Sylvie (Hon), Antwerpen, Vingerlingstraat 07/3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sylvie (Hon), Antwerpen, Vingerlingstraat 07/3

Gisteren langs geweest in SKW, Vingerlingstraat, meisje van half de 20 denk ik, Sylvie noemde ze en ze komt uit Boedapest, Hongarije. Ferm pak tetten , blond, niet zo'n mooi gezicht maar toch. 50 euro betaald, begonnen met die tieten te verwennen, ze heeft heel grote tieten met daarop enorm grote tepelhoven, man man man. Ze was heel lief, en bijna kwamen we tot kussen. Daarna kwam ze on top, daarna missionaris en vervolgens heeft ze me manueel zachtjes klaar getrokken terwijl ik dan verder met die uiers kon spelen Voor liefhebbers van dikke tieten, een aanrader.

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 07/2, Sylvie (uitstekend)

vandaag op goed geluk naar antwerpen afgereist,vanuit brugge,gelukkig syvie was er.50 euro betaald en mee naar kamertje(was wel een benieuwt naar die tieten)ze klede haar uit en bh uit,waaaaauuuuuw die tieten nie normaal,kheb nog nooit zulke grote tepelhoven mogen meemaken zaaaaaalig,dat zijn geen tieten met tepelhoven maar tepelhoven met tieten man man man,ze is zeer proper en der poesje en kontje smaken zalig,prima vermaakt.moest ze in oostende werken zou zeker iedere week gaan.

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 07/2, Sylvie (Hon)(uitstekend)

Ja wadde, na al die lovende commentaar toch ook es richting Silvie getrokken deze namiddag. Inderdaad er stond er eentje met blauw kleedje en ferme.....
      Ineens maar mijn kans gewaagd...ze vroeg 50 eurokes. Eens binnen heb ik haar gelijk 100 euro betaald al zeggend dat we ons dan niet moesten haasten...
      Ze kleedde zich uit en vleidde zich neer op het bed. Ben er naast gaan liggen en al pratend vlug in lieve kusjes overgegaan. Ze volgt echt gewillig en laat alles genietend toe. Haar oraal verwend, wat ze ten stelligste kon appreciëren en inderaad na een tijdje terug haar mondje opgezocht en mijn jongeheer kwam al teasend tegen haar 'overigens lekker' poesje en schoof er gewoon, zonder enige tegenstrubbeling, in....heb haar maar paar keer in en uit geteasd en dan maar even gewacht tot ze , ze merkte het wel aan me, een CD nam. Das toch wel wat geruststellender.....Ze ziet er netjes en proper uit, maar een beetje voorzichtigheid kan geen kwaad he. Ik ga ze zeker terug opzoeken, want ik denk dat ze na een paar keer wel wat losser komt. Ben nu een half uurke binnengeweest en tegen het einde begon ze meer en meer te praten over vanalles. Dus de klik die er in het begin al wel was wordt nog snel sterker als ze zich op haar gemak voelt. Tis een lieveke, en dat heeft Belgianflyer graag....

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 07/2, Sylvie (Hon)(goed)

Wat een genot om weer van die heerlijke borsten te genieten. Hingen mooi in de vitrine in een mooi jurkje. Snel naar haar kamertje en daar ging alles uit, wat een lekkere gevoelige tepels met prachtige grote tepelhoven die je mag likken. Houdt ze van ! Dus ook nog even aan haar lekkere mosseltje gelikt en daarna afgemaakt met haar op top zodat ik die jongens één voor één in mond kon nemen. Altijd een lekker loopadresje !

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 30/1, Sylvie (Hon)(goed)

Zo,net terug van een bezoekje aan sylvie.Gelukkig was ze er,is voor mij toch een uurtje rijden.Ze was blij me te zien,is wederzijds hoorTja.......super lekkere boobs he met enorme tepelhoven,mezelf hard gerukt terwijl ze aan der clitje ant spelen was,dan jasje aan en enkele standjes doorgenomen,condoom eraf en verder rukken en die zalige zachte maar toch stevige tieten lieten me toch zeker een halve meter ver spuiten,ze schrok er even van hihi,ZAAAAAAALIG DING!!!!!! Een recentie plaatsen lukt me niet??? Zegd steeds prijs niet ingevuld (doe ik wel!!50 euro voor klein kwartiertje).

