Anna (Bul), Antwerpen, Schippersstraat 06/1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Anna (Bul), Antwerpen, Schippersstraat 06/1

Deze week ben ik in de avond nog eens op stap gegaan in het schipperskwartier. Ik had mijn oog enkele weken geleden al laten vallen op de grote donkerharige die in schippersstraat 24/7 staat. Ik wou eerst eens nakijken wat er hier over haar geschreven werd, maar helaas niks te vinden over dit meisje. Ik moest dan zelf maar gaan uitzoeken wat deze schone te bieden heeft. Je kan haar vrij gemakkelijk herkennen. Ze is vrij groot (in denk zeker 1m75), slank, heeft meestal een brilletje op en ik zie haar meestal staan in een rood/oranje bikini met een soort van bloemmetjes motief op. Aan de deur afgesproken voor 50 euro en met haar naar boven. Terwijl ik me aan het uitkleden was lag zij al helemaal naakt op bed, enkel haar sexy brilletje had ze nog op. Haar borsten vielen naakt wel wat tegen vond ik. Ik denk een kleine B-cup, maar ze zijn vrij smal en hangen wat af. Ondertussen waren we wat aan het praten. ze vertelde dat ze grieks is en uit Athene afkomstig is. Ze is 20 jaar, maar persoonlijk had ik haar een paar jaar ouder geschat. Eenmaal bij haar op bed begon ze meteen mijn pik te masseren met haar handen om hem strijdvaardig te maken. Ik vertelde haar dat ik na een paar dikke knuffels van haar en wat gelik aan haar borsten wel spontaan een erectie kreeg, maar helaas ging ze hier niet op in Ze bleef dus vrij afstandelijk met mijn pik spelen, en vanaf deze een beetje stijf was cd-tje erover en pijpen maar. Daarna neuken, eerst haar bovenop me laten komen. Dat vond ik zeker niet slecht, ze heeft een lekker kutje. Ze heeft zeker 5 minuten boven op me gezeten en alles gegeven. Ik stond bijna op het punt om klaar te komen toen ze stopte en vroeg om te veranderen van positie. Overgeschakeld naar missio dan. Dat viel wel wat tegen. Ze kijkt echt van je weg en houd je tegen als haar lekker dicht tegen je aan wil trekken. Je kan dus beter voor doggy style gaan bij haar. Uiteindelijk heb ik haar de job laten afwerken met haar handen. Kortom een zeer mooi en vriendelijk meisje, maar ze is vrij afstandelijk. niet echt mijn ding, dus de kans op een tweede bezoek is zeer klein.
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 05-09-17, 10:34.

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/7, Anna (Gri) (voldoende) Kom eigenlijk vrij regelmatig bij Anna, en ben het eigenlijk niet zo eens met mijn bovenbuurman . Persoonlijk vind ik haar juist heel erg geintresseerd, en ze onthoud ook echt wat je lekker vind. Nu was ik zeker al aan maand of 4 niet in het SKW geweest (helaas de crisis slaat overal toe), maar ze wist nog precies wat ik lekker vond. Hou ervan als ze me bijt, en dat doet ze maar al te graag haha. Verder tast ze je de eerste keren een beetje af, om te kijken wat je lekker vind.... Voor sommigen onder ons zal het misschien schrikken zijn om heel spontaan een of meerder vingers in je kont te voelen. Ben nu net terug uit 'd Anvers, ze begint normaal gesproken +/- om 20.00 en ze stopt meestal rond 3 uur. Was haar laatste klant, dus we hoefden ons niet heel erg te haasten. Na binnenkomst begon ze me overal te zoenen / bijten. Kijk uit als je een vrouw of vriendin hebt !! - want ze bijt door . Vervolgens na een wasje op het bed beland, waar ze me heerlijk begon te pijpen, vervolgens kwam ze boven op me zitten, dit is echt een aanrader - ze heeft echt een heerlijk strak poesje, en later afgemaakt in doggy - daarna nog ff blijven liggen en gezellig gebabbelt. Kwam er toen achter dat ze ook aan Soft SM doet, en voor de liefhebbers, kan ze jou ook Anaal nemen met een strap-on. Vast nog meer dingen maar dat vragen we de volgende keer weer. Voor mij heeft ze een grote herhalingsfactor, gewoon puur omdat er een "klik" is tussen ons... (of ik beeld het me maar in, maar zie altijd zo'n gelukzalige glimlach van oor tot oor verschijnen als we bezig zijn) En verder is de sex gewoon geweldig, lekker lichaam, en nog een leuke praatje ook. voor mij echt een GFE Ze heeft trouwens geen tattoo's wel een piercing (navel), ze had een tongpiercing maar die heeft ze eruit gehaalt.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/7, Anna (Gri) (goed)

