Elena (Ukr), Antwerpen, Schippersstraat 03/1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Elena (Ukr), Antwerpen, Schippersstraat 03/1

Hela,

ik heb gezocht en niet gevongen...naar een eerdere recensie rond deze dame...

Kan eventueel wel zijn dat er reeds eentje is....sorry daarvoor en dus dan wel samen voegen.

Waarom dat ik dit eerst hier stel is omdat ik meen dat ze reeds enkele keren van naam zou kunnen veranderd zijn...nu zei ze dat ze Helena noemde en een tijdje terug als ik prijs ging vragen gaf ze een andere naam aan me...aldus dit te hebben gesteld als aanvulling van mijn recensie over haar...

Ze zag er lekker uit als ik voorbij haar raam stapte gisteren avond...hmmzz

Goed verzorgd en knalrode lippen....

Ze was verpakt in de kleuren Amerikaanse vlag...(dat was blijkbaar haar jurkje ;D)

Ze komt uit de stad Kiev (Ukrainë)

Ze verblijfd momenteel in Brussel.

Ze heeft wel een klein raar gezichtje...beetje speciaal eigenlijk...lijkt wel een soort barby popje dat meisje ;D

Ik zag ze reeds meermalen staan ook overdag in de SS/3....verschillende keren wilde ik ook al bij haar binnen gaan...t'is er nog niet van gekomen sinds vandaag.

Deze dame werkt naar eigen zeggen vanaf 0.800u am in de SS/2 tot een gat in de nacht maar dan op de VT47.

Lange dagen voor zo een schoon meiske geloof ik...

Goed....ik naar binnen bij haar en met haar op het bed gaan liggen...ze vroeg me wat ik wilde met haar...ik wilde gepijpt worden that's all eigenlijk...

Ze begreep me niet goed...en ze begon maar te pijpen dan...

Ze pijpte lekker...vrij diep en ze deed het erg rustig en zacht...ja ze slurpte lekker aan me...

Ik werd nogal lekker bewerkt tussen de benen en aan het pijpen kwam gelukkig nog geen einde :P

Zachtjes stimuleerde ze mijn kroonjuwelen ook tussen de benen....en ook mijn benen werden licht gestreeld door haar tijdens het pijpen...

Ze zat een beetje onhandig meende ik....(ze zat naast me) ...en ik kon dus eigenlijk nergens aanzitten :-\\

Ik vroeg haar of ze een beetje van houding kon veranderen...ik wilde haar een beetje vooraan hebben om haar borsten te hebben natuurlijk... ;D

Ze begreep me niet zo goed alweer....en ze vroeg me of ik graag had om nu geneukt te worden ;D

Nee....pijp maar lekker door gebaarde de grote Ralf maar alweer... :-*

Yup ze ging gewoon rustig door met pijpen ....ze deed het echt heel goed...iets te zacht maar zonder op te houden en oke...vraag me af wanneer ze lucht heeft gehapt eigenlijk :P

Nee...de tieten niks van gezien eigenlijk...spijtig meen ik.

Doch voor pijpen geef ik haar veel puntjes en ook voor de vriendelijkheid...

Nog een hele uitleg met haar gedaan...maar enkel met korte zinnen in het engels echter...ze begrijpt niet echt alles...

Ja...die Amerikaanse vlag is echt een symbool van bevrijding geloof ik. :P

Grtz Ralf

Laatst gewijzigd door Sagaris; 01-11-17, 23:35.
    Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Deze morgen even het SKW verkend. Het was al een hele tijd geleden. Ik wou eigenlijk een bezoekje brengen aan Andrea, maar ze was er niet. Heb me laten verleiden door de looks van Helena, een mooie grote jonge vrouw, met een lichaam van een stripper. Ze stond aangeleund tegen de muur van haar kamertje in een sexy lichtblauw kleedje, op de zijkant met lintjes losjes geknoopt. Vriendelijke glimlach, dus ik maar naar binnen. Eens op de kamer ging dat kleedje er onmiddelijk uit en was Helena in haar blootje. Wat een prachtig lichaam: groot, slank, cup D borsten, kaal kutje. Ik ging op bed liggen en Helena begon me na wat strelingen heerlijk te pijpen. Zeer goede techniek zonder handen (ze gebruikt haar vingers enkel om de ballen en dijen erotisch te strelen), met de perfecte druk van haar lippen en rolling van haar tong. Was even goed als pzc. Ik heb haar moeten doen stoppen of ik was reeds met dit uitstekend pijpwerk klaargekomen. We hebben dan wat geknuffeld terwijl ik haar zware borsten kneedde en aan haar tepels zoog. Ze liet me ook haar kutje vingeren. Onze monden waren bijna tegen elkaar, maar ik heb haar niet durven zoenen, want dit doen de meeste meiden in het SKW toch niet. Ik had misschien toch moeten proberen. Uiteinelijk heb ik deze prachtige vrouw eerst zacht, dan wild geneukt in missionaris.
    Helena is van Oekraïene en werkt reeds 2 jaar in Antwerpen. Ze werkt elke dag vanf 8-9 uur 'smogens. Het verwondert me geen recensie over haar gevonden te hebben; misschien heb ik niet goed gekeken.