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 30/1, Sylvie (Hon)(goed)

na mooie katinka eens deze dame bezocht,ook een vriendelijke dame
            maar ze is echt niet een postpode dame.
            Ik raakte niet echt opgewonden van deze dame.
            zal haar ook niet meer bezoeken.

Commentaar

Mega hangtitten

Deze Hongaarse Sylvie heeft een ongelooflijke voorsteven, die ze in haar raam dan nog mooi in een push-up bra presenteert. Het valt niet meteen op omdat haar tepelhoven zeer bleek zijn, maar haar tepels hangen uit haar BH! Zo te bewonderen vanop straat.
              Verder is ze klein en wel iets mollig en heeft een mooi snoetje.
              Ik had haar enkele jaren geleden al bezocht en dacht indertijd een recensie geschreven te hebben, maar ik vind die niet meer terug. Ik denk dat er ondertussen een nieuwe thread gestart is.
              Hoedanook ze had mij herkend. We gingen op bed zitten en onderhandelden wat we gingen doen en voor welke prijs. Ik wou tongzoenen, wat ze goed vond. De extra's die ik vroeger had gehad waren helemaal ok voor haar, en ik stelde 100 euro voor, wat OK voor haar was.
              Haar boezem is echt fenomenaal te noemen. Toen ze haar BH losliet gingen haar joekels hangen tot aan haar navel. Wat een massa en toch heerlijk vrouwelijk gevormd. Ik had haar moeten vragen welke BH cup ze heeft. Ik wed op G of misschien zelfs K. En ze zijn heerlijk mals met grote tepelhoven.
              Ik heb eerst haar super borsten gekneed en gelikt. Beide tepels tegelijk in de mond genomen. Haar getongzoend met een tepel in onze monden en nog meer van die kinky dingen.
              Dan ging ik haar beffen. Ze smaakte zo goed. Haar clit werd hard onder mijn tong. Dan gleed ik mijn eikel tussen haar schaamlippen terwijl ze me gei laankeek. Ik heb haar dan heel zacht geneukt. Anders kwam ik dan al klaar. Ze reageerde sensueel op het vrijen en streelde mijn borst en rug met zachte hand.
              Ik wou mij ook toch nog laten pijpen, dus trok ik me terug en bracht mijn schwanz eerst tussen haar borsten voor een titfuck. Dan trok ik me hoger en bracht mijn eikel in haar mond. Ze gaf een voortreffelijke pijpbeurt terwijl ze me in de ogen aankeek en zacht mijn billen streelde.
              Ik daalde terug tussen haar dijen en penetreerde haar opnieuw. Nu brachten we haar borsten -die natuurlijk door hun gewicht naast haar afglijden- met onze handen naar voor tussen onze twee lichamen. Zo ging ik over die zachte malse reuzeborsten liggen en begon harder te stoten. En terwijl we diep tongzoenden, kwam ik hevig in haar klaar.
              Ze zegt elke dag te werken van 11 tot 18 u

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/4, Sylvie (Hon)(goed)

Zoals ik voorspeld heb,een bezoekje gebracht aan het LARGE AREOLA WONDERWat een zalige soepele malse tieten heeft die meid toch,afgesproken voor half uurtje met pzc,tz en diverse standjes en alles op der tieten gespoten,ik heb bijna continu die tieten gekneed,gelikt.....zalig,je moet eens met 2 handen 1 tiet samen persen (zachtjes he )dan zie je echt pas hoe enorm die tepelhoven zijn man man Grten the cobra.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/4, Sylvie (Hon)(goed)

Kom er net van. Malse borsten van die omvang hangen natuulijk tot aan de navel. Of als Sylvia op de rug ligt, hangen ze naast haar lichaam. Heb beide tepels tegelijk in de mond genomen. Haar ook uitvoerig gebeft waarbij je haar clit heel hard voelt zwellen onder je tong.
                  Ze werkt elke dag van 11 uur tot 18 uur ongeveer.

