Hera (Bul), Antwerpen, Schippersstraat 21/5

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hera (Bul), Antwerpen, Schippersstraat 21/5

Vandaag wegens de vrije dag nog eens op zoek gegaan naar Denise die normaal op dit adres zit. Helaas geen Denise te zien, wel een mooi jong Bulgaars meisje met de naam Hera. Ze heeft pikzwart verwilderd haar.Is vrij klein, maar draagt heel hoge hakken. Ze droeg een zwarte korset waardoor het lijkt alsof ze een zeer grote borsten heeft.
    Eens binnen en uit de kleren waren deze borsten wel veel kleiner, een klein B denk ik.
    Eens samen met haar op het bed, kreeg ik driect een condoom over mijn slappe lul. Ik vroeg nog voor daar even mee te wachten maar daar had ze geen oren naar
    Pijpen doet ze wel zeer goed, daar was ze zeer lang mee bezig. Ondertussen kon ik haar kutje lekker betasten en haar al een beetje vingeren. Ik voelde dat ze een zeer strak kutje heeft. Toen we gingen neuken werd mijn vermoeden bevestigd. Ik kreeg hem met veel moete maar in haar kutje. Zo strak heeft hij nog nooit gezeten.
    Het heeft dan niet lang geduurd voor ik lekker klaar kwam.
    Ze heeft mijn condoom nog uit gedaan en mijn lul grondig afgekuist met papier. Daarna kwam ze nog even naast me leggen en kon ik nog wat met haar borsten spelen.
    Zeker geen slechte ervaring, maar ook geen superervaring. Er is dus geen herhalingsgevaar
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 28-04-18, 22:03.

Re: Antwerpen, Schippersstraat 21/5, Hera (uitstekend)

Beste medewandelaars,ben gisteren deze hera gaan bezoeken en met een tevreden gevoel naar huis gegaan.Als je voor haar komt loop je er zo voorbij zoals ik want het raampje is niet zo opvallend omdat het schuin is tegenover het straat.Als je haar bekijkt lijkt ze idd vrij zuur te kijken maar ik kan bevestigen dat ze heel aardig is.Ze valt ook op door haar rechtse schouder waar een elfje op staat en door haar zwarte wilde haren + vuurode lipstick.Het pijpen was anders dan normaal weinig up and down maar meer tong draaien wat ook wel leuk is.Het amazone ging wild in begin daarna terug rustig en net dat ik denk dat ze vraagt voor een andere positie begint ze terug te rijden.Haar doggy is fataal hier want ze heeft de strakste kut die ik gevoeld heb in skw dus voor mij is dit alleen al een grote herhalingsgevaar .
    Ze spreekt goed engels en ze zegt dat ze elke dag van 8 tot 18 soms 19 staat te werken.
    KIEZEN WORDT IN SKW STEEDS MOEILIJKER

Commentaar

Dinsdag eens gaan piepen of ze er stond en niet getwijfeld.
      Beetje veel make-up vind ik wel.

Zeer vriendelijk onthaal, lekker strak pmc en dan lekker nmc in verschillende standjes.
      Ik mocht ook achteraf betalen, ondanks dat ik nog nooit bij haar was geweest.

Super dus, ik kom nog wel eens terug.

Commentaar

Vrijdag nog eens langsgeweest.
        Ik had niet veel tijd, dus gewoon ineens binnengegaan toen ik zag dat ze er was.

pmc was niet echt super deze keer.
        Voor de rest was het wel een bangelijke GFE eigenlijk.

