Antwerpen, VT 18, Lila (Mart)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, VT 18, Lila (Mart)

Ik heb haar 1 keer bezocht , na aanraden van een vriend.

Ik vond haar wel ok, maar niet spectaculair.
    Ik vind haar ook niet echt knap.

Heb haar al meermaals bezocht. Als ik 's avonds in het skw kom, ga ik meestal bij haar langs. Is inderdaad misschien niet echt spectaculair, maar wel superlief en vriendelijk. Heeft enkele nare ervaringen achter de rug en is daardoor nogal terughoudend. Eens je echter haar vertrouwen hebt gewonnen en je houdt van tedere sex is het een zeer fijne dame om bij te vertoeven. Dat er hier ondanks haar jaren dienst in het skw weinig over haar wordt verteld komt waarschijnlijk omdat ze zelf liever in de anonimiteit blijft. Ooit sprak ik haar over dit forum, en alleen al de gedachte dat er hier over haar zou geschreven worden deed haar huiveren.
    Het kwaad is nu echter geschied en daarom even deze toelichting.
    Groetjes
    Fruts

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 16 , Lila (Martin.)

Ben ook een regelmatige bezoeker van Lila, en heb toch eens met de wenkbrauwen gefronst bij het lezen van enkele recensies.

Ze is zeker geen 35 jaar zoals JM meent te weten, tel er gerust maar tien jaartjes bij, ik denk dat dit ietsje realistischer zal zijn.

Het is inderdaad geen super mooie meid en haar lichaam is niet al te strak meer (bekijk haar achterwerk maar eens).

Haar kwaliteiten liggen wel anders. Haar ogen zijn wel zeer mooi en mysterieus, ze is zacht en geduldig, haar borstjes zijn natuurlijk en hebben voor mij de perfecte grootte, hier is geen sprake van een chirurgische ingreep, zoals een andere recensent meent te beweren.

Voor het harde beukwerk moet je hier niet komen, behandel deze vrouw met zachtheid!

Ik heb me nog nooit een bezoek aan haar beklaagd, alhoewel het soms vreemd aanvoelt naar een madam te gaan die op zijn minst 15 jaar ouder is dan jezelf.

In ieder geval een aanrader.

Over haar schrijven heeft me opgegeild, ik zal vanavond eens moeten gaan.
      Just enough education to perform

Commentaar

Antwerpen, VT 18, Lila (uitstekend)

Hallo (mede)wandelaars,

Vannacht naar een zeer lekkere dame geweest in de Villa Tinto.
        Haar naam was Lila, een wat oudere dame maar zeker niet minder geil.
        We hebben € 40,00 euro afgesproken voor p+n.
        Dit is een dame die totaal niet op tijd let, dus in plaats van een standaard kwartier werd het een lekkere 40 minuten.
        Deze dame weet van wanten en begon als een volleerde vacuumpomp te zuigen ofdat haar leven er vanaf hing.

Ongeveer 10 minuten later heb ik haar heerlijk in verschillende standjes genomen.
        Zij stelde zelf ook verschillende standjes voor, ze bleek zelf ook nogal geil te zijn, hahaha.

Kortom een goede dame die werkt voor die € 40,00 die betaalt.

Commentaar

Antwerpen, VT 16, Lila (uitstekend)

Beste medewandelaars.

mijn berichtje over lila is een beetje meer vanhetzelfde (zie vorige berichten) maar ik wilde toch graag nog eens de vriendelijkheid en vrolijkheid van deze dame benadrukken. Ben er nu drie keer geweest in een tijdsspanne van anderhalf jaar (geen frequent flyer dus) maar ze herkent me steeds en gesprekken en sex worden steeds aangenamer.
          Bijzonder geduldig, lief en, inderdaad, op en top vrouw. Ze houdt nog wel vol dat ze 36 is maar ik vind dat eigenlijk totaal onbelangrijk.
          Met aandacht en respect en (on)regelmatig bezoek is en blijft ze een mooie en bijzonder prettige ervaring. Haar prachtige ogen en aanstekelijke lach zijn goud waard! In ieder geval voor mij....

ps heb een recensieformulier ingevuld (hopelijk gelukt)
          ps ik weet niet of ze nederlands spreekt; we spreken frans

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 16, Lila (uitstekend)

