Antwerpen geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door tankymgr Bekijk bericht

Welkom in Antwerpen

Dank je wel CrimsonGuard voor het welkom in Antwerpen, dit heb ik al vaak gehoord op het werk en in de stad, heerlijk cultuur en beleefdheid in de stad, de zondagsmarkt en op zaterdag van Centraal Station naar de KBC en Kerk is fantastisch terug ook weer en Belgische dames op straat en op het werk hebben veel meer klasse en zijn vrouwelijker dan Nederlandse dames en zijn beter gekleed, een genot om mee te werken

Claudine

Claudine heb ik net na haar boobjob gezien toen stond alles ontzettend strak, misschien dat het nu ingedaald is en minder groot is, als jij of Georgio Amaroso meld in de recensie van Claudine VT48 wanneer ze er weer is, zal ik haar weer met een bezoekje vereren, want het is een hardwerkende lieve schat, die zeer veel omzet draait, dat weet ik 100% zeker. Een keer Claudine in gewone kleding net het SKW in zien lopen, zo wat een schoonheid in een strakke jeans en een strak winterjacket, ze zag er heel classy uit. Zij kan zich zeker veroorloven om 2 of 3 maanden niet te werken en de huur van de kamer voor die maanden niet de claimen en dus niet te hoven betalen.

Heren die nooit wat schrijven en alleen lezen :

Heren lezers die nooit wat schrijven: de dames die een raam huren betalen Eur 80 per avond/nachts shift, per week betalen zij 7x80 = 560 Euro als zij hun vaste kamer willen behouden, als zij op vakantie gaan en zijn willen hun vaste kamer houden, dan moet de huur worden doorbetaald door haar. Als zij een dag ziek zijn en de kamer niet gebruiken of niet 7 x 10 uur = 70 uur in de week werken maar 60 x 10 uur = 60 uur betekent een dag vrij of ziek, dan moeten zijn nog steeds die Eur 560 doorbetalen.

De pandbazen dat zijn echt 'hufters/klootzaken/mafioso/slimme zakenlui/mensen met connecties/slapend rijk/geen crimineel geld geconstateerd door gemeente Antwerpen bij onderzoek (doorhalen wat je niet van toepassing vindt).' vind ik met dit soort bedragen en regels, echt een goudmijn voor de eigenaren. Die beveiliging en de kamers inrichten allemaal op dezelfde wijze dat kost natuurlijk niks vergeleken met de opbrengst 560 Eur x 52 weken = Eur 29.120 x 2 voor 2 stiften is Eur 58.240 !! voor een raam en kamer met douche van circa 60 m2 (ja kerst en nieuwjaar, pasen, gewoon doorbetalen dames die. weken (ook al ga je naar je familie). In augustus en september wordt meestal een ander meisje in het raam geplaatst die de 560 Euro per week betaald. Als zij twee klanten op een nacht hebben gehad dan zijn ze quite, daarna gaat de winst pas tellen, dus behandel ze graag met respect en ben bereid om naast de Eur 50 ook eens Eur 100 sessies te hebben bij dames die dat verdienen ! Dit merk je pas bij een tweede bezoek, kent ze je nog, is ze enthousiast, doet ze wat extra's, geeft ze je drie kussen en zegt bij de deur, she you next time en een knipoog en nog even zwaaien, dan ...........

Op dit verhaal heb ik toch enkele, meestal kleine, correctie's

De Dames hoeven geen van alle de kamer tijdens hun afwezigheid door te betalen. Ze moeten wel een garantie, lees voorschot, betalen om zeker te zijn dat ze hun vaste kamer terug krijgen. Er zijn er wel die hun kamer doorbetalen, die kamers blijven in veel gevallen leeg staan, en worden alleen verhuurd bij een te kort, wat in de verlofperiode niet vaak voorkomt.

De kamers worden veelal voor een hele week gehuurd, en dan krijgen ze een kleine korting op de hier genoemde huurprijs per shift. De prijzen kunnen ook licht verschillen tussen de panden/eigenaren.