Ze gaat op verlof binnen een dikke week, en dan pas in april terug.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 21/5, Hera (Bul)(uitstekend)

Een aantal dagen geleden heb ik deze "beetje overdreven veel make-up dame" ook bezocht. Ze stond al een tijd op mijn verlanglijstje, maar vond haar borstjes wat klein op't eerste zicht. Maar toen ik eerder deze maand zag dat ze een borstvergroting had laten doen was de keuze helemaal snel gemaakt. Ze daagt je niet uit achter het raam, en meestal zijn dit voor mij de beste! Ze spreekt slecht tot bijna onverstaanbaar engels maar neemt haar tijd wel om eerst rustig een praatje te maken. ik moest haar nog betalen en zij had haar lingerie al van de hand gedaan. ik dacht: "alee 't zal weer vooruit moeten gaan"! maar niets is minder waar. Ze neemt echt haar tijd, ook bij het pijpen, al denk ik dat ze hierin nog niet zo veel ervaring heeft. eerst leek het wel of er was één of ander "weet-ik-veel-wat" gewoon likjes aan mijn stok aan het geven was
          maar op den duur kwam er toch wat meer schot in de zaak. al bij al een lange "pijp"beurt gehad. haar nieuwe borsten zijn zeer mooi. en daar liet ze ook heerlijk mee spelen, tijdens het pijpen komt ze zo liggen dat je overal goed aankan. een vinger in het poesje is daarbij dus geen probleem. Maar verwacht geen fist-f*ck ofzo! dan kwam ze op mij zitten en keek me lekker aan terwijl ze m'n spel in haar toch wel, spannende preutje stak. Even later overgegaan naar missio en uiteindelijk zo gekomen. Haar lichaam is een prachtig paradijs als ze op haar rug ligt. oh ja ze heeft me een keer ververst van condoom. ik denk dat het 'm om de smaak te doen was

Denkelijk ga ik nog eens bij haar langs. mooie meid en zeer aangenaam!

Commentaar

Ben er ook deze middag bij geweest,sympatieke dame,en neuken ? Ja,dat kan ze wel
            Heb haar doggy afgereden,toen ineens zei ze stop en toen kwam ze al spuitend klaar Daarna gewoon lekker voort gedaan..............die ziet me nog terug

Commentaar

Vandaag eens bezoekje gebracht aan een meisje dat ik al lang op het oog had. Vermits ze tussen 2 andere vaak bezochte meisjes zit was het er echter nog niet van gekomen. Ook lacht ze de potentiele klant niet uitnodigend toe. Haar looks waren evenwel overtuigend genoeg om er eindelijk eens binnen te stappen. En ja, dit had ik eigenlijk al eerder moeten doen. Een erg lief meisje dat een vlotte babbel heeft en het lijkt alsof je ze al vaak bezocht hebt. Ook de hygiene is hier dik in orde. Na een inleidend woordje dus samen op bed beland waar ze me een leuke pijpbeurt gaf waar precies geen eind aan leuk te komen. Ik wou haar toch wel eens neuken met zicht op haar lief snoetje dus eerst voor een standaard positie gekozen, haar lekkere borsten wat betastend. Nadien zij nog op wat op mij laten rijden alvorens ik haar in doggy nam om of te sluiten. Wat een prima ervaring.

Commentaar

ben een keer bij deze kleine dame geweest.
                heel mooie verschijning mooie rode lippen.
                kijkt inderdaad zuur maar eens binnen is ze heel lief en vriendelijk.
                pijpen was niet slecht maar ook niet wow.
                neuken deed ze heel goed, maar klaar komen lukte niet echt.
                dus zei de condoom afgehaald en wat olie er over dus dat duurde niet lang.
                al bij al heel leuke meid en heel leuke ervaring.
                ga zeker op een keer nog eens terug.
                mvg.

Commentaar

vandaag nog maar eens naar het skw gegaan.
                  was op zoek naar deze dame maar ze was er niet.
                  dus een paar rondjes gelopen in afwachting dat ze voor haar raam zou staan.
                  ja na het 3 rondje stond ze achter de raam en ik er recht op af.
                  de service was weer als vorige keer.
                  deze dame is echt goed in wat ze doet.
                  pijpen doet ze heel speciaal en neuken was top ben heerlijk op zen hondjes klaargekomen.
                  heel leuke meid als je binnen bent want achter haar raam staat ze meestal zuur te kijken.
                  ik denk dat dit toch wel een van de beste meisjes in het skw is.
                  mvg.