Ben t volledig met fortress eens, had ze al een paar maal gedaan een jaar geleden, en ik ging vorige week weer eens kijken in anvers, en Anna is er nog altijd en ze is lekker volgens mij dan lol
      Ze zag me voorbij lopen en na een jaar wist ze dat ik t was, ik gauw t rondje afgemaakt en naar binnen gegaan en ze was nog wilder als een jaar geleden mmmhhhmmm

Met andere woorden voor mij is ze uitstekend

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/7, Anna (Gri)(goed)

Ben het lopen naar dvp aan't afbouwen maar soms kan ik toch niet aan haar lach weerstaan. Vanavond ds weer even binnengewipt. Ik merk elke keer dat ze iets meer haar best doet om in te spelen op je verwachtingen. Lieve meid en vrij goeie GFE. Ze heeft zeker niet het strakste lijf van het SKW maar maakt dat helemaal goed met de manier waarop ze met je omgaat. Toch wel een 25min binnen geweest.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/6, Anna (Gri)(goed)

Dit weekend nog eens een wandelingetje in het SKW gedaan , en de lieve Anna bezocht.
          Zoals al vermeld is het haar glimlach dat direct opvalt.
          Zeeer vriendelijke jongedame waar de hygiene ook prima is met een wasje voor en na.
          Haar lichaam is niet superstrak , doch best wel OK.
          Na de financiele transactie begon ze mijn borststreek te kussen , terwijl haar handje lager afzakte.
          Ik mocht intussen overal aan- maar toch net niet INkomen
          Pas toen piemelmans op sterkte was , deed ze het condoom om en begon aan een niet onaardige pijpbeurt.
          Niet super dus , maar zeker niet slecht.
          Dan het neuken : ik koos voor missio en doggy.
          Het is geen klokkijkster , dus alles was relaxed , doch ik had niet de klik met haar.
          Leuke dame , zonder meer , maar mijn favorietje zal ze niet worden...

Voor de vaste bezoekers kan ik nog melden dat ze na deze week op vakantie vetrekt naar haar thuisland Greece... (Athene)

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/6, Anna (Gri)(goed)

Recent weer eens bij Anna binnengestapt, omdat mijn vaste meisje een dagje vrij had genomen. Ze is een paar kilo aangekomen sinds ik voor het laatst bij haar ben geweest, ruim een jaar geleden. Ze herkende mij nog, ze zei dat het wel lang heeft geduurd sinds ik weer bij haar terugkwam. De seks was lekker, haar borsten en billen voelen echt geweldig aan. Ze was vrolijk en meegaand. Ze had geen problemen om wat langer te pijpen en verschillende standjes te proberen. Het was een leuk bezoekje en voor herhaling vatbaar.

Voor de moderator: Ik schat dat ze rond de 25 jaar is tegenwoordig. In de recensieformulier staat nog steeds dat ze tussen de 18 en 21 is.

Commentaar

Antwerpen, Vingerlingstraat 14/2, Anna

Anna staat op een strategische plaats in de Vingerlingstraat, als je van de Verversrui komt zie je ze al van ver schitteren. Nooit opdringerig aan het raam, bij oogcontact lacht ze vriendelijk. De hoogste tijd om eens binnen te stappen bij deze Bulgaarse deerne, vanaf de vriendelijke begroeting klikte het al direct.
              Wanneer ik ze lekker rechtopstaand knuffel valt op dat ze het fijn vindt. Maar wanneer ze haar bovenstukje uitdoet moet ik effe naar adem happen, wat een smakelijke boobies zijn dat!
              We gaan ons beide wassen. Dus hygiene is hier wel goed. Terwijl ik mij aan de wastafel bevind streelt ze lekker met haar nagels over mijn rug. Heel sensueel en dan gaat zij boven de bidet zitten en wast ze zich.
              Onze Bulgaarse schone legt me met mijn rug op bed en benen open alsof ik het was die moest ontvangen. Dan kruipt ze als een tijgerin van tussen mijn benen naar boven voor een lekkere body to body, waarbij haar prachtige borsten het streelwerk deden. - ze heeft een bijzonder mooi en verfijnd gezichtje, haar bruine haren zijn elegant opgestoken. Dan vraagt ze voor 69, waarop ik positief antwoord. dan pakt ze kordaat mijn stuurknuppel die ze heen en weer beweegt en voor je wow kan zeggen zit er een rubbertje rond. Ook de blowjob was zeer in orde, met veel aandacht voor mijn kroonjuwelen en altijd dat heerlijk hypnotiserende oogcontact. Anna kent haar sterke punten zeer goed en maakt er maximaal gebruik van.

