Lavinja (Hon), Antwerpen, VT 36

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lavinja (Hon), Antwerpen, VT 36

Vorige week nog eens een nieuwe Dame bezocht, die ik nog niet eerder gezien had. Nadien heb ik haar bij bijna elk bezoek aan SKW gezien, maar telkens op een ander adres. Het was een schoonheid, die me bij elke passage vriendelijk aankeek en toelachte. Het was zo een mooie en indringende lach dat ik gewoon naar Lavinja toegetrokken werd, en wel binnen moest gaan. Ze stelde zich voor als Lavinja. Ik heb het maar foenetisch opgeschreven. Op mijn vraag van waar ze kwam, gaf Lavinja geen antwoord, maar ze komt ongetwijfeld uit Roemenië, of Bulgarijë, of een ander land uit die regio. Lavinja heeft geblondeerde krulletjes, is rond de 1.70m lang (zou net een fraktie korter kunnen zijn), en de lichaamsversierselen zijn momenteel nog niet aan haar besteed. Ik heb geen enkele tattoo of piercing kunnen ontdekken, en ze heeft ook nog geen silico's, maar een mooie kleine A-cup. Na een klein wasje hebben we op bed plaats genomen. Hier begon Lavinja eerst met wat strelen, en kussen van mijn borstkas en tepels. Ondertussen ook een beetje met mijn gereedschap spelend. Daarna deed ze en condoom aan, en begon ze aan een pijpbeurt. Deze was zo lekker en gevarïeerd, dat we niet verder gekomen zijn, omdat ik veel te vroeg ontplofte. Lavinja zat tijdens het pijpen tussen mijn benen, waardoor ik maar met moeite bij haar tepels kon. Dit liet ze echter wel gewillig toe, en ze reageerden ook nog een beetje. Zal er over een tijdje zeker nog wel eens terug binnenstappen.

Re: Antwerpen, VT 36, Lavinja(uitstekend)

Gisteren Lavinja bezocht , ze stelde zelf voor mits meerprijs voor pzc.
    Eerst waste ze zelf mijn geslachtsdeel en gingen we op het bed liggen.
    Ze begon met hel likken en zuigen aan mijn tepels en zakte dan ...
    Na een minuutje pijpen wou ze overschakelen op 69. pijpbeurt was heel goed en vrij lang.
    Hierna condoom erover en overgeschakeld op missionarispositie waarbij de zachtjes mijn nek en wang kuste en opeens onverwacht proefde van mijn lippen.Daar ik ook wel haar kontje wou bewonderen is het verdergegaan in doggystyle en heeft ze afgewerkt door me af te trekken.Heel lief meisje...Social time erna was ook aangenaam.
    Ze nam haar tijd en het is zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Jongens,

Deze dame is een schatje. Heel lief en ook nog eens een prachtig lijfje. Ongeloofelijk mooie kont en billen, niet te mager maar wel lekker vol en ook weer niet te dik. Wat een zachte maar ook strakke huid! Ik ben een liefhebber van gevulde cups, maar liet graag mijn voorkeur varen voor dit prachtige stel AAtjes, die jong en natuurlijk zijn en fier rechtop staan.

Lavinja zei me dat ze hongaarse is. Als ik een minpuntje mag noemen dan is het misschien haar beperkte talen kenns.. maar daar ga ik nu niet over zeuren. Ze ziet me nog terug!

't amusement!

Jan

Commentaar

Nu ik Lavinja terug zag deze week, en er ook even mee gesproken had, kom ik er achter dat ik nog geen recensie geschreven had over mijn bezoek van ongeveer 2 maanden geleden.

Lavinja is een lieve vriendelijke meid, die met subtiele middelen je probeert binnen te krijgen, en niet met dat irritante getik op de ruit, maar met een uitdagende lach, en knipoogjes en dat soort zaken. Dit heeft me dan ook uiteindelijk over de streep getrokken.

