens de seks. Geeft net dat ietsje meer.

Eindconclusie: herhalingsgevaar zeer groot, ik zal stalen ballen moeten hebben om hier aan te kunnen weerstaan en andere dames niet te verwaarlozen dus een nieuwe topper voor mij, volgende keer wil ik wel langer blijven en dat kontje ook verkennen. Vooral het intense tongzoenen en de algemene service zijn van hoogstaande kwaliteit.

Commentaar

Na al die goede commentaren hier. En het feit dat ik Maria en Flori immers ook al had geprobeerd wilde ik dit triumviraat compleet maken en ook Julia eens proberen.

In eerste instantie had ik nooit aan haar gedacht, omdat ik haar eerst niet zo mooi vond. Maar dat was een foute inschatting van me, want ze werd met de weken mooier voor me... Dus uiteindelijk toch maar eens binnengestapt. Ik vond het niet evident, want vooral Maria probeert steeds wel de aandacht te trekken en dat vond ik nogal intimiderend en ook het feit dat ze alle drie grotendeels dezelfde kledingstijl hebben, deed me lang twijfelen en ronddraaien.

Maar dus toch maar eens speciaal voor Julia naar t stad getrokken. En heb het me zeker niet beklaagd.
                              Zoals steeds gekozen voor de eerste maal gewoon P+N aan het standaardtarief.

Naakt op bed, vroeg ze of ik van 'tonguekissing' hield. Uiteraard. Maar t was extra betalen, en daar had ik geen zin in. Maar tot mijn grote verbazing gaf ze me toch een tongzoen. En die was van de beste binnen t SKW. Ze kreeg dan ook al snel m'n stuk had voor een PMC-sessie, waarbij ook de balletjes voldoende aandacht krijgen. De pijpbeurt was dus prima. Daarna heeft ze t heerlijk cow-girl afgemaakt.

Herhalingsgevaar? Weet het niet goed, tongzoenen leek me toch eerder standaard bij haar. En zag haar achteraf niet echt mondwater gebruiken en een wasje, kwam er ook niet aan te pas. En gezien wat ze allemaal doet met haar klanten, kan voor mij de hygiëne beter. Maar de service was dus wel prima.

Dus mijn slotsom van dit triumviraat Julia/Maria/Flori is Maria zonder twijfel de knapste, maar haar service is de minste. En qua service steekt Julia er toch wel bovenuit. Misschien doe ik ooit wel s een kwartetje met de dametjes om het definitief af te sluiten ;-)

Commentaar

Alexandra is er effe tussenuit, was naar de straat gekomen om haar te bezoeken. De zin was wel groot, dus effe rondgewandeld om dan uiteindelijk bij de mooie Julia binnen te stappen. Standaardpakket genomen en bijbetaald voor tongzoenen en beffen.
                                Zongzoenen was gene vette, beffen daar en tegen was super. Wat een heerlijk lekker fris poesje.
                                Eerst wat geknuffel en gestreel en dan heeft ze haar frele lichaampje tegen mij aangedrukt zodat ik haar borsten goed kon voelen. Ondertussen bracht ze mijn soldaat in stelling en begon langzaam en lekker te pijpen. Na een tijdje haar confortabel gelegd en het befwerk begonnen. Ze werd natter met de moment tot ze na een tijdje heerlijk klaarkwam. Geen glijmiddel van doen, want ze was nat genoeg. Haar op zijn hondjes gezet en zalig geneukt met een mooi uitzicht voor me.
                                Daarna heeft ze het werk in cowgirl afgemaakt.
                                Op het jammer genoeg bijbetalen voor beffen en zoenen en het mindere tongzoenen na, toch een leuk bezoekje en ook een alternatief voor als Alexandra er weer is van tussen uit is.
                                Zilverrug

Commentaar

Deze middag voor de eerste maal op bezoek geweest bij Julia.
                                  Ze stond sexy te wezen voor het raam met een strip rond haar borsten met "danger" op. Zoals ze daar staat, zag ze er totaal niet gevaarlijk uit, wel om op te eten.

Ze is heel vriendelijk en verleidelijk en ik kan me zeker vinden in de positieve reacties hier.
                                  Ik gaf haar 50 en ze zei "I wanna kiss you". Maar dat kostte blijkbaar extra bij mij, en de eerste keer geef ik niet meer dan €50. Ze herhaalde dat nog enkele keren gedurende de seks (n**ken wil ik het niet noemen), wat het enige nadeel aan dit bezoek was.

Ze pijpt lekker: diep, ondiep, stevig. Ondertussen kruipt ze niet weg van jou en kan je dus rustig met haar spelen.
                                  We hebben maar één positie gedaan: missio. Een prachtig zicht op haar mooie, donkere ogen. Rustig gevreeën en bijna het gevoel met je vriendin / vrouw bezig te zijn. Door haar ontspannen houding krijgt ze je ook heel relaxed.

Ik ga hier zeker nogmaals naartoe. Het enige probleem is Erika aan de overkant. Maar dat zijn luxe problemen zeker?
                                  Met Vanessa ook nog in de buurt ga ik de komende periode niet ver geraken in de schippersstraat!

Commentaar

Nog eens bij Julia binnengesprongen. Ging eigenlijk voor Tereza, maar zij was al weg.

Standaard tarief, goede kwaliteit pijpen + balletjes likken, paar tongzoenen haar on top laten afwerken.

Ze ziet me nog terug. Alleen spijtig dat ze niet wat meer variatie in haar kledijstijl smijt...

Commentaar

Na Flori en Maria deze week eens binnen geweest bij Julia. De nood was hoog, dus had geen tijd om te wachten tot Flori vrij was. Julia is in mijn ogen zeker en schoonheid. Mooie tattoo in de zij, lekkere neptieten, en ook guitig gezicht. Ze komt heel spontaan over en ik hou daar als verlegen man wel van. Het pijpen was goed, en neuken meer dan goed. Enige minpuntje is dat ze wat te vaak informeert na extra diensten en bij betalen. Voor een trio Julia-Flori wil ik misschien wel eens over budget gaan :-)

Commentaar

Deze middag dit schatje eens bezocht.
                                        Eigenlijk wou ik haar zusje Flori nog eens bezoeken, maar na enkele rondjes en rondjes en rondjes
                                        Kwam ze maar niet opdagen er zal een andere snoeper geweest zijn .

Dan maar bij Julia binnengestapt ze herkende me nog van vorige bezoeken bij Flori.
                                        Het pijpen was hemels niet teveel getrek zoals bij andere dames het intieme was zeker in orde
                                        De eindronde heb ik op haar buikje gedropt ( lees venusheuveltje buik borsten hals en schouder)
                                        Ze verschoot wel een beetje aan haar reactie te zien kortom pret alom

Y.

Commentaar

Heb haar al een keer of 5 bezocht. Kan nu wel zeggen dat ze mn #1 favoriet is geworden.
                                          Geef haar altijd 100 voor TZ beffen en PZC. Allemaal geweldig met haar, en geeft zeker waar voor u geld!
                                          Seks met haar is ook niet slecht, vooral zij on top is zalig omdat ze zo licht is, gaat ze heerlijk op en neer, en missio voelt ze goed strak aan.
                                          Kortom een heel mooi en lief meisje, ideaal voor extras. En voor haar leeftijd een absolute topper al!!