Commentaar

Vanavond bezocht ik deze mooie dame opnieuw...

leuk..ze herkende me natuurlijk nog (hoe kan men me vergeten hé) :-X Ze had een leuk jurkje aan met een wit - zwart pantermotief erop.

Ik vroeg haar om haar lekkere pijpwerk...."no problem" : zei ze me ;D

Ja ook deze meid kan een stukje pijpen....ze pijpt wel wat zacht...maar ze kan er niet mee ophouden deze schone...

Ik vroeg haar om wat poppers te gebruiken om haar te testen als ze bvb een meerprijs zou durven vragen....en ook hier alweer : "no problem"

Eerst zag ik ze in de schippersstaat staan ....maar net als ik wilde aankloppen verhuizde ze gelukkig naar de VT 47...

Ze werkt blijkbaar tijdens de daguren in de Schippersstraat 3 en verhuizd vanaf 20.00u naar de VT 47 tot 00.00u

Vanaf september gaat ze op vakantie naar huis om bij haar gezinnetje te zijn aldaar...

Goeg....ze is dus heel gewillig en zacht....aleen haar aanraken lijkt een beetje moeilijk te wezen....ze geeft zich tot het einde toe aan het pijen...en werkt ook nog een flink tijdje door als je gekomen bent...

Spijtig dat ik alweer haar tieten niet goed kon aanraken eigenlijk....voor de rest een lieve meid meen ik...

Van haar neukwerk weet ik niks dus vraag me er aub niks over

Grtz Ralf

Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Gisteren weer eens aan de wandel geweest. Het was een drukte van belang en niet alleen met wandelaars. Een ruwe schatting zegt me dat toch minstens 75 percent van de ramen bezet waren, zelfs in VT waren de meeste lampen aan. Hieronder zaten zelfs behoorlijk veel nieuwe dames die ik nog niet of slechts een enkele keer had gezien, waarvan heel wat beauties.

Heb na een lange wandeling en nog langer twijfelen gekozen voor Helena. Had mijn zinnen eigenlijk op een van de drie beauties uit de Vingerlingstraat 12 staan, maar net die dame was natuurlijk weer langdurig bezet. Hier zal ik dus nog eens voor terug moeten.

Ik vond Helena uiterlijk wel iets tegenvallen van dicht bij, maar ben toch binnen gegaan en er geen spijt van.

Ze begon rustig te pijpen en met mijn ballen te spelen. Na een tijdje vroeg ze of ze door moest gaan of dat we over zouden gaan op neuken. Heb toen gevraagd om alleen te pijpen. Hierna ging ze dus weer verder en ging langzaam krachtiger pijpen. Naarmate ik korter bij mijn eruptie kwam werd het steds hevtiger e nnadat ik het condoompje volgespoten had ging ze nog gewoon verder en deed ze het weer steeds rustiger.

Tijdens deze sessie zat ze in een dusdanige houding dat het niet mij viel om met haar lichaam te spelen. Het is me uiteindelijk wel gelukt om met een van haar borsten en zelfs de tepel te spelen. Na verloop van tijd kon ik zelfs bij haar poesje komen. Ook hier liet ze alles toe, kon echter niet echt in haar poes komen, maar wel tussen haar schaamlippen die zelfs licht vochtig werden.

Denk dus dat er op dat punt wel potentie is als er wat meer tijd (en geld) besteed wordt. Is op gebied van pijpen echt een van de absolute toppers in SKW.

Commentaar

Deze morgen tussen 5 en 6 met een broek vol goesting gaan zien in het SKW.