Vorige week hier voorbij gewandeld.Toch en paar keer, en laten verleiden door de glimlach. En terecht.
            Het is een lief meisje. Ok , ze is niet van de jongste, ze heeft een dochter.
            Maar daarom heeft ze iets meer als de anderen.
            Die 'het' alleen doen voor het geld.En dat merk je ook. Maar bij Lila niet.
            Ze neemt de tijd en niet alleen voor de sex. Ze praat (Frans) ook over vanalles, ze giechelt, ze verleid, ze kust lekker.
            Kortom , als je iets meer zoekt dan sex , wandel hier eens binnen.
            Ze maken ons zo zot meneer.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 18W, Lila (Mart)(goed)

ben zondag hier binnen gewandeld.
              Ik had ze niet herkend. Ze heeft nu zwarte haren laten inplanten en heeft nu een soort rastakapsel (met zwarte lange haren.)
              De service is nog dezelfde als voorheen.
              Ze zat nu op het hoekje ( VT 11) maar dit kan verschillen.
              Woensdag ,donderdag , vrijdag , zaterdag en zondag avond is ze aanwezig
              Ze maken ons zo zot meneer.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 18W, Lila (Mart)(goed)

Enkele Duvels en koffies na Raquel kon ik het niet laten ook nog eens af te zakken naar mij liefje LILA.

Ja, ik weet het - ik val op oudere dames- maar 'k ben zelf ook niet meer van de jongsten.. Wat heb je aan die kindvrouwtjes...?

Zoals steeds- als ik binnen mag (soms wordt mij de toegang door haar geweigerd... daar heeft ze haar redenen voor... te veel Duvels zeker...) is ze altijd weer op en top mijn GFE...

En 't was weer o.k.: pijpen, beffen, neuken in missio...Ik blijf toch altijd een pater... Ik zal vroeg of laat in't klooster (moeten) treden....

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 18, Lila (Mart)

Ben in december vorig jaar bij haar langs geweest.

Idd vriendelijke vrouw met een deftige service. 40 euro pijpen plus neuken en massage.

Ik mocht haar ook kusjes geven Wel hangt alles wat, jammer, maar ze is al op leeftijd.

Commentaar

Ik ben deze nacht nog eens afgezakt naar deze heel lieve vrouw; eigenlijk wou ik terug naar Rosita van VT37 (bij wie ik 2 uur eerder al in therapie was geweest) of Nancy van VT33 ( die ik al bijna 2 jaar niet meer van "heel dichtbij" had gezien), maar omdat die beiden maar bezet bleven, heb ik dan toch maar gekozen voor deze Lila ( de 25 ste keer), en ik moet zeggen: ze heeft me niet teleurgesteld, integendeel ze was blij mij, na 1,5 jaar, nog eens terug te zien en heeft er dan ook alles aan gedaan om mij behoorlijk te verwennen...'k Heb dan ook maar een nieuw recensieformulier ingevuld, ze verdient het !

Commentaar

Voor de 27 ste keer deze dame bezocht, en wat bleek: zij is zoals goeie wijn, hoe ouder hoe beter....Bedankt Lila, het werd eens te meer een geweldige ervaring met alles erop en eraan... Toen ik mij nog maar aan het uitkleden was, lag zij al op haar buik te draaien met haar mooie kont; tja, waarschijnlijk weet ze stilaan dat ik een échte liefhebber ben van dat bepaalde lichaamsdeel, maar uiteraard hou ik ook van haar als "persoon", ze is immers een heel vriendelijke, lieve en sensuele vrouw ! Er zijn in het skw dus inderdaad nog dames die van wanten weten en ons te allen tijde weten te verwennen, laat daar geen twijfel over bestaan...Maar helaas: ook zij begint er stilaan over na te denken om te stoppen...

Commentaar

Lila is toch die wat ouwere vrouw in die altijd zit op een kruk met panties. Ik heb die vrouw daar al zeker 2 maanden niet meer gezien daar. Weet iemand of ze nog terug kom??? Zij was zeker mij favoriet.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jogs Bekijk bericht
                          Lila is toch die wat ouwere vrouw in die altijd zit op een kruk met panties. Ik heb die vrouw daar al zeker 2 maanden niet meer gezien daar. Weet iemand of ze nog terug kom??? Zij was zeker mij favoriet.
                          Heb je waarschijnlijk toch niet goed gekeken, heb haar enkele dagen geleden nog gezien.
                          Delta 1

Commentaar

Lila is zelfs de laatste tijd regelmatig op maandag en dinsdag actief, iets wat eerder niet het geval was; die dagen heeft ze evenwel geen vaste stek...

Commentaar

Lila neemt niet vaak vrijaf maar ditmaal is ze wel een week of vijf afwezig geweest...Conclusie: deze heel lieve dame is terug paraat !

