Anita (Hon), Antwerpen, Schippersstraat 25/3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Anita (Hon), Antwerpen, Schippersstraat 25/3

Deze blonde met kort haar dame stelde zich voor als Anita uit Hongarije. Was een beetje verrast dacht eigenlijk dat ze uit brazilie of zo zou komen. Ze is normaal, en heel lief, niet opdringend, en relax. Voor mij in iedergeval herhalingsgevaar Normaal ga ik voor een dame met wat meer cup inhoud, maar die van haar zijn de juiste maat en zeer zacht.. Ze wast netjes haar handen vooraf, en achteraf ging ze zelf even snel douchen.

Re: Antwerpen, Schippersstraat 29/1, Anita (Hon)(goed)

Gisteren nog even snel een omweg gemaakt via het Schipperskwartier ... Na een paar rondjes gemaakt te hebben (en niet echt een keuze te hebben gevonden), merkte ik Anita op. Ik heb een grote voet- en schoen fetish dus als ik langs de ramen wandel, let ik op op de voetjes en de schoenen van de dames. Anita moet dit hebben opgemerkt, want op een gegeven moment had ze haar hoge hakken geruild voor open, platte slippers zodat haar teentjes goed zichtbaar waren. Toen ik haar raam passeerde wees ze op haar voeten en glimlachtte. Hier kon ik natuurlijk niet nee tegen zeggen!! :-)

Wat me opviel is dat Anita een zeer beleefde en correcte meid is. Ze spreekt zeer goed Engels en was super vriendelijk. Ze heeft me heerlijk met haar voetjes (en slippers) laten spelen (maatje 36, mooie verzorgde voetjes met een heerlijk geurtje). Na een kwartiertje heeft ze me "manueel" tot een hoogtepunt laten komen. Ik ga zeker terug!

Commentaar

ook al enkele keren op bezoek geweest bij Anita. Best aangenaam meisje, ze komt wat verlegen over maar ze komt wel snel los. Als je van tedere sex houd ben je bij haar aan het juiste adres, was eigenlijk een aangename verrassing, enkel: no fingers inside please, ze vroeg het zachtjes maar wel met aandrang. Voor de rest werkte ze prima mee. Ze ziet mij zeker nog terug.

Commentaar

Ben vandaag ook eens bij Anita geweest. Ja alles wat verteld wordt hierboven is juist.
        Ben voor het standaard pakket gegaan en gevraagd of beffen er ook bij hoorde en kreeg een positief antwoord.
        Lekker naar boven gegaan, het financiele afgehandeld en dan elkaar uitgekleed.

Lekker op bed gaan liggen en lekker elkaar liggen strelen. Heerlijk, daarna ging ze over tot het masseren van mijn pik. Die ging dan ook rap rechtop staan. waarna ze lekker een condoompje erond deed en heerlijk begon te likken en te pijpen. Zij ging boven op mijn gezicht zitten waardoor ik haar lekker kon likken. Heerlijk toch. Enkel likken geen vinger erin, vroeg ze.
        Na een tijdje vroeg ze welke positie ik wou. Ben begonnen met missionaris, lekker haar benen hoog in de lucht op mijn schouders gelegd en lekker bonken. Tot ik wat benauwd kreeg en dan overgaan tot doggystyle. en daar heb ik mij heel uitgeleefd en toch rap dat condoompje gevuld.

Dan kreeg ik een doekje en deed ze het condoompje op professionele wijze eraf. Ik ging mij dan lekker wassen en zij ging even rap onder de douche.
        Voor herhaling vatbaar hoor. dank je Anita.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 29/1, Anita (Hon)(uitstekend)

Vanmiddag effe een bezoekje gebracht aan dit poppetje. Gaat zeer zacht met je om en is wat verlegen/onderdanig. Moet je van houden. Heeft een lekker kaalgeschoren mosseltje dat je mag likken. Vond mijn soldaat wat te groot, waardoor zij klaagde dat het wat pijn deed. Had er heel wat van verwacht, maar het was voor mij wat teleurstellend.

