Maria (Bul), Antwerpen, VT 33

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maria (Bul), Antwerpen, VT 33

Na zondag eerst een bezoekje aan Brussel gebracht te hebben en daar niet echt een leuke dame achter het raam zien zitten waar ik eens lekker mee zou willen relaxen ..... Toen maar terug gegaan naar Antwerpen en daarna een wandeltochtje in de "rosse" buurt terecht gekomen . Na wat rondlopen een bezoekje gebracht aan het Villa Tinto bij een lieve bulgaarse dame in kamer 9 of 10 terecht . Het plaatje op de deur gaf aan dat het om Maria zou gaan maar heb dit niet nagevraagd . Na even aan de deur onderhandeld te hebben naar binnen gegaan en daar 50 euro gegeven (blijkbaar een standaard prijs in Antwerpen ) Aangezien ik geen recessie kan vinden en niet echt thuis ben in het Antwerpse . Na naar boven gelopen en het geld gegeven ging deze mooie dame al snel uit de kleren en ging er lekker uitdagend bijliggen zodat ik zeer snel uit de kleren ging en mij ook naar het bed verplaatste . Na eerst even lekker wrijven en zoenen (niet op de mond) begon ze zc mijn jongeheer te masseren waarbij ik haar geschoren kutje aan het vingeren was . Na een 5 minuten vroeg ze of ik haar wou beffen (zo als afgesproken) , dit vond ze blijkbaar zo lekker (je sprak je bent een professional) dat ik haar klaar mocht likken en dat lukte . Hierna werd ik lekker gepijpt en dit hield ze behoorlijk lang vol waarna het tijd werd om over te gaan tot het echte neukwerk . Eerst een tijdje in missionair en daarna op zijn hondjes .... ondertussen een keer van condoom gewisseld aangezien ze bang was dat deze kapot zou gaan . Ondanks dat ik aangaf dat het niet mijn stijl is om een leuke vrouw zomaar te vullen met mijn zaad als zij lekker meewerkt indien het condoom kapot zou gaan . Na een 20 minuten neuken toch maar overgestapt naar het handwerk waarbij ik uiteindelijk klaarkwam . In iedergeval een dame om naar terug te keren als kom ik niet vaak in Antwerpen .

Re: Antwerpen, VT 12, Maria (uitstekend)

Donderdag nog eens gaan wandelen en ze zat er weer. Kon niet weerstaan aan die ogen, ze had me herkent en keek me binnen.
    Was nog beter dan vorige keer. Het is echt precies je vriendin waarmee je ligt te rollebollen. Kijkt bij mij niet op de klok. Zij lag al uitnodigend op bed terwijl ik mijn kleren nog aan het uitdoen was. Eerst even geknuffeld. Dan haar lichaam verkent en wat halt gehouden aan haar prachtige grotje. Heb ik vor een kwartiertje verwent en ze heeft ervan genoten.
    Dan was het mijn beurt om te genieten. Heeft me lekker gepijpt en dan afgemaakt met haar op top. Kon me niet meer houden voor een tweede standje. Hopelijk kan ik het volgende keer wat beter volhouden.
    Ze heeft gezegd dat ze nog werkt tot 16 juli en dat gaat ze op verlof voor 2 maanden. Daarna komt ze terug in deze kamer werken.

Commentaar

Dit forum rechtvaardigt zo af en toe wel eens z’n bestaansrecht…

Maria werkt hier al z’n drie jaar,naar eigen zeggen;ze springt er niet echt uit qua ‘’bellezza’’;een vrij onopvallende brunette,oneindig liep ik haar voorbij..

Ons aller ‘’wijlen’’ Coco2 stelde mij eens aan haar voor,maar ze zei me niet zo veel.
      Net terug van haar verlof kruisten onze blikken weer eens,en verdomd,ze heeft eigenlijk wel een heel ondeugende glinstering in haar ogen..
      Haar topic eens bekeken…veel is mogelijk bij Maria,en daar had ik nou net zin in..

Voor de vorm vroeg ik of ik haar overal mocht betasten…,dat was niet meer dan natuurlijk,bevestigde ze olijk.
      Mmm,ze moest eens weten..

