Antwerpen geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• ja klopt Lenny ik was haar naam kwijt.. ok dan ga ik eens zoeken of ik haar kan vinden thanks for info

Commentaar

• https://www.madamvip.com/lenny-2/ word deze bedoeld ?

Commentaar

• Ja, dat is de bewuste Lenny.
        Sagaris

Commentaar

• Waarom is de toevoer van dit type vrouwen vanuit Nederland de laatste tijd gestopt? Ik vind dit juist de beste vrouwem

Commentaar

• Ze is volgens mij toch geen typische Nederlandse.
            Toch niet wat uitzicht betreft, mss wel kwa attitude, dat weet ik niet want ik ken ze niet

Commentaar

• Lenny is ook half braziliaans, zoals je ze wel hier op het forum, als op de website kunt lezen.
              Sagaris

Commentaar

• Zijn er ook Franse dames werkzaam in het SKW? Op een dag als vandaag heb ik wel zin in iets Frans .
                Bu nasil orospu böyle
                Her gün yeniden yaniyorum

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Freddy Bekijk bericht
                  Zijn er ook Franse dames werkzaam in het SKW? Op een dag als vandaag heb ik wel zin in iets Frans .
                  Het is vandaag wel de feestdag van Vlaanderen hé
                  Niet dat dit mij veel zegt die feestdag, maar probeer anders eens een oer Vlaamse alhoewel ik niet weet dat die er zijn.
                  Maria in VT spreekt wel Frans maar is geen Française

Commentaar

• Ik heb al zoveel gelezen over die wonderlijke Beatrice en Melissa dat ik ze wel eens echt wou meemaken. Ik ben echt wel liefhebber van reuzentieten en ben dan ook vaste klant bij Kathy uit de verversrui 20.
                    Ze stonden allebei voor hun raam maar ik vond er eigenlijk niks aan. Wel mooie tieten maar ook opgespoten lippen en een volledig beschilderd gezicht. Ik vond ze alletwee een beetje te onnatuurlijk. Bovendien stonden ze heel arrogant te pronken en deden ze helemaal geen moeite om klanten te lokken. Selena vond ik toch wat beter, ze had een natuurlijk gezicht en ook wel grote neptieten.
                    Het viel me toch op dat ze allebei, niettegenstaande de lofzangen hier op dit forum, toch veel werkloos voor het raam stonden. Kathy daarentegen staat werkelijk nooit voor het raam, als ze een klant buiten laat staat de volgende kandidaat meteen weer klaar.
                    Ik heb haar egenlijk nog ooit maar 1 keer zien op haar stoel zitten, op een blijkbaar zeer rustige dag. Ik wandelde er langs en werd meteen getroffen door haar reuzenboezem. Meteen naar binnen natuurlijk, en ik had meteen mijn ideale DVP gevonden.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door polvan Bekijk bericht
                      Ik heb al zoveel gelezen over die wonderlijke Beatrice en Melissa dat ik ze wel eens echt wou meemaken. Ik ben echt wel liefhebber van reuzentieten en ben dan ook vaste klant bij Kathy uit de verversrui 20.
                      Ze stonden allebei voor hun raam maar ik vond er eigenlijk niks aan. Wel mooie tieten maar ook opgespoten lippen en een volledig beschilderd gezicht. Ik vond ze alletwee een beetje te onnatuurlijk. Bovendien stonden ze heel arrogant te pronken en deden ze helemaal geen moeite om klanten te lokken. Selena vond ik toch wat beter, ze had een natuurlijk gezicht en ook wel grote neptieten.
                      Het viel me toch op dat ze allebei, niettegenstaande de lofzangen hier op dit forum, toch veel werkloos voor het raam stonden. Kathy daarentegen staat werkelijk nooit voor het raam, als ze een klant buiten laat staat de volgende kandidaat meteen weer klaar.
                      Ik heb haar egenlijk nog ooit maar 1 keer zien op haar stoel zitten, op een blijkbaar zeer rustige dag. Ik wandelde er langs en werd meteen getroffen door haar reuzenboezem. Meteen naar binnen natuurlijk, en ik had meteen mijn ideale DVP gevonden.
                      Inderdaad , de twee genoemden staan vaker voor hun raam dan Kathy.
                      Kathy heb ik nog nooit te pakken gekregen. Ze draait volgens mij ook niet zoveel uren als Melissa en Beatrice .
                      Deze week zag ik plots Kathy voor haar raam toen ze een klant naar buiten liet. Ik stak de Verversrui over voor een bezoekje. Plots verscheen er een gast vanachter de drinkautomaat ( hij was goed verstopt en niet zichtbaar vanuit de Verversrui) die in de ingang van het pand staat.
                      Ik was terug gezien.
                      Ik zou ze ook eens willen bezoeken, maar ik heb het er niet voor over om uren te staan wachten op een meisje.
                      Er is keuze genoeg.