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 07/3, Sylvie (Hon)(goed)

Ik moet zeggen, zonder deze recensies was ik haar voorbijgelopen. Ik vond haar er nep uitzien en zou gedacht hebben dat haar borsten ook nep zijn. Wat een vergissing! Waanzinnig mooie grote puur natuur borsten waar je alles mee mag doen.
                    Aangezien hier wel eens K-cup en hangend tot aan navel is genoemd had ik nog groter verwacht.
                    Zelf zegt ze cup F en dat lijkt mij te kloppen(moderator: kan dit aangepast worden?).
                    Een klik was er niet echt, ik vond haar afstandelijk.
                    Dat zij bij het klaarkomen abrupt stopte met aanraken vond ik ronduit vervelend.
                    Jammer, anders had ze tot mijn favorieten behoort.

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 07/3, Sylvie (Hon)(goed)

Resultaat van al die recenties hier is dat ik ook een keertje ben langs geweest bij Sylvie. Ik heb namelijk een sterke voorkeur voor een grote boezem die niet al té stevig is (zie mijn nickname). Daarom dus even langs gelopen bij Sylvie. Omdat deze hobby erg nieuw voor me is was ik flink zenuwachtig. Sylvie merkte dat direct en probeerde me gerust te stellen wat maar deels lukte. Ze was erg begripvol! Ik begrijp niks van mijn collega's die schrijven dat ze een K heeft die hangt tot de navel. Ik heb daar goed op gelet (pretendeer een kenner ter zake te zijn): ze hangen wel een beetje omwille van het feit dat ze duidelijk groot te noemen zijn én volledig naturel zijn. Maar zeker niet tot de navel. Als ze zit en voorover buigt, dan wel maar dat is de norm niet. Ze voelen soepel aan maar 't zijn zeker geen uitgezakte borsten. Nog lekker vol en puur natuur. Een cup F is het zeker! Met een wat kleiner rugmaatje misschien wel een G maar zeker niet groter. 't gaat natuurlijk niet alleen daarover. Ze probeert je echt te laten genieten, ook de zenuwachtige beginnende wandelaar. voor mij is er zeker herhalingsgevaar alhoewel ik liever ook iets meer kont en billen heb. Het was bovendien de eerste keer dat ik daar overdag kwam. Dat is me zeker bevallen. Er stond links en rechts nog wat lekkers achter de ramen waarvan ik zeker nog geen recenties heb gevonden. Wat boezemer zegt kan ik zeker beamen: achter het raam lijkt ze heel erg fake. Met dat overmatig blonde haar (van nature is het duidelijk een brunette), die overmatige make-up (dat is waarschijnlijk haar vermomming) en die kunstmatig gepushte borsten ziet ze er helemaal fake uit. Niks is minder waar! Een heel lekker stukje pure natuur! Ik sluit me dus aan bij de positieve beoordelingen. Ik zou ook echt graag zien dat de moderator nu eindelijk haar cupmaat opschuift naar "F".

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 07/3, Sylvie (Hon)

Eindelijk berichtje van mij na lang geaarzeld te hebben om me te registreren. Ben intussen reeds zeker zo'n 15 maal bij deze lieve dame langsgeweest. Steeds wasje voor en na. Steeds pijpt ze me zonder condoom en extreem lang.Ik moet haar steeds doen stoppen. ik mag dan of tijdens het pijpen met haar poesje spelen zolang ik maar wil. Vingeren mag ik ook met één tot twee vingers in haar kutje zelfs op zoek naar Gspot.Neuken tss de borsten mag ook met of zonder condoom en met of zonder glijmiddel. Klaarkomen mag zowel in mondje of kutje, wel met condoom. Pijpen en meerder standjes voor 50 euro. Ze weet dat ze op deze site vermeld staat en dat ze goed scoort. Haar vriendin zou niet goed scoren. Tepels zijn bangelijk zo'n 10 cm diameter. Lekker om te sabberen en te zuigen. Zo kan ik nog heel lang doorgaan.

