Antwerpen geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nog 2 toppers uit de avond/nacht:
    Alicia SS 16/2
    Sonya SS 02/2

Sonya heb ikzelf nog niet bezocht, maar heeft (vrijwel) uitsluitend positieve reactie's.
    Grz Sub

Echtgenoot is verleden tijd voor Echt genieten.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door vroemvroem Bekijk bericht
      Goede adresjes voor de nachtshift:
      - Ella, VT48 (blond, heel lief)
      - VT4, Severine (zus van bovenstaande Ella): heeft SM-achtig pakje aan, kan zowel goed domineren als GFE bieden
      - SS30/1: Selena (bruin haar)
      - VR8/4: Anna (als er een Playboykussentje op haar stoel ligt, is ze er - wel zéér vaak bezet
      - VL12/1: Jolie (blondine met zeer lange benen, zeer vriendelijk)
      - VR13/4: Anne-Maria (zwart haar)

Wie vult aan?
      carina vrl 3/1
      alina vrl 3/3
      theo
      wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
      alleen huilebalken hebben spijt
      god create the world in 7 days
      day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

• Ik zit mij suf te denken van waar ik dit meisje ken. Kan ook van in't skw zijn.
        https://www.redlights.be/prive-ontva...job-no-cd.html
        Iemand ?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door 3500 Bekijk bericht
          Ik zit mij suf te denken van waar ik dit meisje ken. Kan ook van in't skw zijn.
          https://www.redlights.be/prive-ontva...job-no-cd.html
          Iemand ?
          Jah... ik heb ze afgelopen week ook zien staan in het skw.... klein blondje... ze leek er best echt op
          Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

• Afgelopen zaterdag op stap geweest in Antwerpen. Aardig wat bollekes op
            Mocht ik het nog juist weten heb ik dat afgesloten bij een Gloria of Claudia op vt16 .... Iemand bekend mee ? Kan er nochtans niks over vinden .
            Zou haar graag nog eens bezoeken om een recensie te schrijven maar weet niet wanneer ze allemaal werkt, en het is niet iedere zaterdagnacht feest
            Iemand bekend ?

Commentaar

• Vanmiddag in het SKW geweest en na mijn geslaagd bezoekje bij Elena , die terug in onze favoriete wandelbuurt is , heb ik iemand gezien in de Schipperstraat. Een enorm lekkere meid. Eentje met een blauw petje op , killer body en een speciaal tenuke aan. Ik denk dat het SS 14 was. Iemand enig idee wie dit is. Ze had zo'n badpakje aan met gewoon lintjes (niet echt lintjes maar weet niet hoe ik het moet verwoorden).

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Freddy Bekijk bericht
                Vanmiddag in het SKW geweest en na mijn geslaagd bezoekje bij Elena , die terug in onze favoriete wandelbuurt is , heb ik iemand gezien in de Schipperstraat. Een enorm lekkere meid. Eentje met een blauw petje op , killer body en een speciaal tenuke aan. Ik denk dat het SS 14 was. Iemand enig idee wie dit is. Ze had zo'n badpakje aan met gewoon lintjes (niet echt lintjes maar weet niet hoe ik het moet verwoorden).
                Lijkt me eerder de beschrijving van een dame op SS 12 te zijn, de kleine Bulgaarse Maya, die had gisteren ook een blauw petje op. Normaal staat ze op SS 12/1 maar de laatste dagen stond ze alleen in nr 12 en fladderde ze wat van raam naar raam en af en toe stond ze ook aan de toog. Ik heb ze nog niet bezocht maar er bestaat een topic van op dit forum.
                Give yourself over to absolute pleasure
                Swim the warm waters of sins of the flesh

(dixit dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Picture Show)

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door SKWWatcher Bekijk bericht

Lijkt me eerder de beschrijving van een dame op SS 12 te zijn, de kleine Bulgaarse Maya, die had gisteren ook een blauw petje op. Normaal staat ze op SS 12/1 maar de laatste dagen stond ze alleen in nr 12 en fladderde ze wat van raam naar raam en af en toe stond ze ook aan de toog. Ik heb ze nog niet bezocht maar er bestaat een topic van op dit forum.
                  Niet te verwarren met de Moldavische Maya op SS 10/1, die is een stuk groter en die heb ik nog nooit met een petje gezien.

Commentaar

• Dat zal ze dan wel zijn. Ziet er een erg heet patteke uit !

Commentaar

Niet te verwarren met de Moldavische Maya op SS 10/1, die is een stuk groter en die heb ik nog nooit met een petje gezien.
                      De Moldavische Maya ken ik goed genoeg. Voor mij is dat de mooiste van het SKW.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Peter Starbuck Bekijk bericht
                        Jah... ik heb ze afgelopen week ook zien staan in het skw.... klein blondje... ze leek er best echt op
                        Waar kunnen we deze dame terug vinden in het SKW? dag of nachtshift?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door SeckMu Bekijk bericht
                          Ik ben er vandaag geweest, was een leuke ervaring. Zie ook mijn recensie.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Freddy Bekijk bericht