Na de gebruikelijke zaken afgehandeld te hebben, hebben we op bed plaats genomen, en begon Lavinja met een meer dan verdienstelijke pijpbeurt, nadat ze me eerst wat opgewarmd had door met kleine Sub en mijn tepels te spelen. Tijdens het pijpen kreeg ik ook nog de gelegenheid haar te beffen. Hierna liet ik haar op mij komen, en heeft ze me lekker klaar gereden, en ben ik heerlijk klaar gekomen.

Afgelopen Dinsdag deed Lavinja ook een nachtshift.
        Grz Sub

Echtgenoot is verleden tijd voor Echt genieten.

Commentaar

Vandaag ook is binnen gewandeld bij de mooie Lavinja. Haar knipoog en vriendelijke lach was me fataal. Ze vertelde me dat ze van Hongaarse afkomst is. Eens op bed begon ze me te strelen en zachtjes in de nek en wangen te kussen. Met haar lange nagels ging ze over mijn borstkas naar de ballen. Kippevelmoment!! Hierna begon ze aan een lekkere pijpbeurt waarbij ze spontaan in 69 kwam liggen en ik haar ongevraagd mocht beffen, ze genoot er duidelijk van. Na een 10-tal minuten kwam ze op mij zitten en heeft het zo ook afgemaakt. Hierna bleef ze nog enkele minuten op me liggen om wat na te knuffelen. Prachtige meid met een mooi lichaam, de borsten mochten iets groter, maar dat is dan ook ieders goesting. Bij het aankleden zei ze nog, "i like your body". Dan is er toch nog iets overgebleven van jarenlang trainen of ze zegt dit aan iedereen? Ze ziet me zeker terug en dan voor een langere sessie

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 36, Lavinja (Hon)(uitstekend)

ik heb inmiddels Lavinja meerdere keren bezocht. De laatste keer was vorige week of de week ervoor. Ik heb niets toe te voegen aan mijn vorige bericht. Lavinja is een vriendelijke knappe meid, die een zeer goede service levert. Vooral haar pijpkunsten zijn te roemen. ze kan wel niet aan Elena tippen, of enkele andere toppers, maar ze hoort zeker bij de top op dit gebied van de momenteel actieve Dames.

ze knipoogt regelmatig, en geeft ook luchtkusjes.
            Grz Sub

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 36, Lavinja (Hon)(uitstekend)

Eens langs gegaan bij deze vriendelijke blonde dame. Was inderdaad geen verkeerd adresje. Weet goed hoe ze het andere geslacht tot een kokend hoogtepunt moet brengen. Is vriendelijk en je kunt er nog een leuk gesprekje mee houden. Uiteraard in het Engels, maar dat mag de pret niet drukken. Leuk grietje...

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 36, Lavinja (Hon)

Lavinja, misschien wel de mooiste meid naar mijn maatstaven hier in het schipperskwartier ,staat natuurlijk niets voor niks op deze top locatie.

Haar al diverse keren bezocht, echter de eerste keer in 2014 na haar vakantie van 4 weken viel mij de service behoorlijk tegen.
                Afgesproken 80€ voor het normale werk 30 min.stond ik al na 15 min weer buiten !
                Zoals ze me vertelde bij het binnen komen was ze blij dat ze weer terug was , er moest tenslotte weer geldt verdient worden na het feesten!

Op zich niks mis met deze instelling, het is tenslotte gewoon keiharde werkelijkheid.
                Mij gaat ze niet meer terug zien, er zijn mooie meiden genoeg met een betere dienst, alleen soms wat moeilijk te vinden.

Overigens betalen meer dan het standaard tarief (50€) is af te raden, de meeste meiden leveren er echt geen betere service voor is mijn ervaring. Ze gaan meer van het stand punt uit dat deze klant (sukkel) wel even kan worden uitgeknepen.

Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen op deze regel b.v. Sissi schipperst. 36 , dit zijn per saldo de meiden met de beste vaste klanten kring en vaak bezet.