De eigenaren zijn zakenlui, en zeker geen criminelen. Zij moeten een blanco strafblad hebben, een verklaring van goed gedrag afgeven bij de politie. De eigenaren hebben ook hoge kosten, en strenge regels waaraan ze moeten voldoen. Hoge ramentaks bv. Zo moet het raam al een minimale breedte hebben. Zo moeten de panden ook allemaal een ruimte speciaal voor de Dames hebben, met een zithoek, een eethoek, wasmachine en ga zo maar even door. Als het pand 3 verdiepingen heeft, is men ook verplicht om een lift te plaatsen. Dat veel panden in grote lijnen hetzelfde zijn ingericht komt omdat ze van dezelfde eigenaar zijn. Ze verdienen goed, maar moeten eerst veel investeren voordat ze kunnen gaan verdienen, en uiteraard moet alles onderhouden worden, want er wordt ook regelmatig gecontroleerd of alles veilig is, en de beveiligingen werken, zoals brandmelders, liften gekeurd zijn etc.
    Sagaris

Commentaar

Sagaris je hebt gelijk het moet zijn vlakbij Verversrui 7/1 (8 of 10 ramen voordat je rechts de hoek om kunt richting de politiebus in het midden) en weer rechts naar de Schippersstraat naar 36/1naar aan de rechterzijde bijna op het eind voor Tina Schippersstraat 36/1 . Mami Mia Bella Italia !!
      Ik neem aan dat je dan 7 en 9 als 1 pand ziet. Beiden hebben volgens mij 5 ramen.
      Sagaris

Commentaar

• Nee bovenstaand had betrekking op de secretaresse achtige Maria en dat bericht mag je verwijderen.

WhiteRabiit vroeg naar Bianca:

Sagaris je hebt gelijk het moet zijn vlakbij Verversrui 22/5 bedoel ik voor Bianca 1.55 m kort 50 kilo gezicht als Victoria Beckham, zwart kort haar en vaak heeft ze een witte of zwart slip en bh aan. Voor mij de opvolgster van Claudine, heerlijke sex gehad en ik weet vrijwel zeker dat ze er nog werkt want ze wilde een carrière in SKW starten die ik haar zeer gun, ze was rond april nieuw in SKW en ik was een van haar eerste klanten op een tijdelijke locatie toen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Sagaris Bekijk bericht

Op dit verhaal heb ik toch enkele, meestal kleine, correctie's

De Dames hoeven geen van alle de kamer tijdens hun afwezigheid door te betalen. Ze moeten wel een garantie, lees voorschot, betalen om zeker te zijn dat ze hun vaste kamer terug krijgen. Er zijn er wel die hun kamer doorbetalen, die kamers blijven in veel gevallen leeg staan, en worden alleen verhuurd bij een te kort, wat in de verlofperiode niet vaak voorkomt.

De kamers worden veelal voor een hele week gehuurd, en dan krijgen ze een kleine korting op de hier genoemde huurprijs per shift. De prijzen kunnen ook licht verschillen tussen de panden/eigenaren.

De eigenaren zijn zakenlui, en zeker geen criminelen. Zij moeten een blanco strafblad hebben, een verklaring van goed gedrag afgeven bij de politie. De eigenaren hebben ook hoge kosten, en strenge regels waaraan ze moeten voldoen. Hoge ramentaks bv. Zo moet het raam al een minimale breedte hebben. Zo moeten de panden ook allemaal een ruimte speciaal voor de Dames hebben, met een zithoek, een eethoek, wasmachine en ga zo maar even door. Als het pand 3 verdiepingen heeft, is men ook verplicht om een lift te plaatsen. Dat veel panden in grote lijnen hetzelfde zijn ingericht komt omdat ze van dezelfde eigenaar zijn. Ze verdienen goed, maar moeten eerst veel investeren voordat ze kunnen gaan verdienen, en uiteraard moet alles onderhouden worden, want er wordt ook regelmatig gecontroleerd of alles veilig is, en de beveiligingen werken, zoals brandmelders, liften gekeurd zijn etc.
          Dat is waar de verdiepingen boven in het pand horen er ook bij, dus het is Eur 58.000 voor een pand van 3 verdiepingen en dan keer 2 of 3.