De Moldavische Maya ken ik goed genoeg. Voor mij is dat de mooiste van het SKW.
                            inderdaad een enorm mooi lichaam heb er fijne tijden gehad......maar is roemeens opgeleid spijtig. Bulgaartjes zijn 1000 maal beter(slimmer)Ik wil ze echt niet slecht maken want ik had er een serieuze boon voor en ze is echt echt waar bloedmooi.Maar als ge als gekende klant meemaakt dat mevrouw u omkleedtijd (in de winter) meetelt als actietijd en later doodleuk zegt ja nu hebben we niet veel tijd om sex te hebben en dan in de daad doodleuk zegt nu is het 50€ extra.Ik loop daar al 20jaar rond normaal 2 maal per week .....er zijn toch al veel vorige(negatieve)ervaringen van andere medewandelaars normaal doe ik dit niet(negatief recenseren)spijtig wat ze zou een lange carrière kunnen hebben in het skw...indien ze zo geen pracht lijf had ze zou al lang uit de branche zijn
                            haar collega Laura zegt het zelf zo is Maya......Ben zeker ook gene gemakkelijken hou daarom van zo'n vrouwen.......spijtig want ze is enorm mooi lief maar ookdom
                            grts Dick

Commentaar

• Kan iemand mij vertellen hoe de dame heet die op de verversrui nr20 linker raam zit? En zijn er recencies van haar? Grt Frankrijk.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door dick-de-cock Bekijk bericht

inderdaad een enorm mooi lichaam heb er fijne tijden gehad......maar is roemeens opgeleid spijtig. Bulgaartjes zijn 1000 maal beter(slimmer)Ik wil ze echt niet slecht maken want ik had er een serieuze boon voor en ze is echt echt waar bloedmooi.Maar als ge als gekende klant meemaakt dat mevrouw u omkleedtijd (in de winter) meetelt als actietijd en later doodleuk zegt ja nu hebben we niet veel tijd om sex te hebben en dan in de daad doodleuk zegt nu is het 50€ extra.Ik loop daar al 20jaar rond normaal 2 maal per week .....er zijn toch al veel vorige(negatieve)ervaringen van andere medewandelaars normaal doe ik dit niet(negatief recenseren)spijtig wat ze zou een lange carrière kunnen hebben in het skw...indien ze zo geen pracht lijf had ze zou al lang uit de branche zijn
                                haar collega Laura zegt het zelf zo is Maya......Ben zeker ook gene gemakkelijken hou daarom van zo'n vrouwen.......spijtig want ze is enorm mooi lief maar ookdom
                                grts Dick
                                Ik heb zelf nog geen negatieve ervaring gehad met Maya. Het enige wat me een beetje stoort is haar passieve houding achter het raam. Er kan amper een glimlachje af en het grootste deel van de tijd is met haar make up bezig of staart ze in het oneindige. Eenmaal binnen is ze wel lief en spraakzaam.
                                Dat ze zo op de tijd let heb ik nog niet opgelet. Ik kom altijd op tijd klaar bij deze godin .

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door dick-de-cock Bekijk bericht

haar collega Laura zegt het zelf zo is Maya

grts Dick

Wie is die Laura?

Commentaar

• Laura schipperstraat 23/5 ook roemeens mooi een sexgodin EN enorm aangenaam vriendelijk en geeft je wel de tijd om u uit en aan te kleden(ik ga altijd keurig binnen en wens zo ook buiten te komen)als dit dan van uw actie tijd word afgetrokken of 50€ meer dan vertrouw ik het niet meer.heb haar(Maya)dat ook gezegd,had zelfs de week ervoor hier nog reclame voor haar gemaakt(kerstperiode)En als ge dan nu ziet hoe ze me nu bekijkt dan weet ge pas wat een koele blik is.Pas op hé ik ben daar 10 tot 15 keer bij geweest en dan reageerd die zo over ocharme 4à5 minuutjes zei ze zelf hé.Gelukkig ken ik er dames genoeg die niet zo reageren.Maar zij was echt wel de knapste
                                    grts Dick

Commentaar

• Maya SS 10/1 heeft lange tijd op mijn verlanglijstje gestaan maar omdat ze me, als ik 10 keer voorbij wandel, 1 keer een knipoog geeft en 9 keer een arrogante blik ga ik er niet binnen, op die manier lijkt het me niet mogelijk om met zo'n meid één of andere "klik" te hebben.

Wat dick-de-cock hierboven schrijft heb ik enkele maanden geleden bij één van mijn favorietjes ook meegemaakt, een laaiende discussie over 5 minuutjes nadat ik er al meer dan 10 keer geweest was en al meer dan 1000 Eur "verteerd" had. Heb haar toen laten vallen als een baksteen. Na enkele maanden kreeg ik een bericht dat ze het wilde goed maken. Ben er toen op ingegaan en heb haar terug bezocht, verliep toen wat afstandelijker maar de sex was goed en we hebben afgesproken om het er niet meer over te hebben. Binnenkort komt ze terug uit het thuisland en dan wil ik haar nog wel eens terug bezoeken en zien hoe het dan loopt. Kan het niet laten want het is verder zo'n toffe meid.

Commentaar

• Wie is het meisje met pet in vvr2 nacht?

Commentaar

Maya SS 10/1 heeft lange tijd op mijn verlanglijstje gestaan maar omdat ze me, als ik 10 keer voorbij wandel, 1 keer een knipoog geeft en 9 keer een arrogante blik ga ik er niet binnen, op die manier lijkt het me niet mogelijk om met zo'n meid één of andere "klik" te hebben.
                                          Ik zou er toch eens 1 keertje langsgaan als ik jou was. Binnen is ze helemaal anders. Zo'n mooide meid , die moet je toch eens een beurt geven nietwaar ?

Commentaar

• Ze zal toch nog een beetje moeten wachten want in de loop van volgende week komen er 2 van mijn topfavorietjes terug uit Boekarest en die mogen mij eerst een paar keer vertroetelend alvorens ik nog eens bij een voor mij nieuwe dame binnenstap