Eens geinformeerd bij Letitia (?), maar blijkbaar doet ze geen amazone , dus liet ik haar maar voor wat ze was.

Een Nederlandse meid in het raam van Stella, zag er ook wel ok uit (groot en lange zwarte krullen), maar die deed ook geen amazone.

Dan maar bij Helena binnengeweest.
          Ze is idd een vriendelijke meid en ze doet wat je vraagt.

Haar figuur vond ik echter niet geweldig. Wel mooie grote borsten, maar een dik achterwerk. Haar gezicht is wel speciaal, heel klein in vgl met de rest.

Nu ja, de seks was wel ok. Haar kamer was wel enorm warm !

Ik weet niet of ik terugga.

Waar ik me wel hard aan erger zijn groepjes dronken jongeren die van cafe d'Anvers of elders komen en zo wat rondhangen, of tegen de dames praten zonder binnen te gaan.

Een paar dachten dat ik niet bij Letitia binnenmocht, wat niet zo was , en maakten opmerkingen van 'ga eerst naar de kapper en kom dan nog eens terug'.

Ik had al veel zin om er op te slaan, maar ik heb geen zin in een pv met duidelijke straatnaam erin.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 47, Helena (Ukr.) (8.8)

ma 31-10-2005

Helena was vandaag aanwezig op SS03, k1. Voor zover ik heb begrepen haar standplaats gedurende de ochtend/middag.
            Haar jurk was dit keer doorzichtig wit met een soort van vlammen ter hoogte van haar flinke borsten. Tijdens één van mijn eerdere bezoeken aan het SK heb ik haar ook wel eens in een zeer lust opwekkend groen gewaad gezien. Haar jurkjes zijn duidelijk haar trademark wat betreft herkenbaarheid.

We hadden al een paar keer oogcontact gehad, waarbij ze vriendelijk glimlachte.

Ik stapte naar binnen voor F&S. Eenmaal boven waren we snel uit de kleren en we namen plaats op het bed alwaar ik oraal verwend werd. Ze ging dusdanig liggen dat ik eigenlijk nergens bij kon. Alleen via de spiegel aan de muur t.o.v. het voeteneind kon ik nog wat zien. Het pijpen gaat maar door en door en door. Op een gegeven moment werd ik wat slapper, maar ze loste dat op door direct met haar nagels wat zinnenprikkelende strelingen langs bovenbeen en ballen uit te voeren, waardoor ik weer bij de les werd gehaald.

Daarna over op missionaris. Hierbij ging ze met gesloten ogen liggen zonder verder wat te doen. Althans zo leek het, want met de penetratie merkte ik wel dat ze met haar kutspieren bezig was. Wellicht moet ze hierop concentreren. Contact met haar borsten was nu wel mogelijk.
            Na een tijdje had ik er wel genoeg van en heb ik mij afgetrokken, terwijl ik haar licht vingerde.

nawoord
            Hoewel het een vriendelijke dame is, loopt de communicatie stroef. Ik vind haar lichaam OK t.o.v. haar lengte. Haar gezicht is zeker raadselachtig, van afstand is ze zeker knapper. Zou ze chirurgie hebben gehad? Misschien is haar kapsel ook van invloed. Het leek mij wat oudbollig.

Ga ik nog een keer langs? Miscchien wel, maar eerst van een aantal andere dames genieten.

Groeten,
            S.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 47, Helena (Ukr.) (uitstekend)

Gisterenavond ook van deze dame haar diensten gebruik gemaakt.

Weinig keuze en kwaliteit aanwezig volgens mij trouwens, is het nog steeds verlofperiode voor veel dames?

Betreft Helena kan ik alleen de collega's hiervoor bijtreden: weinig communicatief: spreekt Frans en beetje Engels, met een beetje een piepstemmetje.

Maar das natuurlijk niet het belangrijkste: ze is vriendelijk en pijpt inderdaad zeer goed: was al bijna verkocht met Suck alvorens aan de Fuck te beginnen - wat dan natuurlijk niet zolang meer heeft geduurd.

