Wandee (Tha), Antwerpen, Schippersstraat 16/2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wandee (Tha), Antwerpen, Schippersstraat 16/2

Jongens, ik ga voor enkele maanden naar het buitenland en zal dus weinig nog iets neerpennen in dit forum.
    Maar toch wil ik wel een en ander vertellen over Wendy. Dit meisje bezocht ik bijna elk weekend sinds Februarie 2010 en ik moet zeggen dat ik nooit teleurgesteld ben geweest . Een zeer fijn meisje, kan goed Engels spreken en haar massage is ook zeer goed. Ik betaalde steeds 100€ voor massage en sex.
    De eerste keren liet zij vingeren en beffen niet toe, maar met de tijd was het wel toegelaten (weliswaar niet altijd). Ik waarschuw wel even, dit laat zij niet zomaar toe aan eender welke onbekende.
    De hygiëne is zeer goed. Ze wast jouw jongeheer zorgvuldig aan het wasbakje. Borsten strelen, borsten en tepels kussen is toegelaten, niet haar zoenen. Haar massage is ook geweldig en tijdens de rugmassage komt ze soms af en toe in je oren hijgen en dwaalt haar tongetje in je oortjes, gevolgd door een body-body massage. Haar borsten zijn wel een beetje aan de harde kant - siliconen - maar dat voelt wel zeer prettig aan als ze ermee over je lul wrijft .
    Soms moet je wel op letten niet klaar te komen.
    Verder gaat het dan met condoom, pijpen en verschillende standjes, je vraagt maar. Klaar komen op haar borsten is ook toegelaten en indien jij het wenst doet ze je een anale massage (met vinger of dildo). Echter geen anale sex mogelijk met haar .
    Ook prettig is dat ze je traag aftrekt zonder condoom en steeds in je ogen blijft kijken. Ze heeft soms een blik van een "bitch" en heeft er genot van om je tot het hoogtepunt te brengen.
    Qua lichaamsbouw is ze slank en "lightweight". Ongeveer een 46kg!! Zo verschillende en moeilijker standjes zijn mogelijk te realiseren .
    Na de scene, heeft zij steeds tijd voor een babbel en wast ze opnieuw jouw jongeheer zorgvuldig rein. Ook zij, wast dan haar borsten en lichaam en haar poesje zorgvuldig aan de bidet.
    Ze neemt haar tijd, heeft tijd voor een gesprek en heeft tijd voor jou.

Raar toch dat nog niemand een recensie had geopend over deze dame. Dat is dan nu gebeurd.

Ik heb steeds een uitstekende service gehad en zal deze nu moeten missen. Het goed nieuws is dat ze niet van plan is om meteen te stoppen, maar enkele jaartjes aanwezig zal blijven in het SKW.
    Ze werkt elke dag van 11:00hr to 19:00 hr.

Ik ben zeker dat ik ze nog zal bezoeken !! als ik de kans krijg om in Belgie te zijn voor korte tijd.

Wanda Schipperskwartier 14 rechts? UITSTEKEND !!!

ben gisteren bij Wanda geweest. had haar al bezocht maandag maar had toen weinig tijd en heb haar toen snel doggy genomen. ze was zo enorm sexy en heeft zo een goddelijk lijf dat ik gisteren terug ben gegaan maar dan voor een uur. Jezus, ze kleedt je uit, het wasje is ook al sexy waardoor ik moeite had om niet klaar te komen. Dan aan het bed (zeer propere kamer en sfeervol met spiegel) heb ik haar ontdaan van alle zeer sexy lingerie. Dan elkaar langs alle kanten gestreeld om uiteindelijk op het bed te belanden. Daar gestoeid voor een 10-tal minuten, jasje aan en haar doggy genomen. Echt, als je haar kontje en kutje ziet kan je er niet aan weerstaan. 1 vd mooiste lichamen dat ik al gezien heb. Ze is trouwens ook niet zo klein als de meeste Thaise meisjes. Mijn lading gelost, dan heerlijke massage gehad, ze kan je gek maken door met haar nagels zachtjes overal te passeren. Likjes in mijn oor (ik hou daar wel van) en knuffelen. Dan 2de keer jasje aangedaan, ze zuigt met heel veel ervaring, verschillende standjes gedaan waaronder doggy maar dan al liggend, hoe noem je dat :-) en haar benen dicht waardoor dat haar kutje spant rond je pik. Als je dan in de spiegel voor je kijkt zie je dat schitterend lichaam onder jou liggen, geen grammetje vet en perfecte lijn en zacht. Zo zeker 10 minuten aan het neuken geweest dat het zweet bij ons beiden er afdroop maar met een superorgasme als gevolg. Bangelijke thaise. Voor een uur moest ik wel 150 euro geven maar dit was het mij zeker waard en ga zeker nog terug.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 16/2, Wendy/Wanda (Thai)(uitstekend)

