Carmen (Spa), Antwerpen, Verversrui 14/3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Carmen (Spa), Antwerpen, Verversrui 14/3

Vannacht laat in het SK beland. Veel keus maar ook druk met wandelaars en uitgaanspubliek. Na wat rondjes te hebben gelopen en steeds geen keus kunnen maken langs Carmen gewandeld. Ze gebaarde me vriendelijk en spontaan om naar haar te komen. Aan de deur was ze leuk vriendelijk en uitnodigend. Ik had haar vorige keren ook al gespot maar iets hield me altijd tegen, na dit welkomspraatje dacht ik nog ik heb me altijd vergist. Echter op de kamer na het betalen van de 50 euro had ik met totaal iemand anders te maken. Er kwam werkelijk niets uit, alleen als ik haar iets vroeg dan gaf ze kort en kil antwoord. Mijn gevoel was dus altijd juist geweest helaas dat ik op deze manier mijn eerdere juiste gevoel heb moeten ondervinden. Eenmaal op bed beland niets geen aanrakingen, ze positioneerde zich in de houding "nergens aankomen en dat lukt zo toch lekker niet". In mijn hoofd kwam de gedachte op om er mee te stoppen, dit had ik nog nooit meegemaakt maar ik was zo opgewonden en besloot er maar het beste van te maken. Pijpen deed ze zonder gevoel maar na enkele aanwijzingen paste ze zich toch aan en deed wat ik aan haar had gevraagd. Ze pijpte lang door en kwam uiteindelijk na mijn verzoek in positie 69 zitten. Allemaal omdat ik het vroeg. Alles was zonder enig gevoel of op zijn minst zonder moeite om mij een bepaalt gevoel te geven. Als ik iets vroeg deed ze t ook wel zonder enige vorm van verder contact. Toen kwam het moment om intiem te worden, ik stelde doggy voor zodat ik er maar snel vanaf zou zijn, moet zeggen dat ze daar wel heel geil voor ging zitten. Haar kont helemaal in de lucht en haar linkerwang in het bed gedrukt. Maar toen kwamen de vingers toen ik wilde penetreren, en die zijn er gedurende de rit de hele tijd bijgeweest. Ik kon haar niet volledig penetreren simpelweg omdat hij er niet inpaste.... dus die vingers waren niet eens nodig geweest. Korte conclusie: Ze is heel hygienisch, maakt alles met vochtige doekjes schoon en wast zich nadienen dat vind ik zeker een pluspunt. Vandaar de score matig anders was het slecht geweest. Het is een robot die haar werk doet, niets meer niets minder. Geen moeite om contact te maken of om het gezellig te maken. Terwijl ik toch een spontaan, net en correct, verzorgd persoon ben. Kortom puur voor de centen! Nog 1 ding: ze zei me dat ze Spaans was maar dat betwijfel ik ernstig, ik denk eerder aan Marokkaans of zo iets. Hoop dat jullie iets hebben aan mijn recensie.
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 31-08-17, 09:17.

Re: Antwerpen, Verversrui 11/2, Carmen (voldoende)

Ben gisteren ook bij dit pocketmeisje beland. Ze is wel zeker een andere dan de beruchte Carla.

Carmen is zeer klein, blond (gisteren met twee vlechten). Ze zei me ook dat ze Spaans is, en het is al even zeker dat ze dat niet is. Ze zette in de kamer voor en na mijn bezoek een muzieknummer op dat ze wat meezong, en het leek me Roemeens of zo. Eerste domper dus al: meisje dat het nodig vindt te liegen over haar afkomst.

Ze begon met een te uitgebreide schoonmaakbeurt van mijn eikel. Ik was me echt wel voor ik naar het SKW ga, dus is dat nergens voor nodig.

Dan een korte standaard pijpbeurt. Wat niet standaard is, maar integendeel ergerlijk is de halve judo techniek waarmee dit gepaard gaat. Ik pijp je maar je blijft overal af.

Dan neuken in 2 posities met voortdurend haar handje ertussen.

Zaakje afgewerkt en besloten het bij dit ene bezoek te laten. Verschil met Carla is wel dat ze niet onbeschoft is of zo. Gewoon afstandelijk.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 11/2, Carmen (matig)

Klein blond idd , neuken was bij mij zonder haar hand ertussen .
      Ze was vriendelijk maar toen ze naar boven ging en haar kledij uitdeed dat was precies allemaal tegen haar zin. Neuken she on top was wel nog leuk.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 11/2, Carmen (matig)