Commentaar

Gisteren langs geweest bij Hera. Haar look en blik aan het raam zijn niet veel belovend.
                    Maar zodra je één stap hebt binnen gezet, wow, een super vriendelijke en lieve dame, met een leuke babbel!
                    Terwijl ik me nog aan 't uitkleden was, lag ze al uitdagend met haar mooie lichaam te wachten op het grote bed.
                    Eerst een beetje pijpen en dan verschillende standjes die me een fijn hoogtepunt bezorgden.Wat een strak k..je!
                    Neemt haar tijd en hygiene is ok! Die ziet mij zeker nog terug!
                    Is er nog 1 week en vertrekt dan op vakantie naar haar thuisland!
                    Hera komt terug in maart.

Commentaar

Beste wandelaars,
                      Vanmorgen is het er eindelijk van gekomen en heb ik Hera een bezoekje gebracht. Zoals al eerder was beschreven is het een zeer lieve en vriendelijke dame. Na ons te hebben verfrist zijn we op het bed beland waar ze me streelde en zoentjes gaf op mijn bovenlijf. Daarna deed ze het condoom om en is ze begonnen aan een lange gevariëerde pijpbeurt hierbij kon ik haar overal strelen. Minpuntje was dat haar borsten nog steeds redelijk gevoelig waren (borstvergroting ondergaan in februari) en ze me af en toe deed stoppen. Na het pijpen is ze bovenop me komen zitten om daarna de rollen om te keren om te eindigen in doggy. Deze laatste is haar favoriet en dat was er zeker aan te merken. Wat een prachtig uitzicht als je haar zo op z'n hondjes neemt, we hebben het dan ook in die positie afgemaakt. Achteraf hebben we nog wat geknuffeld en gebabbeld. Dit alles in een zeer rustige en aangename sfeer waar helemaal niet op de klok werd gekeken. Ik ben met een zeer goed gevoel naar buiten gegaan. Hera ziet me nog terug.

Commentaar

Na meermaals voorbij haar raam gewandeld te zijn, kon ik me toch niet meer bedwingen en ben ik op haar afgestapt.
                        Ik vind haar er geweldig uitzien. Uiteraard zijn de borsten fake, maar met zo'n strak lichaam erbij vind ik het net extra geil.
                        Heb haar direct 100 euro gegeven om wat langer te blijven en haar te likken.
                        Eerst was het mijn beurt en begon ze te pijpen (mc). Haar borsten aanraken bleek inderdaad een probleem te zijn, zoals hierboven al door andere aangehaald. Ze pijpte wel redelijk diep, traag en stevig. Misschien doet ze dat bij iedereen op deze manier, maar voor mij voelde dit heel goed. Ze hield dit een 10-tal minuten vol en vroeg toen of ik haar wou likken. Hera is helemaal geschoren, en ik ruikte niets vreemds toen ik aan m'n "werk" begon. Ze had het graag zacht en kreunde enorm opwindend. Geen overdreven gehijg of haastwerk bij haar.
                        Het neuken duurde helemaal niet lang meer, maar dat lag vooral aan mijn opwinding en niet aan haar. Ze kijkt heel diep in je ogen.
                        Nadien hebben we nog even gepraat en ons opgefrist. Dit doet ze ook met zorg.

100 euro well spent! Herhalingsgevaar : extreem
                        Ik ben al bij verschillende dames binnen gestapt, maar bij niemand was het zo goed.

Commentaar

Ben er ook nog eens terug bij geweest,ze is nu nog mooier maar toch kan ze nog steeds niet pijpen en nu mag je ook al niet meer aan haar borsten komen dus tja waarom doe je dan een vergroting ???? Dus dit was de laatste keer geweest,er zitten er andere mooie deernes die wel alles goed kunnen !

