Gaia (Bul), Antwerpen, Verversrui 05/4

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gaia (Bul), Antwerpen, Verversrui 05/4

Afgelopen zaterdagnacht deze dame eens bezocht die ik al wat vaker in het vizier heb gehad, maar het was er nog nooit van gekomen. Heb me dit bezoekje zeker niet beklaagd. Dame in kwestie is een Bulgaarse schone van eind 30 met blond haar en flinke borsten en zit in de verversrui 5 in het derde raam waarvan de deur een stukje terug staat. Afgesproken aan de deur voor 50 euro p+n. Met de lift een etages hoger gegaan en op de kamer kon het feest beginnen.... Ze begon lekker met haar borsten sensueel langs mijn lul te bewegen om hem op sterkte te krijgen en ging verder met een heerlijke pijpbeurt waarbij ze zeer goed haar tong gebruikte en mijn ballen ook niet vergeten werden..... Ondertussen begon ik haar poesje wat te vingeren en ze vroeg of ik die eens van dichterbij wilde bekijken.......en dat wilde ik natuurlijk wel ......zo belandde we in standje 69 waarbij ze hemels pijpte en ik haar poes lekker likte en vingerde. Hierna vroeg ze welk standje ik graag had en heb haar toen gevraagd of ze bovenop me wilde komen en me lekker laten afrijden tot het condoompje gevuld werd......... Een dik halfuur goed verwend door deze dame die er zelf ook van geniet dus die gaat me zeker nog terug zien met zo'n prijs/kwaliteitsverhouding
    assemageilismagallus

Ja, Gaia werkt nog steeds op hetzelfde adres.
    Sagaris

Commentaar

Gaia was een tweetal maanden afwezig, maar is nu terug opgedaagd; ze staat nog steeds in de avond/nachtshift op dezellfde locatie, zij het niet alle dagen.

Commentaar

Aan het werk...
      X