Jennifer (Ned), Antwerpen, Schippersstraat 27/3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Jennifer (Ned), Antwerpen, Schippersstraat 27/3

In de late namiddag effe gaan wandelen in SKW.

Uiteindelijk binnengegaan in Schippersstraat 27 bij een dame die zich voorstelde als Jennifer.
    Ik kan geen recensie vinden op dit forum over haar, tenzij ik mij vergis; reden waarom ik nieuwe topic geopend heb.
    Heel wat attributen van SM aanwezig; reeds lange tijd opgemerkt, doch nu uiteindelijk eens binnen gegaan.
    Heb gekozen deze maal voor pmc en aftrekken.
    Dame heeft mij "poppers" voorgesteld en ben hierop ingegaan, uit curiositeit, aangezien ik af en toe hierover iets gelezen op dit forum.
    Op het ogenblik van de sex kreeg ik een bepaalde warmte, doch achteraf een geweldige hoofdpijn bekomen; voor mij hoeft deze "poppers" totaal niet meer. Misschien heb ik te weinig ervaring hiermee.
    Er is iets in mij dat zegt dat deze dame een omgebouwde man is, ik weet niet waarom, doch ik voel dit ergens aan!
    Hebben andere wandelgangers ervaring met haar?
    Voor de rest geen enkel negatief punt over deze dame.

Wico
    wico

Tijdens een weekendje Antwerpen maar eens de dames opgezocht in het schipperkwartier.
    Op nummer 27 zat een dame die duidelijk aan SM deed en nog wel enigzins enthiousiast overkwam. Dus ff checken hoeveel voor wat spannende SM.

Nou wat was dat verdomme een tegenvaller zeg, maar goed dat ik niet voor langer of hogere prijs had afgesproken.
    Ze heeft werkelijk alle materialen voor een goede SM partij, maar ze weet er echt niks vanaf en heeft duidelijk geen enkele fantasie. Om nog maar helemaal te zwijgen van de hygiene.... Iets wat ik niet echt zag bij de deur, maar eenmaal binnen.....
    Ze rook niet echt fantastisch, het beddegoed zag er smerig uit en bij het wassen van mijn handen in de wastafel had ik niet echt het idee dat het er schoner van zou worden...
    Het pijpen zonder heb ik maar voor bedankt.... kan niet zeggen dat ik daar nog enthiousiast over was na wat ik gezien had.

Hier zal ik zeker niet meer naar binnen gaan!!!

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 27, Jennifer (goed)

Hierbij een berichtje over de dame in de Schippersstraat 27, want daar moeten blijkbaar nodig enkele misverstanden over uit de weg geruimd worden. Ik heb deze dame reeds 21 maal bezocht, dus ik weet waarover ik spreek. Om te beginnen heet zij Yenifer, op zijn Spaans, en dus niet Jennifer! Dat het om een omgebouwde man zou gaan, is klinkklare onzin. Yenifer is een erg mooie latina uit Venezuela: lief snuitje, mollig figuur (maar absoluut niet dik), heerlijke forse billen waar je een stevige pak aan hebt, en ferme tieten (die weliswaar met siliconen bewerkt zijn, maar dat zie je er niet aan af). Zij is nu (juli 2006) 39 jaar (ze is jarig in april), maar ze ziet er als een jong vrouwtje van 29. Naar eigen zeggen omdat ze zich altijd goed verzorgd heeft, en niet drinkt, niet rookt en geen drugs neemt. Yenifer spreekt redelijk Nederlands, maar soms is ze dan toch wel moeilijk te verstaan. Gemakkelijker is wanneer je Spaans met haar kan praten. Ze is altijd erg vriendelijk en open, waardoor je jezelf ook meteen op je gemak voelt.
      Ik bezoek haar meestal gedurende een uur en betaal daarvoor 200 euro. Haar werkruimte hangt inderdaad vol SM-spullen, maar aangezien dat niet mijn ding is, laat mij dat onberoerd. Wel kies ik steevast voor een massage, want Yenifer geeft graag massages, maar ze krijgt er ook graag. Eerst masseer ik dan een tijdje haar rug en billen, terwijl ik tegen haar kontje aangeschurkt zit (vergeet ook niet haar schouders, hals en hoofdhuid te kneden, dat heeft ze graag), en daarna krijg ik een uitgebreide massage van rug en billen. Yenifer doet dat heel goed. Ze heeft ook zo'n lekker zoemend en warmte genererend elektrisch massage-apparaatje en schrikt niet terug voor een body-to-body. Minpuntje is wel dat ze alléén je rug en billen masseert, van benen en je voorkant masseren lijkt ze om een of andere reden minder te moeten hebben. Die massage gaat dan na een groot halfuur over in sensueel gestreel tussen je billen en over je geslacht, met als bonus ook wel een vinger in je anus.
      Signaal om je om te draaien en aan de eigenlijke seks te beginnen. Ik heb Yenifer wel eens laten pijpen en heb haar ook geneukt (geloof me: het is géén omgebouwde man), maar meestal kies ik toch voor een handjob en russisch (of spaans) neuken (tussen de tieten dus), omdat je dan geen condoom om moet. Wij liggen dan in 69-positie, Yenifer spuit een dosis olie over haar borsten en billen en wij bepotelen elkaar langs alle kanten. Terwijl zij mijn erectie alle aandacht geeft, wrijf ik in haar spleetje en tussen haar billen. Dit duurt een stevige poos (zij kijkt niet op een minuutje meer of minder, zeker niet bij een goede klant) en als zij in de laatste fase een vinger diep in mijn anus steekt en mij op hoog tempo begint af te rukken, kom ik met veel lawaai en geschreeuw klaar op haar mooie, van olie blinkende borsten.