Commentaar

Na een uur vruchteloos te hebben gewacht op de dame die ik wou bezoeken bij Elisabeth (zo stelde ze zich voor) binnengestapt mij de goede recensies herinnerend. Ik had haar al vaak voorbijgelopen en heb niet de indruk dat ze veel klanten heeft; echt uitnodigend ziet ze er ook niet uit. Eens binnen kwam een big smile en het verrassende 'je komt voor mij?'. Ze spreekt nederlands maar de conversatie is makkelijker in het frans.
                                Ze heeft een buikje, een mooie kont en nog vrij stevige borsten.
                                Afgerekend en op bed gaan liggen; lakens roken niet zo fris zijzelf gelukkig wel. Ze kwam tegen me aanliggen, begon met te strelen en kleine zoentjes te geven. Al snel had ze door dat mijn tepels heel gevoelig zijn. Ik moedigde haar aan om deze te soigneren. Ze likte en zoende ze heel opwindend terwijl ze mijn lul zachtjes hard wreef. Ze kuste me op de mond, geen tongzoenen maar haar volle lippen zijn heerlijk.
                                Ik voelde dat het goed zat en zei dat ik lang wou blijven en betaalde meer. Ze reageerde zeer enthousiast (natuurlijk!) maar het voelde aan alsof ze vereerd was dat ik van haar diensten genoot. Daarna volgde een fantastische 20 minuten terwijl ze steeds harder mijn tepels bewerkte mij ondertussen zeer uitdagend, lachend in de ogen kijkend (super geile blik heeft ze), mij zoende en pijpte. Pijpen deed ze vrij zacht, met iets te weinig gevoel, maar het voordeel is wel dat ik niet klaar kwam. Ik mocht ook met haar borsten spelen, heerlijk stevig zijn die nog. Omdat ze ondertussen vrij hard met haar nagels in mijn tepels aan het knijpen was begon ik in de hare te knijpen; dit vond ze met een verontschuldigend lachje niet ok.
                                Daarna kwam ze in 69 op mij liggen. Ze heeft de perfecte schaamlippen waar je heerlijk kan op sabbelen. Alhoewel ze nat werd kwam haar gekreun fake over.
                                Om te eindigen haar in doggy genomen met zicht op haar mooie kont. Hevig doorrammen vond ze duidelijk geen probleem maar haar fake gekreun is er toch wel over.
                                Ze is inderdaad een super lieve milf die geniet van het spel en zeer goed aanvoelt hoe je te plezieren. Respecteer ze en reageer op wat ze zelf leuk vindt en je hebt gfe mede door haar bescheidenheid, indringende blik en sensuele kusjes.
                                Een absolute aanrader.

Commentaar

Ondertussen heb ik Lila een paar keer bezocht. Telkens een leuke tijd gehad en na enkele keren wordt het meer en meer een GFE ervaring: ze vindt het duidelijk prima om te kussen en te knuffelen en ze geniet ook zelf van de seks; bij het beffen wordt ze lekker nat en de laatste keer wou ze ook dat ik haar aars likte.
                                  Ze wist me telkens op te geilen; en alhoewel de leeftijd zijn sporen nalaat heeft ze een sexy kont en stevige borsten.
                                  Lila weet ondertussen wat me opwindt. Haar pijpen is wel te zacht en bij het neuken begint ze snel te faken. Niet perfect maar toch een heerlijke vrouw voor knuffel-seks.

Commentaar

Waar is de tijd? Vanaf de jaren tachtig (' 87?) was ik een zeer regelmatige bezoeker van Lila in de tippelbuurt aan het Atheneum.Nog lang voor dit forum en internet bestonden. Ze had toen haar vaste stek in een hotelletje in de Goudbloemstraat. Duizend frank voor haar en 300 voor de kamer. Nostalgie ...
                                    Na het tippelverbod is ze net als een paar anderen (Cathy de Cannes, Valerie, Claudine,Christine et les autres ...)in het SKW komen werken. Heb haar ook nooit in het SKW bezocht. Nu Valerie (zo goed als) gestopt is denk ik dat ze nog de enige overblijvende van die generatie is.
                                    Ik ben eigenlijk afgehaakt toen ze haar borsten heeft laten bewerken, ze had vroeger een prachtige peervormige A of B cup. Ze was echt wel een schitterende verschijning toen.
                                    Haar leeftijd mag ook wel aangepast worden. Er staat 34-37 in het recensieformulier en ik heb haar een kleine dertig jaar geleden regelmatig bezocht?

Eerlijk is eerlijk, ze gaf inderdaad altijd wel een goede standaardservice, lief en correct.

Commentaar

Lang geleden dat ik was langs geweest maar gisteren opnieuw Lila bezocht. Wat heeft deze rijpere vrouw een prachtig lijf waar je naar hartelust mag mee spelen: volop genoten van haar borsten, rond kont en een lange 69. Ik kon het niet laten om na een half uur de inleg te verdubbelen. Ze is een super geil schatje.
                                      Lila werkt trouwens in het weekend niet alleen 's nachts maar begint al rond 14u.

Commentaar

Aan het werk...
                                      X