Nikki (Tje), Antwerpen, Verversrui 22/5

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nikki (Tje), Antwerpen, Verversrui 22/5

JA !!! gisteren ! ze zat op dezelfde plek in de VT. ze zit daar elk weekend van 14u tot de nacht. inderdaad mooie blonde verschijning, spreekt goed nederlands en dat vond ik een reden om naar binnen te gaan... maar ze zegt niet veel ! ze heeft kleine fijne tietjes, natuurlijk waar je lekker mag aanzitten. een kontje zo strak... mmm en diverse mooie tatoo's ze begon met haar tong aan mijn tepels enz .. heel leuk. dan pijpen (MC) en afronden in alle standjes die je maar wil. beffen laat ze niet doen. ik heb ze gevraagd om bovenop mij te komen zitten, heerlijk om haar borsten te zien springen als ze heel heftig op en neer ging... pfff ik zou zo terug gaan ! grtz wandeljongen

Re: Antwerpen, VT 43, Nikki (uitstekend)

Daarstraks nog eens bij Nikki langs geweest. Een tijdje rondgelopen owv andere meiden die er niet waren, maar dan toch nog eens voor kwaliteit gegaan.

En oh boy, het was kwaliteit. Heel relaxed, een echte intieme GFE waarbij echt heel veel kan. Nikki is een van de geilste juffrouwen die ik in het SK al ben tegengekomen. En daar komt nog haar best leuke body, inclusief haar perky tits, dus echt genieten geblazen.

Dit wordt vervolgd ... zonder meer.

Commentaar

Re: Oostende, Vooruitgangstraat 16/2, Nikki (Tje)(uitstekend)

terwijl ik toch in oostende was eens bij nkky langsgeweest.
      die meid kon me wel bekoren.

Commentaar

Re: Oostende, Vooruitgangstraat 16/2, Nikki (Tje)

Heb haar onlags nog bezocht op een zaterdagavond. Het was onze eerste ontmoeting maar voor mij niet voor herhaling vatbaar. Ik had echt de indruk dat alles snel snel snel moest gebeuren en dit droeg allerminst bij tot een aangenaam bezoek.
        Ze ziet er best lekker uit en heeft natuurlijke borstjes die ik best wel kon smaken. Maar de service vond ik beneden niveau.

Commentaar

Twee zondagen geleden was ik aan een sportieve uitdaging toe maar besloot de CPC links te laten liggen. Rechtsaf was richting Antwerpen waar ik rond 14:00u arriveerde. Ook daar was een groot wandelevenement bezig. Ook ik ging wandelen, maar dan in het Schipperskwartier. Altijd lastig want ik ben daar niet bekend en ook wat Ladyboys en andere varianten daar waar mijn behoefte niet ligt. Als je Den Haag ziet als de snelle vette hap, Duisburg als onbeperkt snoepen bij meneer Jamin, dan is Antwerpen toch van de duurdere pralineke's. Hier voor Nikki gekozen, een Nederlandse met Oost-europees accent. Een goede zakenvrouw die mij de nodige € uit de zak wist te praten. Ik had een goede klik met haar; we bleken veel gemeen te hebben waar ik gezien haar privacy niet verder op in zal gaan. Het kostte wat, maar dan heb je ook wat: bijna een GFE, een heel gezellige tijd. Na het wassen en de listirine lekker gevreeën en gezoend. Voelde zo vertrouwd dat het bijna niet geil meer was. Oraal en alles mc. Wegens het glijmiddel had ik bij missio minder gevoel, vandaar het zesje. Andere standjes waren prima. Lekker de tijd genomen en verlicht het pand weer verlaten. Voor zover ik weet is zij er alleen op de Zondagen.

Blijft een kostbare hobby, Antwerpen en Nikki in het bijzonder. Vandaar voor mij niet te vaak dar heen en geen al te hoog herhalingsgevaar.

Alhoewel, op Vingerlin 10/2 zag ik een heerlijke lolita met brilletje staan, zou die er komend weekeinde ook weer staan?

(132/200).

Commentaar

deze dame zaterdag zien staan, had een bordje met haar naam, NL, en soft sm. Ik vond het een mooie vrouw, vooral de lange vlecht, en ze was heel open en vriendelijk aan het proberen me binnen te lokken. Dat uiteindelijk niet gedaan. Was de eerste keer dat ik ze zag, en de recensies hier waren onbestaande of nietszeggen, of te oud ... Het risico niet genomen, en had zin in Elena
            E megliore da scopare, dopo una pompa stupenda !

Commentaar

Een tweede topic van Nikki gevonden. Meteen samengevoegd.
              Sagaris

Commentaar

Aan het werk...
              X