Alicia (Alb), Antwerpen, Schippersstraat 16/2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alicia (Alb), Antwerpen, Schippersstraat 16/2

Gisteren rond een uur 1 's nachts binnengesprongen bij een zeer mooie verschijning die zichzelf Alicia noemt, 24jaar, ze komt uit Albanië en woont in Brussel. Mooi verzorgd zwart haar, mooie echte B-cup. Ik had ze al een paar keer zien staan en ze springt er voor mij onmiddelijk uit, zo'n mooi gezicht en body. Eens binnen de trap op en netjes de 50� gedokt. Zij lag al snel poedelnaakt op het bed, eerst heeft ze mij een 5-tal minuutjes afgezogen (kreeg 'em eerst niet omhoog van de spanning, was lang geleden ) Nadat mijn sjarel flink in geef 8 stond, lag ze daar met haar benen open en damn wat een ervaring, lekker haar benen flink rond mijn lijf en gaan. Het duurde hooguit 10 minuutjes of het zaakje zat vol. Ik keek haar heel de tijd aan, en zij was ook aan het genieten, ze was verbaasd dat ik al zo snel kwam "now already baby" Was wel iets te snel naar mijn goesting want ik had nog standjes in petto maar ze was echt zoooo lekker Piemel eruit gehaald, en afkuisen "let me do baby" zei ze . Aangekleed, de trap af en ze zei "next time, you have to be more relaxed baby". Nuja, de volgende keer bij haar zal wel snel gebeuren Eerder was ik aan de overkant bij een blonde aan de ander kant van Schipperstraat gaan vragen voor enkel "fuck", aangezien "suck" met condoom niet mij favoriet is, ze zei "40� just fuck position". Heb even getwijfeld maar toch Alicia genomen waar het toch 50� bleef maar damn wat een knappe griet!

Re: Antwerpen, Schippersstraat 04/?, Alicia (Alb) (uitstekend)

Alicia is wat mij betreft 1 van de lekkerste dametjes van de straat. Klein maar wel iemand die haar vak verstaat. Een tijdje geleden had ze haar hondje (doggy) ook op de kamer, maar van het kleine beestje had ik geen enkele last. Wel zielig dat het hondje nu in de nachtelijke uurtjes alleen in haar appartement in Brussel achter blijft maar goed...

Een triootje met haar blonde vriendin met het brilletje, die in de kamer rechts van haar zit kan ik ook van harte aanbevelen!

Greetz

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 16/2, Alicia (Alb)(uitstekend)

Alicia is een ware schoonheid voor de wandelaars die houden van zwart haar en betoverende ogen. Zij is een ware schoonheid zoals er niet te veel zijn. Niet te dik, niet te dun, perfect cupje dat goed past bij haar lichaam en vooral ze heeft een bijzondere geile uitstraling vanachter haar raam. Het raam van Alicia zou dan ook een bedevaartsoord moeten zijn voor de mannen die uit zijn op een lekkere wip met een lekkere dame.

Ze nam me mee op de lange weg "upstairs" naar haar kamer. Van die lekkere kont had ik al een erectie gekregen in de broek. Alicia is natuurlijk niet van gisteren en ze had dat ook wel in de mot. Hier speelde ze op in door haar onderlichaam tegen mijn kruis te duwen en me supergeil aan te kijken met die zwarte ogen van haar.

We gingen ons beiden wassen maar ik vroeg aan Alicia of ze niet wou bijstaan. Een hese "sure baby" werd mijn deel. Dan gingen we samen op bed waar we best toch wel lang met elkaar wederzijds gespeeld hebben. Alicia pijpte me heerlijk en geil. Ze ging met haar benen naar mij liggen en bood haar lekkere kutje aan ter inspectie aan mijn handen.

Dan neukten we heerlijk in missionaris, cowgirl en doggy. Tijdens het neuken zet Alicia ook haar beste beentje voor en het is werkelijk zalig om zo'n schoonheid op je op en neer te zien gaan en onder je te hebben.

Jaja, die Alicia, die heeft het helemaal! Een welgemeend "tot de volgende" Alicia!

Commentaar

Een week voordat ze op verlof vertrok, deze knappe verschijning, die al lang op mijn verlanglijstje stond eindelijk eens bezocht.

Eerst samen met een kameraad aan de deur wat gekkigheid met haar gedaan. Hier speelde ze goed op in, dus uiteindelijk de knoop doorgehakt, en binnen gestapt. Achter die mooie kont de trap op. Boven uitgebreid voorgesteld, en welkomstkussen ontvangen. Gezellig over van alles gebabbeld, en nog wat gekkigheid opgehangen.

Tijdens het opwarmen bood Alicia haar borsten en tepels in het bijzonder aan mij aan voor een behandeling. Dit liet ik mij uiteraard geen twee keer zeggen, en nam ze uitgebreid in mijn mond om er aan te likken en op te sabbelen. Na verloop van tijd kreeg mijn kleine jongen een jasje aan, en verdween hij in haar mond. Alicia wist er goed raad mee, met haar mond en tong. Ik moest dus al eens aan de rem trekken, en we zijn dan ook maar snel overgestapt op het neukwerk. Alicia kwam eerst in cowgirl op me zitten, waarbij ik met haar klit en tepels kon spelen. Daarna in doggy leeggespoten.

