Maria/monica (Roe), Antwerpen, VT 49

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maria/monica (Roe), Antwerpen, VT 49

Gisteren me laten verleiden tot een bezoekje aan deze dame. Was al gedoemd om een beetje een teleurstelling te worden aangezien ik eigenlijk gekomen was voor de Venezolaanse cutie van vt1 of Nikki van binnen de vt. Met beiden al heel leuke dingen beleefd. De ene was er niet en de andere was occupee. Malchance dus. Enfin Monica had een leuke babbel en in haar corsetjespak ziet ze er best leuk uit. Wat voller maar dat heeft ook zo zijn charmes. Alles in proportie dat is wat haar best een aantrekkelijke meid maakt. Na het binnenkomen de obligate check of er niet meer inzat dan de 50 die ze vroeg voor een hoop mogelijkheden (nog een reden om toch maar eens te proberen). Vriendelijk afgewimpeld en gewassen. Dat scheen haar een beetje te verbazen, maar voor mij verplichte kost. Kwestie van wederzijds respect ;-) Redelijk standaard pijpbeurt was het eerste wapenfeit. Wel lekker relaxed op gesabbeld naar einde toe. Tot daar dus geen problemos. Dan neuken. Monica on top aangezien ik wel eens wou zien waar die 50 euros naar toe waren. Ook redelijk gewoontjes; maar ja, mijn verwachtingen lagen dan ook hoog. Monica vond me nogal groot geschapen, dus van veel variatie was er niet sprake aangezien ze niet echt all the way ging. Voelde een beetje als sexen met rem lichtjes op, dus wel fijn maar niet veel meer. Enfin leuk afgemaakt, een babbeltje over haar situatie en dan met een geleende marlboro de straat weer op. Heb niet gekeken of de vt1 alweer bevolkt was, maar had dat beter gedaan bedacht ik me toen ik weer huiswaarts reed. ;-)

Re: Antwerpen, VT 49, Monica (Roe)(goed)

Op ditzelfde adres heb ik in november 2011 ook eens een roemeense Monica bezocht. Ik had me laten verleiden door haar indrukwekkende voorgevel. Ze kleedde zich uit met haar rug naar me toe en toen ze zich omdraaide was er van die voorgevel helaas niet veel meer over. Cup B/C denk ik. Grote teleurstelling dus, ik voelde me een beetje bedrogen, maar ja, niet goed geld terug bestaat in deze business niet en ik heb maar geprobeerd er het beste van te maken. Service was overigens dik in orde en ben toch nog lekker gekomen. Zou best wel eens dezelfde meid kunnen zijn.

Commentaar

Gisteren bij die meisje en zelve teleurstelling (ik had die berichten niet gezien...) : zijn borsten zijn zeker niet groot maar in haar raam dachte ik dat ze een E-cup heeft : "push-up" dus (is het mogelijk de beschriving van de borsten van E naar B te wijzigen ?).
      Qua service was het ook een teleurstelling : 50 eur (ze probeerte meer te vragen maar voor een eerste keer geef ik nooit meer dan 50), en na 10 minutjes stond ik buiten. Pijpen en neuken OK maar zonder meer.

Commentaar

Ik ben al twee keer bij haar geweest. De eerste keer was goed: 50 euro pijpen neuken + massage. Ze is niet gehaast en vriendelijk. Ze valt inderdaad op door haar enorme rondingen. Ook loopt ze vaak naakt voorbij haar raam, moet je eens op letten.

De tweede keer dat ik bij haar langsgeweest was vond ik minder: 60 euro betaald ("give me this 10 euro", wat een afknapper), was iets gehaaster en minder vriendelijk. Ga daarom ook niet meer terug...

Commentaar

Ben ook al twee keer bij haar langs geweest. Ze heeft erg mooie rondingen en is vrij vriendelijk. De eerste keer was in januari 2012. Deze keer was heel goed met alles erop en eraan. De tweede keer in november vond ik minder, ze vroeg om meer geld en het moest snel gaan. Ik ga niet meer terug...

Commentaar

Vanavond bij Monica geweest.

Voor mij dezelfde ervaring: had haar borsten veel grote verwacht maar door de push-ups lijken ze voor het raam veel groter dan ze werkelijk zijn.

Onmiddellijk stelde ze voor om langer te blijven en bij te betalen. Wanneer ik voor de eerste keer bij een dame ga kies ik voor het standaardpakket van 50 Euro.

Pijpen kan ze geweldig, maar aangezien ik had gezegd niet meer dan 50 Euro uit te geven ging ze zodanig liggen dat ik zeker niet bij haar poes kon en ook bijna niet met haar borsten kon spelen.

Ik vroeg om te neuken: 'Doggy' zei ze. Ik vroeg na een tijd om van standje te wisselen. Ze ging plat liggen en mocht haar zo neuken. Ze lag daar passief maar kreunde alsof ze van genoot. Ik wist beter.

Na ik was klaargekomen begon ze opnieuw over de extra mogelijkheden. Ik vond dit erg opdringerig en ongepast.

Mij ziet ze niet meer terug. Voor mij verdient ze: 'MATIG'

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 49, Monica (Roe)

Monica noemt zichzelf tegenwoordig Maria. Ze is vrij vriendelijk. Ik koos haar ook voor haar voorgevel, maar dat viel dus ff tegen omdat ze push-ups gebruikt. Haar echte maat is een slappe b/c.