ik ben een aantal weken geleden ook bij haar geweest. Inderdaad super ervaring, voor 150 euro een echte girlfriend experience. Ik heb er al veel geneukt in het SK, maar deze staat zeker in mijn top 5 aller tijden. Voor de duidelijkheid: het is het pand waar boven de deur een herdenkingsbord hangt voor die overleden man die vroeger altijd in het SK rondliep en daar de plaatselijke burgemeester werd genoemd . Zij zit rechts, links zit een blanke dame. Wendy/wanda is vaak bezet, maar als ze er is en ze heeft een klant, dan doet ze nooit de gordijnen dicht en brandt haar rode licht. Als de gordijnen toe zijn is ze er eenvoudigweg niet.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 16/2, Wendy/Wanda (Thai)(uitstekend)

Dat schatje ben ik ook eens een paar keer langsgeweest, inderdaad ze hangt al rond je lichaam eens je binnen bent en ontkleden wordt door haar gretig gedaan.
        Weet dat haar Thaise naam uit twee delen bestaat, maar vergeet deze telkens.
        Een leuk vrouwtje, vriendelijk en hygienisch.
        Maar ik besteed niet meer dan 50€, maar als ze krols op haar bedje speelt mocht ik haar toch vingeren.
        Het zal aan de manier liggen waarop je de dame benaderd, meestal ben ik vriendelijk, tenzij ikzelf onbeleefd word behandeld.
        En de gedenkplaat is van Paul, "de burgermeester" van het SKW, deze bezorgde de dames koffie, keukenrol enz.
        Veteranen zullen zich hem wel herrineren, man met bril en hoed.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 16/2, Wandee (Thai)(uitstekend)

Pfoee eeeejh!!!!

Na m'n bezoek aan Ohm 02-03 (zie recensie) ben ik 2 dagen later terug gegaan om haar nog eens flink te grazen te nemen..... Met een broek vol goesting de straat op maar bij m'n favoriete rondje aangekomen zie ik geen Ohm int raam. Balen! Verder lopen dan maar...Zie ik daar ineens Wandee staan. Ze staat na t lezen van wat recensies hier al lang op m'n verlanglijstje...

Ik moet zeggen dat ik haar al vaker had gespot maar ben er eigenlijk altijd langsgelopen met een andere dvp in gedachte...Dit is wel een beetje veranderd!!!

Ze deed de deur open en toen zagk die keiharde knoeperds al van haar. Ben meer voor natuurlijke borsten maar ze zag er wel erg geil uit...

Wij naar boven...Wandee voorop al teasend met haar kontje dus haar maar met vriendelijke tikken erop naar boven begeleid. Daar aangekomen geld in haar hand wat ze snel opborg zodat ze zich met mij kon gaan bemoeien. Kwas zo geil als boter en ze sprong in m'n armen voor een goede droogrij beurt..Damn she was so hot!!!!!

