Suzy (Dom), Antwerpen, Vingerlingstraat 18/1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Suzy (Dom), Antwerpen, Vingerlingstraat 18/1

Ik had gewoon goesting , en de meisjes die ik in gedachten had waren er niet. Rond 18.30 h was er gisteren heel weinig te bespeuren achter het glas.
    Daarom een zwartje gekozen naast de striptease(linkse raam).
    T is te zeggen , ze was zo breed dat ze wel 2 ramen kon vullen.
    Op het eerste verdiep aangekomen , de financien geregeld (30 euro). En ze begon : je mag altijd bijgeven , als je langer wil blijven. Ik wou niet, dus niks bijbetaald, maar ze kloeg niet meer.
    Plassen deed ze in een potje, blijkbaar paste ze niet op een gewoon toilet. Afkuisen met heel wat keukenrol. Hygiene is wat anders.
    Ik lag al een tijdje te wachten op het bed, kwam ze er uiteindelijk bijliggen/zitten.
    En dan het figuur. Kleur van het haar , een mengeling van bruin/zwart/donker blond, borsten hingen op haar buik, buik hing op haar dijen, Tussen haar dijen voelde je wel een vochtig plekje ( na enig zoekwerk).
    Het zuigwerk viel wel mee, nadien genomen in doggy .
    Gewassen en aangekleed.
    Volgende keer niet meer hoor, misschien een ander zwartje maar niet deze.
    Ze maken ons zo zot meneer.

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 18/1, Suzy(goed)

Vandaag een uur bij mijn zwarte big mama Suzie geweest. Jezus die heeft enorme tieten. Ik heb ermee liggen spelen en aan zuigen en likken.... zalig. Ze heeft me ook uitgebreid gepijpt zonder condoom. Na drie kwartier spelen heb ik haar langs achter geneukt terwijl ze voorovergebogen stond. Haar dikke billen kletsten tegen mijn buik en haar enorme joekels kon ik zien bengelen in de spiegel. Man daar zou ik nog eens willen mee op reis gaan!

Commentaar

Zou kunnen dat ik gisteren bij haar ben binnen geweest, ben nl. niet meer zeker van de naam. Ze vroeg ook 30 euro maar heb maar 50 gegeven (ik was goedgezind)
      Dit is toch vlak aan de Oudemansstraat denk ik, ik was nl. vlak voor haar raam enkele oude bekende vant ketelke tegengekomen waardoor ik niet meteen naar binnen kon, maar ze had al paar keer mijn aandacht getrokken.

Een vrij mollige dame, aangezien ik zelf vrij mager ben was het niet zo makkelijk om haar te neuken.
      Ik dacht dat ze inderdaad Afrikaans was maar eens binnen vertelde ze dat ze uit de domenicaanse republiek kwam en dat ze niet in Antwerpen zelf zou wonen.
      Ze vertelde dat ze maar 30 was, maar ze zag er toch ouder uit. Als ik de bevestiging krijg dat het over deze dame gaat, schrijf ik een formulier...

Haar kamertje was, binnen een korte gang door en dan rechts... Een vrij donkere kamer...

Commentaar

1 van de toppers onder de afrikaanse bbw's van antwerpen. Hemelse dikke kont en tieten. Standaardprijs is 30 voor pmc en nmc, laats heb ik 50 gegeven voor pzc en nmc, als extraatje voor vaste klanten.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hustlaslim
          Hoe ziet suzy er ongeveer uit?
          ongeveer 1m70, heel stevig en met lange dunne vlechten in haar haar.

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 18/1, Suzy

Ik zag haar deze week nog staan. Voor het eerst stond ze eens echt rechtop. En, ja hoor! Wat een kont, heupen en billen. Een prachtexemplaar voor de liefhebbers van het genre.

Die borsten zijn volgens mij geen F maar een DD of E. In ieder geval niet stevig (en zo hoort het!!) dat zie je van buiten af al en daar moet je dus niet over gaan mopperen.

Misschien toch ooit eens proberen...

Greets.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door fatlover
              Suzy werkt nog, maandag tot vrijdag met de dagshift. Vorige zaterdag heb ik ze ook zien werken met de dagshift.
              Suzy werkt tegenwoordig in de dag- en de avond/nachtshift .

Commentaar

Deze vrijdag zat ik op het openbaar vervoer toen ik Suzy tegenkwam. Samen afgestapt en ze vertelde dat ze op weg was naar het skw, dat haar shift begon en of ik mee kwam. Zo gezegd zo gedaan, toen ze klaar was met uitpakken heb ik haar uitgepakt en op bed gaan liggen zodat ze me kon afzuigen. Condoom errond, Suzy op haar rug gelegd en ik haar stevige beentjes omhoog genomen en beginnen pompen. Zoals altijd een lekkere ervaring.

Commentaar

Nog eens langs mn favoriete big mama geweest. even bijgepraat en dan gewassen en op bed gaan liggen. Suzy begon me lekker te pijpen en daarna voor doggy gegaan en zo verder afgewerkt, zalig om die gigantische kont vast te hebben en heen en weer te voelen gaan. Klaargekomen afscheid genomen en op naar de volgende.

Commentaar

Als liefhebber van bbws liefst latina of afrikaans al vaker op zoek geweest naar Suzy. Maar haar steeds misgelopen
                    Gisteren stond ze daar in volle glorie in haar kamertje. Haar tieten puilden uitdagend uit haar jurk, Gelijk mijn kans gepakt en naar binnen. Werd heel vriendelijk ontvangen. Samen naar haar kamertje met uitzicht op haar heerlijk dikke kont, mijn pik gelijk al hard als een betonnen paal. In haar kamertje lekker met haar volle rondingen gespeeld, terwijl ze mijn lul lekker pijpte. Haar doggy genomen voor de spiegel, Super die enorme kont voor je in je handen en dan mn lul in haar dikke kut pompen. Kortom ik was zo geil dat ik heerlijk in haar kut heb gespoten. Kortom een super lieve bbw en een must voor de liefhebber, jammer dat zulke lekkere vrouwen zo zeldzaam zijn.

Commentaar

Van de week bij Suzy binnengewipt. Ik heb genoten. Ze heeft me heerlijk gepijpt. Daarna heb ik haar op z'n hondjes genomen. Ze heeft een heerlijke zachte dikke kont die je lekker vast kunt pakken. Het viel me op dat haar kont zo lekker warm aanvoelde tegen mijn buik. De sessie heb ik afgemaakt in standje "normal". Heerlijk.

Ik kom zeker een keer terug. Herhalingsgevaar: 200%

Ze vroeg trouwens €40. Dat ben ik niet gewend in het SKW. Ik heb haar maar €50 gegeven in de hoop dat ze dan beter haar best doet.
                      populus vult decipi

Commentaar

Is Suzy nog steeds actief en werkt ze op zaterdagochtend?

Commentaar

Suzy is nog steeds actief en heeft, voor zover ik weet, geen vaste vrije dag.

Commentaar

Aan het werk...
                          X