Marilyne (Fra), Antwerpen, VT 25

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Marilyne (Fra), Antwerpen, VT 25

Korte geblondeerde haren, volledig in het zwart gekleed, hoge laarzen, slipje,korset en BH. Het zag er goed uit.Aan de deur goede afspraken gemaakt, 50 euro fuck and suck, positions and touch(no problem). Maar binnen gingen enkel BH en slipje uit.aan de grote borsten mag je komen , geen probleem , maar tussen de beentjes , noway, deze blijven gesloten.(viel tegen) Ze is niet van de jongste (+/- 40-55j), niet slank ook niet dik, normaal gebouwd, grote borsten d of E cup. Na het suck gedeelte was 1 positie voldoende om het plasticje te vullen.Ze is redelijk zakelijk aangelegd. Werkt nu voor een paar weken hier en dan in Frankfurt (Duitsland ,in een eroscentrum). Ze woont in Frankrijk (Parijs). werkt hier van 13.00 tot 1.00 snachts met tussenpauze om te eten winkelen.Nog een paar dagen en werkt dan in Duitsland. Het was snel voorbij. Helaas niet voor herhaling vatbaar , wat mij betreft.
    Ze maken ons zo zot meneer.

Re: Antwerpen, VT 21, Marilyne (Fra)(voldoende)

Vorige week deze dame bezocht en heb het mij toch niet beklaagd
    Na het afrekenen en uitkleden een wasje bij mij en bij haar en dan een lekkere lange (soms) wat zachte pijpbeurt om daarna het missio af te maken...was idd redelijk zakelijk allemaal maar al bij al toch een goede ervaring

Commentaar

Zondag ook binnen geweest bij deze Duits-Franse. Ze stond een praatje te maken met de Russische trans van VT34, naam ben ik kwijt (Nathalie- Susanne?) Ik zag die wel zitten, en ik zou onder haar commando sex hebben met de Russische. 50€ voor elk afgesproken. Maar ik was nog maar net uitgekleed en het gezaag voor meer geld begon al. Ze zei dat het normaal tarief 100€ voor half uur was en wou al gelijk in mijn portefeuille kijken voor meer geld. En voor 50€ zou ik slechts een kwartier krijgen. Uiteindelijk kreeg ik maar 5min sex en 10min gezaag over geld. Totale afknapper.

Commentaar

Zeker geen aanrader! Besteed je geld beter elders!

Mijn bericht is eerder kort, maar ik denk wel duidelijk.

Commentaar

Ik was gisteravond ook bij haar en bovengekomen was ik verrast door alle SM attributen die daar waren. Ze begon echter gelijk te zeuren over geld en daarmee had ze het totaal verbruid bij mij. Jammer, want ik vond haar aantrekkelijk, maar ik kan er niet tegen dat er aan de deur verwachtingen gewekt worden, die bij lange na niet waar gemaakt worden. Zoek een andere dame. Overigens was zij nu volgens mij op nr. 25.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 25, Marilyne (Fra)

Zeer open minded...soft sm super!
            Lekkere kont... voor herhaling zeker vatbaar!

Commentaar

Na beetje nadenken toch maar ook eens mijn ervaring met deze dame weergeven, heren stappers wat sommigen van jullie is overkomen is vind ik een beetje vreemd. Wat denken jullie nu eigenlijk; dat voor € 50 jullie kwaliteit voor 30 minuten krijgen.
              Laat ons duidelijk zijn voor € 50 is het Fuck en Suck, en zo is het toch altijd al geweest in de raamprostitutie heren. Bekijk ook het voordeel eens van raamprostitutie, wat je ziet is ook wat je krijgt.

Als je naar de privéontvangst gaat betaal je gegarandeerd minstens €100. Om dan aan de deur te staan een naar een dame te kijken die over enthousiast met Photoshop is bezig geweest en daarbovenop nogal creatief met haar leeftijd heeft omgegaan. Dan sta je daar toch ook maar schoon.