Commentaar

Vanmiddag nog eens bij Anita langs geweest, was heerlijk zoals altijd.
            Heb het hierboven al gezegd, als je tedere sex wilt ben je bij haar aan het juiste adres, daarom dat ik ook vaste klant ben bij haar.
            GFE? pff, je weet dat het haar job is, maar ik moet zeggen, ik heb met haar dikwijls betere sex gehad dan met vriendinnen die het uit liefde deden.
            Maar het spijtige is dat ze nu weer naar haar thuisland vertrekt (morgen laatste dag) en dat tot half juni, juli.
            dus voor diegene die nog eens langs willen gaan, morgen laatste kans, althans voor de nabije toekomst

Commentaar

Zij is terug en je kan zien waarom ze lang is geweest. Juist ze heeft haar borsten laten bewerken en het is nu een serieuze C-cup geworden. Vind ik eigenlijk wel jammer want ze had toch heel mooie naturel-tietjes. De dames vergeten dat vele mannen van kleine of middelgrote naturel tietjes houden. Maar ja ieder moet voor zich zelf uitmaken wat ze graag willen. Dus moderator cupmaat en siliconen mogen aangepast worden naar : C + siliconen
              Mijn fetish.....adoreren van kleine sexy voetjes.....

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 29/1, Anita (Hon)(uitstekend)

Anita gisteren een bezoekje gebracht , ik vind haar één van de elegantste dames in SKW, ze is heel vriendelijk en moet weinig moeite doen om klanten te lokken.
                Ik merkte dadelijk op dat ze sinds mijn laatste bezoek een paar jaar geleden haar borsten had vergroot.
                Na een fijne babbeltje vooraf begon ze me zachjes te strelen...Een hij al goed recht omhoog stond bracht ze de condoom erover en begon ze een heel leuke pijpsessie.Zalig om te zien en voelen hoe ze met haar tong je paal likt.
                Haar poesje strelen mocht maar geen vingeren erin.
                Daarna gaf ze me de keuze welk standje ik wou en koos ik voor doggy.
                Anita heeft liever de zachte aanpak , zwaar beuken zat er niet in en soms hield ze haar hand tegen één van mijn benen om hem niet tot het einde binnen te krijgen. Doggy duurde vrij lang waarna ze afwerkte met de hand.
                Een paar zoentje op de wang en een snoepje voor onderweg...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 29/1, Anita (Hon)

Gisteren deze lieve dame ook een bezoek gebracht, wat heb ik spijt dat ik nooit eerder ben binnen gegaan...

Ze is heel lief en zacht en neemt echt wel haar tijd. Eerst strelen, soldaat recht, condoom erover en dan begint ze langzaam te likken en te pijpen... ze bouwt echt traag maar zeker op...

Daarna zij on top (tergend langzaam :-) en afgemaakt in missio...

Ik heb haar nooit gezien voor de borstvergroting, maar volgens mij heeft de dokter toch mooi werk geleverd. Maar dat is voor iedereen anders denk ik... ik hou van naturel en van silli's, ik ban dan ook niet zone moeilijke :-) als het daar op aankomt.

Als je dan nog een paar woordjes Hongaars zou spreken zoals ik, heb je helemaal een toptijd met deze sexy zachte lieve meid!!!!

Die ziet mij zeker nog terug en dat zal niet lang (al zal het volgend jaar zijn) duren!!!!

beste wensen voor alle wandelaars en dames!!!!

Commentaar

Ik heb deze dame gisteren ook met een bezoekje vereerd, was net zoals eerdere wandelaars beschreven, ik denk dat ze mij nog wel terug zal zien, het is de enige dame die na dat je klaar gekomen bent nog een massage geeft.[IMG]www.hookers.nl/images/icons/icon6.png[/IMG]

Commentaar

Toch maar eens een recensie toevoegen voor Anita. Ik bezoek haar al enkele jaren af en toe, nog van voor haar borstvergroting. Ze is mijn favoriet als ik voor relaxen ga. Bij haar geen geram of acrobatiek, maar: ze heeft een (in mijn ogen) super lekker lichaam, een heerlijk en altijd netjes geschoren grotje, ze is super(!) lief en ze weet wat ik graag heb en speelt dat helemaal uit. Ik laat me vaak als finish aftrekken zc en eerlijk gezegd: niemand veroorzaakt bij mij zulke ferme stralen als Anita. Aanrader voor wie het rustig en sensueel wil.

Commentaar

Had ze al een tijdje in het vizier.

Moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben en onder de indruk. Zoals de collega's aangeven moet je niet bij haar zijn om te rammen of voor GFE.