Geen topervaring, maar pijpwerk was inderdaad zeer goed.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 47, Helena (Ukr.) (goed)

Vandaag Helena ook eens met een bezoekje vereerd.
                Ik had trouwens deze recensie niet gelezen en dus zo maar op goed geluk bij haar binnengestapt vanwege het feit dat bepaalde dames die ik eens wou bezoeken er niet waren of bezig waren.
                Ook naar binnen voor P+N en toen we goed en wel van onze kleding waren ontdaan vroeg ik haar om mij liggend te pijpen zodat ik haar poes met mijn hand kon bewerken, waarmee ze geen problemen had.
                Ze pijpte inderdaad lekker en werd al snel wat soppig in haar kruis.
                Na een 5-tal minuten vroeg ik haar wat rustig aan te doen omdat mijn lul op springen stond en ben toen met haar borsten gaan spelen en aan haar tepels gaan zuigen wat ze gewillig toeliet.
                Daarna weer terug pijpen en mijn hand in haar flamoes.
                Even later haar nog even geneukt, maar dat duurde maar zeer kort omdat ik op springen stond.
                Al met al vond ik het zeker voor herhaling vatbaar.
                Meestal als het de eerste keer een beetje klikt zijn de vervolgbezoekjes wat losser en meer ontspannen. Dat gaat er wat mij betreft zeker nog een keer van komen. Oh ja, haar lichaam vond ik eigenlijk toch redelijk strak, haar gezicht heeft wel een aparte vorm. Heb al meerdere malen op het punt gestaan om bij haar eens binnen te wippen maar had toen mijn bedenkingen omdat ik vermoedde dat ze wel eens een trans kon zijn. Maar ze is toch een volbloedmerry.
                PS. in de recensie heb ik fisting aangeklikt, maar ik heb er maar met twee vingers in gezeten. Heb geen andere mogelijkheid om het anders in de recensie te verwerken.

Mod.: op het recensieformulier mag ook de cupmaat veranderd worden in D ipv B.
                assemageilismagallus

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 47, Helena (Ukr.) (goed)

Oke...

Omdat het goed weder was en omdat ik weg kon geraken...en vooral omdat de lusten groot waren bezocht ik Helena alweer....

Ze heeft me meer dan 10 min. gestreeld alvorens ze aan het werk begon met me...ze deed dit zo fantastisch dat mijn kleine ralf smeekte om te worden gepijpt alweer...

Na de korte erotische massage begon ze me ineens te pijpen....alweer zonder adem halen, zo leek het alvast...

Toen ik gekomen was bleef ze gewoon een poosje hard doorgaan met pijpen...ja bij haar moet alles eruit komen...

Ze heeft met haar handen niet aan mijn piemeltje in't kwadraat moeten komen...alles gebeurde via de vacuum afzuiging die pas werd uitgezet lang nadat het zaakje werd leeg gemaakt zodus....

Ik moet op merken dat indien ze je wat meer bezoekt de dingen een tikkeltje losser gaan verlopen...

De dame zegt niet veel....juist genoeg meestal, en ik meen dat ze werkelijk zo weinig mogelijk contact wenst te maken met de bezoeker...Ja dit is een beroep als een ander en ze doet het voor de centjes...logisch natuurlijk.

Toch is de dame steeds zeer vriendelijk en een erg lieve verschijning in ons SKW...

Het gekke aan haar vind ik nog steeds haar figuur....dit is beslist oke maar toch lijk ik iets over het hooft te zien...het heeft met de vormen te maken geloof ik...

Al bij al alweer een vrij goed ervaring met haar gehad...alhoe wel ik bij haar geen GFE bezit...

Helena tot kijk....

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 03/1, Helena (Ukr.) (uitstekend)

Ben gisteren ook ne keer bij deze Ukrainse volbloed geweest, en moet zeggen, is voor herhaling vatbaar.
                    Vooreerst is ze zeer vriendelijk. Haar Engels valt beslist mee, enkel moet ze nog het verschil tussen I en me leren.
                    Hier zeker geen haastwerk, goed pijpen, en geen gezever over extra geld voor vanalles en nog wat.

Heb ook lekker op haar toeters mogen zuigen, vingeren, verschillende standjes,...

Gewoon een vriendelijke vrouw met een voluptueus lichaam (zonder cellulitis). Wel een komiek gezichtje

Een aanradertje

Commentaar

Deze avond sloop ik als een dief door het skw...Op zoek naar...Helena,

ja ze is idd weder gekomen met haar brede Ukraieense glimlach...waarschijnlijk alleen al om mijn onweerstaanbare uitstraling dacht ik even...maar neen, ze was om de centjes terug gekomen...

De vakantie is ook voor haar dus voorbij en ze is opnieuw in staat om ons te dienen vanaf nu...

beetje langer haar en blond geverfd...beetje meer vlees aan gekomen wegens de vakantie...mmm en lekker ruiken ook.