Bij sommige dames betaal ik al prompt een beetje meer en maak dan mijn wensen kenbaar. ( moet je eens proberen, niet altijd een slechte aanpak).

Zelf ben ik 2 keer bij deze dame geweest voor straight sex , niks meer niks minder.
              Bij Marilyne heb ik op deze manier 2 kwaliteitsvolle bezoekjes achter de rug.

Commentaar

Goeienavond beste medewandelaars,

Ben een van de vorige vrijdag avonden langs deze franse dame gepasseerd. Zag aan de raam dat het een goed uitziende MILF was. Afgesproken voor 50 euro (pmc en nmc), vroeg of kussen/beffen mogelijk was ( Ja, 50 eur extra). Is te duur voor iets dat eigenlijk standaard hoort. Maar goed, binnenin uitgekleed heeft zij mijn lul vast gepakt en zelf gewassen. De dame in kwestie is zelf van Parijs, lichtbruin haar en een lekkere lichaam voor haar leeftijd.

Het pijpen was OK, bleef af en toe geil in de ogen kijken. Echter het neuken was iets minder vroeg al na 1 positie of ik al klaar zou komen. Normaal doe ik er langer over maar kwam na 2 posities (doggy en missio) al klaar. Achteraf zelf gewassen, aankleden en standaard drie kussen.

Qua lichaam en looks kan je de dame bezoeken. Maar er zijn dames rond haar leeftijd die VEEL betere kwaliteit leveren.

Nog een prettige avond verder!

P.S. Aan de materiaal die in haar kamer ligt stel ik vast dat dame ook SM doet voor wie het interesseert.

Commentaar

Ik heb deze mooie en lieve Marilyne 3 jaar geleden- toen ze pas vanuit Frankfurt in Antwerpen was gearriveerd- tweemaal bezocht: ze vertelde me toen dat ze 39 was en sedert haar 19 de nooit een ander beroep had uitgeoefend. Moet ik zeggen dat ze op al die jaren toch niet veel geleerd had: het werd immers twee keer een uitermate slechte ervaring...Er zijn inderdaad veel betere milfs in het SKW !

Commentaar

Waardeloos, jammer dat ik de reviews niet kende want het is echt slecht.
                    Zodra ze gezien heeft dat je meer geld hebt is het gezeur....het was toen ook meteen over voor mij...ze kon begrijpen dat ik teleurgesteld was, maar ja daar heb je niets aan.

Dit is iemand die je moet mijden, met een boog omheen lopen!

Ze zit nog altijd op nummer 25

Commentaar

Kort maar bondig : trekt op niks ...

Dit was zo een moment dat er niet veel soeps in het skw zit, dus ik dacht : laten we eens een Milfje doen. Achter haar raam ziet ze er wel geil uit vind ik, zonder kleren al een pak minder. Pijpen was erg standaard, het moest rap gaan, en het obligate gezeur over meer geld.

Er is veel beter te krijgen voor je zuurverdiende 50 euro ...
                      E megliore da scopare, dopo una pompa stupenda !

Commentaar

Verdorie, moest weer eigenwijs doen en niet lezen wat er hier geschreven staat. Ben vandaag toch langsgeweest.

Echt waardeloos. Waste of money.

Alles rap rap, veel beloven weinig uithalen. Milfuitstraling op de kamer is verdwenen.

Te vermijden dame.