Commentaar

Beerke heeft wel gelijk. Ze kan nog altijd niet pijpen en vraagt om de 3 a 4
                            minuut "change position". Ze ziet er lief uit maar eenmaal je binnenkomt,
                            blijft het niet zo. Er zijn zeker andere meiden die zeker beter kunnen dan
                            haar. Ik mocht er ook niet mee spelen met haar borsten. Dat was de
                            laatste keer.

Commentaar

Ik heb vandaag een zeer goede ervaring opgedaan met Hera. Ik had al een aantal rondjes gelopen door het schipperskwatier toen ik door twee lachende en aan elkaar friemelende sexy dames naar het raam gewenkt werd. Bij binnenkomst had ik mijn keuze snel gemaakt. Hera is namelijk een meisje met een heerlijk LOLITA-figuurtje dat een en al sex uitstraalt. Ze liep met haar superhoge schoenen (naaldhakken met plateauzolen) voor me uit naar haar kamer die op de 2e verdieping gelegen is. In haar kamer aangekomen gaf ik haar een compliment over haar schoenen. Als reaktie vertelde ze me dat ze zelf 1,50 meter meet en dat haar naaldhakken 25 cm zijn.

Op bed heb ik haar lekker haar gang laten gaan. Ik had in eeste instantie 50 Euro betaald, maar toen ik in de gaten kreeg dat deze dame flink haar best deed om het mij naar de zin te maken, heb ik er 150 Euro bijgelegd. Ze bleef maar pijpen en pijpen en uiteindelijk vermoed ik dat ze me wel een half uur achter elkaar gepijpt heeft, waarbij ze ook met een vnger in mijn kontje zat te spelen en mijn ballen zat te strelen. Ik was ondertussen haar lichaam aan het opvrijven en haar kutje en kontje aan het likken. Haar pijpkwaliteiten (ze pijpt vrij stevig en wisselt af qua techniek) vond ik uitstekend, want anders had ik haar zeker niet zo lang haar gang laten gaan.

UIteindelijk is ze bovenop me komen zitten (met haar kontje naar me toe zodat ik naar haar heerlijke kutje en kontgaatje kon kijken) en heeft ze me met een goed tempo en met een heerlijke souplesse klaargereden. Ik heb Hera als een zeer plezierige "Dame van Plezier" leren kennen, waarbij ik met het verkennen van haar lichaam met mijn handen, alle vrijheid had. Hera is een heerlijke LOLITA-dame met een zeer fraai figuur, die niet alleen een en al sex uitstraalt, maar zich ook gewoon als een brok sex manifisteert. Deze dame gaat mij regelmatig terug zien!
                              In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

Schipperstraat 23 Bulgarije (naam kwijt)

Vandaag toch nog eens naar onze favoriete buurt geweest...
                                Na een paar maal rondgewandeld te hebben, binnengegaan op Schipperstraat 23, een pand dat ik gewoonlijk wat vermijd omdat de meisjes er een beetje te mooi lijken.
                                Er stond daar een aardige kleine dame, met donker haar, zwaar aangezette wenkbrauwen in een zwart veel te klein stukje textiel, en dit op killer heels.....
                                Ik had haar al een paar maal gezien maar ze leek me nog al "hautain"....
                                Toch mijn kansen eens gewaagd, en bij het gesprekje bleek ze zeer vriendelijk te zijn , doch over een zeer fijn stemmetje te beschikken.... zo fijn dat ik amper haar naam verstond(daarom geen naamsvermelding)
                                Op de kamer gekomen, was ze zeer leuk in omgang, zowel op als naast het bed..
                                Ze begon onmiddellijk mijn tepels te likken en met beide handen "jef" te bewerken....
                                Ze vroeg me te gaan liggen, waarna ze mij vrijgevig vertroetelde met een zachte maar toch deugddoende pijpbeurt, waar bij het ballenspel niet vergeten werd.....
                                Telkens ik haar wou kussen of likken op haar lichaam stond ze hier wel een beetje weigerachtig tegenover, en draaide ze telkens haar lichaam weg, ook likken aan de tepels bleek ze niet lekker te vinden.
                                Ik heb haar dit dan ook gevraagd, waarbij ze toegaf dit niet graag te hebben, wat ik dan ook respecteer...
                                Daarna wou ze zelf "on top" toevallig ook mijn favoriete standje.....
                                Toen ze zich liet zakken over "jef" voelde ik onmiddellijk dat of zeer geoefende bekkenspieren had of zeer nauw was Nadat ze het tempo opdreef kon ik niet anders dan het CDtje vullen.
                                Na het samenzijn kwam ik te weten dat ze een schorpioen is als sterrenteken en op 1 dag najarig is op dezelfde dag als mezelf........MAAR HOE IS HAAR NAAM ????
                                I am in love with Bulgarian girls.....