Tot +/- 20.00u is ze aanwezig en dit dan wel 7/7 dagen.

Geen nachtwerk meer voor haar...groot gelijk meen ik.

Goed...op het bed was er reeds onmidddelijk enige leuke aktie met haar...met haar vingertjes heeft ze me een hele lange tijd aan't betasten geweest...bijna mijn ganse lichaam werd verzorgd en gestreeld, van mijn voeten tot mijn boven lichaam...met een (blijkbaar) uitgelopen streel sessie van de ballen en mijn kleine ralf...

Ze moest erg hard lachen op een gegeven moment...omdat ik lach te kronkelen van genot tijdens haar diensten...

Het streelwerk duurde minstens 15.min en ik was er bijna van klaargekomen...

Dan begon het pijpen en ze pijpte hard en diep met een lekker vacuum trekkend geluid erbij....heerlijk !

En ze pijpte ,pijpte ,pijpte ,pijpte ,pijpte ,pijpte ,
                      pijpte ,pijpte ,pijpte ,pijpte ,pijpte ,pijpte ,pijpte ,
                      pijpte ....tot ik met een gil kwam en toen....
                      pijpte ,pijpte ,pijpte ,pijpte ,pijpte ,pijpte ,
                      pijpte ze gewoon door...tot ik compleet leeg was...

Het was geweldig en voorbij...

Uitstekend 8.9/10 als mijn persoonlijke punten.

Met een vriendelijke groet ging ik de deur uit...ze riep me nog even na : bey bey...tot ziens natuurlijk

R.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 03/1, Helena (Ukr.) (goed)

Vandaag ook eens bij Helena binnengewandeld. Ik had haar eigenlijk al lang op't oog maar was er nog niet geweest. Ze heeft nu echter een iets andere look met haar afgebleekt haar, zo'n beetje Marilyn Monroe of Anna Nicole Smith lookalike

Eens binnen en kleren uit kon ik haar prachtige tieten bewonderen, die zijn toch minstens een D hoor! Voorts is ze een beetje mollig maar met een lekker strakke, gave huid.

Ik ging op het bed liggen en ze kwam naast me zitten en begon wat te strelen over mijn hele lichaam. Toen ik haar complimenteerde met haar borsten vroeg ze of ik misschien liever een borstmassage kreeg... dat moest ze geen twee keer vragen! Met grote toewijding begon ze haar prammen over mijn lichaam te wrijven, en speelde met mijn lul ertussen. Toen mijn geirief al in geef-acht stond deed ze het jasje aan en begon ze me heerlijk te pijpen.

Ik moet zeggen dat ik toch al wat vrouwen in't SKW gedaan en heb en Helena is beslist bij de top wat pijpen betreft! Ze gaat lekker diep en werkt prima met haar tong, en kijkt beslist niet op de klok.

Nadat ik haar 2 keer had moeten laten stoppen wegens té lekker pijpwerk kwam ze even naast me liggen en vroeg me welk standje... betoverd door haar tieten koos ik voor haar bovenop. Super keuze zo bleek, dit is een volleerde amazone. Ze genoot zelf ook klaarblijkelijk toen ze op en neer ging op me terwijl ik aan haar tepels zoog....

Dan toch maar even op dogg overgeschakeld. Ze heeft een redelijk dikke poep maar niet té, en ze geniet ervan als je er zachtjes in knijpt terwijl je haar traag en diep neukt. Uiteindelijk dan met een knalschot gekomen, zij blijft nog lekker nabewegen, alsof ze de laatste druppel wil!

Conclusie : supergoeie ervaring met deze blonde stoot, en beslist een aanrader ! Ik ga zeker snel terug!

Ax

Commentaar

Vanmorgen bij Helena binnen geweest. Het is inderdaad een leuke verschijning met een piepstemmetje. Ze woont in Drogenbos en pendelt iedere dag over en weer naar Antwerpen. Ze vindt Antwerpen leuker dan Brussel. Maar waar ze woont is het, naar ik kan afleiden uit haar verhaal, poepsjiek.
                          We kleedden ons uit en namen plaats op het bed. Eerst kreeg ik een uitgebreide kietelbeurt van ballen en joyrider. Ondertussen kon ik goed met haar grote borsten spelen.
                          Dan deed ze een condoompje om en begon aan een heerlijke pijpbeurt. Zoals in eerdere recensies beschreven is ze daar inderdaad erg goed in.
                          Ik heb ze moeten laten stoppen of ik had al na 5 min. gekomen. Ze vroeg me welk standje ik wou. Ik heb gekozen voor doggy. Dat ging ook erg lekker en het uitzicht was niet te versmaden. Ik vroeg om met mijn balletjes te spelen. Ze zette er haar nageltjes in, en ik kon mij niet meer houden. Ze deed nog wat gymnastiek met haar kutspieren en mijn sessie was, veel te snel, voorbij.
                          Toch wel zeer goede ervaring, al gebeurd alles wat afstandelijk en volgens schema heb ik de indruk.