Wij naar de lavabo waar m'n beste vriend al fier omhoog stond. Wassen met hulp...heerlijk. Hup weer in mn armen en opweg naar t bed gleed m'n lul al lekker door haar bilspleet. Heb haar op bed gegooid en haar eens goed bekeken. Ze heeft me daar toch een show gegeven....damn. Heb haar strakke lijf eens goed verkend waardoor ze gillend gek werd... You a tease..you make me so fucking horny!!! Ze stond zeiknat en m'n pik moest maar eens aant werk. Wandee lag op haar rug en nam mn ballen in haar mond...heerlijke tong en lippen sabbelend aan mn zak. Top!!! M'n handen dwalen af naar haar tieten die toch echt wel TE hard zijn en zo door naar haar overstromende poes. Ben als een gek tekeer gegaan op haar klit waarna ze m'n ballen er ongeveer afzoog...met een knal kwam ze klaar. Shit joh dit wijffie geniet er echt van. Now i'm gonna fuck you zei ze al na trillend. Rubbertje op de staaf en direct erop, niks rustig inrijden...deze meid begon direct in de hoogste versnelling. Na een minuutje voelde ik t al komen maar ze ging zo lekker tekeer. Dan maar ff duim op de klit en een kreet van plezier. Heb haar op d'r rug gelegd om mijn tempo op te leggen...fuck wat een zicht. Voordeel van die harde tieten is dat ze niet wegzakken dus heb die maar eens vastgepakt om eens flink door te rammelen....Deze vrouw geniet ervan..na paar minuten RAMMEN kondigde zich de lozing aan, ze voelde dit maar mocht nog niet komen van haar!

Ze is op bed gaan staan om me haar kletsnatte kut te laten zien...het vocht droop langs haar benen. Heb 2 vingers omhoog gestoken en in haar doos geramd,ongeloofelijk! I like you so much, you make me so horny...tja leuk om te horen Get on your knees!

Heb t doggy afgemaakt, goed zicht op die lekkere kont(die paal die erin verdwijnt) en dat geile bekkie dat me aankijkt via de spiegel...
          Na m'n explosie moetsen we beiden beetje bijkomen....Ze heeft me gewassen en een aankleed show gegeven....Van begin tot eind goed verzorgt bij haar. Zeer tevreden en denk datk nog wel eens terug ga voor 2e beurt.

Pijpen= ok
          Neuken= TOP : goed weerwerk in elke positie

Commentaar

Ben gisteren nog eens langs geweest bij Wandee. Gevraagd voor een 1 uur met alles erop en eraan voor € 150. Eerst lekker geflirt al staande waar ze zich omdraaide en vooroverboog op het bed waardoor ik haar schitterend kontje kon bewonderen. Ze draagt altijd heel sexy kledij met heel weinig stof :-) en schoenen met hakken waardoor ze bijna zo groot is als ik. Dan begon ze mij langzaam uit te kleden, eerst mijn hemd, zuigen aan mijn tepels, dan mijn broek en al teasen met haar vingers en zachtjes met de nagels over mijn ballen gaan. Dan naar de badkamer voor een wasje, terug naar bed waar ze begint te kronkelen en waar we in elkaar strengelen, zoenen, flirten. Dan begonnen met haar te ontkleden, eerst haar borsten gekoesterd met veel liefde en dan haar kutje gevingerd waardoor ze kletsnat werd. Dan jasje erop en heeft ze mij klaar gezogen tot de laatste druppel eruit was. Tijdje nagenieten en wat liggen babbelen over van alles en nog wat, haar Engels is zeer goed dus is wel tof als je een leuke conversatie hebt. Dan gewassen en klaar voor de massage waar je kan kiezen tussen zacht of hard. Omgedraaid en na een tijdje begon ze mijn penis en teelballen te bewerken met de hulp van wat olie waardoor je een zalig warm gevoeg krijgt tot deze terug in geef acht positie stond. Jasje eraan, is ze op mijn komen zitten met de voeten op het bed waardoor je een prachtig zicht hebt als ze telkens door haar knieën op en neer gaat. Haar omgedraaid en doggy genomen, prachtig zicht met haar perfect figuurtje en mooi kontje. Dan nog verder geneukt op zijn missionaris en dan gevraagd om mij af te zuigen tot ik zou klaarkomen. Duurde nog een 10-tal minuten met een enorm 2de orgasme als gevolg. Douche genomen en voldaan vertrokken. Echt top. Kan alleen haar ouderdom niet goed schatten want als je ze van dichtbij bekijkt vertoont haar gezicht toch wel wat rimpels die door de nodige make-up verborgen worden. But, who cares, the sex is fine.

Commentaar

Afgelopen vrijdag ook deze dame bezocht. Wat een gekke, hete doos.
              Ze plaagt je voortdurend en zowat alles is mogelijk.