Commentaar

Na toch heel wat negatieve recensies van deze DVP te hebben gelezen, tegen beter weten in, toch maar eens bij deze Parisienne binnengegaan.Ze stond al lang op mijn verlanglijstje en soms haalt een broek vol goesting het van het verstand.
                          Maar tot mijn grote vreugde moet ik zeggen dat het allemaal best meegevallen is.
                          Na het bedrag (50 EUR) te hebben overhandigd werd mijn piemel door de dame zelf gewassen, wat toch al veel leuker is dan dat je het zelf moet doen, wat bij vele dames het geval is.
                          Dan begon ze me te pijpen (steeds met condoom bij haar), eerst wat oppervlakkig, maar als ik haar vroeg om wat dieper te gaan deed ze dat gewillig.
                          Daarna is ze op mijn verzoek op mij komen zitten, en opgewonden als ik was kwam ik vrij snel tot een hoogtepunt.
                          Al bij al toch een positieve ervaring, geen gezever over bijbetalen, en voor 50 EUR het gewone standaardpakket wat in het SKW de norm is, niks meer niks minder.
                          Als MILF fan vind ik het een heel knappe madame, mooi gezichtje, prachtige ogen en een stel grote natuurlijke borsten, die wat doorhangen. Wat mij zeker niet stoort, veel mooier dan onnatuurlijke siliconen.
                          Ook weer niet de absolute top van het SKW (dat blijft de Oekraïense Elena voor mij)maar toch wel zeker herhalingsgevaar.

Commentaar

Na een half jaar en door afwezigheid van mijn favorietje Elena heb ik deze franse milf nog eens bezocht. Wat me in tegenstelling tot de vorige keer wel stoorde is dat ze redelijk snel vroeg of ik niet wat extra bij wilde betalen.
                            Voor 50 EUR extra kon ik dan wat langer blijven, haar beffen .... waar ik echter niet ben op ingegaan.
                            Het orale deed ze toch ook iets te oppervlakkig.Al vrij snel vroeg ze om tot de daad overgegaan. Ze is dan op mijn verzoek op mij komen zitten zodat ik een mooi zicht had op haar grote natuurlijke borsten.
                            Door haar fysieke verschijning, ik hou van milfs met natuurlijke borsten, weet ze me zeker wel op te winden maar voor een echt goede service tegen het standaardtarief moet je toch elders zijn, vrees ik.
                            Achteraf nog een babbeltje waarbij ze me ook wist te vertellen dat ze voor een tiental dagen op vakantie ging, voor wie het aanbelangt.Onsympathiek kan ik haar zeker niet noemen, té zakelijk dan weer wel.
                            Herhalingsgevaar is toch wat minder nu

Commentaar

Ook hier eens de stap gewaagd. En moet zeggen, een zeer aangename verrassing.

Lichaam is zeker niet 'whaaw', maar kan er zeker nog meer door. Een zeer leuk Franstalig gesprek met haar gevoerd.

Op basis van voorgaande recensies had ik eigenlijk best veel vooroordelen over haar diensten... Was exhter voor niets nodig... top dienstverlening! Vooral het beffen en het neuken vond ik top. Zoenen en pijpen net iets minder. Ziet me zeker terug, wanneer ik weer eens zin heb in een lekkere milf.

Commentaar

In november vorig jaar op een zaterdag bij deze dame langsgeweest, maar nu pas een review geschreven, sorry jongens.

Ik was die avond vooral op zoek naar een lekkere shemale, maar ik ben blijkbaar al teveel gewend aan de shemales in Parijs, want ik vond niet echt mijn ding die avond.

Ben twee keer langs Marilyne haar raampje gewandeld, ik kende haar al van mijn eerste anale ervaring met een strapon en ik dacht, waarom niet. Haar aangesproken en verteld dat ik op zoek was naar een shemale. Ze bood mij aan om haar Russische vriendin erbij te halen uit VT34. Toen ik boven was en betaald had (150 euro voor een 40-tal minuten afgesproken, onmiddellijk aan de slag gegaan. Ik werd door Marilyne lekker anaal gevingerd terwijl haar Russische shemale vriendin haar lul in mijn mond stopte (met condoom).

Toen vroeg ik om door de Russische geneukt te worden. Toen werd ik lekker doggy genomen terwijl Marilyne me een flesje poppers onder mijn neus hield, en aan mijn lul trok.

Als laatste ben ik op Marilyne haar dikke strapon gaan zitten terwijl ik haar vriendin weer pijpte. Uiteindelijk kon ik het niet meer houden en heb ik het condoom volgespoten.

Nadien nog wat bijgepraat en dan met een zweverig gevoel voldaan opnieuw naar de auto.