Er is iets aan haar waardoor je je helemaal "zen" voelt bij haar. Ze is superlief, probeert het je maximaal naar je zin te maken, heeft een lekker lichaam en kan heel goed (zachtjes) pijpen.

Kortom, ideaal voor een goede relaxbeurt.

Commentaar

Anita ook een keertje bezocht, kan eigenlijk weinig toevoegen aan het bovenstaande.

Super lieve meid, geen haastwerk, top adresje als je van het zacht werk houdt.
                          Mvg

OR

Commentaar

Ook ik had deze dame al een hele tijd in het vizier,al voor haar borst vergroting.Er toen al over gesproken met een collega wandelaar die haar wel kende..consulteren bleef uit...ze reageerd zo cool als ge haar bekijkt,en haar bekijken heb ik heeeeeel veel gedaan in de uitgang van de vt,als ik niet wist wie of wat
                            Wetende dat het voor mij een goede match zou zijn dankzij deze site...ik bedoel super lief vriendelijk aangenaam iets wat''verlegen'' als dat al kan in deze branche met garantie op zachte tedere sex......ook zij heeft me dan meermaals opgemerkt,bij een eerste contact was er een misverstand over een(onbegrepen simpele) vraag van mij.....later, in de uitgang van de vt werd ons oogcontact NOG cooler maar ik wist dat het met deze dame niet kon misgaan.

Dus....na vele jaren mijn stoute schoenen aan getrokken...ik moest en zou weten hoe deze lieve dame.....ineen zit
                            Bij het volgende contact aan de deur''het misverstand uitgepraat''direct naar binnen,de trap op zij voorop natuurlijkEn ja hoor een drankje aangeboden zoals indertijd bij good old Linda,Than maar dat zijn thaise dames ge verwacht dat niet bij een Hongaarse dame.Na het hygienische zakelijke aspect elkaar naakt kunnen bewonderen,voor mij viel dit heel zeker in goede aarde......die siliconenborsten zijn toch wel goed geplaatst hoor,haar natuurlijke toeters heb ik nooit kunnen bewonderen
                            Collega cuttyshark vind dit spijtig,ik heb dat ooit ook meegemaakt met Lory...maar met of zonder ze bleef even mooi
                            Dan de daad....die is zo zacht,conversatie,strelen tepels(normaal ben ik hier heel gevoelig,maar zij doet dat zo goed)Als ze nadien naar uw pick gaat zien is die al keihard geloof me.....echt de prima opbouw DAN pas komt het condoom tevoorschijn........dan geeft die een blowjobken,niet normaal hier kunnen veel roemeentjes wat van leren hoor voor hij volledig in haar mondje gaat zijt ge weer 5 min. verder,dan een 69(if you wish)
                            Ben er nu al meerdere keren geweest weliswaar in een week of drie,met meerdere possities altijd puur zuiver zonder gel en heb enorm veel spijt dat ik hier nooit veeeeeel vroeger ben binnen geweest zeker nu ik weet dat ze wil stoppen heel spijtig voor ons maar als zij dat wil OK respect voor zo een een lieve rustige sensuele dame
                            Indien ge geen drankje wil moet ge een snoepje aanvaarden alé zeg,die is toch ook tegoed voor deze wereld

Ik ga proberen haar op andere gedachten te krijgen(over dat stoppen),want er is toch twijfel merk ik......dus ondertussen ga ik haar veel consulteren,hoe moeilijk dat soms ook is...onder andere Miauw heeft het spijtig genoeg al opgemerkt(maar die is volwassen genoeg)
                            grts Dick

Commentaar

Een aantal weken geleden op zaterdagmiddag Anita bezocht. Mooie lieve vrouw.
                              ze was erg vriendelijk en "werkt" erg zachtjes. Pijpen was heerlijk. Bij het beffen
                              had ze (helaas voor haar) de rem erop. On top afgewerkt.

Goed maar geen herhalingsgevaar. Te professioneel.

Commentaar

Het is me tot nu toe nog maar 2x gelukt om bij Anita binnen te raken, de tweede keer heb ik zelfs drie kwartier in de uitgang van VT staan wachten en loeren, terwijl er een drietal andere mannen hetzelfde deden, ik weet zeker dat ze er voor haar stonden, want er werd alleen maar naar nr. 29 gekeken.
                                Toch was ik ze te snel af, gelukkig, want Anita is gewoon een superlekker snoepje, waar je (IK althans) niet snel genoeg van krijgt.