Ze doet haar uiterste best om het je naar de zin te maken. Het neuken was matig omdat ze te snel in het ritme mee bewoog. Het pijpen was prima, ze heeft me heerlijk klaar gepijpt.
              populus vult decipi

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 49, Maria/Monica (Roe)

Ze is trouwens goudeerlijk. Toen ik vandaag bij haar langs liep, moest ik van haar binnen komen. Bij mijn vorige bezoek was mijn portemonnee bij haar uit mijn zak gevallen. Al mijn pasjes (incl. creditcard en rijbewijs) zat erin. Ze had 'm voor me bewaard omdat ze wist dat ik vaker in het SKW te vinden was.

De volgende keer als ik weer ga, krijgt ze een bosje bloemen van me omdat ze zo eerlijk is.
                populus vult decipi

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 49, Maria/Monica (Roe)

Ik deel een beetje de ervaringen van hierboven. Ze is best een leuke vrouw in de omgang maar ze ript je toch af vind ik.

Het pijpen was OK en mocht van mij zelfs iets langer duren. Maar "on top" was niet echt "on top". Ze deed niets!

Ze heeft mooie borsten alleen jammer dat je er niet vol mag van genieten. Ze duwt ze plagerig in jouw gezicht maar wanneer je aan haar tepels wil likken en zuigen - haar tepels die behoorlijk hard werden - trekt ze zich steeds terug.

Bij het neuken (normal) doet ze wel geil in de spiegel maar toch alleen maar om je zo snel mogelijk te doen klaar komen.

In tegenstelling tot hierboven moet ik wel toegeven dat ze echt wel een stel stevige borsten heeft! Ze tonen inderdaad groter in haar korset, maar ze zijn alles behalve slap. Ik dacht zelfs dat ze siliconen had... ?
                  NAILED IT #MUDDAFUCKA

Commentaar

Gisterenavond door SK gewandeld.Weinig moordgrieten...Op zoek naar big boobs maar vrij hopeloos.Monica stond met haar dikke toeters te schudden.Nog een keer of 2 rondgewandeld maar niks beter te vinden rond 21u.Dan maar binnen.Vriendelijk en kusjes geven.Borsten bleken "sensitive" dus liefst niet hard aan tepels zuigen ? vingeren mocht maar niet "inside".Dan eerst pijpbeurt mc.Ze neemt hem deepthroat en draait lekker met haar hoofd.Geen reactie op "please lick my balls".Dan maar nmc.Zij eerst on top en lekker traag.Wel leuk zicht in spiegel,daarna missio,beentjes op mijn schouders en lekker diep stoten terwijl ze fake kreunt en de boel wordt gevuld.Is vriendelijk zakelijk deze Roemeense maar toch geen gfe.Waarom roken alle vrouwen met dikke tieten daar?De lekkere Sylvie in de vingerlingstraat is beter en geiler maar paft nog meer dan deze.Als de werken in Brussel voorbij zijn toch nog es naar Tina in de Linnestraat of eentje in de Astraat.Voor 40 euro vind je daar beter of kent er iemand in het SK eentje met big boobs die niet rookt?Graag een IM...

Commentaar

Zou je het adres kunnen bijvermelden? Is het een Roemeense? Wat om eerlijk te zijn denk ik dat we nu echt niet weten over welke Monica je het hebt.

Commentaar

Als er geen adres bekend gemaakt wordt, verdwijnt dit topic kortelings in de prullenbak.
                        Sagaris

Commentaar

Als je van het Falconplein de Verversrui ingaat 1e raam rechts,naast trappen VT

Commentaar

Ok ik weet al wie je bedoelt maar er bestaat al een topic van haar denk ik..

Commentaar

Als je van het Falconplein komt is het eerste raam VT51. Adres dus maar als zodanig gezet.
                              Sagaris

Commentaar

Bij een recente wandeling mij laten verleiden door deze Roemeense dame met de flinke voorgevel. Qua leeftijd zit ze in de range 25-30. Aan de deur kennis gemaakt en ze bleek super vriendelijk. Leek een perfect avontuurtje te worden. Helaas... Eens betaald was de sfeer toch wat minder. Niet negatief, maar minder.

Eigenlijk klopt hetgeen hier al is aangegeven. Ze laat je wel met haar borsten spelen, maar echt aan de tepels likken zal je niet lukken. De blowjob was matig, helemaal niet diep, enkel de eikel gaat in het mondje. On top was ze passief en in missio deed ze alles om mij zo snel mogelijk te laten komen. Ik vond het geheel geen goede ervaring, ging eigenlijk slecht gezind buiten.

De borsten zijn inderdaad silli\'s, maar niet slecht gedaan. Ze zijn nog voldoende zacht en kneedbaar.

Commentaar

Dit is dezelfde als deze: https://www.hookers.nl/forum/raampro...ria-monica-roe
                                  Ik heb ze op VT50 bezocht.

Commentaar

Van die boobies kloptzeker D maar denk geen silis.Pijpen wel diep paar standjes maar achteraf no massage.Je hebt idd het voel dat ze je snel wil laten komen ondanks haar vriendelijkheid en vlotte babbel.Heeft blijkbaar gerendeerd de voorbije jaren want heeft al een huis in Roemenie?
                                    Heb haar vorig jaar op dezelfde plek bezocht,1e raam rechts vanaf Falconplein.Blijf dus zoeken naar big boobs maar met meer passie??:

Commentaar

Topic's samengevoegd. Adres niet aangepast, aangezien ze waarschijnlijk geen vaste kamer heeft.
                                      Sagaris

Commentaar

Aan het werk...
                                      X