Het zal duidelijk zijn dat ik over deze Yenifer heel tevreden ben. Minpuntje is inderdaad dat - zoals door iemand gesignaleerd werd - in het hoekje waar het wasbekken staat, een raar geurtje hangt. Maar dat is een gevolg van de riolering in deze oude huizen, en als je op het bed ligt, merk je er niets van. Alles bij elkaar genomen, is Yenifer een aanrader van jewelste. Je betaalt misschien iets meer dan bij een ander (alhoewel: 200 euro voor een uur lijkt mij niet abnormaal), maar je krijgt dan ook kwaliteit. En nogmaals: Yenifer is géén transseksueel. Let wel: achter het raam vlak naast het hare (links) staat wél een travestiet (of transseksueel, ik ben er nog niet binnen geweest). Yenifers cupmaat is overigens C en niet B, en ze heeft een leuke tattoo vlak boven haar kont.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 27/3, Jennifer (goed)

Pikky op pad in Antwerpen. Na een paar rondjes door het rode wijkje kreeg ik steeds meer zin in een lekkere Latina en Yenifer leek me een goede keus, vooral toen ik die mooie kont zag. Lieve meid, spreekt redelijk Nederlands, doet alles rustig aan en geen gezeur over geld. Terwijl ik haar mooie billen masseerde begon ze me heerlijk te pijpen en ze deed dat zo lekker dat ik aan neuken niet meer toekwam. Iets voor de volgende keer bewaren.

Aanradertje!
        Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 27/3, Jennifer (Ned) (voldoende)

ben onlangs bij jennifer geweest,was er al eerder meerdere keren geweest,en ga er nog heel zeker (en vaak) teruggaan.ze biedt altijd waar voor je geld, ze heeft een prachtig lichaam (stevige billen, zalige superborsten)en je krijgt de kans om op te warmen;dus niet hop hop en vlug maken dat je klaarkomt en terug buiten staat.Neenee,ze neemt haar tijd en ze wil je als klant ook verwennen.Iedere keer heb ik er een orgasme van topformaat.net als de braziliaanse Rosa (VT1),de belgische Andrea (VT7) en de bulgaarse Maria (VT12) is jennifer een prachtdame om in te kaderen.
          Dat zijn allemaal volwassen dames,geen prille twintigers of zo,die hun wereld kennen en heel goed weten hoe ze hun klanten moeten behandelen en verwennen zodat ze nadien ook blijven terugkomen.Bedankt jennifer (en ook die andere drie dames)

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 27/3, Jennifer (Ned)