Doe er je voordeel mee , of laat me weten wat wel de juiste aanpak is.
                Meraman

Commentaar

ook eens bij deze mooie dame geweest en ik heb er spijt van dat ik niet eerder bij haar geweest ben.
                  ze geilt je lEkker op,je mag haar vingeren en beffen,bij het beffen kwam ze zeker 3x klaar.
                  ze stelt je goed op je gemak en de hygiene is ook top.
                  Herhalingsgevaar groot.
                  Weet er iemand of ze aan tongzoenen doet?

Commentaar

Eindelijk lukte het me om haar te bezoeken...
                    Maar ik moet zeggen dat ik een beetje op mijn honger bleef zitten...
                    Alles werd zo standaard afgewerkt vond ik.
                    Mss werd ik een beetje teveel verwend door mijn top-3 natuurlijk.
                    Ik zeg niet dat het slecht was , maar een wederbezoek zit er (voorlopig) toch niet in...
                    Eerst kleine opwarming met kusjes , gevolgd door een pijpbeurt.
                    Deze was lekker , maar te kort.
                    Dan heb ik haar gebeft tot ze wel heeel nat werd , en ze me deed stoppen.
                    Bij het neuken vond ik ze teveel (fake) kreunen...
                    Al bij al , niet slecht , maar we willen steeds beter , nietwaar ?!

Commentaar

Na tientallen keren haar gezien te hebben,altijd (glim)lachen,toch maar eens
                      binnen geweest.Ff kennismaken,betalen,vroeg voor langer,maar niet gedaan
                      eerste keer,wegens ervaring bij andere meiden.Mezelf ff gecleant aan de
                      lavabo,kunt ge ook al eens het vuilbakje op zijn inhoud zien.Dan beetje teasen
                      kusjes en (te) vlug cd erop,zelf vroeg ze 69?Tuurlijk ff gebruikt,dan haar kutje
                      in mijn gezicht duwen,geil?Tuurlijk niet,mij een beetje opgeilen en de controle
                      doen verliezen,professioneel opgelost.Dan maar amazone,kijkt u niet aan,waarom zou ze,
                      ik kijk maar in de spiegel als het echt moet.Doggytje gedaan,kutje trekt u lekker af.
                      Dan afgemaakt met de hand,gevraagd zonder cd,geen probleem.Zelf ff verfrist aan
                      (diezelfde) lavabo,Lavinja ging binnen in deur,onbekend wat daar is.Conclusie:
                      Voor een eerste keer,ze is lief,meegaand,kunt overal aan en bij,np,mooi,kleine
                      borstjes en 3 kusjes bij het weggaan(klanten binding).Deze oude man was qua
                      service tevreden,niet uit bundig,maar weet dat een herbezoek altijd beter wordt.
                      Een ding weet ik al zeker:Lavinja is een pro,niet negatief bedoeld.Ik heb een goede
                      girl gevonden als mijn favo er niet is.Had een licht behaard kutje(niet blond).
                      you only live once

Commentaar

Antwerpen, VT 36, Lavinja (Hon)

Deze blonde Hongaarse dame ziet er meestal als de 'girl next door'.
                        Lavinja spreekt een zeer goed Engels, en een beetje van de Franse taal ook.
                        Ik betaalde haar 50 € voor basic "zuigen & neuken", en dan 50 € meer voor de kus.
                        Ik kon haar Poussy likken zo goed, en ik hou echt van de goede tijd die ik doorbreng met haar: ik kon haar Doggy Style pond zo sterk als ik wilde!
                        Ze is niet de mooiste van het Red Light District, en ze heeft kleine tieten, maar ze is een goede vrouw te bezoeken.