Commentaar

Vanmiddag rond 14u ben ik langsgeweest in het SKW en ik kwam daar na een paar rondjes en de mogelijke beste kandidates in gedachten overgehouden, had ik voor Elena gekozen, een mooie blonde met een lieve uitstraling.

Om een dame te kiezen, kijk ik steeds naar de uitstraling. Ik lees de REC's hier niet meer zoveel na, maar ga volledig af op hoe het meisje op mij overkomt, de uitstraling naar mij toe.
                            Het mag zeker een tikkeltje verlegen en ik vind dat mijn gevoel op dat vlak me de laatste paar keer toch niet meer in de steek had gelaten.

Ze vertelde dat ze 30 jaar is. I'm older than you zei ze toen.
                            Volgens mij heeft ze een heel mooie D-Cup die toch wel zeer echt aanvoelde.

Na ons uitgekleed te hebben, legde ze haar hand op bed om mij erop te lokken
                            Ze knuffelde me even, wat ik toch nog niet veel meemaakte in het SKW. En het was toch vrij lang als je het nagaat wat anderen soms doen.

Het pijpen was serieus en ik heb haar ook na enkele minuten ermee laten stoppen, want die bleef precies maar doorgaan
                            Daarna kwam zij op mij zitten en het neuken ging zeer goed en ze bewoog zeer goed op en neer.
                            Ze vroeg of ik op z'n hondjes wou, maar dat is moeilijk met mijn handicap. Ik vroeg dan een ander standjes.
                            Ze vroeg uiteindelijk of ik op haar wou komen liggen. Dat duurde toch even en ze trok haar benen goed op en ging erg gewillig mee. Ook een kusje eens op haar wang vond ze geen probleem.

Ik kan haar als beoordeeld echt 'uitstekend' geven en het is echt een aanrader. Mijn beste ervaring ooit in het SKW.

Ik heb niet gelet waar ze precies zit, ik heb er niet bij stilgestaan na zo'n voldaan gevoel.

PS aan de mods: kan de leeftijd gewijzigd worden: ze is wel effectief 30 jaar

Commentaar

Is één van mijn favorietjes want ze geeft je altijd waar voor je geld. Ze is inderdaad één van de weinigen die je enige tijd kan knuffelen alvorens tot de echte actie over te gaan. Daarbij kan ze je ruitertje en zijn paardje met haar vingernagels op een zalige manier bokkesprongetjes laten maken. Ze is ook een experte in pijpen en je moet haar zelf doen ophouden want ze kijkt daarbij niet op de klok en je haalt anders zeker niet de volgende ronde. Op aanvraag bij het pijpen wil ze wel een 69-standje doen en kan je haar vingeren maar niet "likki likki doen" (in haar eigen woorden). Daarna zijn meerdere standjes mogelijk waarbij ze inderdaad al eens gebruik maakt van bepaalde kutspieren als blijkt dat je het héél lang wil rekken. Ze beschikt over een prachtige D-cup (natuurlijke) en ellenlange benen terwijl haar aangezicht mij steeds doet denken aan Véronique Decock. Dus..voor de liefhebbers...
                              Tjif-tjaf