Ze heeft een heel mooie lange carré, beetje speciaal hier in het SKW, en draagt meestal een heel sensueel kleedje, en een heel lief gezicht.
                                Eenmaal boven wordt je meteen een drankje aangeboden (waar vindt je dat nog in deze buurt?), en na de financiële en hygiënische plichtplegingen, eenmaal op bed belandt, begint ze met haar spel.

Ultrazachte strelingen van je borst, buik, naar je onderste regionen, en weer naar boven... op het ritme van de ontspannende achtergrondmuziek. Zalig gewoon, nog nooit in het SKW meegemaakt, deze aanpak.
                                Speciaal is ook dat ze de hele tijd met haar ogen dicht zit te glimlachen terwijl ze je streelt, ze lijkt zelf een beetje in trance :-)
                                Ondertussen kun je perfect bij haar perfecte tietjes (die tepeltjes!) en kontje/poesje, en zolang je er geen vinger in propt, mag alles.
                                Na een tijdje strelen, wordt het condoom aangebracht en begint een van de geilste pijpbeurten die ik in mijn lange carrière al heb mogen meemaken. Zacht, nat, met haar tongetje om de eikel draaiend, dan weer van boven naar beneden en terug, alles supersensueel... Mmmmh.....
                                Als ze voelt dat je je hoogtepunt nadert, volgt de vraag in welke positie je graag wil... logisch dat ik haar on top wil natuurlijk, ik ben als was in haar handen ondertussen.
                                Enkele minuutjes zalig neuken, en je schiet het condoom er bijna af, ik kan het je verzekeren dat haar aanpak wérkt.

Een leuke babbel achteraf, met een kusje en een snoepje bij het afscheid, ik vind dit een topservice.
                                Ik kan perfect begrijpen dat sommigen zeggen dat sex met haar beter is dan met je eigen vriendin.
                                Heb al geprobeerd om mijn eigen vriendin te laten pijpen zoals zij, maar er is nog wat oefening nodig ;-)

Enige nadeel is dat ze ontzettend populair is, maar vindt je het gek...

100% herhalingsgevaar, jammer genoeg krijg ik haar maar 2 op de 10 keer "te pakken".

Commentaar

Vorige dinsdag nog eens bij Anita geweest, rond de middag is ze meestal wel beschikbaar.
                                  Altijd wandel ik een uurtje rond, in het begin zat ze weer op haar gsm bezig en lijkt ze geen interesse te hebben.
                                  Eigenlijk die dag wou ik nog eens een nieuwe dame proberen, maar ik was wat aan het twijfelen omdat dat de laatste
                                  keren wat tegen gevallen was. Na een uurtje rondwandelen staat ze bij haar buurvrouw en begint me binnen te roepen.
                                  Meestal heb ik hier een hekel aan maar als de lieve Anita dit doet vindt ik dit wel leuk en knik yes yes.
                                  Nog twee rondjes gewandeld en dan bij haar binnen gegaan. Anita is eigenlijk een vrouwtje waar je elke morgen naast wakker wil worden, pure schoonheid in mijn ogen.
                                  Eenmaal binnen weer heel vriendelijk en eerst een kusje en een praatje, ik zou zo verliefd kunnen worden op haar.
                                  Zij begint haar kleedje uit te trekken , ondertussen ben ik ook al naakt en ga op bed liggen, deze keer vraagt ze niet om geld en vraagt wat ik moet drinken . ze komt bij mij op bed liggen , ik ben ondertussen al in extase voor hetgeen gaat volgen.
                                  Eerst begint ze mij rustig te strelen en ik begin haar ook overal te strelen op een zachte manier waar ze volgens mij ook wel van geniet. Zalig lichaam heeft ze en mooie borsten. Daarna neemt ze een condoom en begint op een rustige manier te pijpen. Ik waan me in de zevende hemel en denk, hier hoeft geen einde aan te komen. Ik wou nog zeggen dat neuken niet nodig was maar uiteindelijk kwam ze toch op mij zitten en daarna in doggy al strelend over haar zalige voetjes. Bij de meeste dames kon je nu vertrekken na het klaarkomen maar nee hoor Anita gaf me nog een lekker ontspannende massage.
                                  Ze bood me nog een tweede flesje water aan en een snoepje en heb haar dan ook nog betaald.
                                  Ik ben er nu al een 6 tal keer geweest en was zeker niet de laatste keer!

