Silvi (Bul), Antwerpen, Schippersstraat 04/1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Silvi (Bul), Antwerpen, Schippersstraat 04/1

Sinds kort deze site gevonden over de dames in Utrecht (zandpad). Ga regelmatig naar zp, maar niemand verteld iets over Sylvia(Bul) 166-2. Een leuke meid, waar je mee kan kletsen, knuffelen en natuurlijk heel belangrijk SEX bedrijven . Deze dame is slank, lekker figuurtje, lang donker haar, 24 jaar (zegt zij). Eenmaal binnen krijg je eerst 3 lekkere zoenen (op de wang). Standaard 50 euro voor pijpen/fucking/standjes, alles met condoom. Ben al paar keer bij haar geweest. Kan verdomd goed pijpen, ben al 2 keer klaargekomen in haar mond (zo'n heeeeeerlijk gevoel ). Nazorg is ook niet te klagen, je krijgt na de sex een leuk drankje aangeboden, terwijl je het drankje geniet, kan zij even wassen. Voor je weggaat, krijg je nog een lekkere knuffel en je dag kan niet meer stuk. Zij werk van 10.00 - 19.30 elk dag. 
    Dus heren het is proberen waard.
     zij gaat in April op vakantie.

A nice Bulgarian lady 24y, wonderful fucking and my favorite sucking till I finish  in her mouth. I can only say : she is my lady for good fucking and sucking

Re: Utr., Zp 166-2, Silvy(uitstekend)

Vandaag ook bij Silvie geweest. Wat een liefje was echt betoverd door haar blik. Heeft een Lieve uitstraling en is ook een schatje. Kan alle recensie 's erkennen, pijpen heerlijk en je mag overal aan zitten. Zelf lichtjes beffen mag ook.

Alles mag maar niet erin.
    Als ze met je bezig kijkt ze heel ondeugend naar je. Kreeg gelijk de drang om heerlijk te zoenen maar dat doet ze niet, helaas.

Na alles inderdaad een heerlijk drankje wat vandaag helemaal goed uit kwam.

Echt een 100% aanrader!!!

Ps: ze is oom totaal geen klokkijkster, neemt echt de tijd voor je.
    Ben zeker 20 min. binnen geweest
    Ze is geen fan van internet maar wilde haar toch promoten, sorry Silvie.
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 30-03-11, 04:42.

Commentaar

Re: Utr., Zp 166-2, Silvi(uitstekend)

Ja silvi is terug van vakantie.Gisteren weer begonnen met werken vertelde ze mij.En geen woord gelogen in de vorige beoordelings.Super lekker meisje die haar afspraken na komt en goed schoon is alles met condoom.Sex was erg lekker en ze is prettig in omgang.Voor mij was het ook de eerste keer vandaag dat ik haar bezocht.
      Silvi zal mij zeker terug zien SUPER

Commentaar

Re: Utr., Zp 166-3, Silvi(uitstekend)

jezus maria vandaag weer de mooie sivi bezocht.wat had ik een geluk. Ze kwam net aan op d,r werk toen ik het zandpad op kwam rijden.Zo als altijd super vriendelijk en mooi als altijd.Weer een lekker uurtje met haar beleeft.gewoon super lief en heel erg geil.Als je haar goed behahandeld dan is ze ook lief voor jou.het is elke keer weer een feest als ik bij haar ben geweest.geil,lief,mooi.lekker.alles wat een man zich wensen kan Ja dat is sivi xxx tot de volgende keer meisje!!!

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 29/2, Silvi (Bul)

Ik heb haar bezocht en t was wel goed. Ze is wel kleiner dan ik dacht en heel mager. Wel n lieve en n grappige mooie stem.
          Haar kamer is wel niet alles.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 29/3, Silvi (Bul)

Ben eigenlijk niet zeker dat deze sylvi de dame is die ik bezocht heb (ik dacht verstaan te hebben dat haar naam Simone was) maar ze staat bij mijn weten toch al een hele tijd op 29/3 dat ik het hier bij plaats.
            In de recenscie staat dat ze een B-cup heeft maar dat is toch wel heel optimistisch, een A-cup stemt meer overeen met de werkelijkheid. En 1.70m is ze misschien als ze haar hakken aan heeft maar zonder zal het eerder 1.60 zijn.

Afgesproken voor het standaardbedrag voor suck/ fuck positions. Het is een lieve meid die houdt van de zachte aanpak. Eerst zacht opgewarmd, het condoom werd omgedaan en een zachte pijpbeurt gekregen, terwijl ze je lekker blijft aankijken (strelen/vingeren was jammer genoeg niet toegelaten), daarna overgeschakeld op neuken in 2 standjes, en uiteindelijk het zakje gevuld.
            Daarna ons beide verfrist een afscheidskus en terug de straat op.
            Mvg

OR

Commentaar

Vermoedelijk is dit de Dme waar we in het Geouwezwam naar op zoek waren. Ik heb haar dus maar even uit het archief gehaald.
              Sagaris

Commentaar

Idd dat is ze.
                Mvg

OR

Commentaar

Dat zal ze inderdaad zijn; heb haar topic laten opzoeken omdat ze al een paar weken terug verschenen was op SS4, eerst in het tweede, later in het eerste raam; nu heb ik haar echter al een week niet meer gezien...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door georgio amoroso Bekijk bericht
                    Dat zal ze inderdaad zijn; heb haar topic laten opzoeken omdat ze al een paar weken terug verschenen was op SS4, eerst in het tweede, later in het eerste raam; nu heb ik haar echter al een week niet meer gezien...
                    afgelopen maandag was ze er nog wel.
                    theo
                    wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
                    alleen huilebalken hebben spijt
                    god create the world in 7 days
                    day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Silvi zal vanaf 8 mei voor een viertal dagen afwezig zijn !

Commentaar

Van een medewandelaar vernomen dat Silvi vanaf maandag 30 juli in de avond/nachtshift gaat werken, op dezelfde locatie !
                        Zou maar tijdelijk zijn, dus we zien wel...

Commentaar

Intussen nu een paar keer langs geweest bij deze Bulgaarse dame (noemt zich idd soms Simona) en dit is steeds een zeer aangename GFE ervaring. Ik vind haar zeer toegankelijk, reeds van aan de deur straalt ze steeds iets vrolijks en opgewekt uit! Ze heeft idd een grappig stem, en ze heeft intussen een borstvergroting laten doen. (van een A'tje naar een C)
                          Telkens ik bij haar kom, gaat ze zich eerst uitgebreid wassen en ook mijn jongeheer wordt aan de lavabo steeds proper en fris gemaakt. Ze weet intussen waar ik van hou, ik verkies bij haar vooral de zachte aanpak. Na het wasje zit ze klaar op het bed, waar ze mijn paal lekker hard pijpt.(MC). Ze kan heel lekker en gevarieerd pijpen en ze kijkt je ook erg indringend aan,terwijl ze lekker aan je lul zuigt.
                          Ik weet dat ze enorm kan genieten van een orale verwenbeurt, en dat hoort er dan ook steeds bij. Ik ben er mij van bewust dat ze mischien kan faken, maar toch zie ik aan haar gekronkel en voel ik aan haar vochtig kutje dat ze er enorm van weet te genieten. Eenmaal ze is klaargekomen, is haar clitje enorm gevoelig en vraagt ze telkens om een korte pauze. Maar al snel is ze al weer voldoende fit om op mij te komen zitten, om mij in amazone klaar te rijden.
                          Ik stap er telkens met een goed gevoel buiten!

Commentaar

Aan het werk...
                          X