Kom op zij moeten echt veel overhouden dat kan niet anders !

Meerdere dames die ik vertrouw hebben tegen mij gezegd, dat ze de kamerhuur bij pasen, kerst oud en nieuw gewoon door moeten betalen, vandaar dat er zo weinig meisjes met kerst weg waren naar Roemenie.

Hoeveel goodwill zit er wel niet op zo'n pand met die privileges om in de topstad van België qua ramen te exploiteren.

Waarom gaan ze d'Anvers verbouwen tot kamers, miljoenen business !!

Een dame moest zelfs 7 x 100 betalen en dit weet ik 100% zeker, de politie heb ik op die zaak gezet en ik ben door hun SKW team geïnterviewd en we hebben foto's bekeken en werkwijzen geanalyseerd, dit was dwang en mensenhandel en dit is ook gebleken (van deze dame ga ik geen naam en kamer nummer geven maar ze werkt nog steeds in SKW al joints rokend om het vol te houden, zogenaamd vrijwillig, de politie en ik weten wel beter.

Graag heb ik dat je dit bericht laat staan.

Commentaar

Dat is waar de verdiepingen boven in het pand horen er ook bij, dus het is Eur 58.000 voor een pand van 3 verdiepingen en dan keer 2 of 3.

Kom op zij moeten echt veel overhouden dat kan niet anders !

Hoeveel goodwill zit er wel niet op zo'n pand met die privileges om in de topstad van België qua ramen te exploiteren.

Waarom gaan ze d'Anvers verbouwen tot kamers, miljoenen business !!

Een dame moest zelfs 7 x 100 betalen en dit weet ik 100% zeker, de politie heb ik op die zaak gezet en ik ben door hun SKW team geïnterviewd en we hebben foto's bekeken en werkwijzen geanalyseerd, dit was dwang en mensenhandel en dit is ook gebleken (van deze dame ga ik geen naam en kamer nummer geven maar ze werkt nog steeds in SKW als joints rokend om het vol te houden, zogenaamd vrijwillig, de politie en ik weten wel beter.

Graag heb ik dat je dit bericht laat staan.
            Geen criminelen ? lees dan het boek over het drugsmilieu maar eens. Daar staat duidelijk in vermeld dat er op de Verversrui geïnvesteerd werd door de drugsmaffia.

Commentaar

• Het gaat niet om verdiepingen, maar om aantal ramen, en dan keer 2, want in Antwerpen zijn maar 2 shifts.

Ze verdienen inderdaad veel, maar hebben ook veel kosten, denk maar aan de installatie en onderhoud van de lift die in steeds meer panden ziet. En er wordt ook veel geinvesteerd om de Dames mooie en comfortabele werkomstandigheden te bieden. Hierbij denk ik met name aan Verversrui 13, waar elke kamer een eigen thema heeft, en Schippersstraat 12, waar de afwerking van de kamers ook erg hoog is. En ik heb hier en daar ook wel eens een blik kunnen werpen in de privéruimte voor de Dames. Die zijn over het algemeen ook erg netjes en comfortabel. Het is dus zeker niet zo dat ze Dames uitbuiten, maar ze geven ook echt wel wat terug voor de huurprijs. Zo hebben ook veel panden tegenwoordig gratis wifi voor de Dames, wat hen dan weer enorme kosten scheelt in het contact met het thuisfront, Whatsapp via gratis wifi ipv via eigen telefoonabbonement.
              Sagaris

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Sagaris Bekijk bericht
                Het gaat niet om verdiepingen, maar om aantal ramen, en dan keer 2, want in Antwerpen zijn maar 2 shifts.