Vanavond een teleurstellende ervaring met haar gehad en dat is jammer, want ze ziet er lekker uit en ze is best aardig. Ik had erg het gevoel dat ze alles af probeerde te raffelen en dat ze er eigenlijk geen zin in had. Het pijpen was wel aardig en het neuken ging ook wel. Maar toen ik voorstelde om het op zijn hondjes af te maken, mocht dat niet. Ik moest gaan liggen. Ze zou me wel klaar pijpen. Dat vond ik ook prima, maar telkens als ik bijna klaar kwam, stopte ze

Na een minuut of 15 stopte ze en ging zich wassen en aankleden. Ik ging me ook maar weer wassen. Ondertussen ging ook nog eens bij haar de telefoon die ze ging beantwoorden. Het was wel aan het einde van de teleurstellende sessie, maar toch... ik vind niet dat je bij een klant een telefoongesprek moet gaat voeren.

Toen ik naar buiten stapte zei ik nog tegen haar: "Volgende keer beter", maar dat meende ik niet. Ik kom hier niet meer terug. Ik ga wel weer naar mollige Eve of Manar. Daar krijg je waar voor je geld. Die doen echt moeite voor je.
            populus vult decipi

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 27/3, Jennifer (Ned)

Jennifer ken ik al jaren. Indertijd viel ze best mee, maar de laatste jaren gaat het duidelijk bergaf met haar. Eerdere recencies kan ik bevestigen. Het is een lieve meid, maar de dienstverlening is héél wat minder.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door spartak Bekijk bericht
                Re: Antwerpen, Schippersstraat 27, Jennifer (goed)

Hierbij een berichtje over de dame in de Schippersstraat 27, want daar moeten blijkbaar nodig enkele misverstanden over uit de weg geruimd worden. Ik heb deze dame reeds 21 maal bezocht, dus ik weet waarover ik spreek. Om te beginnen heet zij Yenifer, op zijn Spaans, en dus niet Jennifer! Dat het om een omgebouwde man zou gaan, is klinkklare onzin. Yenifer is een erg mooie latina uit Venezuela: lief snuitje, mollig figuur (maar absoluut niet dik), heerlijke forse billen waar je een stevige pak aan hebt, en ferme tieten (die weliswaar met siliconen bewerkt zijn, maar dat zie je er niet aan af). Zij is nu (juli 2006) 39 jaar (ze is jarig in april), maar ze ziet er als een jong vrouwtje van 29. Naar eigen zeggen omdat ze zich altijd goed verzorgd heeft, en niet drinkt, niet rookt en geen drugs neemt. Yenifer spreekt redelijk Nederlands, maar soms is ze dan toch wel moeilijk te verstaan. Gemakkelijker is wanneer je Spaans met haar kan praten. Ze is altijd erg vriendelijk en open, waardoor je jezelf ook meteen op je gemak voelt.
                Ik zal ook jouw illusie uit de wereld helpen .... uiteraard is Jennifer een post-ops transke, en waarom ik dat weet?
                Ik bezocht haar meer dan 20 jaar geleden al, met aanhangsel, en meer dan 15 jaar geleden zonder aanhangsel ....
                En jawel, ze is intussen gewoon veel te dik, die kont is uitgezet tot 2 en een halve keer wat ze vroeger was (dat heb je met ex-mannelijke latina's boven de 40
                Maar dat is ieders goesting, en over smaken en kleuren valt niet te twisten.

Dit geeft geen beeld van wat haar service is, daar was meer dan vijftien jaar geleden namelijk niets mis mee, heb har toen tientallen malen bezocht

Waarom ik zo zeker ban van mijn laatste bezoek bij haar (end at dat meer dan 15 jaar geleden was)? Aangezien ik steeds in oude Belgische franken heb betaald, dus moet van voor 2002 geweest zijn ...
                Schrijf dus maar 51 jjaar op als leeftijd ...

Er zijn hier 2 mods die goed weten dat Jennifer een katertje was voordien, maar om haar nu te verplaatsen naar transkes, dat zal niet nodig zijn, ze hebben dat ding er toch afgehakt, cassé sa pipsa

Ik zie net dat ik twaalf jaar na datum reageer op haar topic ... beter laat dan nooit

Commentaar

Aan het werk...
                X