Monica (Roe), Antwerpen, Vingerlingstraat 12/3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Monica (Roe), Antwerpen, Vingerlingstraat 12/3

Deze voormiddag nog s gaan wandelen in SKW; ondanks het vroege uur was het aanbod toch al vrij goed te noemen.

Na korte excursie binnen gegaan bij de Spaanse Monica, meest rechtse raam Vingerllingstraat 12. Mooie jonge dame; vrij groot, niet slank maar zeker niet dik te noemen. Leek mijn type te zijn; geïnformeerd naar prijs/mogelijkheden; standaardtarief van 50 voor p en n. Ik heb het me niet beklaagd. Heel lief meisje en houdt constant rekening met de klant. Communiceren gaat in het Engels; beiden hadden we met onze basiskennis genoeg om de nodige conversatie te voeren, maar meer ook niet. Natuurlijk kom je hier niet om te praten.

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 12/3, Monica (Spa)(uitstekend)

Mijn honger in seks was na mijn bezoek aan Didi nog niet gestikt en daarom de straat nog is afgelopen op zoek naar iets leuks. Ik had Monica al zien staan en ze lonkte naar me maar eerst nog effe verder wandelen. Na drie keer haar raam voorbij te zijn gegaan, ben ik bij haar binnen gestapt. Ze is een goedlachse Spaanse furie met net dat ietsje meer pak aan. Eenmaal binnen op het bed belandt voor een stevige pijpbeurt. Ondertussen hadden mijn vingers vrij spel in en rond haar lekkere poes. Na de stevige pijpbeurt heeft ze me heerlijk hard afgereden. Daarna van positie gewisseld en lekker in missio het zaakje afgewerkt. Na de daad nog effe samen in elkaars armen bekomen van de inspanning. Na een babbeltje voldaan vertrokken.
    Zilverrug

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 12/3, Monica (Spa)

De ontmoeting met deze dame was zeer aangenaam.

Vlotte babbel met bijhorende diensten. Ondanks dat ze steeds lief bleef glimlachen, heb ik lang getwijfeld om haar te bezoeken. Maar na deze aangename ervaring ziet ze me zeker snel terug.

Commentaar

Monica is echt super hebt echt het gevoel dat ze zelf ook geniet vooral deeptroat pijpen doet ze heel goed ze vindt het ook lekker om mijn anus te vingeren daar raakt ze best opgewonden van persoonlijk wordt ik daar niet warm of koud van maar zij vindt het leuk dus laat ik haar maar het is zonde dat je haar niet anaal mag neuken voor de rest een toppertje

Commentaar

vandaag was het de beurt van Monica
          had ze een tijdje geleden al gezien maar was er altijd al voorbij gelopen
          ze is hier blijkbaar al 4 jaar aan het werk...
          ze komt van Roemenië zegt ze en dus niet van spanje of bulgarije zoals bovenaan vermeld
          heeft erg lang zwart haar tot de onderkant van haar kont
          na de financiën , beiden een wasje en daarna wat rechtstaand knuffelen
          op het bed nog wat verder knuffelen en strelen toen ging de condoom er over en begon ze echt zalig te pijpen
          ondertussen liet ze heel gewillig haar kutje betasten
          na meer dan voldoende van deze verwennerij mocht ik haar in normal neuken en heb het zo ook afgemaakt met haar zachte borsten in mijn handen waarvan ze toch echt van leek te genieten
          nadat ik klaar was ging ze zich direct wassen en heb ik dan maar zelf het condoom verwijderd en me ff gewassen
          en na nog ff praten voldaan mijn weg vervolgd

hier ga ik zeker nog op enkele herhalingsbezoekjes
          Als ik zou willen dat je het begreep , had ik het wel beter uitgelegd !

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 12/3, Monica

Qua dienstverlening is het inderdaad een toppertje en ze is zeer lief. Je komt er relaxed buiten. Uiterlijk is ze niet helemaal mijn ding waardoor ik niet onmiddellijk weer bij haar zal langs gaan. Maar voor de rest dik OK.