Commentaar

Toevallig moest ik vandaag aan de rijnkaai zijn en besloot de dames in antwerpen eens te inspecteren . Dit is normaal gesproken niet mijn buurt aangezien ik meestal , of in gent , of met priveontvangst , aan mijn trekken zie te komen .
                                vlug eens rondgewandeld en stond eigenlijk een beetje verbaasd van het aantal shemales dat in die straten gelogeerd zit , dit is echt niet mijn ding !
                                Bij de eerste ronde had ik haar al opgemerkt omdat ze zo op haar gemak mooi stond te wezen in een volledig doorzichtig spannend stretchjurkje .
                                in tegenstelling tot vele andere dames die reeds de deur opendoen nog voor je aanstalten maakt om iets te vragen , bleef zij rustig in haar raampje staan en begroette mij op een kalme manier in haar raampje .
                                Haar tepels stonden mooi stijf zodat ik al direct een goede indruk kreeg van haar mooie borstpartij .
                                Aangezien ik vrij klein ben val ik natuurlijjk voor grotere vrouwen en met haar 1.74 m lengte en dan nog eens op hoge hakken van 10 cm kon ze mij zeker bekoren .
                                Dan naar binnen , ze trok direct haar jurkje uit waarna ik uitgebreid kon genieten van haar lekkere tieten ; haar tepels werden stijver en stijven en ik had de indruk dat ik haar ook wel aanstond .
                                Ze begon mij te pijpen en streelde ondertussen continue met haar nagels mijn ballen en de binnenkant van mijn dijen ; moet zeggen dat dit wel erg lekker was en ze ging goed door met zuigen, niet te hard niet te zacht , net zoals het thuis altijd zou moeten zijn ! moest haar zelf vragen om ermee te stoppen anders bleef ze doorgaan , en vroeg om haar te mogen neuken in missionaris .
                                Terwijl ik zeer hard in haar stijve tepels kneep kon ik goed doortrekken en haar echt diep neuken zoals ik het graag heb . Het duurde dan ook niet lang vooraleer ik mijn zakje volspoot .

conclusie : zeer vriendelijke dame , zit goed in het vlees , pijpt goddelijk en laat haar echt goed doorneuken , je voelt dat er iets onder je ligt en dat je iets vasthebt , voor mij zeker voor herhaling vatbaar , de volgende keer zal ik hetwel iets langer trekken hoop ik

wat betreft haar uiterlijk , dacht ik ook in het begin dat ze een shemale was vanwege haar klein gezicht en stevige body , maar het is een echte dame
                                ik denk dat ik antwerpen iets vaker zal moeten bezoeken

Commentaar

ben deze week nog eens bij haar langsgeweest en moet zeggen dat dit net was wat ik nodig had , deze dame verwent je precies zoals het moet en ik heb lange tijd zeer heftig in haar grote dikke tieten kunnen liggen nijpen , wat zij blijkbaar helemaal niet erg vond en ik al helemaal niet .

was best een wilde ervaring die toch een half uur geduurd heeft en waarbij ik geen moment het gevoel kreeg dat dit betaalde sex was . helena jij ziet mij snel weer terug !

Commentaar

heb helena dikwijls zien staan maar eigenlijk gewoon voorbij gelopen , maar bij gebrek aan voor mij aantrekkelijke dames dus toch maar naar binnen gegaan en hen daar echt geen spijt van gehad. ze is hel vriendelijk en heeft een lekker zacht lichaam , niks te mager maar lekker vol waar ik een vrouw vol wil zien. ze vroeg wat ik wilde doen met haar en afgesproken voor 100 euro met pijpen en neuken en beffen oftewel likkielikkie zoals ze het zelf noemde.toen ze haar kleedje uitdeed heb ik haar van achter bij die grote zachte borsten gepakt wat ze lekker leek te vinden en graag toe liet.ondertussen gingen haar handen naar me pik om te masseren.toen die goed stijf stond zijn we in positie 69 gegaan en ben ik zalig gepijpt terwijl ik haar kutje likte wat snel nat werd.ik ben veel zomnder condoom gepijpt maaar wat helena deed leeek ook op piojpen zonder maar was wel met, en op gegeven moment moest ze gewoon stoppen zo snel kwam ikwant wat pijpt zij goed. na weer begonnen te zijn met pijpen kwam ik klaar en ze bleef nog een paar minuten nazuigen wat heel lekker was. ik dacht dat was het maaar ze ging op haar rug liggen met haar benen open en zei kom fuck. ik wees naar me pik die nog half stijf was dat er zo niet te neuken was. ze nam um eerst in haar mond en toen ie weer stijf was heb ik haar geneukt in dr natte kut die vrij ruim is. na op zijn hondjes overgegaan te zijn kondigde de 2e zaadlozing zich aan.we hebben nog ff nagepraaat over vanalles en ben voldaan weg gegaan. een hele belevenis en ik snap nog steeds niet dat ik zo dikwijls bij haar ben voorbij gelopen maar dat zal vanaf nu niet meer gebeuren.