Commentaar

Gisteravond een bezoek gebracht aan deze dame. Ik had haar al meer zien staan en nu toch maar eens naar binnen gegaan.

Afgesproken voor 1 uur SM en geneukt worden door haar.

Na gewassen te zijn door haar.
                                  Trok ze me aan me zak mee naar het bed.
                                  Daar moest ik plaats opnemen. Ze bond me ballen af. En zetten klemmen op me tepels.
                                  Vervolgens pakte ze een electro apparaatje en begon me ballen eikel en tepels te bewerken. Waarna ze ondertussen al 2 vingers me kontje in liet glijden.

Vervolgens pakte ze een soort cane en begon me pik en ballen lichtjes te slaan. Waar ik erg opgewonden van raakte. Dat was niet de bedoeling volgens haar. Ze liet me omdraaien en ik kreeg een flink pak slaag op me billen met dr handen zweep en die cane.
                                  Ze pakte een mondbal en deed die om bij mij. En begon me kontje op te rekken met dr vingers en verschillende dildos.
                                  Waarbij ze ondertussen me kont bleef spanken. En me ballen pijnigde. Plots stopte ze. En stond op. MIT KOMMEN. Dus ik volgde haar braaf.

Ik moest plaats nemen in een gynaecologenstoel waarbij ze me armen vastbond. Vervolgens een flinke strapon omdeed en me kontje en de strapon insmeerde met glijmiddel. Ze heeft me daar minstens 20 minuten liggen neuken met verschillende maten strap on. Waarbij ze niet vergat om mij af te trekken en me ballen weer flink onder handen te nemen. Ik gilde het uit van pijn en genot. Ik voelde dat ik moest klaarkomen. Kreunde hevig en net voor ik ging spuiten stopte ze met neuken en aftrekken.
                                  Das uhr ist vorbei. Du machst nicht spritzen zei ze lachend. En liep weg.
                                  Ik lag nog in de stoel vastgebonden. Me pik kloppend van genot en een druppel vocht eraan.

Ze kwam terug lopen en glimlachte naar me
                                  Omdat ik me goed had gedragen kreeg ik een beloning zei ze.

Ze pakte een apparaatje met een grote kop erop. En deed een handschoentje aan. Ze stopte 2 vingers in me kontje en me begon me prostaat te stimuleren. Ze activeerde het apparaat wat flink begon te trillen en wreef die over me eikel en pik. En al snel voelde ik orgasme komen. Ze stopte even. Drukte het apparaat er weer tegen aan. Steeds als ik bijna klaar kwam herhaalde ze dit. Uiteindelijk na een kwartier liet ze me klaarkomen. Wat een ervaring is dat. Het bleef stromen. Ze molk me helemaal leeg.

Al met al een prima ervaring. Betaald voor 1 uur. Maar in totaal duurde het dus 1 uur en kwartier.

Zeker voor herhaling vatbaar. Deze dame zal mij snel terug zien.

(Iemand die weet wat voor apparaatje ik bedoel waarmee ze me op het laatst liet klaarkomen. Ik zou graag de naam ervan weten)

Commentaar

Afgelopen week eens bij deze dame langsgeweest. ....
                                    Ze is een knappe normale dame, service was gewoon niets speciaal wel correct verlopen..... maar enige vorm van gfe eindigd bij de deur..... wel leuke babbel erna.
                                    Weet ni of bij haar nog binnenloop....

Commentaar

Gezellig internationaal genoten zoals koning Filip had gevraagd op de nationale feestdag van deze lekkere franse milf . Ballen afbinden , lekker die pik hardmaken , prostaat massage , in de luie stoel liggend en dan strapon in mijn kont, die dikke tieten in mijn handen en Marieken maar gas geven, daarna weer prostaatmassage met vibrerende knuppel op mijn pik, lekker komen ...meer moet dat niet zijn mijn gedacht.Merci Marilyne

Commentaar

Marilyne is na een vrij korte vakantie terug opgedoken in het skw !

Commentaar

Aan het werk...
                                        X