Antwerpen geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door 88TravelBoy Bekijk bericht
    Nee Vera is het niet. Ze is jong, tattoo, draagt geen latex.
    Als je met je rug naar Vera toestaat is het niet recht tegenover Vera maar schuin links ervan, de middelste dame. Rechts naast haar staat meestal een blonde dame. ( of dat was toch de avond dat ik er was) iemand enig idee wie dit is en eventueel contactgegevens?
    waarschijnlijk bij gabriella geweest https://www.hookers.nl/forum/raampro...ingstraat-01-2

theo
    wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
    alleen huilebalken hebben spijt
    god create the world in 7 days
    day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

• Hey Theo,

dat is ze inderdaad! Bedankt!
      net geregistreerd maar al 2 jaar een vertrouwd lezer ;)

Commentaar

• Kleine rondborstige Sara uit Bulgarije is na een paar jaren afwezigheid teruggekeerd in het SKW - sinds een paar weken is ze werkzaam in Vingerlingstraat 14/2 (dagshift) - er bestond een topic over haar toen ze destijds werkzaam was in Vingerling 3
        - kan dus terug uit het archief worden gehaald

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Prostaatje Bekijk bericht
          Reeds enkele dagen een oude Thaise "vergane" glorie opgemerkt in Schippersstraat 41. Ze draagt steeds een lange jurk. Is zeker meer dan 10 jaar geleden dat zij hier werkte.....het zal waarschijnlijk niet van weelde zijn dat ze terug in de straat werkt.....De meeste Thaise vrouwen werken tegenwoordig in massagesalons en het aanbod in het SKW is de laatste jaren flink achteruitgegaan....nu zijn er nog een 6-tal aan het werk....het zijn allemaal 35plussers (als het niet 40plussers zijn).....diegene die ik mis van in de goede oude tijd is Meaw (Somphuu)....met haar grote tattoo op haar lichaam...ze werkte in schipperstraat 31, maar ook zij is reeds enkele jaren uit beeld......
          Haar ook opgemerkt, dacht een nieuwe verschijning. Is inderdaad wel aan de oude kant.

Is ze wel goed? Twijfelde binnen te gaan

Commentaar

• Heeft er iemand nog aanraders in de dagshift? Ik heb er ondertussen al een hoop bezocht maar ben ze zo goed als allemaal wat beu (op Flory na ). Nachtshift meiden zijn ook welkom al ben ik meer een dagwandelaar.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Freddy Bekijk bericht
              Heeft er iemand nog aanraders in de dagshift? Ik heb er ondertussen al een hoop bezocht maar ben ze zo goed als allemaal wat beu (op Flory na ). Nachtshift meiden zijn ook welkom al ben ik meer een dagwandelaar.
              Ge loopt daar dan ook ELKE dag rond hé!
              Give yourself over to absolute pleasure
              Swim the warm waters of sins of the flesh

(dixit dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Picture Show)

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door SKWWatcher Bekijk bericht

Ge loopt daar dan ook ELKE dag rond hé!
                Die tijd is alweer voorbij. Zeg ik alsof ik er al jaaaaren kom .

Jammer voor mezelf ben ik een DVP na een keer of 4 al beu en winden ze me niet meer zo op. Ik heb ook geen zin om eens een gokje te wagen aangezien 50 euro voor mij veel geld is en ik die liever besteed aan een goede dvp dan aan zo'n trien die daar dik tegen haar goesting zit.

Commentaar

• Russische Valeria die een dikke drie jaar geleden uit het skw verdween, is terug paraat !
                  Heb haar nu gespot op Verversrui 22/5, net zoals vroeger gedurende de avond/nachtshift.
                  Ze is begin 2012 gestart op Verversrui 10/2, is dan, na een afwezigheid van vier maanden, in oktober 2014 verhuisd naar SS29/2, om daarna nog even te vertoeven op Verversrui 26/1.

* Moderator, topic mag dus gedearchiveerd worden.

Commentaar

Heeft er iemand nog aanraders in de dagshift? Ik heb er ondertussen al een hoop bezocht maar ben ze zo goed als allemaal wat beu (op Flory na ). Nachtshift meiden zijn ook welkom al ben ik meer een dagwandelaar.
                    Manar met nachtshift is goed en praat nederlands...
                    Kathy op Verversrui dag
                    Elena SS nr weetek niet meer dag
                    Selena SS 18/2 dag
                    Erika SS 43/1 maar die zal je ongetwijfeld al hebben gehad. Beste pijpster van het kwartier

Commentaar

• Wat is het instaptarief in Antwerpen
                      antwoord mag via pb

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Donky74 Bekijk bericht
                        Wat is het instaptarief in Antwerpen
                        antwoord mag via pb
                        Bij de meeste Dames is dit €50.
                        Sagaris

Commentaar

• Heeft iemand Nederlandse Melissa SS 30-2 nog gezien? Of is dit over en sluiten en is ze definitief gestopt?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door delta 1 Bekijk bericht
                            Is zoals met het topic van Gabriëlla, heel wat irrelevante berichten gewist, in dit geval hoofdzakelijk van vandaag en gisteren.