Commentaar

Ter informatie: Monica heeft me het volgende verteld over haar werkdagen:
              In principe werkt ze op alle dagen, inderdaad, zoals al vermeld, vanaf ongeveer 10u, soms zelfs 09u, tot ongeveer 17u.
              Ze neemt wel eens een vrije dag maar is altijd aan het werk op zaterdag en zondag. Als ze een vrije dag neemt is dat vaak op een maandag of dinsdag, soms op een andere doordeweekse dag (bijvoorbeeld gisteren, donderdag, was ze afwezig).
              Ze spreekt inderdaad goed Nederlands en heeft me verteld dat ze ook Frans spreekt, interessant misschien voor forumcollega's die eerder Frans spreken dan Nederlands.
              Ik wou deze algemene informatie zo snel mogelijk doorgeven. Ik heb haar wel degelijk bezocht en de recensie zal volgen wanneer ik de tijd heb om iets te schrijven, het zal, hoe dan ook, een positieve recensie zijn.
              Thalysman
              Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

Een paar weken geleden, zoals ik al eerder schreef, had Monica me aangesproken in het Nederlands en had ik bij haar geïnformeerd: de normale diensten, beffen inbegrepen, voor de normale prijs. Daarna bleef ze vriendelijk glimlachen toen ik voorbij wandelde.

Ik had, de afgelopen maanden, een paar keer een “nieuw” meisken bezocht, iemand die ik nog niet kende dus, en wat mindere, soms ronduit slechte, ervaringen gehad (allemaal gerecenseerd) zodat ik bijna had besloten om alleen mijn bestaande favorietes te bezoeken en niet meer te “experimenteren”. Maar ik had Monica erg lief gevonden, en de goede recensies hier gelezen, dus, eind januari, besloot ik haar te bezoeken. Ja, deze recensie is nogal wat achterstallig maar omdat ze zegt dat ze ook Frans spreekt, vond ik het belangrijker om een discussie te openen op het Franstalige forum.

En dit keer ging het goed. Ze liet me al glimlachend binnen en we gingen door naar haar werkkamer op het gelijkvloers, een comfortabele kamer. Er waren nogal wat SM-spullen als wanddecoratie maar ze zei dat zij niet aan SM doet en dat die spullen van haar collega waren, van de nachtdienst.

Ze bleef de hele tijd vriendelijk, goedlachs en aardig, en bleek géén klokkijkster te zijn. Zij kuste mij echter níet, zelfs niet op de wangen, maar ik mocht haar wat kusjes geven op de wangen en hals.

Ik had haar gewaarschuwd dat ik relatief traag op gang kom. Ze vond dat geen probleem en hield er rekening mee. Elkaar uitkleden, wat ik graag heb, was ook geen probleem en ze ging lekker speels te werk, terwijl ik vrij snel haar mooie, puur natuur, borsten in haden kreeg. Wat me ook opviel was haar zéér lang, mooi zwart haar.

Nadat we allebei naakt waren, waste ze zich uitvoerig aan de wasbak terwijl ik de wastafel mocht (moest!) gebruiken. Dan belandden we op het bed voor een bef-beurt, lekker want ze is goed geschoren.

Dan, condoom erom en pijpen! Zoals vaker gebeurt, was ze een beetje te hard begonnen, maar toen ik iets zei, ging ze zachtjes en senueel pijpen, juist zoals ik het liefst heb. Ze nam de tijd om me goed op stoom te krijgen en dan volgde een sensuele amazone-stand, met zicht op haar glimlach en haar mooie borsten.

Na afloop wat na-kletsen en ze waste zich ook uitvoerig aan het einde van mijn bezoek, haar hygiëne is dus uitstekend.

Het eerste bezoekske is altijd een beetje een kennismaking en ik vond dat het goed ging. Monica gaat op de lijst voor een terug bezoekske. Ze begrijpt uiteraard dat ik voor de afwisseling ga, zodat ik sindsdien anderen bezocht heb, en ze blijft vriendelijk glimlachen en zwaaien als ik voorbij wandel.

Een paar punten omtrent het formulier. Monica rookt achter het raam (niet in de werkkamer, tenminste, dat deed ze niet tijdens mijn bezoekske), ik heb dus “rookvrij: nee” ingevuld. En toen ik bij haar informeerde, zei ze spontaan dat ze 28 jaar oud was, de leeftijd op het formulier mag dus een stap hoger (de eerste recensie is inmiddels bijna 5 jaar oud!).
                Thalysman

Commentaar

vandaag na naar het wisselkantoor te zijn geweest om geld te wisselen voor mijn tripje naar Hongarije volgende week nor even een paar rondjes gewandeld
                  en net toen ik dacht naar huis te gaan zag ik de altijd vriendelijke Monica
                  en kon er niet aan weerstaan
                  zoals altijd een uitstekende service

ze wist nog mij te vertellen dat ze rond 25 april voor een weekje of 2 naar huis zou gaan
                  Als ik zou willen dat je het begreep , had ik het wel beter uitgelegd !

