Laura (Dom), Antwerpen, VT 48

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Laura (Dom), Antwerpen, VT 48

Vandaag afgezakt naar het schipperskwartier en daar een nieuwe zwarte parel ontdekt. Ik wou wel eens wat afwisseling van al de oost-europese en thaise meisjes die ik meestal bezoek. Ik heb me in VT 34 laten verleiden door de geheimzinnige lach van een Dominicaanse vrouw. Achteraf had ik daar zeker geen spijt van. Voor mij was het echt wel wennen, normaal ga ik voor vrouwen die vrij bleek zij en een zeer strak lijf hebben. Deze heeft een zeer donkere huid, ik zou eerder gedacht hebben dat ze afrikaanse was, is niet zeer groot en zit goed in het vlees (zeker niet te dik). Eerst dacht ik even dat ze niet direct haar lingerie zou uitdoen. Pas toen ik al naakt op bed lag ging haar broekje uit. Ze vroeg nog plagend of ze haar BH ook uit moest doen. Ze heeft grote borsten (D) met pikzwarte grote tepels. Eerst begonnen met wat knuffels en als snel waren we elkaar aan het kussen op de mond (zonder tong). Daarna zakten haar handen af naar mijn paal en begon ze deze al paraat te brengen terwijl de aan mijn tepels likte; Dan condoompje erover en kreeg ik een lekker deeptroat pijpbeurt. Ik moest me tijdens het pijpen al inhouden niet klaar te komen. Daarna liet ik haar boven op me rijden, nog een paar kussen en toen kon ik me niet meer houden en schoot ik het zakje vol. Deze ga ik zeker nog terug bezoeken

Re: Antwerpen, VT 34, Laura (Dom)(uitstekend)

vanmiddag ook het genoegen gehad bij deze dame te belanden. gewoon lekker lijf, normale sex, met hand voorverwarmen, pijpen en afmaken door op je te gaan zitten. hoefde niets te doen, maar had graag mijn hoofd eens tussen deze prachtige benen gestoken. prijs en hygiene okay. ga nog eens terug en probeer er meer van te maken. ik zal berichten. . ze is trouwens 38 jaar en spreekt goed nederlands

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 34, Laura (Dom)(uitstekend)

Gisterenmiddag was ik in Antwerpen om te gaan winkelen maar wou natuurlijk nog eens langs mijn favoriete straat passeren. Toen ik door Villa Tinto ging hoorde ik plots iemand mijn naam roepen achter mij. Ik was verbaasd om laura te zien toen ik om keek en nog verbaasder dat ze mijn voornaam nog kende, daar het toch zeker van begin maart geleden was dat ik haar nog gezien had en ik uiteindelijk nog maar 2 maal bij haar ben geweest.
      Natuurlijk ben ik direct binnen gegaan en heb weerom herlijk met haar geneukt. Echt een aanrader.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 13, Laura (Dom)

Ik ben ondertusen tweemaal bij Laura geweest. Mocht er niet zoveel ander moois te ontdekken zijn in het Schipperskwartier, ik zou altijd bij haar gaan. Laura is zo'n vrouw om verliefd op te worden.. Ze is lief, een beetje timide en een heerlijk lichaam. De eerste maal had ik haar 50 euro gegeven maar we waren nog maar goed en wel bezig of ik vroeg al meteen om langer te blijven en gaf haar 50 euro extra..
        De eerste maal waren de zoentjes heel voorzichtig en oppervlakkig op de lippen maar de tweede maal kwam het tongetje er al voorzichtig bij. Ik ben er zeker van dat er bij m'n derde bezoek lekker zal getongt worden.. Njamie.. kers op de taart..
        Laura heeft een lekker vol lichaam zonder dik te zijn. Ze is gewoon lekker stevig met heerlijke grote borsten..
        Ze vind het net als ik heerlijk om eerst wat te knuffelen en pas daarna aan het echte werk te beginnen.
        Bij mijn tweede bezoek had ze net bezoek van een latina vriendin (voor zover ik hier op het forum kan lezen, ging het over Flor die op VT 6 zit..) en die Flor stelde meteen een trio voor.. Laura lachte ondertussen wat verlegen terwijl Flor me uitdagend vertelde dat latinas zo lekker heet zijn.. (in het engels)..
        Ik twijfelde wat en zei tenslotte 'ok, lets try' wat zij begreep als 'next time' ...best wel grappig dus en Flor was ribbedebie. echt spijt heb ik er niet van gehad van mijn tweede nummer met Laura was gewoon heerlijk..
        Heel intens en gewoon vrijen zoals je dat met je vriendin zou doen... Ik betaalde de tweede maal meteen 100 euro en daarvoor hebben we gedurende 40 minuten van elkaar genoten... Ik was zo hongerig naar haar dat ik zelf vergeten ben haar te likken en tussen die benen liggen ,moet inderdaad geweldig zijn.. Ik moet dus zeker nog eenmaal terug gaan... Ik vind haar een schatje.. met nog een dikke knuffel voor ik doorga.. heerlijk...