De vraag is natuurlijk "wat zijn irrelevante berichten" ?
                            Dat is nogal een rekbaar begrip en wordt misschien nogal willekeurig toegepast ?
                            Laatst gewijzigd door delta 1; 14-10-18, 11:15. Reden: quote juist gezet

Commentaar

• wie weet er iets te vertellen over de dame in de schipperstraat in de avond nachtdienst op nr 10/3???
                              theo
                              wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
                              alleen huilebalken hebben spijt
                              god create the world in 7 days
                              day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door aquas Bekijk bericht
                                Inderdaad gebeurd bij nog wel toppers die genoeg verdienen dat ze selecteren aan de deur dus stop met de dramaqueen uit te hangen :-)
                                Dat ze nieuwe klanten weigeren omdat ze die absoluut niet in/onder/op hen willen dat kan ik nog begrijpen. Maar waarom ze vaste klanten plotseling weigeren is mij een raadsel. Het kan toch niet zijn omdat die klant ook eens bij iemand anders binnenspringt of zijn het echt zo'n kleine kinderen?

Commentaar

• Ik denk dat klanten weigeren meer gebeurt door vrouwen die daar tegen hun goesting staan dan door "toppers".

Commentaar

• Ik heb nooit de indruk gehad dat Julia daar tegen haar goesting zit , aangezien die 3 toch vrij actief zijn achter hun raam. En als ik de reviews in haar topic lees dan geeft zij blijkbaar een uitstekende service , toch niet echt een teken van iemand die daar tegen haar goesting zit denk ik dan.

Voorlopig ben ik nog niet geweigerd door een dvp. Er zijn er natuurlijk wel die mij maar scheef bekijken dus daar stap ik ook niet op af.

Hebben jullie dat al voorgehad , geweigerd worden door een DVP. Eentje die je nog neit geprobeerd hebt of door één waar je al verschillende keren bij bent langs geweest.

Commentaar

• Het is natuurlijk hun volste recht om bepaalde mannen te weigeren. Het is geen openbare dienstverlening waar iedereen welkom is.
                                      Het zijn zelfstandigen en kiezen zelf hun klanten :-)
                                      Mij maakt het niet uit ook. Mocht ik bij een bepaalde dame niet binnen mogen, ga ik wel op een ander. Hier ga ik echt niet van wakker liggen !
                                      Ga het wel eens uittesten, ben nogal nieuwsgierig. Ga eens proberen op korte tijd een dame op ss 32 en haar concullega aan de overkant te bezoeken en zien of het mogelijk is ?

Commentaar

• Ik ben slechts een paar keer geweigerd, en dat kwam niet omdat ik niet meer binnen mocht, maar omdat ze een afspraak hadden waar ze op stonden te wachten. Ik ben later ook nog meerdere keren binnen geweest. Dus deze tellen niet in deze discussie. Echt geweigerd ben ik dus nog nooit.
                                        Grz Sub

Echtgenoot is verleden tijd voor Echt genieten.

Commentaar

• whippingboy Welke dame op SS32 wil je bezoeken? Voor zover ik Sabrina en Vanessa ken zijn die niet jaloers ofzo als je bij iemand anders binnenstapt.

Woensdag stonden Sabrina en Vanessa achter hetzelfde raam en toen ik op hen afstapte en duidelijk maakte dat ik enkel voor Sabrina kwam maakte Vanessa daar geen enkel probleem van en ze bleef even vriendelijk. Andersom is dat ook al voorgevallen.

Commentaar

whippingboy Welke dame op SS32 wil je bezoeken? Voor zover ik Sabrina en Vanessa ken zijn die niet jaloers ofzo als je bij iemand anders binnenstapt.

Woensdag stonden Sabrina en Vanessa achter hetzelfde raam en toen ik op hen afstapte en duidelijk maakte dat ik enkel voor Sabrina kwam maakte Vanessa daar geen enkel probleem van en ze bleef even vriendelijk. Andersom is dat ook al voorgevallen.
                                            Heb me vergist van huisnummer.
                                            Ik bedoelde een dame op ss 38 ipv32 en G.aan de overkant van de straat
                                            En wat betreft S. op ss32 moet ik je 100% gelijk geven ! Ze heeft me al vaak zien binnengaan bij anderen ,maar telkens ik haar passeer die stralende glimlach .... wow en bij een volgend bezoek geen enkele opmerking over mijn bezoekjes bij andere !.
                                            V. op 32 nog nooit bezocht, ik kan ze mij ook niet goed voor stellen ... zal er eens op letten bij een volgende passage