Commentaar

Zijn er ook Franse dames werkzaam in het SKW? Op een dag als vandaag heb ik wel zin in iets Frans .
                        verversrui 28 in de nacht daar staan 2 Franse meisjes van begin de 20. Ze zijn er sinds eergisteren aan het werk, ze komen uit de raambuurt van Gent.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door whippingboy Bekijk bericht

Inderdaad , de twee genoemden staan vaker voor hun raam dan Kathy.
                          Kathy heb ik nog nooit te pakken gekregen. Ze draait volgens mij ook niet zoveel uren als Melissa en Beatrice .
                          Deze week zag ik plots Kathy voor haar raam toen ze een klant naar buiten liet. Ik stak de Verversrui over voor een bezoekje. Plots verscheen er een gast vanachter de drinkautomaat ( hij was goed verstopt en niet zichtbaar vanuit de Verversrui) die in de ingang van het pand staat.
                          Ik was terug gezien.
                          Ik zou ze ook eens willen bezoeken, maar ik heb het er niet voor over om uren te staan wachten op een meisje.
                          Er is keuze genoeg.
                          Je moet inderdaad geduld oefenen. Maar het is zeer de moeite.

Commentaar

• Poolse Sylvia is ook weer terug opgedoken. Maandag dacht ik het al, maar na mijn bezoek deze middag aan het SKW ben ik zeker. Beide dagen stond ze in de VT. Hoewel ik de exacte nummers niet onthouden heb, was het Maandag ergens rond 29 of 30, en vandaag aan de overkant, ergens rond 22 of 23. Ze oogt nog steeds zo stoned als een garnaal.
                            Grz Sub

Echtgenoot is verleden tijd voor Echt genieten.

Commentaar

Marilyne van VT25, die van 14 tot 2 u. werkt ongeveer.
                              Ik heb haar 7 jaar geleden tweemaal bezocht op zeer korte tijd, en vond het maar niks; cfr. bericht nr. 9 onder haar topic.
                              Ook veel van de andere berichten hebben dezelfde strekking..

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Sub Bekijk bericht
                                Poolse Sylvia is ook weer terug opgedoken. Maandag dacht ik het al, maar na mijn bezoek deze middag aan het SKW ben ik zeker. Beide dagen stond ze in de VT. Hoewel ik de exacte nummers niet onthouden heb, was het Maandag ergens rond 29 of 30, en vandaag aan de overkant, ergens rond 22 of 23. Ze oogt nog steeds zo stoned als een garnaal.
                                Inderdaad, ik heb haar ook gezien maar kon mij haar naam niet herinneren; overigens is ze enkele weken geleden ook even werkzaam geweest op Vingerling 15.
                                Heb wel de indruk dat ze wat kilo's aangekomen is; op het gebied van stoned zijn, is ze inderdaad nog steeds dezelfde...

Commentaar

• Klopt, ze lijkt redelijk wat kilo's extra te hebben. Niet dat ze echt dik is, maar niet meer zo mager meer als voorheen.
                                  Grz Sub

Echtgenoot is verleden tijd voor Echt genieten.

Commentaar

• Bestaat er reeds een recensie over de vv 5/5 avond/nacht

Commentaar

• Dit kun je gewoon via de alfabetische lijst opzoeken. Er is alleen een topic van Andrea op dit adres, maar alleen het eerste bericht gaat over de avond, de rest spreekt allemaal over middag. Dus als je haar bezocht hebt, start een topic over deze Dame, met naam en bij voorkeur ook de nationaliteit en zo veel mogelijk uiterlijke kenmerken. Misschien heeft ze al een topic op een ander adres, maar dat weten we natuurlijk niet, als we de naam van de Dame niet kennen.
                                      Sagaris

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Sagaris Bekijk bericht
                                        Dit kun je gewoon via de alfabetische lijst opzoeken. Er is alleen een topic van Andrea op dit adres, maar alleen het eerste bericht gaat over de avond, de rest spreekt allemaal over middag. Dus als je haar bezocht hebt, start een topic over deze Dame, met naam en bij voorkeur ook de nationaliteit en zo veel mogelijk uiterlijke kenmerken. Misschien heeft ze al een topic op een ander adres, maar dat weten we natuurlijk niet, als we de naam van de Dame niet kennen.
                                        Zal een melissa moeten zijn, anders maak ik er eentje.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Sub Bekijk bericht
                                          Poolse Sylvia is ook weer terug opgedoken. Maandag dacht ik het al, maar na mijn bezoek deze middag aan het SKW ben ik zeker. Beide dagen stond ze in de VT. Hoewel ik de exacte nummers niet onthouden heb, was het Maandag ergens rond 29 of 30, en vandaag aan de overkant, ergens rond 22 of 23. Ze oogt nog steeds zo stoned als een garnaal.
                                          Nu @ Villa Tinto n°17, -- met het warme weer in haar deurgat
                                          Grijze lange haren onverzorgd, vies, & serieus vet geworden.
                                          + Idd zo stoned als een grijze garnaal !!!!!!

Commentaar

• Half Roemenië is precies naar huis of op verlof ???? Vooral in de SS....
                                            Buiten de vaste waarden SS 18/1 en SS 18/2
                                            En hoe kon het ook anders SS 30/3. Deze 3, allen geldwolven, doch ik bezoek ze graag. -> De een is wat zotter dan de andere

+Enkele nieuwe schoonheden die nu sommige van deze verlaten vitrines tijdelijk komen bemannen