Buiten straalde de zon uitbundig,op haar kamer op het verdiep was alles donkerrood, ik moest er even aan wennen.
      Maar….
      Wat een feest!Wat een klik..communicatie verliep wisselend in het Duits, Nederlands en zelfs wat Italiaans.
      Leuke meid;een lachebekje…
      Op bed lag ze me op te wachten,bloot en zacht..

Ze is heel natuurlijk,ze heeft een mooi geproportioneerd lichaam,geen ferme prammen,maar:ze weet wat ze ermee doet en is niet vies van lijfelijk contact…
      Veel gekroel en gezoen,goed in de stemming komend mocht ik haar lekker vingeren…wat een mooi poesje heeft ze..zelf houdt ze haar handen ook niet thuis…
      Dat mooie poesje moest ik even van dichtbij zien..een kusje ,een likje,..dat beviel wederzijds;en zo likte en zoog ik even later alsof m’n leven er vanaf hing…..zalig..
      Als wederdienst gaf ze me even later een heerlijke’’pijp’’,vol overgave,en al vingerend moest ik haar op een gegeven moment in laten houden,zo niet dan…

Glijmiddel was niet nodig toen ik haar besteeg;ze was heerlijk nat en strak,ze kreunt en zucht heel overtuigend zonder te overdrijven.
      Ze pakte m’n polsen beet en trok me over zich heen;ze had er zin in: hoelang ging ik het volgehouden…??
      Maria is geen plastieken Barbiepop waarmee men plastieken seks bedrijft; geen foefjes, geen tijdsdruk;ze lijkt er zelfs wel een beetje plezier aan te beleven en keek me dan ook recht in de ogen toen ik na niet al te lange tijd zalig klaarkwam.

Zelden kom ik in de Villa Tinto binnen,wie weet waarom ,maar ik moet zeggen:het zijn op zich doeltreffende,''industrieel'' ontworpen sekskamers voorzien van allerlei gemak(miss.wat achterstallig onderhoud.. ); ze nam zelfs een douche in de afgesloten badkamer,wel zo prettig voor haar.
      Een heel goede ervaring.
      Ik heb haar in alle talen die ik beheers bezworen dat ik zeker weer terug kom,nog voor het naar buiten gaan omhelsde ze me en kreeg ik nog een zoen…

Alla prossima..

Grtz.

B.
      ''No Money No Honey..''

Commentaar

Ondertussen weer een keer bij deze Bulgaarse ‘’knuffel’’ geweest;grotendeels een herhaling van het vorige bezoek,maar:ze doet me wel wat.

Het voelt heel goed bij haar;ze is zo natuurlijk,ontspannen zonder de geile spanning te verliezen,geen afleidende prietpraat vooraf…ze weet al wat ik graag heb..
        Heb haar deze keer op bed langzaam van haar kledij ontdaan,leuk spelletje van gemaakt;ze waardeert het als je niet alleen maar komt ‘’beuken’’
        De glijmiddeltube is er deze keer ook weer niet aan te pas gekomen,m’n favoriete vinger/tongcombinatie was zeer welkom;wat een zalig poesje heeft ze…
        Na zoveel verwennerij ging zij ook mij eens goed verwennen…en oei-oei,dat kan ze zo goed…meestal ben ik moeilijk onder de indruk te krijgen van pijpen met condoom ze was druk knedend bezig en even dacht ik dat ze het''zonder''ging doen ,maar nee,daar was het vertrouwde geknisper alweer..en moest ik haar binnen niet al te lange tijd alweer rap laten afremmen,want zo even tussendoor nam ze hem nog even heus deepthroath,ik hield het bijna al niet meer…en om nou te zeggen dat ik gespannen was,of op springen stond,nee…: ze pijpt gewoon als de beste…

Een kleine adempauze…alvorens ze me met dat zachte lijfje beklimt;ze knijpt me fijn,laat me tussen neus en lippen door weten dat ik in het bezit ben van een’’Gute Swanz’’ ,haha..alom gegrinnik;ik haal m’n Duits weer eens op,tot ik tot m’n ontsteltenis merk dat ze me klaar aan het neuken is.. ze geeft me nog even uitstel,ze neemt haar tijd,als ik haar verzoek even in te houden begrijpt en doet ze dat ook..,maar:ik geef me over,het is gedaan,ik trek haar stevig tegen me aan,en met dat lekkere warme geurende lijf tegen me aan weet ik weer even waar de afkorting gfe voor staat...
        Top.
        Mocht ik haar eens een uurtarief betalen….;wie weet wat er zou gebeuren...