Als Alicia terug is uit verlof zal het niet lang meer duren voor ik weer bij haar aan de deur sta.
        Grz Sub

Echtgenoot is verleden tijd voor Echt genieten.

Commentaar

Enkele weken geleden heb ik Alicia nog eens een bezoekje gebracht. Het is een prachtmeid die ook haar job prima verstaat, maar voor mij is het net niet de top. Ze geeft een goede pijpbeurt, en is lekker actief als ze je berijdt, maar voor mij zijn met name Nelly en Vera een stuk beter.

Ik zal Alicia dus nog wel vaker bezoeken, maar ze wordt niet mijn nieuwe favorietje, en ze zal het moeten doen met bezoekjes van mij als mijn favoriete Dames afwezig zijn, en ik echt zin heb en niet kan wachten tot mijn toppers terug zijn.
          Grz Sub

Commentaar

Ben gisteren om 22h00 voor het eerst bij haar binnen gestapt. Man wat een ervaring. Ze is lief, kinky, ervaren en goed uitgerust. Ik moet eerlijk toegeven dat ik eerst geaarzeld heb om binnen te gaan. Maar ze scoort voor mij ver boven het gemiddelde. En het SKW ken ik zeer goed. Een topper dus. Herhalingsgevaar is groot.

Commentaar

Ben al meerdere malen bij Alicia geweest en het blijft 1 van de betere van de buurt. Heel af en toe kan ze wel eens een beetje een kattig humeurtje hebben maar de sex is altijd goed. Meestal heel spontaan en ze heeft een heel lief snoetje.
              Ze heeft ook ooit in clubs in Duitsland gewerkt en vroeg me ooit ook of Amsterdam een aantrekkelijke stad is om te werken.
              Vreemd dat er nog helemaal niet zo heel veel recensies over haar vermeld staan.

Commentaar

Heb deze week kennisgemaakt met deze Albanese schone en het moet gezegd: hele vriendelijke dame die haar vak inderdaad goed verstaat. Wat betreft 'schoonheid'; daar kan natuurlijk wel wat over gediscussieerd worden. Knap gezichtje, geblondeerde haren, leuke borstjes, maar toch ook al wat 'vetrolletjes'.
                Al met al een prettige ervaring, maar behoort toch niet tot mijn toppertjes.
                we are all made of stardust...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 16/2, Alicia (Alb)

Geweldig lieve meid, ben al meerdere keren bij haar geweest en moet zeggen: ik blijf ervoor terugkomen. Het totaalplaatje klopt voor mij in ieder geval wel, is een van de weinige dames die wel haar best doet om je waar voor je geld te geven. Zal mij dus ook zeker nog vaker terug zien

Commentaar

Ook bij deze jongedame nog eens binnengestapt : wist ze toch nog wel dat ik verleden jaar eens bij haar binnengestapt ben. Amai, goed geheugen dus. Het was weer een aangenaam halfuurtje. Zonder meer goed te noemen...
                    we are all made of stardust...

Commentaar

Alicia is net terug uit haar thuisland en werkt weer op haar vertrouwde adres in de avond/nachtshift.

Ben gisteren bij haar geweest en ik moet zeggen dat ze en prachtig figuur heeft.

De eerste keer bij iemand verloop altijd wel wat stroef, maar ik ga zeker terug.

Commentaar

en alweer een mooierd die ik van mijn " to do " lijstje kan schrappen
                        en op mijn to do noggis lijstje zetten
                        de ontvangst was zeer aangenaam
                        na de financiële kant van het verhaal uitgekleed en op het bed ik werd nog ff opgefrist met een nat doekje en toen begon ze mij een beetje te teasen met haar mooie lijfje toen ging de condoom er ever en begon ze hemels te pijpen terwijl ik met mijn vingers zachtjes haar kutje verkende
                        na enkele zalige lange minuten vroeg ze of ik bovenop haar wilde komen dus in normal begonnen en in enkele variaties het ook zo afgemaakt ondertussen kreeg ik nog de vraag of ik nog in doggie wilde proberen
                        na afloop werd ik verlost van de condoom en werd ik voorzichtig schoongemaakt met natte doekjes
                        na nog ff uitblazen gingen we samen naar de badkamer voor een wasje
                        kleertjes terug aan en voldaan naar huis
                        Als ik zou willen dat je het begreep , had ik het wel beter uitgelegd !

Commentaar

Gisteren na ongeveer 5 jaar Alicia nog eens bezocht. Het was een vrolijk weerzien, en dus zowel voor als na de daad lekker gebabbeld over thuis, werk en meer van dat soort zaken.

Na de hernieuwde kennismaking, Begon Alicia aan een uitmuntende pijpbeurt met veel variatie. Dan alleen mijn eikel in de mond, dan weer tot aan de wortel, dan weer met alleen haar tong over mijn eikel, of met mijn eikel tegen haar tong slaan. Na een tijdje begonnen aan neuken, zij on top, maar haar weer snel terug laten pijpen, en uiteindelijk met haar hand zalig af laten maken.

Het zal niet meevallen, maar ik ga toch eens wat vaker proberen om een avond bezoekje te brengen aan het skw. Ook om terug weer meer Dames van de avond te leren kennen, maar vooral om Alicia wat vaker terug te bezoeken.
                          Grz Sub

Commentaar

Aan het werk...
                          X