Nog zo'n visueel en zinnelijk hoogtepunt is zij on top, waarbij ze heftig neukt en haar tieten heen en weer meedeinen - dit hou ik niet lang uit - uiteindelijk stevig stotend haar in doggy genomen tot het hoogtepunt.

Na het wassen nog even lekker zoenen op de wang en dan ga ik ervan door met een zeer lekker gevoel en ik kom zeker terug Anna.

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 14/2, Anna

na al enkele honderden keren voorbij Anna te zijn gelopen en elke keer een mooie glimlach als ik voorbijkwam , heb ik vandaag toch maar eens mijn kans gewaagd
                de begroeting was veelbelovend
                de hygiëne perfekt
                na wat gespeel met haar nagels zachtjes over mijn hele lijf de condoom er over en ze pijpte redelijk stevig en diep
                gelukkig kom ik niet zo snel maar het had toch niet veel langer meer moeten duren ...
                dan zij on top wat ook redelijk hard ging en toen ze buiten adem was heb ik het in normal afgemaakt met haar voetjes in mijn nek tussendoor nog de nodige kusjes overal behalve op de mond
                gewassen aangekleed nog een flinke knuffel en weer mijn weg vervolgen
                ga zeker nog een paar keer op herhaling
                Als ik zou willen dat je het begreep , had ik het wel beter uitgelegd !

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 14/2, Anna

Anna

Telkens ik hier voorbij wandelde werd ik verslonden door haar blik, die lach.
                  Ondertussen hier twee keer geweest en altijd met een blij gevoel naar buiten gewandeld.
                  Ze is heel relaxed en niet gehaast,
                  zelfs als ik wilde betalen in het begin vond ze dat ik er te snel over begon en wou ze liever even rustig kennis maken, en dan bedoel ik niet alleen even een babbeltje slaan.wat ik nog nooit op deze manier had meegemaakt.

Voorspel, pijpen, neuken, oogcontact, hygïene alles top in orde, behalve tongzoenen doet ze niet.
                  Ik heb bij haar niets negatief aan te merken.

Natuurlijk ga ik nog bij haar terug :-)

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/6, Anna (Gri)

Me nog eens lekker laten verwennen door deze lieve Anna. Ze was blij om me terug te zien. Na een babbeltje en wasje, gezellig samen op bed beland. Haar mooie lichaam en heerlijke borsten zorgde ervoor dat mijn vriend onmiddellijk in de houding stond. Kusjes en strelingen over gans het lichaam. PMC (zeer professioneel) en diverse standjes. Lekker klaar gekomen. Wasje, nog wat na gepraat. Blijkbaar is het zeer kalm in de buziness. Afscheidszoentjes en tevreden huiswaarts. Anna blijft voor mij een topper. 👍

Commentaar

Spiros is niet de enige fan van Anna. Ze is een lieve mature meid, die haar klanten echt een fijne tijd wil geven. Ze geeft je een rustig gevoelen, ze kijkt niet op de klok en verstaat haar vak. Een van de allerbeste meiden vandaag in het SKW. Ze neemt wel geregeld vakantie. Om m'n rust te bewaren, vertrouwde ze me toe. Maar elke keer ik bij haar binnenstap, is het echt genieten.

Commentaar

Weer eens een geweldige tijd met haar gehad. Wat een geweldige kont heeft ze. Ze is zelf van mening dat haar kont iets te groot is geworden tijdens haar vakantie, maar ik vind dat ze er alleen maar beter uit is gaan zien. Ik ga in ieder geval alvast een valentijnscadeautje uitzoeken voor haar.

Commentaar

Vandaag Anna weer eens bezocht na haar vakantie. Hele leuke en vriendelijke meid, die je echt welkom doet voelen.

Overigens, in het verleden wel gemerkt dat ze voor mijn smaak, niet hitsig bi-sexueel is. Het werd meer een lesbian show, wat niet mijn ding is. Maar voor de rest heeft ze een zeer goeie service.