Alla prossima..

Grtz.

B.
        ''No Money No Honey..''

Commentaar

Vorig weekend ook eens op zoek geweest naar deze dame. Het licht brandde
          wel, maar geen jongedame achter het glas, tot ik na enkele toertjes dit lekkertje ineens zag zitten, dju, van een onopvallende schoonheid gesproken, het zou je buurmeisje kunnen zijn, pas bij de 2de blik vallen haar ondeugende oogjes echt op. Prijsje gevraagd, 50 eurootjes, en ze ging me voor naar boven. Uitgekleed, en ze lag eerst op het bed, en dan zie je pas echt wat een lekker lichaampje ze heeft. Zoenen, strelen, knuffelen, en
          toen ik haar poesje mocht beroeren, ben ik afgezakt naar onder om deze heerlijke, geschoren lipjes even te proeven. Zo'n uitnodigend poesje kan je gewoon niet overslaan.
          Lekker fris, zoals de rest van haar heerlijke lijfje. Lang geleden dat ik in zo'n malse
          zachte en toch stevige poep mocht knijpen
          Lekkere pijp, waarbij ik het spijtig vond dat ze met haar rug naar je toe ging liggen,
          maar misschien ok wel best zo, om het kruid niet te vroeg te verspillen als je haar
          mondje om je knots zou zie bewegen......
          Als eerste standje vraag ik meestal de dame bovenop, ik vind het nou eenmaal
          heerlijk om een jongedame op mijn paal te zien wippen als een echte cowgirl,
          normaal wil ze zo niet 'finishen', maar dat had ik aan de 'bon minette' te danken
          HEEEEERLIJK !!!!!! Hier keer ik tevreden terug
          Lief, zacht, kan een grapje waarderen, als ze allemaal zo zouden zijn zou mijn
          maandloon er snel door zijn LOL

Commentaar

Ze is er weer..!

Goed nieuws voor de liefhebbers:Maria is weer terug.

Nou was het gisterenavond wel heel laat geworden,en was m'n promillage nou niet van je dát...zo scheel keek ik nou ook niet toen ik vanmorgen een rondje Skw maakte en verdomd...een bekend naambordje terug op de vertrouwde plek.
            Even geduld moeten hebben,maar dat werd beloond.
            Seks met Maria vind ik fantastisch,ze is zo zacht en zo lief..en ze houdt''er''zo van..
            Ze droeg netkousen..die mocht ze aanhouden..

Ze blijft nu weer even..tot het volgende verlof..

In galop!

Grtz.

B.
            ''No Money No Honey..''

Commentaar

Heb deze dame gisteren omstreeks 18h bezocht. De lieve lach trok me als een magneet naar binnen en ik heb er geen spijt van gehad. Zodra je op het bed ligt veranderd ze in een plakmagneet . Dergelijk contact is zeldzaam in de buurt. Strelen, kussen, wriemelen, tasten en likken, doe maar op alles kan en mag. Pijpen was prima en gevarieerd. Na een goeie befbeurt missio, daarna heeft ze me terug afgezogen terwijl ze languit voor me lag. Prachtig zicht in de spiegels. Dan doggy, jammer dan ik kramp in het been kreeg. Dab is ze terug gaan pijpen en tenslotte manueel afgewerkt al likkend en zoenend. Echt een aanrader . Hoog herhalinggevaar.

