Antwerpen, Verversrui 20/3, Paula (Cro)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Verversrui 20/3, Paula (Cro)

Ik dacht eerst dat ze Tessa heet, maar ze stelde zich voor als Paula ( Tessa zat die dag helemaal links in het pand) , Kroatische van oorsprong,meestal in het zwart gekleed in een soort negligé. al sinds circa tien jaar in het Belgische verblijvend, praat goed Nederlands met licht dialect.
    Aangezien er volgens mij nog geen recensie over deze dame te vinden is op deze site , wat me overigens wel verbaast. Ik ben al heel vaak voorbij gelopen bij haar ofschoon het wel mijn type is , ze heeft een mooie uitstraling, maar ik had tot dusver geen initiatief genomen om naar binnen te gaan( type treuzelaar dus). Dus gisteren was het “The Day, whatever the costs would be”.
    Binnen in het mooie pand naar de eerste verdieping, P & N voor 50€, gevraagd wat er nog meer mogelijk was tegen iets meer geld, voor 75 kon ik iets meer aan voorspel doen en voor 100€ kon je een half uur blijven.
    Een prachtig lichaam , ik schatte haar op haar vraag hoe oud ze was 28 tot 30 jaar oud, waarop ze trots zei hoe oud ze in werkelijkheid was( ouder dus, hoeveel zeg ik niet uit respect).Ze had een fantastisch sexy lichaam , ik zag nog net geen sterretjes, raakte "beneveld "tussen haar borsten, mocht alleen niet tussen haar benen voelen ( helaas) maar de rest was prima, bovenal zeer prettig , charmant in de omgang, maar dat is uiteraard persoonlijk. Ik ga zeker nog eens langs pffffffffffffffff.
    Groet medewandelaar

Re: Antwerpen, Verversrui 20, Paula

Ik ben jaren geleden ook eens bij deze dame binnen geweest. Toen werkte ze als ik me niet vergis in Verversrui 12 of zo. Was inderdaad een prettige ervaring. Heb eigenlijk geen verklaring waarom er geen vervolg op gekomen is. Waarschijnlijk omdat ze overdag werkt en ik overdag ook en dus op dat tijdstip niet vaak kan wandelen is er deel aan.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 20, Paula

Heb vroeger deze Paula ook meermaals bezocht. Voor haar 43 lentes ziet ze er inderdaad prachtig uit, echt puur natuur. Ze is zich daar ook volkomen van bewust. Voor spetterende sex moet je echter niet bij haar zijn. Een en al vriendelijkheid en goedlachs, dat wel, maar voor de rest is het eerder genieten van haar prachtig lichaam dan van het echte werk.

Commentaar

Paula (kroatisch)

Paula is een hele vriendelijke, lieve meid van Kroatische origine die hier echter al 12 jaar woont. Ze spreekt ook prima Nederlands. Ze zat in gewone kledij het tweede raam rechts. Haar werkuren zijn tussen 2 en 7 uur in de namiddag. Ik schatte haar midden van de dertig en schrok toen ze meedeelde dat ze er reeds 46 was!!!
        Ik heb gekozen voor een uurtje verwenning met jacuzzi en erotische massage. Dit was wel niet echt goedkoop: 250 euro betaald. Misschien een beetje dom om me hiervoor te laten ompraten. Iedreeen weet dat je bij thuiswerksters minder betaald voor een betere service maar ala, ik was net aan mijn groot verlof begonnen en in een opperbeste stemming.
        Ter verduidelijking: het standaardpakket is bij haar ook 50 euro p+n.
        Was het die zware investering waard? het was zeker niet slecht...maar ook niet onvergetelijk. We zijn begonnen met 20 minuutjes neuken. Haar borsten zijn duidelijk bijgewerkt maar voor de rest mag ze er nog best wezen voor een vrouw van haar leeftijd. Kussen en beffen zijn niet toegestaan terwijl ik dat nu net heerlijk vond. Na klaargekomen te zijn de jacuzzi ingestapt. Lekker ontspannend. Toffe babbel gehad samen in de jacuzzi. De vrouw is gefacineerd door bepaalde wetenschappelijke items en heeft mij hierover uitgebreid verteld. Leuk voor even maar na een tijdje irritant. Na 20 minuutjes relaxen in het water volgden 20 minuten massage. Zeker niet slecht maar eentonig. enkel mijn rug is uitgebreid aan bod gekomen de rest heeft ze niet aangeraakt. 250 euro voor het hele pakket was mij wel wat veel. Ik zou medewandelaars toch adviseren voor de 50 euro te gaan.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 20/3, Paula (Cro) (goed)

Gisteren ook mijn stoute schoenen aangetrokken en eens afgezakt naar het schipperskwartier. Het was er vrij kalm, wss zal de vakantieperiode er ook wel iets mee te maken hebben. Na een paar toertjes wandelen is mijn oog gevallen op Paula. Ze is een mooie verschijning een lekkere MILF zoals we zeggen. Bij haar binnengewandeld en gevraagd naar de mogelijkheden. Het was 50€ voor pijpen en neuken. Na het financieele te hebben afgehandeld mezelf effe opgefrist. Zij waste haar poesje ook eerst wat ik ten zeerste apprecieer. Vervolgens op het bed beland maar daar begon het al. Ik had een te grote penis (ben nu zelf wel goed geschapen maar voor te zeggen dat ik een berelul heb hangen ) Ze deed er een condoom rond paar keer likken en dan meer trekwerk dan pijpen. 30sec later zegt ze "ik zie dat je een persoon bent dat moeilijk klaarkomt". Ja mijn zin naar sex was al over. Dan aan het neuken begonnen, ik vroeg of ze op mij kon zitten. Nee zij ze hij is te groot, dan maar misso. gedaan. Ze deed haar benen ook maar amper open, na 2minuten wippen zij ze sorry uw tijd is om. Wil je nog extra was het 50 euro meer . Ik kon er niet mee lachen was maar 5 min binnen. Heb haar eens goed mijn gedacht gezegd en verteld dat ik eens een mooi verhaal van haar ging schrijven op het net. Als ik nog eens vertier in het schipperskwartier zal ik het haar plechtig overhandigen . Mannen ge zijt gewaarschuwd!!!