Commentaar

Net bij Monica geweest. Zij was zeer verbaasd dat ik binnen kwam omdat ik telkens te kennen had gegeven aan haar dat ik niet bij haar binnen kwam als ik bij de SKW was. Service was goed genoeg voor mij en hebben nog wat bij geklets omdat we elkaar al lange tijd niet hadden gesproken met elkaar. Nadat we klaar waren met onze moment van samenzijn nog even een colatje gedronken bij haar om vervolgens even weer te gaan wandelen.

Monica vertelde mij al begin van de ochtend te werken tot een uur of 5 á 6

Commentaar

Lekkere dame waarbij PZC mits een kleine toeslag mogelijk is.

Borsten vallen wel iets minder mee, eenmaal ze het bovenste gedeelte van haar tenuetje uitheeft...

Commentaar

Dindsdag middag paar rondjes gelopen en kwam monica tegen ben eigenlijk haar naam vergeten maar denk dat het monica is.. ze is in iedergeval lang dun gespierde benen kont.. kleine borsten en zwart lang haar.. en veel tato\'s..

ik ben gek op voeten en benen dus heb haar gevraagd of dat geen probleem was.. geen probleem antwoordde ze..

eenmaal binnen waste ze zich eigen en deed haar hakjes uit en waste ook haar voetjes.. hoefde van mij niet omdat een voetengeur mij helemaal opwindt.. maar wat heeft ze tog lekkere zachte voetsooltjes.. heb er heerlijk van genoten met die benen in de lucht langzaam stotend die voeten aflikken...daarna nog in doggy style verder.. super lekkere kont die ook eventjes heb gelikt.. ben te snel klaar gekomen omdat ze het ook lekker vond kon ik het niet meer houden..

krijg nu nog een stijve als ik aan die benen en voeten denk..

Commentaar

Ze is terug !

Commentaar

Monica heeft het orthodoxe paasfeest achter zich gelaten en is terug aan de slag op haar vertrouwde plek gedurende de dag !

Commentaar

Ze was verschillende weken (opnieuw) niet meer te zien, maar nu is Monica opnieuw op post !

Commentaar

Ter informatie: Monica blijkt tegenwoordig erg vroeg aan te vangen.
                                Lang verhaal dat niet op zijn plek is tussen de recensies maar ik ben inmiddels verhuisd naar de regio Antwerpen en heb een baan, toevallig maar leuk, dichtbij het SKW zodat ik vaak, op weg naar kantoor, door het kwartier wandel, kort na 08:00. En bijna altijd staat Monica, óf al paraat, óf bezig met cosmetica e.d. en bijna klaar om klanten te ontvangen, dit op een ogenblik dus waarop bijna niemand anders achter een raam staat.
                                Jammer dat ik nog steeds op de centen moet letten, anders zou ik wel eens wat later willen aankomen op kantoor...
                                En als ik ná mijn werk, rond 17:00, door het kwartier wandel, is ze altijd al weg.
                                Thalysman

Commentaar

Gedurende al de jaren dat ik Monica ken- en dat zijn er heel wat- heb ik nooit anders geweten dan dat ze steeds heel vroeg begon (rond 8 u.).
                                  Overigens wens ik je veel succes met je nieuwe baan, thalysman !

Commentaar

O, bedankt. U heeft gelijk: ik wist niet dat ze zo vroeg begon, simpelweg omdat toen ik Antwerpen alleen bezocht als vakantiebestemming of voor een dag, kwam ik nooit zo vroeg aan in het SKW.
                                    (Alweer een lang gat in mijn bezoeken aan het forum wegens drukte in mijn leven.)
                                    Overigens: ik kom langzaam "omhoog" wat geld betreft en onlangs heb ik Monica bezocht, net zo leuk als altijd, ik denk niet dat een nieuw recensieformulier nodig is.
                                    Thalysman

Commentaar

Aan het werk...
                                    X