Commentaar

zeer lieve dame legt zicht direkt klaar zonder kleren en wacht op jou,
                zoen niet op de mond een beetje aangedrongen maar geeft niet toe.
                pijpen met heeft ze lang gedaan haar poesje stond droog en er was geen vinger in te krijgen, dan overgegaan met neuken was goed in 2 standjes
                al bij al leuk verdiend een schore van 7/10

Commentaar

Maria is 2 maand naar haar geboorteland op verlof geweest.
                  Donderdag weer eens even naar antwerpen voor zaken, en
                  dan lokken de meisjes van plezier weer.
                  Maria was enkele malen bezet, maar ik kon net binnenglippen.
                  Lekker fris, zalig velleke, k'zou willen dat het madam Schuifelhoofd
                  was ....
                  De vorige keer genoot ze erg van de minette, dus begonnen
                  we daar weer mee, na het nodige geknuffel en gezoen over
                  haar billetjes en rug, ik geloof niet dat ze hier niet van geniet,
                  of ze moest haar zuchten wel erg goed geoefend hebben
                  Ik rol haar daarna op haar rug, en leg me er eens goed voor
                  zodat ik overal aan kan, en haar tepeltjes kan kneden terwijl
                  ik haar heerlijke poesje bewerk.....
                  De rollen worden omgedraaid, na even lekker tegen elkaar
                  aangelegen te hebben zet ze me een zalige pijp, het enige
                  nadeeltje vind ik dat ik niet zie hoe ze over mijn magnum gaat.
                  Langs de ander kant kan het ook zijn dat je dan het rubbertje
                  meteen vult
                  Madam eerst bovenop, en afgewerkt met madam onder me
                  dubbel geplooid, hier heb ik geen woorden voor, dat er geen
                  glijmiddel word gebruikt zegt al genoeg vind ik.....
                  Daarna kun je rustig een beetje opfrissen, terwijl ze zich in de
                  badkamer terugtrekt. Geen haast, niet opjutten, en nog een
                  lekkere zoen achterna.

Volgende keer eens vragen of ze me over haar borstjes klaarmaakt.
                  Kan ook niet slecht zijn Iemand ervaring mee?

MARIA STAAT DUS MET STIP OP 1 !!!!!!!

Commentaar

zaterdag laatstleden ook deze dame bezocht en moet toch bekennen dat het voorgaande wat hierboven beschreven is niet overdreven is. Toen ik binnen kwam moest ik jammerlijk genoeg als eerste de trap op dan wees ze mij waar ik mijn kledij kon achter laten, terwijl ontklede zij zich en ging liggend wachten op mij. Eerst wat geknuffel om daarna even de zaak wat verder bezocht en lekkere bef beurt en daarna heeft onze dame het overgenomen en moet eerlijk bekennen aan het neuken zijn we niet toegekomen. Een zalige pijpbeurt is ook niet slecht doch zal volgende maal proberen toch een vervolg aan te breien. Heb begrepen dat deze dame van Bulgarije afkomstig is en tot ergens in de maand december hier aanwezig is om dan met de feestdagen terug af te zakken naar haar geboorteland. Werkt in de dag van een uur of 8 tot 17.00u ongeveer steeds op dezelfde plaats.
                    Maria alvast bedankt voor het gezellige moment en je hebt een klant bij.

Ronnieke

Commentaar

Het weekend nog eens bij onzer aller zaligste Maria binnenge"wipt".
                      Ik had nog iets te vieren en waar kan je meer gerust zijn dat
                      je zuurverdiende centen niet weggegooid zijn? Juist !
                      De laatste dag voor ze voor 2 weken naar haar familie vertrok, waar
                      het zonniger was (welk ze met een smachtende toon zei, ze heeft liever
                      zon en goed weer denk ik ).
                      Ze weet ondertussen erg goed wat ik graag (en blijkbaar goed) doe,
                      dus na het lekkere geknuffel duwde ze mijn hoofd naar beneden, en
                      mocht ik haar frisse poes kletsnat maken. Nadat ze mijn hoofd bijna
                      pletterde als ze klaarkwam, kwam er zelfs een tissue aan te pas en
                      kon de handdoek in de was
                      Pijpen, cowgirl, doggy, plat op haar buik, dubbelgeplooid op haar rug,
                      en toen ze zei dat ze echt niet meer kon, heeft ze me zalig klaargepijpt.
                      We stonden achteraf allebei te trillen op ons benen.
                      Hehe..........opdracht geslaagd

Commentaar

Gisteren nog eens langs onze favoriete DVP gegaan, nadat ik haar lekker nat gelikt had begon ze aan haar zalig pijpwerk. Werd nogal heet dus direkt missio met uiteindelijk de benen rond de nek. Even overgegaan in doggy en haar lekkere poep zorgde voor de knal. Supermeid !!! Geef wat en je krijgt een pak terug.

