Melanie (Roe), Antwerpen, VT 19

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Melanie (Roe), Antwerpen, VT 19

melanie een spaanse schoonheid die zekers de moeite is om te bewonderen in volle bloei werkt alle dagen in de avondschift in vila tinto 19 ze kijkt niet op een minuutje meer of minder als je ze teder behandelt pijpbeurt is altijd perfect speelt met haar tongetje tijdens het pijpen als de beste neuken een beetje classic doggy en mission positie,maar staat altijd open voor een ander positie

Re: Antwerpen, VT 19, Melanie (Spa)

De slechte recensies hierboven kloppen volgens mij niet. Vandaag ben ik bij Melanie binnen geweest. Ze komt niet uit Spanje, maar uit Roemenie. Ze heeft wel iets Spaans over zich, maar dat komt door haar donkere haar en ietwat getinte huid.

Bij binnenkomst stelt ze zich voor en vraagt ze om geld. Dat vind ik niet meer dan normaal. Ik betaal trouwens altijd vooraf.

Pijpen kan ze erg lekker. Ik heb er van genoten. Toen mijn piem al even op oorlogssterkte was, vroeg ze of ik wilde neuken en welk standje ik wilde. Ze moest van me op me zitten, omdat ik al moe was (te lang rondgelopen). Ze ging op me zitten met haar rug naar me toe, zodat ik haar lekkere en mooie kont kon zien. Dit hield ik niet lang vol en schoot al vrij snel mijn rubbertje vol.

Na afloop lekker met haar gekletst en drie zoenen bij afscheid gekregen.

Herhalingsgevaar 100% (ik heb haar beloofd de volgende keer wat langer vol te houden).

Het is een leuke, vriendelijke, vrolijke meid. Ze is kieskeurig wie ze binnenlaat, maar als ze jou mag, dan kun je veel plezier met haar beleven.
    populus vult decipi

Commentaar

Melanie keek verwonderend toen ik naar haar raam toestapte. Waarschijnlijk omdat ik er al teveel passeerde zonder bezoekje. Ze gaf me direct een lange stevige knuffel als welkom. Nooit meegemaakt maar ge hoort mij niet klagen. Ze bron te babbelen over haar zelf en hoelang ze al deze job zat terwijl ik de centjes bovenhaalde. Ze heeft er geen enkele keer zelf naar gevraagd of zelf maar gesuggereerd. Pijpbeurt was lang, plagend met haar tong en haar lippen steeds strak er om heen. Daarna zij ontop, dan missio om af te maken in doggy. Zalig zicht, zeker met de spiegels in drievoud. Nog een dikke vijf minuten bijgepraat en met een complimentje er bovenop wenste ze me nog een goede nacht. Toffe meid.

Commentaar

Me door haar constante glimlach van de voorbije weken laten lokken en keek er echt naar uit. Jammer, maar helaas, service was ondermaats en stelde helemaal niets voor. Begrijp niet dat zo'n DVPs het hier zo lang uithouden.

Commentaar

Vanmorgend ook bij deze Melanie binnengeweest. Ze stond op VT 37 , heb ze voordien enkel gezien op VT 33 (of 34?) , vlak naast Nina. Ze is zeker niet slank , eerder mollig. En daar had ik vandaag wel eens zin in. Ze heeft volle benen en een ietwat dikke poep. Lekker. Ze stond al lief te lachen en te pinken dus ernaar toe! Even voorstellen , 3 kusjes en naar boven. We doen onze kleren uit en ze heeft toch een aardig buikje. Tegenvaller maar niet dat het stoort.Na wat gestreel doet ze her condoom errond met haar mondje en begint te pijpen. Daarna nog even zij on top wat niet veel soeps was. Het afgewerkt in doggy. Ze spant wel lekker dus dat maakte veel goed. Vriendelijke dame die haar best deed om het me naar mijn zin te maken. Het "klikte" (hoe onnozel dat ook klinkt met een dvp) alleen niet echt. Nog een kort babbeltje en dan weer naar buiten. Ze zei dat haar naam Melanie is en ze komt uit Roemenië dus ik veronderstel dat het deze dame is. Ze zou ook 29 zijn al denk ik dat daar wel wat jaartjes bij mogen....
          Bu nasil orospu böyle
          Her gün yeniden yaniyorum

Commentaar

Aan het werk...
          X