Ze verdienen inderdaad veel, maar hebben ook veel kosten, denk maar aan de installatie en onderhoud van de lift die in steeds meer panden ziet. En er wordt ook veel geinvesteerd om de Dames mooie en comfortabele werkomstandigheden te bieden. Hierbij denk ik met name aan Verversrui 13, waar elke kamer een eigen thema heeft, en Schippersstraat 12, waar de afwerking van de kamers ook erg hoog is. En ik heb hier en daar ook wel eens een blik kunnen werpen in de privéruimte voor de Dames. Die zijn over het algemeen ook erg netjes en comfortabel. Het is dus zeker niet zo dat ze Dames uitbuiten, maar ze geven ook echt wel wat terug voor de huurprijs. Zo hebben ook veel panden tegenwoordig gratis wifi voor de Dames, wat hen dan weer enorme kosten scheelt in het contact met het thuisfront, Whatsapp via gratis wifi ipv via eigen telefoonabbonement.
                Geen enkele dame mag overnachten in SKW, waarom dan nog taxi kosten (Eur 10 enkel rit) en kosten van een appartement Eur 700 in de stad dat zij vaak met zijn tweeën of drieën delen om de huurprijs per dame te drukken en op Eur 350 of Eur 230 per maand te laten uitkomen. Op verdieping 2 en 3 zouden ze toch heerlijk gratis kunnen wonen veel veiliger, geen taxi kosten, houden ze meer over.

Commentaar

• Ze mogen niet overnachten, maar het gebeurd soms wel. En tijdens hun werktijd kunnen ze wel de faciliteiten gebruiken. Zo weet ik dat er Dames hun was in het SKW doen tijdens hun werktijd. Scheelt thuis weer stroom en water, en de aanschaf van een wasmachine en droger. Ook het contact met het thuisfront onder werktijd via gratis wifi scheelt hen internet en telefoonkosten. Ik heb er zelfs gekend die in het SKW hun warme maaltijden bereidden.
                  Sagaris

Commentaar

• Akkoord dat is een mooi secundaire arbeidsvoorwaarde, alleen thuis gaan deze dames echt niet in een hokje wonen, enkele wonen zelfs in dure appartementen van Eur 1000 rondom het MAS met zijn tweeën 2 bedroom apartments supersjeik (natuurlijk hun eigen keuze als ze dat kunnen veroorloven), bespaard taxi kosten en wandelen er gewoon naar toe eind van de dienst en ik vermoed dat vriendjes er ook wonen (zou mij niets verbazen).
                    Laatst gewijzigd door delta 1; 12-09-18, 09:16. Reden: quote eruit, is overbodig

Commentaar

• Als de gratis wifi het niet doet, 10 a 12 seconden de stekker uit het stopkontakt trekken en je maakt de meisjes weer heel erg blij

Commentaar

Geen enkele dame mag overnachten in SKW, waarom dan nog taxi kosten (Eur 10 enkel rit) en kosten van een appartement Eur 700 in de stad dat zij vaak met zijn tweeën of drieën delen om de huurprijs per dame te drukken en op Eur 350 of Eur 230 per maand te laten uitkomen. Op verdieping 2 en 3 zouden ze toch heerlijk gratis kunnen wonen veel veiliger, geen taxi kosten, houden ze meer over.
                        Twee dames slapen gewoon met zijn tween in een twee persoon bed in een appartement met een keukentje en dat vond ik toch wel treurig en waarschijnlijk zit daar ook weer een tussenpersoon tussen die de huur nog wat opdrukt, het wel hun thuis zij zij, maar je toch vind ik het wel een beetje triest. En die taxi 20 Eur per dag, natuurlijk om veilig die Eur 100 of Eur 500 van de dienst mee te nemen en zwart naar Roemenie of Italie via diverse wegen te transfereren (belastingvrij, dat dan weer wel )

Commentaar

• Sagaris probeert gewoon jullie berichten wat te nuanceren door wat andere objectieve elementen naar voren te brengen.

Tanky en Copkiller : jullie kijk op de zaak is nogal eenzijdig door alleen te kijken naar de opbrengsten en niet naar de kosten. Wat Sagaris doet is nuanceren, dat is niet hetzelfde dan subjectief zijn of de eigenaren verdedigen.