Commentaar

Ben nog eens bij haar terecht gekomen stond versteld dat ze op zaterdag
                          werkte en ze was blij me terug te zien, vlug naar boven een dikke zoen en
                          kleertjes uit zij was de eerste en lag daar met de beentje opgetrokken
                          vlug erbij gaan liggen en elkaar lekker vast genomen zo een tijdje geknuffeld
                          en beide op zoek naar beneden haar beginnen beffen ze wees me de juiste
                          plek waar ze het meest van genoot of ze klaar gekomen is weet ik niet maar
                          of ze ervan genoot amaai daarna heeft ze me gepijpt en ze wou me ook eens
                          doen genieten want ze deed op elle manieren haar best gelukkig kon ik het
                          vol houden ze wist telkens op tijd hem even tot rust te laten komen
                          daarna in twee standen geneukt op zijn hondjes kon ik het niet meer houden
                          en kwam na een lange rit klaar nog een kleine babbel over kleine dingen ze
                          kan al een beetje vlaams een dikke zoen en terug de straat op daar vroeg ik
                          me af hoe lang ik binnen geweest was ik heb niet naar de tijd gekeken maar
                          het zal toch meer dan een half uur geweest zijn dus tevreden naar een terrasje

Commentaar

al een paar keer binnengewipt bij Maria.
                            Elke keer met een zalig gevoel buiten gegaan!!
                            Echt een toppertje hoor.

Binnenkomen, direct zoenen, naar boven gaan.
                            Elkaars kleren uitdoen daarna wat knuffelen en zoenen en borsten likken.
                            Dan haar zalig liggen beffen tot ze klaarkomt dan terug wat knuffelen enzo.
                            Dan is het haar beurt en begint ze lekker te pijpen en gaat ze terug over in 69, echt lekker!!
                            Dan tijd voor de daad, eerst missio dan doggy en plat op haar buik en dat is er teveel aan, lekker klaarkomen elke keer. En zij geniet er duidelijk van achteraf blijft ze nog wat liggen en nagenieten

Maria is echt een toppertje vind ik!!

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 12, Maria (Bul) (uitstekend)

er is niets gelogen van alle voorgaande recensies. Maria is een zalige vrouw.
                              eenmaal binnen ligt zij reeds te wachten voordat de hygenische verplichtingen zijn gedaan. een vrouw die er zelf ook ontzettend van geniet.
                              eerst elkaar lekker opwarmen om het in doggy af te werken. dit is haar favo standje.
                              ze vertrekt inderdaad voor 2 weken terug naar haar moederland om v.a. 16-01 weer paraat te staan voor de liefhebbers.
                              samengevat, een heerlijk half uurtje waarbij je geen idee krijgt dat ze op de verplichte automaat de zaken afwerkt.

Commentaar

Enkele dagen geleden nog eens opnieuw bij Maria geweest,en zoals verwacht:het was weeral ongelooflijk goed.
                                Wat een supermeid,als ik eraan denk zou ik direct terugkeren.Zoals zij op haar ontspannen manier voor 50 euro je jongeheer kan verwennen,alles perfect gedoseerd qua timing en intensiteit...Als ik het moest kunnen betalen,dan zou ik elke dag bij haar langsgaan.
                                al de details kwamen in haar vorige lovende recensies al uitvoerig aan bod en alles klopt.Voor mij is Maria een klassedame om in te kaderen,ze geeft steeds het beste van zichzelf alvorens ze haar klant tevreden laat vertrekken.En klanten heeft ze in overvloed,het grootste deel van haar tijd in het SKW is ze bezet.En dan blijft ze nog altijd de moeite doen om je de indruk te geven dat je voor haar een heel speciale klant bent.
                                In mijn ogen:een coole supergriet!