Commentaar

Vandaag is mijn klomp gebroken.
                          Jaren geleden ontmoette ik deze dame al in VT maar aan een ander raam. Ondertussen heb ik ze vaak zien staan op dit adres maar was ze soms wat chagrijnig.
                          Toen ik haar in het begin van haar carrière in Antwerpen kende gaf ze me een paar zeer uitgebreide sessies met eigenlijk ook opties erbovenop. Na een tijdje had ze door dat dat niet allemaal standaard werd gegeven in SKW en moest er meer betaald worden voor dezelfde service. Die extra's vormden iets wat meer op GFE leek en kussen was er ook bij.
                          Daarna niet meer dus.

Vandaag praatte ik met 'Lavinja' die zich ooit aan mij had voorgesteld als 'Denitsa'.
                          Een tijdje geleden heeft de webmaster nog naar die Denitsa gezocht maar uiteraard niets gevonden.
                          Nu zei ze, toen ik haar naam vroeg, dat ze Lavinja was. Toen ik vroeg of ze ook niet tegelijk Denitsa was, deed ze of haar neus bloedde. Ze wou ook erg vaag doen over hoe lang ze al actief was in SKW. Zelf hield ze het bij 2 jaar maar de recensies hier zeggen toch dat het al wat langer is.
                          Ook over haar leeftijd was ze vaag. Je kan gerust stellen dat ze niet graag vragen beantwoordt en dat ze dat laat merken.

Ze begint een klein beetje te verouderen, deze Lavinja. Beeeeetje fijne rimpels in het aangezicht bv.
                          Nog altijd mooie kleine tietjes.

Service : Goh ...vergeleken bij die eerste 2 beurten met gratis opties zal het nooit hetzelfde meer worden.
                          Ze vroeg ook alweer of ik langer wou blijven. Aan het raam vraagt ze een keer of 4 of je binnen komt. Daar reageer ik dan niet op. Ik zal het wel vertellen als ik binnen wil.

Ik heb vandaag bij Lavinja dus een boven gemiddelde beurt gekregen waarbij ze lekker pijpte (dat kan ze echt wel goed) en waarbij ze ook uitdagende blikken naar me gooide en haar lichaam in minidansjes tentoon stelde.
                          De postiies waren : girl on top, doggy's, paternoster .. en daarna 'Boem !'.
                          Ze is een aanrader maar uiteindelijk wil ze meer dan 50 euro om zich te laten gebruiken.
                          Ik kon wel maar een kwartier binnen blijven. De laatste tijd hoor ik alles tussen een kwartier en een half uur aan de ramen voor het basistarief. Ik hou niet van het antwoord '15 minutes' en van '20 minutes' ook al niet.
                          Aan de andere kant : Bij Lavinja zal je normaal gesproken niet onvoldaan buiten gaan. Daarom is ze te lekker en kent ze haar vak en de mannelijke lusten te goed.

Ik ben zeker dat de volgende keer of ten laatste de keer daarna, net als vroeger, de service bergaf zal gaan als er niet meer dan de basisprijs betaald wordt.
                          Geen afrader.. Wel een aanrader. Maar pas een beetje op je tellen als je het bij de gewone prijsjes wil houden.

Commentaar

Hi,

Vandaag ook eens binnen gesprongen bij deze meid , prijs gevraagd PZC en tongzoenen bleek 150€ te zijn zonder extra tijd, dan maar zelf een bedrag van 120€ voorgesteld en daar ging ze mee akkoord.
                            Na het betalen kon er al ff geflirt worden en kwam er al een overtuigende tongzoen aan te pas , na het wasje wat wel in orde was (spoelde ook haar mond) duwde ze mij op het bed kwam naast me liggen en begon te tongzoenen en te strelen , dan verdween ze naar lagere contreien en ik moet zeggen het PZC mag er zeker zijn diep en afwisselend.
                            Een paar minuten later gingen we over in 69 en heb haar anaal gestimuleerd en dat leek ze leuk te vinden, toen ik haar ff later begon begon te vingeren en beffen tegelijk begon zij op haar beurt zo hevig en diep te pijpen dat ik tot de orde moest roepen.
                            Eerst stevig op zen hondjes genomen en dan overgegaan in missionaris tijdens deze neukbeurt begon ze spontaan met haar clitoris te spelen en lekker meer in de maat tegen de duwen, tongzoenend ben ik dan klaargekomen en daarna bleef ze toch lekker doorgaan met zoenen en haalde mijn pik er uit en schuurde hem nog een korte tijd over haar nat spleetje.
                            Nog een wasje achteraf en ben vertrokken als een tevreden wandelaar, herhalingsgevaar klein vanwege de prijs een vol uur all-in zou 250 eurokes kosten .