Commentaar

eigenlijk wou ik na het lezen van de lovende recensie Laura eens opzoeken, maar blijkbaar was het nog wat te vroeg voor haar (11u30). Over Hera had ik nog niks gelezen, maar ik heb het me niet echt beklaagd.
                                  Heel vriendelijk, voor ze met het condoom begon eerst gezorgd dat er al wat spanning op de kleine stond. Lang gepijpt, wel wat tandjes gevoeld, maar niet teveel. Daarna is ze eerst op mij komen zitten ... ongelooflijk spannend kutje. Na een paar minuten terug beginnen pijpen, zodat ik nog wat verder kon spelen met haar volledig gladgeschoren poesje en dan gevraagd welk standje ik wou ... doggy. Prachtig zicht om die strakke lippen na elke stoot rond niet meer de kleine gespannen naar buiten te zien komen.
                                  Het was een goede beurt en misschien kom ik er nog wel eens terug, maar eerst toch maar eens voor Laura gaan

Commentaar

Leuk meisje. Ziet er aan het raam wat nors uit maar is best wel aardig. Spreekt wel met een heel fijn heliumstemmetje waardoor ze wat moeilijk te begrijpen is. Maar is voor de rest wel fun op een quirky manier.

Ik vind dat ze goed kan pijpen. Ze heeft een wel heel aparte techniek, maar die is zeker niet onprettig. Ze houdt je lul de hele tijd in d'r mond maar bewerkt hem wel met haar tong en door van diep naar minder diep te gaan. Lijkt me er eentje dat gewoon echt graag pijpt. Neuken daarna in mish. En nog een leuke babbel achteraf over herkend worden in de stad en zo.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 21/5, Hera (Bul)

Had haar al een hele tijd zien zitten, maar zag er steeds nogal nors uit, waardoor ik haar steeds voorbij liep. Vrijdag dan toch effe halt bij haar gehouden, gezien ze er toch wel lekker uitziet. Wat mij betreft eerste en laatste keer... Ze is wel lief, maar het ging me allemaal wat te vlug en mocht ook niet aan haar borsten zitten. Zonde van het geld...

Commentaar

Ik heb deze dame ook afgelopen woensdag bezocht ,ze was terug na 4 weken vakantie .
                                        Blijft voor mij een van de toppers van het SKW.Er is geen tijdsdruk en doet ook alles ,zelfs sexy pakje aan ,op verzoek .
                                        Heeft wel fijn stemmetje ,doch is lekkere stoot .
                                        Lekker opgegeild voor spiegel en daarna nog verschillende standjes gedaan.
                                        Ik ben bijna 30 min. binnengeweest voor 50 euro .
                                        Nee ,echt heel lieve dame die ik wekelijks ga bezoeken .......................

Ook na de daad ruimschoots de tijd voor babbel .

Commentaar

Gisteren mijn wekelijks bezoekje gedaan bij Hera ,
                                          Service zoals steeds heel erg goed ,ze had nu ook een lederachtige
                                          corset aan en zei dat ze in een "kinky " bui was .

Ik heb het geweten ,ruim 45 min . binnengeweest met alles erop en aan .

Was heel lekker en ter afronding met haar rechtstaand voor de spiegel klaargekomen .

Voor mij een van de toppers van het SKW .