Commentaar

Ik heb vandaag bij Maria een bezoekje gebracht.
                                  Zoals velen hier al hebben bevestigd is zij zeker de moeite waard om eens te bezoeken.
                                  Je hebt nooit het gevoel dat je vlug terug buiten moet, zij neemt zeker de tijd om het je aangenaam te maken.
                                  Het knuffelgehalte is hoog bij deze vriendelijke dame, het is niet enkel vlug je nummertje uitvoeren en gedaan.
                                  Voor mij persoonlijk zeker een toffe dame Maria, ik ben niet verwonderd dat zij vele vaste klanten heeft!

Commentaar

Deze namiddag toch ook maar eens gaan kijken wat deze sexy dame te bieden had. 50 euro voor p+n stelde ze voor aan de deur. Naar boven gegaan en mocht me eerst wat verfrissen. Ondertussen had zij zich ook al ontdaan van haar kleding en lag met haar sexy benen al open op bed. Bij haar gekomen eerst wat geknuffeld, gezoend, gestreeld en mekaar dicht bij vastgenomen. Borstjes en tepels likken en terwijl poesje vingeren. Ze voelde dat mijn jongeheer al flink stijf was en begon er nog meer mee te spelen. CD om en een zalige pijpbeurt gekregen wauwww. Eerst kwam ze op mij zitten en daarna er weer af en bood me haar poesje aan om te likken. In half nederlands half duits " nu mijn favoriet standje doggy". Met haar gezicht naar de spiegel kon ik alles dan ook bekijken. Kon me nu echt niet meer houden en kwam heerlijk klaar. Wasje aan de lavabo, nog wat gepraat over haar land en naar beneden om afscheid te nemen met een knuffel en een lekkere zoen. Maria ik kom nog vaak terug !!!

Commentaar

Toen ik hier las dat Maria terugwas,toch maar weer naar Antwerpen afgezakt om haar te bezoeken.Wat een vrouw,wat een goddin in bed!
                                      Er valt niet veel meer te vertelen over haar,alle lof is hier allemaal al gezegd en beschreven.Ik ben intussen een trouwe klant van haar geworden en iedere keer als ik met lede ogen,maar wel supertevreden bij haar vertrek,kijk ik al uit naar de volgende visite.
                                      Maria is een pareltje!

Commentaar

ben gisteren in de late middag geweest al meermaals bij dit vrolijk meisje
                                        geweest maar de eerste keer dit jaar, ze kende me nog en het was een blijde
                                        weerziens het was zoals vroeger heerlijk altijd iets beter dan de andere meisjes achter de ramen
                                        daarmee ben ik wel oplettent je loopt vlug een teleurstelling op bij sommige
                                        bij haar is het altijd goed en ze is korrekt in haar afspraken
                                        staat op mijn lijst als ik in de buurt ben

Commentaar

Ben vorige week, na het me al langere tijd voorgenomen, en telkens uitgesteld te hebben, eindelijk eens bij Maria binnen gestapt. Ik werd meteen met open armen ontvangen. Er hing meteen een prettige sfeer, met wat babbelen over koetjes en kalfjes, tijdens het voorbereiden voor het echte werk, en de bekende plichtplegingen. Maria wilde ook persé dat ik nederlands sprak, zodat zij haar nederlands kon oefenen.

Nadat ze zich uitgekleed had, nam Maria meteen plaats op het bed, en toen ik naast haar kwam liggen, begon ze meteen te strelen, knuffelen, en kussen. Na een tijdje zo liggen relaxen hebben, kreeg kleine Sub een jasje aan en begon Maria goed, uitgebreid, en afwisselend te pijpen, waarbij de kleine jongen regelmatig diep naar binnen gleed. Door deze uitstekende verwennerij kon ik het niet echt lang meer uithouden toen ze hem in haar poesje liet glijden.

Ik ga Maria dus zeker nog vaker bezoeken, en wat aan mijn uithoudingsvermogen doen, en misschien zelfs wel voor een uitgebreider pakket kiezen.