Dat de opbrengsten goed zijn is natuurlijk waar, maar de investeringen in SS12 en VVR 13, VVR 7 ... enz.... zijn niet gering en geven ons wat meer luxe en comfort. Dat weet ik wel te appreciëren en daar mogen mooie inkomsten voor de eigenaren tegenover staan.

Wanneer je trouwens de bezetting in de dag bekijkt zie je lange periodes met veel ramen die permanent leeg staan ... die brengen gewoon niets op dus dat drukt wel op het rendement dat jullie berekenden.

Wie nu eigenaar van al de panden is en of dit al dan niet witwas of maffia is zullen we waarschijnlijk nooit met zekerheid weten. Witwaspraktijken zijn trouwens in alle sectoren terug te vinden (horeca, belwinkels, nachtwinkels ... etc). Het SKW zal er allicht ook niet aan ontsnappen maar dat drukt mijn wandelplezier niet, en daar gaat het toch om.

Commentaar

• reviews dan wel in de daarvoor behorende reviewtopics van de dames zelf, en niet in deze rubriek voor algemeen geouwezwam, dan zal minder gewaardeerd worden want dan kan je het nooit terugvinden. Of als er nog geen review topic van jouw bezochte dame is, zelf eentje openen

Commentaar

• wat betreft prijzen.. voor een locatie met vergunning op een toplocatie waar veel klanten komen en je als dame dus veel geld kan verdienen mag een goede huursom gevraagd worden. Dat zal men ook voor winkels doen op de beste straten vd stad nietwaar? En 80 Euro voor een 12 uur shift vind ik geen geldklopperij, zeker niet als je als dame daar snel enkele honderden Euro's of meer kan maken. In Antwerpen zijn de huurprijzen dan nog relatief laag t.o.v. bijvoorbeeld Nederland.

En een dame is niet verplicht te huren als ze het te duur vindt, heb ze er ook nooit over horen klagen. Denk dat weinig mensen per dag enkele honderden Euro's verdienen. En in Belgie betalen de dames ook geen of amper belasting, dus zo slecht hebben die het niet. Ja als ze voor iemand werken is dat triest maar goed dat is bekend in die wereld en vele komen daar inderdaad later los van. Waar een wil is , is een weg zeg ik dan maar.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door steviepersy Bekijk bericht
                                reviews dan wel in de daarvoor behorende reviewtopics van de dames zelf, en niet in deze rubriek voor algemeen geouwezwam, dan zal minder gewaardeerd worden want dan kan je het nooit terugvinden. Of als er nog geen review topic van jouw bezochte dame is, zelf eentje openen
                                Inderdaad, de schrijfsels van Tanky gaat meestal verloren in het geouwezwam. Dit is niet efficiënt om een bericht over een bepaalde dame terug te vinden. Tanky : vul a.u.b. ook de recensieformulieren in ! Dus vooraleer raad te geven aan anderen of mensen aan te sporen te schrijven zelf eerst even de normale werkwijze bestuderen en ook hanteren.

Commentaar

• Als ik de kamer nummers weet, dan ........ kan ik een nieuw topic voor Alexandra, Bianca en Maria openen, dat zijn er toch mooi drie nieuwe. Volgens mij schrijf ik heel precies en duidelijk en hebben jullie mij op nog geen enkele onwaarheid betrapt, fijn weekeinde heren en een goede werk en SKW week gewenst .

De korte omschrijvingen zijn om een indruk van de dames te geven, de kamernummers kan een van jullie vanavond wel even opzoeken, sommige dames werken 7 op 7 dagen (Alexandra en Maria en Biana zeker) de avond en nachtshift, dan heb je morgen een nieuw topic met uitgebreide omschrijving zoals bij Tina Schipperstraat 36/1.