Commentaar

Deze week bij Lavinja langs geweest. Een vrouw met een lekker lichaam. Slank (absoluut niet dun) met een mooie A cup. Het bezoek kan ik kort over zijn. Het was prima. Na het wassen dirigeerde ze mij op het bed waarna het voorspel begon. Na een paar minuten een condoom erom en de vraag ‘Do you want 69?’. Nou dikke prima natuurlijk. Ze was lekker schoon daar beneden (waar ze niet helemaal kaal is maar duidelijk een streepje heeft). Na een paar minuten de vraag ‘Do you want to fuck?’ En dus overgegaan in positie doggy. Uiteindelijk met de hand afgemaakt terwijl ik haar nogmaals mag likken.
                              Na afloop nog even wat gesproken.
                              De sex was niet heel bijzonder maar misschien dat dit bij een tweede keer beter is. Wie weet ga ik terug.....

Commentaar

Deze hongaarse meid, zit hier al enkele maanden en na mijn mislukte uitstap naar Christina in de Helenalei, me nog eens willen ontspannen, deze dame heeft een echtelook, om kijken en binnen komen, een schoolmesijes bloesje, waarachter zich zeer mooie borsten en stevige tepels bevonden, lekkere kont en bij haar was veel mogelijk, mits betaling natuurlijk,... stevig partijtje gelikt en gebeft en heerlijk deze mooie tijgerin die ook in ierland heeft gewerkt, mogen .... ik denk dat ik nog eens terugga, ze heeft een smile van...

Commentaar

Lavinja zit al een tijdje terug op VT36, zowel in de dag als avond. Ik zag op haar kamer ook kettingen op boven het bed hangen, en vermoed dus dat ze meer kinky/SM doet tegenwoordig. Ze zit ook veelvuldig in een catsuit de laatste tijd.
                                  Grz Sub

Commentaar

Lavinja ooit bezocht een aantal jaren terug. Ze is mij altijd bijgebleven omdat ze een bijzonder natuurlijke schoonheid is, oprecht geil persoon is en voor veel te vinden is. Eindelijk nog eens kunnen terug gaan. Een uitgebreid spel gedaan waarbij ik zelfs eens voor de venster werd geplaatst terwijl ze mijn keel met dildo verkrachtte. Verder heeft ze mijn tepels gepijnigd, anaalspel bij de klant doet ze ook goed (ze heeft smalle handen) en heb ik haar prachtige lekker poes mogen likken. Ik was zeer tevreden omdat ze met haar frisse kop en speelse lach en ogen, echt plezier toont. Voor mij is dit een natuurtalent. Ik hou trouwens enorm van haar lichaam dat slank is maar toch mooi gevormd en verder vooral puur : geen tatoo's, kleine borsten, kleine landingsbaan schaamhaar, amper make-up. Ze stzaat inderdaad op toplocatie maar is dan ook een echte topper... enig risico zal zijn dat ze te veel zal werken en op temrijn het spontaan prettige zou kunnen verliezen... maar acht dat zien we dan wel

Commentaar

Lavinja is, na een afwezigheid van enkele weken, terug op post; ze staat opnieuw op de locatie waarmee ze het best vertrouwd is, VT36, en dat gedurende de dag.

Commentaar

Aan het werk...
                                      X