Commentaar

Tweede keer deze week dat ik naar Antwerpen ging voor Erika, opnieuw was ze er niet. Al rondlopend viel mijn oog op Anita in haar sexy kleedje. Omdat er een werkman bezig was met de middelste deur (die daardoor openstond), was het blijkbaar koud, daarbinnen, en Anita ging wat warmers aantrekken. Meteen minder aantrekkelijk, maar haar aanstekelijke lach bleef bekoren. Ik val daar altijd voor, dus ben ik maar naar binnen gegaan.

Anita heeft een verrassend hoog stemmetje, is van origine niet blond (wel erg lange uitgroei), maar die lach is te nemen als een voorbeeld voor de rest van haar persoonlijkheid. Uitermate vriendelijk en lief, en niet om alleen maar de klant op zijn gemak te stellen tot het geld op tafel ligt. Wel omdat het haar stijl is. Sex zoals hierboven (hoewel ik het pijpen te zacht vond). In haar kleedje zagen de borsten er echter uit, maar de siliconen zijn wel zeer mooi geplaatst! Wanneer klaar heeft ze respect voor hoe dat voelt voor een man, en blijft ze nog wat in positie. Dan kreeg ik een gratis drankje aangeboden en snoep. Inderdaad iemand met gevoel voor de kleine aangename kantjes van het beroep.

Ik ga zeker terug: er zijn er weinig die weten hoe je goed traag neukend opbouwt; ik hou ook van de kleine geluidjes die ze maakt, het gestreel, die mooie glimlach,...

Heb ik eindelijk iemand in Antwerpen voor wanneer Erika er niet is.

Commentaar

Vandaag na wat toertjes gelopen te hebben en de site als hulpmiddel gebruikt te hebben, bij deze bijzonder lieve dame binnen gestapt.
                                      Heel vriendelijke ontvangst. Blikje drinken gekregen bij binnenkomst. Effe snel een wasje en dan het bed op.
                                      Ze warmt he op door je heel zacht te strelen. Lekker sensueel. Ondertussen mag je overal aankomen. Effe haar kleine zachte mooie voetjes gemasseerd. Toen mijn jongeheer op sterkte was, cd erom en mij overgegeven aan één van de zachtste en sensueelste pijpbeurten die ik al gekregen heb.
                                      Na een tijdje overgegaan naar 69. Lekker poesje om te likken.
                                      Toen was het tijd om te neuken. Zij eerst on top. Geweldig lekker, daarna effe missio terwijl ze mijn tepeltjes streelde. Me laten klaarkomen door haar zachte handjes.
                                      Weer effe alles wassen, nog een leuke babbel en met een snoepje in de hand afscheid genomen.
                                      Het was voor mij een zalig bezoekje en weer iemand waar ik nog is kan terugkomen.
                                      Zilverrug

Commentaar

Vandaag deze lieverd nog maar eens geconsulteerd,ik moest haar toch op andere gedachten brengen betreffende haar definitieve stop(zie mijn vorige recensie)
                                        Wel er is een kleine kans dat ze blijftZe gaat ons wel heel zeker verlaten op vrijdag 2 september of ze nadien terug komt hangt af van situaties die ik hier niet mag vermelden wegens te prive,en zo onze geliefde moderator geen extra werk te geven
                                        Maar echt de kans bestaat dat ze blijft.....als fan en met wat ze me verteld heeft wens ik haar ook het andere leven toe hoor en degene die haar dan de zijne mag noemen is een gelukzak
                                        Soit......onze gemeenschap,consulatie,samen zijn was gewoonweg TOP,heerlijk hemels als ge beiden voor de zachte aanpak zijt.Veel ga ik hier niet vermelden alles is hier al vermeld.Mij heeft ze na meerdere posities nu manueel afgewerkt,en deze lieverd heeft OOK godelijk gouden handen.Ik ga haar zeker nog eens consulteren voor haar(?) vertrek.
                                        Hoe het verder afloopt zien en horen we wel hier...Grts Dick

Commentaar

Aan wat collega wandelaars hierboven al hebben beschreven, daar dient niets aan toegevoegd te worden. Toffe babbel vooraf, plezant gesprek na de daad, geweldig pijpen, intiem ook goed,... Plezante madamme, knap en lief. En een lekker napoleon snoepje achteraf 😊.