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 20/3, Paula (Cro)(voldoende)

Di 12/02/2013 rond 17:30u nog eens afgezakt naar A'pen voor een bezoekje.

Helaas was Yelena bezet, dus eens rondgekeken in de andere straten en uiteindelijk deze Paula gekozen. Dacht eerst dat ze rond de 30 35 was, maar veel ouder bij nader aanzicht. Omdat het onbeleefd is om te wijsen en niet te kiezen, toch maar gekozen. Op het uiterst rechtse raam zat er ook een mooi meisje met zwart haar en grote borsten (korset), helaas geen fan van sigaretten rokende dames.

Paula spreekt goed Ned, was heel vriendelijk, maar dan man man, 2 min zuigwerk, 5 min neuken en dan maar beginnen trekken. Uiteindelijk buitengebonjourd na amper 15 min. Wat een #%^>€$ mens.

Slechtse ervaring ooit , zal me dus leren om niet zomaar te kiezen en duidelijk de reviews te lezen. Dat ze haar snel met brugpensioen afvoeren.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 20/3, Paula (Cro)(voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door wegvanhetwijf
              Iemand Paula recent nog gezien???
              Ik heb Paula vandaag nog gezien; ze werkt van maandag tot vrijdag van ongeveer 13.30 tot 19 u.Ik heb trouwens de indruk dat ze buiten de weekends zelden of nooit een vrije dag neemt.
              Overigens kan ik WALKINGMIKE alleen maar bijtreden: ik bezocht Paula twee dagen na mekaar- dit moet zo ongeveer 3 jaar geleden zijn, ze was toen 48- en wat ik daar heb meegemaakt was tweemaal ondermaats ! 't Is wel een mooie vrouw en ze spreekt- als Kroatische- zeer goed Nederlands, maar ja daarvoor ga je toch niet naar een DVP zou ik denken...

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 20/3, Paula (Cro)

Vandaag eens langsgeweest en absoluut niet beklaagd, als de beschreven ouderdom klopt ziet ze er nog geweldig uit imo.

Ze doet je direct op je gemak voelen en speelt lekker mee Echt niet gemerkt dat het rap rap moest gaan.
                Pijpen kon wel beter, iets teveel hand en niet diep genoeg maar bon het kon er mee door.

Intiem was dan weer wél de moeite Lekkere standjes gedaan en ze genoot er duidelijk zelf ook van!

Ook nog leuke babbel kunnen doen (in het nederlands) wat altijd een pluspunt is.

Commentaar

Ken deze dame nog van toen ze in de jaren 90 op Verversrui 12 zat. Vond toen dat ze er verschrikkelijk sexy uitzag, maar door omstandigheden (andere meisjes die me net nog iets meer aantrokken, keek steeds zuur,...) nooit bij haar binnen geweest.

Het viel me op dat er de laatste tijd wel regelmatig een glimlach van af kon (gebrek aan klanten?) en alhoewel ze er niet meer zo aantrekkelijk uitziet als toenderjaren ben ik toch maar eens bij haar binnen gestapt (kwestie van de fantastie uit mijn jeugdjaren eens te kunnen ervaren). Mijn verwachtingen waren niet al te hoog gespannen en... werden volledig ingelost. M.a.w. niet veel soeps. Ze was wel blij dat ik eindelijk eens bij haar binnen kwam na al die jaren en heb met haar een leuke babbel gehad over de buurt en (ex-) collega's, maar voor de rest kan ik hier geen superlatieven gebruiken. Goed, zonder meer.

Hebben we dan ook weer gehad, maar de komende twintig jaar moet ze geen bezoekje meer van mij verwachten...

Commentaar

Ik had twee weken geleden een stomende sessie met Paula en Amanda (ik ben niet 100 procent zeker van de naam maar de dame was vrij groot 175cm, blond, ze droeg eerst een brilletje maar dat ging vrij snel uit, en ik vermoed een c cup).
                    Ik kan hier op het forum niks terugvinden over die Amanda maar volgens haar werkt ze daar (VVR 20) al een tijdje.
                    Iemand die meer weet? Het was al wel een tijdje geleden dat ik nog eens in het kwartier was.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wegvanhetwijf Bekijk bericht
                      Ik kan hier op het forum niks terugvinden over die Amanda maar volgens haar werkt ze daar (VVR 20) al een tijdje.
                      Iemand die meer weet? Het was al wel een tijdje geleden dat ik nog eens in het kwartier was.
                      Amanda staat in de rubriek sm kelder, recencie hier te vinden
                      Mvg

OR

Commentaar

Na enkele weken vakantie, is Paula teruggekeerd naar haar vaste stek (dagshift).

Commentaar

Aan het werk...
                        X