Commentaar

Op woensdag- en donderdagavond is Maria van de VT24 vrij. Hoewel ik dat wel wist voor alle zekerheid toch maar even gekeken of ze er was, je weet maar nooit. Maar mijn favoriete was er niet op haar vertrouwde plek. Toch maar even verder rondgespeurd zonder resultaat en teruglopend door de VT werd op nummer 13 mijn aandacht getrokken door deze Laura. Een verleidelijk lief lachend gezicht en mooie ronde vormen, vooral haar flinke borsten vielen me op. Ik ben gek op wat donkerder meisjes en ze leek me wel de moeite waard, dus toch maar eens proberen. Eenmaal binnen schuurt ze lekker tegen je aan en zoent je voorzichtig. Ze doet op bed wel goed haar best, ze is lief en de seks is best ok, maar ook weer niet echt heel bijzonder. Volgende keer voor mij toch maar weer een paar deurtjes verderop in de VT.

Commentaar

Deze middag deze dame bezocht. Na een korte babbel aan de deur voor de standaardservice van 50€ gekozen.

Laura is een lieve en vriendelijke vrouw. Ze zei dat ze volgende week 40 jaar wordt. Vooraleer aan de daad te beginnen eerst een kort, leuk gesprek gehad. Vervolgens begon ze met haar ingeoliede hand kleine Nico te stimuleren. Over de rest kan ik vrij kort zijn. Ze heeft me ongeveer 1 minuut gepijpt en toen wou ze al neuken. Ze vroeg "normal of doggy" ? You work zei ze lachend. In missio begonnen en in doggy geëindigd. Ik vond ze vrij passief. De babbel achteraf was dan weer leuk.

Besluit: De babbel was beter dan de sex, helaas.

Commentaar

Vandaag nog eens bij Laura langsgeweest... Wilde eigenlijk eerst iemand anders uitproberen (ik had een lekkere stevige griet gezien in de schipperstraat) maar toen ik haar passeerde, kon ik echt niet weigeren... Het was drie maand geleden en het was een blij weerzien.. Ik kreeg eerst een dikke knuffel en nog wat Nieuwjaarswensen.. nadien ging zij zich uitgebreid wassen (ikke ook) en gingen we lachend tegenover elkaar zitten om elkaars lichaam te betasten..
              'Mag ik je proeven?', vroeg ik... waarna ik me tussen haar lekkere billen heb gelegd en haar redelijk forse spleet hebt gelikt en gezogen.. Dat vond ze blijkbaar lekker al weet je natuurlijk nooit of dat gezucht echt is.. Daarom doe ik dat beffen nooit te lang... Tenslotte ben ik er om mezelf te plezieren...
              Maar het klikt gewoon erg goed en we hebben heerlijk gevreeën... Op een bepaald moment zat zij bovenop en was ze zelf achterom aan het kijken om onze intieme delen in elkaar te zien verdwijnen in de spiegel en ik moet zeggen.. dat was inderdaad een spectaculair gezicht... Heerlijk om zo je eigen lul tussen de zwarte billen te zien verdwijnen.. Als ik er nog aan denk, heb ik alweer zin.. IK betaalde 100 euro en bleef een dikke 30 minuten binnen.. Het is gewoon fijn bij haar.. al hoop ik dat we volgende keer nog meer kunnen tongzoenen... al moet ik oppassen om niet te verlekkerd op haar te worden.. al zou ik het geweldig vinden om volgende keer eens een uurtje of zelfs langer te blijven... Misschien toch maar eens sparen en zien dat ik niet verliefd word...
              en ze wordt inderdaad binnekort 40.. en dan nog zo'n lichaam hebben.. njamie...