Commentaar

Vandag bij Sylvie geweest. Echt enorme borsten. Goed ontvangen geweest. Ze is zeer lief. Ze ging onmiddelijk naar het bidet om haar poesje te wassen, vond ik wel een plus punt. Ze ging voor me op het bed op haar knieën zitten terwijl ik recht stond en mocht haar grote borsten zoenen en strelen. Vervolgens ging ze op haar rug liggen en heb ik haar borsten uitgebreid gezogen en gelikt. (niet te hard zuigen, want ze zijn gevoelig) Dan naar beneden afgedaald en haar fris poesje uitvoerig gelikt, waar ze van leek te genieten. Daarna mocht ik op mijn rug liggen en kwam ze boven mij met die enorme borsten. Ze heeft mijn pik er tussen genomen en begon te pijpen, zeer nat en diep. Ik heb haar moeten vragen om te stoppen wat anders hield ik het niet uit. Dan condoom aan gedaan en haar in doggy genomen, waarbij ze je in de spiegels geil aankijkt. Dan in missionaris afgewerkt. Een heel lieve dame, en zeer proper.

Groeten,
                          M

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door cvtrier5
                            dame nog actief ?
                            Jawel. Ben er gisteren nog geweest. Ze is ondertussen 26 vertelde ze me. Zoals ik eerder schreef is deze hobby erg nieuw voor me. Alhoewel ik haar slechts 1 keer eerder bezocht, herkende ze me meteen. "Zoals jij zenuwachtig was, zo heb ik er niet veel, dat kan ik makkelijk onthouden, zei ze". En nu ik haar verteld heb dat de "blowjobs" mij weinig prikkelen zal ze me al helemaal niet meer vergeten, vertelde ze.

Meer dan vorige keer kwamen we tot een praatje. zo slecht is haar Engels niet hoor. Ze trekt zich aardig uit de slag.
                            De service was weer meer dan bovenmaats. Ze vraagt niet 1 keer om meer geld en ik heb ze niet 1 keer op haar horloge zien kijken. Ze heeft geduld en geeft duidelijk aan dat ze je wil plezieren voor je eurootjes. Hygiëne is ook heel goed.

Uit mijn vorig bezoek heeft ze onthouden dat ze hier zeer goede quotaties krijgt. Ik moest trouwens een ommetje maken want Sylvie was bezet. Een tikje mollig is ze wel. En je moet natuurlijk houden van die lekker grote borsten. Naar mijn mening was ze een beetje bekomen. Haar boobs waren hierdoor een beetje voller dan de vorige keer. Voor zij die dat lekker vinden dus een +. Ik heb graag lekker malse borsten. Hoe zachter en beweeglijker, hoe beter! Iemand tips?

Recensieformulier: ik sluit me aan bij het vorige en al de andere positieve die hier staan.

P.S.: moderator???? De cupmaat aanpassen aub!!! Als je deze speeltjes in een E cup krijgt, dan wil ik die E wel eens zien!!

Commentaar

Ben er woensdag, na zeer lange tijd, nog eens gepasseerd en wederom kunnen genieten van haar wonderbaarlijke uiers die ze vlotjes omhoogduwde zodat ik goed aan de spenen kon.
                              lekker geneukt doggy en missio en condoompje was vol.
                              tieten zijn nog steeds waarom ja naar haar gaat, ze is vriendelijk en lief, en daar doe je het voor bij haar

Commentaar

Hierbij de recensie.

Zeer lieve meid met mooie glimlach. Zeer vriendelijk en er altijd op uit om aan je wensen te voldoen. Ook niets geforceerds, is er niet op uit om je zo snel mogelijk buiten te krijgen. Zij wil ook een aangename tijd hebben.

Van gestalte aan de kleine kant waardoor haar grote borsten, echte memmen, des te meer opvallen ! Het zijn natuurlijke borsten, zeker en vast een handvol, stevig en, in mijn opinie, zeker geen afhangers. Trouwens borsten hangen per defenitie !

Voor pijpen moet zij voor niemand onderdoen. Zij lag aan mijn lul te sabbelen en terwijl geilogend naar mij te kijken ! Potverdorie, ik zou kunnen ontploffen. Maar zij houdt het zaakje onder controle, niet te vroeg komen. Mijn lul een borstmassage gegeven, maar zelf doet mij dat niet zo veel. Wel vond ik het heerlijk hoe zij slurpend aan mijn lul knabbelde. Echt een aanrader ! En dan hupsakee, haar in een aantal posities genomen, waarbij zij op mij en maar rijden.
                                Heel lekker potje geneukt en loeiend klaargekomen.