Klopt alles wat de dames verdienen is zwart en belastingvrij in Belgie SKW. Nederland is voor legale prostituees een hel geworden door wanbeleid, verplicht als zaakvoerder een zaak prostitutie openen en 50% belasting betalen. Tsja, illegale prostitutie via Kinky, Marktplaats en Whatsapp is hevig. Prijzen in Amsterdam en werkomstandigheden zijn sinds 50% inkrimping van de Wallen door pand opkoop door de gemeente (zoek de opkoop prijzen eens op en omvorming tot naai atelier en creatieve bedrijfjes, bizar hoog.

Commentaar

• waarom moeten wij wakker liggen wat dames of huisbazen verdienen? doe ik ook niet bij andere beroepen. Je kiest je dame en dan betaal je haar prijs en krijg je toch je service. Ik ben niet met haar maandloon bezig of de inkomsten van de huurbaas. Zij ook niet met mijn inkomen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door white rabbit Bekijk bericht
                                      Sagaris probeert gewoon jullie berichten wat te nuanceren door wat andere objectieve elementen naar voren te brengen.

Tanky en Copkiller : jullie kijk op de zaak is nogal eenzijdig door alleen te kijken naar de opbrengsten en niet naar de kosten. Wat Sagaris doet is nuanceren, dat is niet hetzelfde dan subjectief zijn of de eigenaren verdedigen.

Dat de opbrengsten goed zijn is natuurlijk waar, maar de investeringen in SS12 en VVR 13, VVR 7 ... enz.... zijn niet gering en geven ons wat meer luxe en comfort. Dat weet ik wel te appreciëren en daar mogen mooie inkomsten voor de eigenaren tegenover staan.

Wanneer je trouwens de bezetting in de dag bekijkt zie je lange periodes met veel ramen die permanent leeg staan ... die brengen gewoon niets op dus dat drukt wel op het rendement dat jullie berekenden.

Wie nu eigenaar van al de panden is en of dit al dan niet witwas of maffia is zullen we waarschijnlijk nooit met zekerheid weten. Witwaspraktijken zijn trouwens in alle sectoren terug te vinden (horeca, belwinkels, nachtwinkels ... etc). Het SKW zal er allicht ook niet aan ontsnappen maar dat drukt mijn wandelplezier niet, en daar gaat het toch om.

Inderdaad WR, jij snapt het. Nuanceren, ook naar de kosten kijken, en niet alleen naar de inkomsten. Er gaat al ongeveer een maandhuur naar de ramentaks, ik zal geen bedrag noemen want heb me hier in het verleden al eens schromelijk in vergist, maar dat het ongeveer overeen komt met de opbrengsten van een maand aan huur weet ik nog wel. En de kosten van een lift die men verplicht is te installeren, zijn ook niet gering, installeren en daarna nog onderhouden en ieder jaar of om de 2 jaar laten keuren. en dan nog de rest van de inrichting van de panden. Ook hebben de meeste eigenaren nog personeel in dienst voor het schoonhouden, onderhouden, en huur ontvangen. Dan blijft er, zoals ik hierboven ook al 2 keer gemeld heb nog een leuk bedrag over voor de eigenaar zelf, maar ze hebben ook aardig wat kosten. Er zullen inderdaad ook nog wel enkele louche figuren tussen zitten, maar die moeten erg slim te werk gaan, want er zijn strenge controle's, maar de meesten zijn echt gewoon slimme zakenlui die investeren in onroerend goed, en dit goed onderhouden, en goede huurprijzen kunnen vragen omdat hun panden er netjes bijstaan, en goed onderhouden worden. dit is niet anders dan ergens anders, waar de hoogte van de huur wordt bepaald door de ligging en de staat van het pand.
                                      Sagaris