Heet gezicht is niet van de knapste maar haar lijf is echt fantastisch ... net als haar service.

Hier kom ik zeker nog terug!

Commentaar

Vorige week dinsdag deze dame nog eens bezocht voor 1 uur (€150).
                Stomende seks met een hoogtepunt voor haar en mij.
                Daarna nog een zeer uitgebreide massage.
                Een aangenaam uurtje met een aangename hete dame.

PS Ze werkt nooit op donderdag.

Commentaar

Zaterdag, vorige week nog eens Wendy opgezocht, na 4 maanden in het buitenland vertoefd te hebben.

Ze had prachtige lingerie aan.
                  Het weerzien was hot, hot ,hot, de GFE bij uitstek.

Ze is niet veranderd. Heeft wel haar kamertje een beetje veranderd. Meerdere spiegels, sfeerlicht met kaarsjes, enz.

Tongzoenen doet ze nog steeds niet, maar haar kusjes waren natter dan voordien.

De massage voelt nog steeds heerlijk aan.

TOP.

Commentaar

Afgelopen maandag nog Wandee bezocht, wat zag ze er weer spetterend lekker uit, hotter dan hot.
                    Wat een mega lekker lichaam, hmmmmm.... wordt weer geil als ik aan haar denk.
                    Al vaak geweest, en immer geweldige sex, eerst elkaar opgeilen, haar lekker gebeft, en direct daarna haar in allerlei posities lekker mogen neuken om uiteindelijk in haar te spuiten.
                    Neemt alle tijd, en na een refresh-moment heeft zij me nog een keer handmatig laten komen.... amai amai... gewoonweg zalig.

The Snake

Commentaar

Vandaag Wandee nog eens bezocht. Kenmerkend voor haar: Hot and Spicy. Ik kan maar één zaak zegen Wandee bezoeken en daarna mag je gerust sterven ( You had it all ). Je moet het gewoon meemaken. Ze is lekker gedraaid, geil en kinky. Het is slechts de tweede maal dat ik haar bezoek maar het gaat de goede kant op. Ze is echt ongelooflijk Hot, Ze pijpt als een engel en neukt als een bezetene ( maar in de goede betekenis van het woord ).

Daarna nog een goed gesprek gehad. Mij ziet ze zeker terug.

Commentaar

ook haar bezocht na een tijdje gewacht te hebben voor ze vrij was, mij niet beklaagd ga zeker nog terug een mooie meid
                        veel ervaring en weet waar een man naar verlangd een van de betere in deze straat

Commentaar

Ze is een geweldige meid.
                          Sex is in orde ( kan je hierboven lezen).
                          Je kan er ook een gesprek mee voeren(engels en thais), vriendelijk , vrolijk meisje ! !

Ze werkt er elke dag (uitgezonderd donderdag en zondag ) van 11.00 tot 19.00 h
                          Ze maken ons zo zot meneer.

Commentaar

Heb haar zeker al een 10-tal maal bezocht in het verleden met goede ervaringen. Wandel regelmatig door de buurt en spring hier en daar al eens binnen maar Wandee is de laatste tijd bijna altijd bezet. Nu vandaag in de namiddag was ze eindelijk nog eens vrij, ze had een sexy verpleegsteruniformpje aan. Ging binnen en zei vriendelijk een goedendag en wilde graag met haar naar boven gaan maar ze deed heel afstandelijk en negeerde mij zelfs even. Ze herkende mij zeker en was het misschien omdat ik een tijdje niet was langs geweest? Ik zei haar dat ze altijd bezet was of er niet was maar haar enige antwoord was, "I am to hot for you baby" en ze wees me gewoonweg de deur. Heeft blijkbaar heel wat kapsones gekregen want ik bleef altijd een uur en betaalde steeds 150 euro. Was ook altijd heel lief en correct tegen haar zonder speciale wensen. Versta er niets van, ben zeker geen onaantrekkelijk iemand, dus ik weet niet wat haar bezielde. Ben dan zonder er nog woorden aan vuil te maken buiten gegaan maar voel mij daar toch niet goed bij. Blijkbaar heeft ze zoveel klanten dat ze dit kan permitteren en waarschijnlijk had ze al een afspraak gemaakt en verwachte ze iemand? Maar als ze dit dan gewoon zegt, dan is dit voor mij geen enkel probleem. Maar nu op deze manier hoeft het voor mij niet meer. Mij ziet ze niet meer terug, jamais. Zijn er nog zulke ervaringen?