Echt een aanrader, deze Sylvie en ontdekt dankzij Hookers ! Dank U, collega medewandelaars !

Commentaar

Een tijdje geleden nog eens bij Sylvie geweest.
                                  De spontaniteit van een jaar geleden is ze nu toch wel kwijt en het professionalisme/bandwerk is nu toch echt wel aanwezig.
                                  De service die ze levert is zeker niet slecht maar je zal ook geen minuut langer blijven dan waar je voor betaalt.

Voor wie van grote hangende borsten houdt zeker een stop waard!

Commentaar

Gisteren namiddag bij haar geweest. Mooie vriendelijke meid die vooraf vraagt wat je wil en dat dan ook doet. Prachtige borsten, puur natuur met enorme tepels waarmee je naar hartelust mag spelen. Eerst naast het bed een beetje teasen en dan op het bed lekker met die borsten gespeeld, zoenen met toch een beetje tong en ze kruipt helemaal over je heen met dat lekkere lichaam. Heb aan haar kutje mogen voelen en dat was tot mijn verbazing helemaal nat. Ik heb me laten aftrekken tussen haar borsten tot ik haar volspoot en alles van haar tieten droop. Alles netjes opgekuisd, nog een kusje en tot volgende keer wat zeker gaat gebeuren...

Commentaar

Gisteren nog eens afgesproken met Sylvie ; ze is er idd nog wel degelijk. ze was net 3 weken op verlof geweest, maar nu dus terug. Gelukkig had ze haar uiers ook terug meegebracht van vakantie.
                                      Heb weer eens zalig aan haar spenen kunnen lurken en haar nadien op zijn hondjes genomen.
                                      vervolgens nog eens genomen met haar benen in mijn nek en de zak geleegd in haar warme grot.
                                      Het viel me terug op dat ze eigenlijk, als ze haar schoenen met hoge hakken uitdoet, toch nogal klein van gestalte is, ik schat circa 1.60m. Wederom goeie ervaring.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door codima29
                                        Iemand hier nog recente ervaring met Sylvie ?
                                        Recent Sylvie opnieuw bezocht. Ik weet niet hoe het komt maar telkens ik een DVP bezoek heb ik last van stress. Nochtans ben ik onder "gewone" omstandigheden helemaal niet gestrest in de aanwezigheid van een vrouw.

Het was mijn 3e bezoek aan Sylvie en ook de derde keer dat ik voor haar voelbaar enigszins zenuwachtig was. En ook nu weer zocht ze naar wat ik leuk vind. Ze zegt: "relax, I want you to like me". "imagine you know me for 10 years or more".

Dus: voor de minder geoefende of minder stressbestendige wandelaars onder ons... En zeker en vooral omwille van de grote natuurlijke borsten. Lekker naturel en toch vol. Naturel met zo'n cupmaat betekent natuurlijk ook wel hangen. Maar toch.

En wat ik vorige keer reeds opperde: ze is een tikje aangekomen. En hierdoor werd dat zeer opvallend balkon nog ietsje groter. Geloof me, daaromtrent ben ik een kenner. Ondertussen puilen die F-cups nog wat meer uit. Ik denk dat het ondertussen eigenlijk wel een G geworden is.

Amazing...

Groetjes,

De jager op zacht wiegende borsten.

Commentaar

Recent nog een keertje bij Sylvie geweest. Ging eigenlijk voor een bezoekje aan Anna (SS 38/4) maar die was er niet. Nog een keertje gekozen voor Sylvia omwille van de geweldige (of moet ik zeggen: overweldigende) boobs!!

De service was zeer goed te noemen. Net zoals voorheen. Verschillende standjes geprobeerd: missionaris, girl on top, doggy. Uiteindelijk in dit standje lekker gekomen terwijl ik met die lekkere borsten aan het spelen was.

Deze keer eindelijk een beetje minder zenuwachtig en dus beter kunnen genieten van dit lekkere meisje! Lekker met die supergrote naturelle boobs gespeeld. Altijd weer een superervaring. Toch voor een liefhebber zoals ik.

Zoals eerder geschreven: een aanrader voor de liefhebber van erg grote borsten die volledig naturel zijn.

Groeten,

W.