Commentaar

• toch enkele bedenkingen als ik dit allemaal zo lees hier, idd niet slim over de bancaire sector te spreken, maar iedereen weet dit toch dat NL en België draaischijven zijn in de drugshandel dus een groot geheim is dit ook niet en er worden geen namen genoemd dus..... En tankymgr, bedankt voor de bijdragen, jij bent wel even erg actief maar schijnt ook nogal goed op de hoogte te zijn van hoe het er in SKw aan toe gaat ?? ja de huisbazen verdienen goed daar, maar mag ook vind ik als ze dan maar zien dat alles perfect in orde is en de dames niet uitbuiten bij afwezigheid. Dat ze nog steeds ramen bijbouwen verraadt dat er veel mee verdiend is ,maar ik wandel vaak en ganse zomer zowat de helft idd leeg dus bijbouwen is niet nodig lijkt mij, meer kamers niet nodig, meer meiden wel !! en zoals iemand schreef vele ramen leeg, echt ongezellig en een deel anderen idd tegen hun zin steeds met phone bezig, dus was niet aangenaam wandelen meer zo, hopelijk keren onze vaste dames snel terug !!
                                        En dat drugsmaffia er investeren lijkt mij logisch (keur het niet goed) maar er gaat veel geld om in prostitutie en is daar ook een goede handel mogelijk met dames die zelf gebruiken (om het vol te houden) en zij verdelen ook aan klanten die zo een full-service krijgen als ze dokken. Ja en dat er dan Marokkanen in de buurt zijn is logisch, wie drug zegt , zegt ........ maar idd zij hebben niet alle macht daar, die is voor de vierkante koppen uit het Oosten die een hele voorraad vrouwen aanbrengen en zo het SKw meer en meer opeisen en zo dus meer kamers willen(claimen) en ze worden steeds jonger !!! Bangelijk schrielige verschijningen (te jong??) moeten daar aan de bak !! maar dat mocht hier niet meer gezegd worden zekers ?? en die kwamen allemaal vrijwillig zeker ??? niet dus !
                                        Pas op ik wandel daar graag en voel mij er niet onveilig, maar ik heb ook ogen gekregen en zie dat "drugs en dwang rules" SKw ,nog steeds zo is achter de coulissen en soms zelfs zichtbaar. En waar geld is , is er altijd ook maffia aanwezig , zal nooit veranderen. En als tankymgr gelijk heeft (waarom niet?) wordt dit nogmaals bewezen en is dit weer één van de verhalen die dat bewijst !!

Commentaar

• mij boeien alleen de dames en hun dienstverlening en of de kamers in orde en schoon zijn. Als ik in mijn korte leven ook nog moet gaan bezighouden wie wat crimineel is of niet terwijl ik daar verder geen financieel voor- of nadeel van heb, dan heb ik geleven. Criminelen of crimineel gedrag zit al eeuwen in onze maatschappijen in alle sectoren verweven. Ik kan er niets aan veranderen en richt mij dus ook alleen op wat ik doe en waar ik mijn leven mee verrijk.

Het laatste wat interessant is, om op een forum anderen de maat te nemen of je van je gelijk te overtuigen.

Prima, laat alle eigenaren criminelen zijn, gefeliciteerd maar ik neuk er niet minder om.

Commentaar

Als ik de kamer nummers weet, dan ........ kan ik een nieuw topic voor Alexandra, Bianca en Maria openen, dat zijn er toch mooi drie nieuwe. Volgens mij schrijf ik heel precies en duidelijk en hebben jullie mij op nog geen enkele onwaarheid betrapt,
                                            Maar als jij er geweest bent dan is het toch een kleine moeite om even het pand van buiten te bekijken en het huisnummer? En eventueel via de handige fotokaartjes hier anders weer het pand te herkennen dan kan je direct je review in de juiste review topic plaatsen. Nu is het zonde van je inspanning omdat ze nu in deze rubriek geouwezwam verdwijnen tussen alle geouwezwam artikelen en niemand ze meer ooit leest of terug kan vinden.

Je vindt het schijnbaar leuk om je ervaringen met ons te delen en dat schrijf je ook leuk op. Dan is het toch zonde als die energie voor niets is en de leden hier er voor nu of later niet veel meer mee kunnen? Om dan te zeggen dat andere leden hier moeten gaan puzzelen welke locatie jij geweest bent is de omgekeerde wereld