Commentaar

Normaal ben ik niet geneigd om te reageren op dit forum, ik ben meer een read-only type in deze materies.
                              Maar wat die Wandee betreft wil ik toch even ook een gelijkaardige ervaring meedelen, zodat mede-wandelaars misschien ook een erg slechte ervaring bespaard kan worden.
                              Ik ben vaak bij haar naar binnen gegaan ook al vond ik haar helemaal niet zo mooi, vanaf toen ze hier maar in het begin was en erg onzeker was en behoefte had aan een zachte, vriendelijke behandeling door de klant.
                              Een maandje geleden ging ik nog eens bij haar naar binnen en leek de sfeer zoals altijd opperbest.
                              Maar toen, voor we aan de actie toekwamen, zag ze een aantal schrammen op mijn bovenarm en rug, die ik had opgelopen bij een sport wedstrijd, iets wat ik al vele malen eerder had toen ik haar bezocht. En toen heeft ze me op erg brutale, denigrerende wijze de deur gewezen alsof ik een vies AIDS monster was, ondanks onze lange klant-prostitué relatie.
                              Ik dacht eerst dat ze erg bezorgd was dat ik een of andere rare ziekte had, en dat ze geen risico wilde lopen met iemand die blauwe plekken en schrammen had, ook al had ik dat al vaak eerder en zijn het gewoon duidelijk sport blessures die niet bloeden.

Maar in het licht van de hier aangehaalde reactie, denk ik nu dat ze er, bij een overvloed aan klanten, genoegen in schept om westerse mannen te kleineren en vernederen.
                              Ze is overigens veel ouder dan 25 die ze opgeeft als haar leeftijd. Misschien heeft ze in Thailand eerst langere tijd in de sex-industrie gewerkt en is ze daar enkele keren erg rot behandeld door westerse sex-toeristen, en wil ze nu haar wraak?
                              Wat mij betreft nu ook, een erg te meiden meid
                              Al zou zij mij betalen om bij haar naar binnen te gaan, ik ga never ever nooit ooit meer naar haar terug.

Commentaar

Ik heb hier niets over willen vermelden omdat ik dacht dat het aan mij lag.
                                Ik heb haar een aantal keren bezocht tot ik dezelfde behandeling kreeg als hierboven ... ineens wou ze me niet meer ontvangen en wou ze geen uitleg geven.
                                Terwijl ik dacht dat onze "relatie" toch goed was, ik behandelde haar zeker met respect en betaalde € 150 voor en uur, ik ben zeer hygienisch dusik snam het niet echt... vreemde vrouw maar ze is inderdaad veel bezet dus ik denk dat ze af en toe een paar klanten aan de deur vervangt door een paar nieuwe ...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 16/2, Wandee (Thai)

Het was inderdaad Wandee, en ik zeg dit met 400% zekerheid dhr Amoroso weet ook dat deze dame mij zeer goed bekend is,ik heb haar daar trouwens ook gespot vrijdag in de late middag,in dit politiepakje MET handboeien tussen haar string

dacht er zelf aan haar te consulteren maar er stond een andere dame bij,en ze kan soms raar reageren als ge haar benaderd.Het is me dan ook nog niet gelukt dit jaar om haar te consulteren,wel elkaar nieuwjaar gewenst,maar ook toen had ze een afspraak waar ze zich trouwens voor veronschuldigde
                                  Dat heeft ze trouwens redelijk veel zo'n afspraken,van goed betalende klanten,en dan is mijn 50€ net iets te weinig natuurlijk, wat ik volledig begrijp...maar dat is mijn limiet en daar geeft zij me redelijk veel voor terug hoor ben er zelf zeker van, meer dan aan sommig goed betalenden, en hoelang ik binnen ben dat wil je niet weten(die click zeker)
                                  Als ik hierboven lees hoe ze sommigen behandeld of weigerd met een geel biljetje in de hand!!

