Na zondag eerst een bezoekje aan Brussel gebracht te hebben en daar niet echt een leuke dame achter het raam zien zitten waar ik eens lekker mee zou willen relaxen ..... Toen maar terug gegaan naar Antwerpen en daarna een wandeltochtje in de "rosse" buurt terecht gekomen .
Na wat rondlopen een bezoekje gebracht aan het Villa Tinto bij een lieve bulgaarse dame in kamer 9 of 10 terecht . Het plaatje op de deur gaf aan dat het om Maria zou gaan maar heb dit niet nagevraagd . Na even aan de deur onderhandeld te hebben naar binnen gegaan en daar 50 euro gegeven (blijkbaar een standaard prijs in Antwerpen ) Aangezien ik geen recessie kan vinden en niet echt thuis ben in het Antwerpse . Na naar boven gelopen en het geld gegeven ging deze mooie dame al snel uit de kleren en ging er lekker uitdagend bijliggen zodat ik zeer snel uit de kleren ging en mij ook naar het bed verplaatste . Na eerst even lekker wrijven en zoenen (niet op de mond) begon ze zc mijn jongeheer te masseren waarbij ik haar geschoren kutje aan het vingeren was . Na een 5 minuten vroeg ze of ik haar wou beffen (zo als afgesproken) , dit vond ze blijkbaar zo lekker (je sprak je bent een professional) dat ik haar klaar mocht likken en dat lukte . Hierna werd ik lekker gepijpt en dit hield ze behoorlijk lang vol waarna het tijd werd om over te gaan tot het echte neukwerk . Eerst een tijdje in missionair en daarna op zijn hondjes .... ondertussen een keer van condoom gewisseld aangezien ze bang was dat deze kapot zou gaan . Ondanks dat ik aangaf dat het niet mijn stijl is om een leuke vrouw zomaar te vullen met mijn zaad als zij lekker meewerkt indien het condoom kapot zou gaan . Na een 20 minuten neuken toch maar overgestapt naar het handwerk waarbij ik uiteindelijk klaarkwam . In iedergeval een dame om naar terug te keren als kom ik niet vaak in Antwerpen .

Commentaar