Heb vanavond een bezoek gebracht aan Carmen en mijn ervaring is over het algemeen een stuk positiever te noemen.
        Blonde Carmen is 24 jaar oud, klein van gestalte maar heeft een echt prachtlijf. Super leuk kontje en grote borsten voor haar gestalte. Haar kapsel was in vlechtjes.
        Ik heb ineens voor een uur gekozen voor 150 euro, dit was ik vooraf sowieso van plan.
        Ze wenkt je inderdaad vanuit haar raam en toen ik de 2de keer voorbijging ben ik binnen gegaan. Ze bleef de hele tijd zeer vriendelijk en had een heel vlotte babbel.
        Een uur genomen dus. Ze is begonnen met heel mijn lichaam te strelen waarbij mijn jongeheer niet onaangeroerd bleef. Daarna wat aftrekken en overgegaan naar 69 voor ongeveer een kwartier.
        Hierna vond ze het tijd om te gaan neuken en dat vond ik ook best. Begonnen in missionaris en geëindigd in doggy wat voor mij niet lang vol te houden was, Carmen heeft echt een prachtkontje dat ze ongelooflijk geil omhoog steekt.
        De tijd was nog niet om, we hebben een tiental minuten over koetjes en kalfjes gepraat. Ik heb haar verteld dat ik veel op reis ga naar Spanje en Mexico, aangezien ze me zei zelf van Spanje afkomstig te zijn. In de bovenstaande recensies wordt er hier sterk aan getwijfeld, ik moet zeggen dat ze zeer vlot Spaans tegen me sprak en dat ik best kan geloven dat ze daar opgegroeid is. Langs de andere kant weet je nooit alles zeker natuurlijk, ik geef ze toch het voordeel van de twijfel.
        Nog steeds tijd over, maar een 2de keer neuken zag ik nog niet onmiddellijk zitten (paar pintjes gedronken vooraf), dus een massage gevraagd en gekregen waarbij we nog wat gezellig verder babbelden.
        Mijn ervaring is dus zeker goed te noemen, minpuntjes waren dat ik zelf het meeste initiatief moest nemen. Wanneer ik een voorstel deed voor een andere handeling was dit echter nooit een probleem. BTW, anaal doet ze niet.
        Bij het neuken was er in het begin inderdaad sprake van vingers tussen haar poesje en mijn jongeheer (zeer vervelend idd), daarna is ze daar gelukkig mee gestopt.
        Conclusie : prachtig uiterlijk, maar ze kan er nog wat meer van maken moest ze willen en zo echt top worden.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 09/2, Carmen (Spa)(voldoende)

Gisteren ook eens binnengestapt bij dit mooie lokkertje , en ik wou dat ik de eerder recensies al gelezen had , want alles klopt !
          Mooi jong meisje met (voor mij) de juiste vormen : strak kontje en een B/C-cup...
          Het kontje was dik in orde , haar borsten verminderden tot een B nadat ze haar push-up uitdeed.
          Praat idd weinig tot niet , wat toch wel een afknapper is...
          Pijpen deed ze goed bij mij , enkel wat kort.
          Vermits ik 'touching' had gevraagd aan de deur , liet ze dat ook toe...
          Lekker poesje bespeeld (niet erin) tot ze lekker nat werd...
          Dan she on top , wat nog wel lekker was... maar ook weer iets te kort , want ze vroeg of ik HAAR nu wou neuken...
          Missio viel wat tegen , alhoewel ze toch redelijk strak is.
          Dan maar geswitcht naar doggy en na een paar minuten lekker rammen met de handen aan die mooie kont het zaakje afgemaakt.
          Ik kan niet zeggen dat het slecht was , echter , haar houding haalt de score flink naar beneden ...

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 09/2, Carmen (Spa)(voldoende)

Gisteren eens bij langs geweest, had beter de recensies gelezen, wat een tegenvaller.

Int begin nog wel vriendelijk, maar vanaf we begonnen was het leuke eraf :/ Doet moeilijk over de standjes, borsten niet aanraken en ligt daar precies half te slapen tijdens de daad.

Deze dame kan beter een andere job zoeken.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 14/2, Carmen (Spa)

Carmen is back. Afgelopen nacht weet bij haar geweest. Hele goede prestatie. Ze was een paar maanden verdwenen naar Sint-Martens-Laetem, om te werken in een club.
              is de 378 ste voorbij...

Commentaar

Adres van Carmen aangepast.
                Sagaris

Commentaar

Is Carmen nog werkzaam? Laatste bericht is bijna een jaar oud, en gaat over een adreswijziging die ik gedaan heb. Laatste recensie is zelfs twee jaar oud.
                  Sagaris

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Sagaris Bekijk bericht
                    Is Carmen nog werkzaam? Laatste bericht is bijna een jaar oud, en gaat over een adreswijziging die ik gedaan heb. Laatste recensie is zelfs twee jaar oud.
                    ja carmen is er nog steeds staat op de verversrui 14/3 in de nacht.
                    theo
                    wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
                    alleen huilebalken hebben spijt
                    god create the world in 7 days
                    day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Na mijn bezoekje aan Maya ben ik even gaat uitrusten in een café. Dan nog even langs de bank en terug in het SKW beland. Wie kan weerstaan aan al die mooie meiden? Deze Carmen zat lief te zwaaien en te pinken en ze zag er bovendien lekker uit dus ik stap op haar af.

In haar kamer stellen we ons aan elkaar voor. Carmen uit Spanje. Spanje zal wel Roemenië zijn....
                      Nadat ik het ontvangstticketje overhandig kleden we ons uit en ik doe nog een wasje maar deze "spaanse" vind dat niet nodig. Op bed warmt ze me eerst op en ik vraag hoe oud ze is. How old do you think? 20 jaar zeg ik maar ze blijtk al 32 te zijn ! ZO ziet ze er niet uit. Ze heeft een prachtig lichaam maar daar zal het bij blijven...
                      Pijpen doet ze matig en tijdens het neuken blijft haar handje er heel de tijd tussen. We neuken in 3 standjes : normal , normal staand naast het bed en doggy. Tijdens de laatste 2 klemt ze haar benen rondom mij zodat het niet te stevig kan...
                      Tijdens doggy zet ze zich wat scheef zodat ze goed in de gaten kan houden dat het condoom goed omblijft...alsof haar handje niet genoeg was. Het is dat ze een lekkere kont heeft want anders was ik zeker niet klaargekomen. Om de sfeer nog geiler te maken horen we haar collega ook heel de tijd zingen....

Herhalingsgevaar? Zeker niet , deze meid is mijn 2de slechtste ervaring in het SKW. Ze heeft een mooi lichaam maar daar blijft het ook bij !
                      Bu nasil orospu böyle
                      Her gün yeniden yaniyorum

Commentaar

Aan het werk...
                      X