Commentaar

Gisteren mijn 10-strippenkaart bij Helena helemaal opgebruikt. Stond in haar stretchjurkje (waaronder totaal niets) en witte knielaarzen weer zo mooi te wezen dat ik er inderdaad voor de tiende maal ben binnengestapt. Zeker weer een tiental minuten heerlijk voorspel gehad waarbij je echt overal kan aanzitten en vooral aan die prachtige D cup waarmee ze je zelfs een heerlijke gelaatsmassage mee geeft. Dan weer een hele poos heerlijk pijpen in een 69 positie met haar heerlijke kutje net boven je reukwaar. En tenslotte meerdere standjes met een doggy als afsluiter. Ook na het volspuiten van je rubbertje is zij niet gehaast en mag je nog enkele ogenblikken bijkomen. Topvermaak van de bovenste plank in het SKW!

Commentaar

Heb haar afgelopen zaterdag bezocht, en kan al het bovengaande alleen maar beamen.
                                        ze stond net als een barbie in haar roos jurkje en witte laarzen, blond haar en roze lipstick.
                                        ik waande me even Ken haha
                                        ze streelt heel erotisch je ballen, zuigt je pik terwijl ze je anus vingert en heeft geweldige tetten.
                                        Ze neemt alle tijd, en vraagt heel redelijke prijzen.
                                        50 euro en er nog eens hetzelfde bovenop gedaan voor de extra service.
                                        ze doet inderdaad enkel de standaard dingen, geen anaal maar je mag er wel aankomen.
                                        tongzoenen deed ze niet, maar wel heel snelle tongbeweginkjes om je tijdens missionaris extra op te hitsen.
                                        voor herhaling vatbaar, maar na een tijdje komt allicht de sleur er wel in.
                                        geweldige boom van een vrouw trouwens.

Commentaar

Vandaag, na een langere afwezigheid omdat ik mijn grenzen eens verlegd had met enkele bezoekjes aan huize Chloe en massagesalon Sawasdee, teruggekeerd naar het SKW. 't Was een zonnige dag en de keuze was groot, zowel kwantitatief als kwalitatief, zodat het lekker wandelen was. Vele lekkere transen waarvan eentje, Tamy, mij probeerde te verleiden door haar paal op halfvolle sterkte vanonder haar jurkje te halen. Effe op mijn lip gebeten en verdergegaan. Ook enkele adreswijzigingen genoteerd zoals Sarah (schippersstraat 49R ipv 37L) en Tracy (nu ook in de schippersstraat ipv Verversrui). Ook een knappe, Thaise trans op Vingerligenstraat 17R (heeft daar al iemand ervaringen mee?). Uiteindelijk weer gezwicht voor de verukkelijke Helena en mij weeral niks beklaagd. Ik was al een goede, vaste klant van haar maar vandaag werd mijn titel blijkbaar opgewaardeert naar zéér goede klant. Begon weer met een tiental minuten zachtjes opwarmen van een bepaald ledemaat om dan op z'n 69's aan haar, intussen welgekende, pijpsessie te beginnen. Normaal mag je haar dan wel vingeren maar niet likken terwijl dat lekkere pruimpje zowat voor je neus hangt. Toch weer geprobeert en ja...geen geprotesteer dit keer. Terwijl ik me deze voorkeursbehandeling liet welgevallen begon ze, tijden het pijpen, ook mijn klokkenspel nog eens met haar vingernageltjes te bespelen zodat ik terstond enkele zeilen moest bijstellen om niet onmiddellijk te exploderen. Hierna kwam ze zoals gewoonlijk in amazone op mij zodat je met haar prachtige borsten kan plitsepletsen (plagiaat). Ook in deze pose had ze een verassing vandaag. Ik kan het moeilijk uitleggen hoe ze het juist deed maar ze bereed mij plots op een manier alsof haar grotje ineens verkleinde en zich aan mijn lid vastklemde. Wéér een zeiltje moeten bijplaatsen want ik wil steeds eindigen in mijn favoriete doggystyle. Toen we hier aanbeland waren had ik al zoveel moeite gedaan om alles op te houden dat het er nu ook weer niet terstond zat aan te komen. Effe doorgedramt dan maar zodat het bed er van kraakte en dan......pffffff.
                                          Ben terstond een terrasje gaan doen op het Falconplein om weer op adem te komen. En de volgende week keer ik zeker eens weer voor één van die lekkere transen.