Commentaar

Schattige Laura staat, na een welverdiende vakantie, terug te onzer beschikking !

Commentaar

Voor het eerst sinds ik haar ken, stond Laura gisteren op een andere locatie, nl. VT34...

Commentaar

Vandaag bij Laura binnen geweest. Het is een guitig grietje met een vlotte babbel. Op bed begon ze mijn piem lekker te masseren met wat olie en daarbij likte ze mijn tepel. Ze deed dat er lekker. Na 5 min. stopte ze en begon ze te vertellen dat het tijd was en dat ik bij moest betalen. Ik zei dat de tijd nog niet op was. Ze zag mijn vrij boze reactie en zei relax it's ok.

Na de treksessie ging ze me pijpen. Dat was wel ok en behoorlijk goed. Ze speelde ondertussen met mijn tepels. Daarna ging ze op me zitten waarbij ik mijn handen op haar kont moest leggen. De sessie afgemaakt in missio. Ze zei toen dat ik wel moest komen, daar had ze wel gelijk in want ik was al 17 min. binnen.

Na de sessie haalde ze de condoom van mijn piem en maakte ze 'm met een doekje schoon. Aan het einde nog een leuke babbel over van alles en nog wat. Ze deed haar gewone kleren aan, want ik was haar laatste klant voor vandaag.

Leuke meid, maar ze heeft zo haar streken. Je moet wel tegengas kunnen geven, anders loopt ze over je heen.
                    populus vult decipi

Commentaar

Laura al enkele dagen na mekaar gespot op VT27, steeds gedurende de dag.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door georgio amoroso Bekijk bericht
                        Laura al enkele dagen na mekaar gespot op VT27, steeds gedurende de dag.
                        dat is idd zo Georgio en al zeker tot en met vrijdag , want ik heb gisternamiddag Celina bezocht op de VT13 en die bleef daar tot het weekend zei ze. Dit was al jaren Laura's vaste plaats in dagshift....

Commentaar

Laura heeft nu al een tijdje VT48 als vaste stek.

Commentaar

Adres van Laura aangepast.
                            Sagaris

Commentaar

Ze was een hele tijd niet meer te zien, maar nu is deze mooie Dominicaanse terug opgedoken; zelfde locatie (VT48), zelfde (dag)shift.

Commentaar

Ik heb Laura Zaterdag toch gezien. Viel trouwens niet mee. Donkere Dame met een donkerpaars kleedje in een donkere kamer.
                                Sagaris

Commentaar

Ik heb ze dinsdag ook gezien maar je moet inderdaad goed in het donker kijken om ze te zien (ook dit is een grapje Sagaris )
                                  Give yourself over to absolute pleasure
                                  Swim the warm waters of sins of the flesh

(dixit dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Picture Show)

Commentaar

Laura was er weer een tijd vandoor, maar staat nu terug te pronken op dezelfde locatie (VT48) en in dezelfde (dag)shift.

Commentaar

Recentelijk weer een uitstekende ervaring met Laura gehad. Een buitengewone lieve en mooie vrouw met een stralende lach. Ze geeft geweldige massages en neemt ruim de tijd om van heerlijk voorspel op te bouwen naar de uiteindelijke daad. Absolute topper.

Commentaar

Aan het werk...
                                      X