Maar als ze vrij is en ik ga binnen bij haar is het altijd feest en dan verteld ze wel eens iets prive...want ook bij haar clickt het....zelf heb ik het niet voor sm,kinky-achtige dingen maar ze staat daar wel voor open.Ze houd ook wel van wat fantasie in het spel
                                  Daarom ook heeft ze een zeer uitgebreid garderobe aan werkplunjes,sommigen zelfs zeer mooi en duur in mijn ogen, ik kleed haar meestal zelf uit(doe ik enkel bij haar)en soms is dat spijtig,wegens pittig sexy gewoon mooi

maar volledig naakt... man man...ook in orde zen, wat verder gebeurd vertel ik nooit
                                  Maar den dezen keert,zeg maar, steeds tevreden terug

dus beste collega subje.isaac is ze hautain...ja, soms wel( zie mijn verklaring)en ze kan het zich permitteren, want ze is echt niet veel vrij hoor, doet ze sm? bij haar kan je alles verwachten denk ik,ALS ge haar respecteerd natuurlijk

grts Dick

Commentaar

Dienstverlening van Wandee was zoals altijd meer dan behoorlijk.

Probleem bij haar is dat ze (door het vele werk) soms wat uitgeblust geraakt en dan dien je haar met extra centjes te motiveren...

Commentaar

Vandaag nog eens SKW bezocht. Ik hoopte het debacle van twee weken geleden goed te maken. Ik zag plots Wendy heel uitbundig teken doen. Ze is niet van de jongste (ik denk ergens mid dertig) en ze heeft brand in haar gezicht maar voor de rest ziet ze er piekfijn uit en toch zo geen lelijk gezicht. Naar boven gegaan en daar begon ze me al op te vrijen met de kleren nog aan. Zalig. Had haar borsten nog maar net aangeraakt of haar tepels stonden al lekker stijf. In stappen uitgekleed terwijl ik haar ondertussen nog bepotelde. Toen ik helemaal naakt was ging ze op haar buik liggen. Ik er bovenop met mijne stijve tussen haar billen en lekker wrijven en ja hoor, ze deed gewillig mee. Nadat ze naakt was heeft ze me een paar keer afgetrokken en dat voelde zeer goed aan. Ik moest oppassen of het was snel gedaan. Toen ben ik haar beginnen beffen maar ze maakte een paar keer de opmerking dat ik het rustiger aan moest doen. CD aangedaan en ze begon me zalig te pijpen. Weerom heb ik een paar keer moeten terug trekken. Finaal heb ik haar lekker geneukt.
                                      Besluit: zalige vrouw, in voor een babbeltje en verleiden kan ze zeer goed. Ik hoop dat ik nooit ga ervaren met haar wat sommige collega's aan de hand gehad hebben met haar want ik wil zeker terug gaan

Commentaar

Ken haar al jaren. Fantastische klant/meisje relatie gehad. Zelfs met haar verscheidene keren uit geweest. Etentje dagje uit enz . Bij haar thuis geweest . Heb haar zelfs 3 keer anaal mogen nemen. Maar dan plotseling deur dicht en gedaan. Ik denk dat ze een beetje gestoord is . Al bij al een fantastisch lijf en zalig neukbeest. Maar een beetje ting tong (gek)

Commentaar

Wandee is nog steeds actief in het SKW. Afgelopen zondag namiddag zag ik haar achter haar raam staan in de Schipperstraat 16/ 2.

Ze was blijkbaar de enige Aziatische dame actief op dat ogenblik, dus niet geaarzeld en meteen op haar afgestapt. 150 EUR voor een uurtje afgesproken.

Een rustige en vriendelijke dame. Eerst even douchen en dan kalmpjes begonnen met knuffelen en kussen (geen tongzoenen helaas). Ze is niet meer van de jongste, maar alles zit nog lekker strak.Een kleine C-cup (silicone), zachte huid en een lekker klein poesje dat na een flinke likbeurt helemaal klaar was om "little Benny" te verwennen. Haar lekker en diep in missionaris geneukt, waarbij ze goed mee beweegt en ik genietend klaar kwam.

Daarna een massage gekregen die ze met een happy end handmatig afsloot. Twee keer klaargekomen op een uurtje. Deze zondag namiddag was goed besteed.