Herhalingsgevaar: zeer groot. Alleen dus niet meer voor girl-girl sessies.

Commentaar

Vorige week mijn favoriete van het skw nog eens bezocht. Zoals steeds een zalige ervaring. Na verwelkomingszoentjes, de nodige hygiene. Even een babbeltje. Blijkbaar is er weinig werk. Daarna heerlijk pmc. Kusjes over gans het lichaam. Na doggi verder gegaan met cowgirl. Heerlijk klaargekomen. Een wasje (zowel zij als ik). Nog wat nagepraat. Ascheidszoentjes en tevreden terug huiswaarts. Voor mij blijft Anna en GFE.

Commentaar

Ik ben ook een regelmatige passant bij Anna. Niet echt duidelijk of we gewoon af en toe ons samen ons ding doen of er ook vriendschap bij komt kijken. Ze is echt wel authentiek, maar ik blijf een beetje terughoudend als het erop aan komt omdat ik me vroeger wel eens mispakt hebt aan een DVP die haar rolletje net iets te goed speelde.

Enfin, de sex met haar blijft zoals in het begin: ze doet er werkelijk alles aan om het naar je zin te maken. Maar daar loopt het bij mij ook een beetje spaak soms: in haar ijver om toch maar haar best te doen grijpt ze dan maar naar standaard receptjes en dat geeft soms te veel een deja vu. Gevolg... de sex komt op de tweede plaats en het gebabbel en samen chillen op de eerste.

Maar dat gezegd zijnde, ze blijft een van de meest naturelle GFEs in het SKW die het wel superhygienisch en professioneel houdt.

Commentaar

Blijkbaar had ze zondag een avond en nacht vrij genomen. Inmiddels heb ik mijn favoriete van het skw nog eens een bezoekje gebracht. Wat is dit toch een geweldige vrouw. Mooie borsten, misschien niet 100 % stevig, maar wel 100% natuurlijk en met mooie tepels en mooi tepelhof, waarvan ik ten volle kon genieten. Heerlijk pmc om daarna zalig klaar te komen in haar fris kutje. Ik had de indruk dat ook zij ervan genoot. Kortom met een zalig en tevreden gevoel huiswaards gegaan. Hoop één van de volgende weken nog eens tot in Antwerpen te geraken om me weer eens door Anna te laten verwennen.

Commentaar

Afgelopen week 's avonds nog eens naar Antwerpen gereden. Gezien melding van Cuteguy36 dat Anna terug was, niet getwijfeld. Zowel zij als ik waren zeer tevreden om mekaar terug te zien. Eerst wat gepraat over haar verlof om dan weer samen lekker te genieten van mekaar. Voor mij blijft Anna één van de beste dames van het SK. Mooi, natuurlijk, correct en prima service. Ik hoop haar in de komende weken nog eens te kunnen bezoeken.

Commentaar

Linkse raam van de SS12 inderdaad, maar ze had de kamer maar toch vandaag. Is een supermooie en ruime kamer. Knoert van een spiegel aan plafond. Anna was navenant in vorm. Ongelooflijk hoe ze echt het onderste van het onderste uit de kan haalt. Daar kunnen er slechts weinig aan tippen. 100% professionele GFE. Weet niet hoe ik het anders moet noemen. Probleem is die (normale) kamer van haar. Als dat daar niet snel op orde komt, vrees ik dat ze terug Bulgarije trekt en we haar dit jaar niet of amper nog terug zien. Ze is nog niet klaar met Antwerpen, maar het gaat ook geen jaren meer duren denk ik.
                                    Ah trouwens haar haar is inderdaad stijl ipv de krullen van vroeger. Er zit ook een kilootje meer aan haar, maar dat misstaat haar niet echt. Zij denkt er anders over. Tja.

Commentaar

Ik heb deze Anna ergens in september-oktober bezocht, nadat ik hier de (overdreven) goede recensies had gelezen.

Anna is inderdaad een mooie vrouw, die van dichtbij wel erg groot is. Binnen was ze echter een spraakwaterval - heel vriendelijk hoor - maar ik kreeg er geen woord tussen. Leuk dat ze het gesprek gaande houdt, maar je kan er ook niet meer dan één zin tussen gooien of ze neemt alweer over.

De wip was ook erg snel afgelopen. Ik moest neerliggen op het bed, terwijl ik eigenlijk liever rechtop zit tijdens de pijpbeurt. Sommige meisjes geven je meer controle, deze Anna gaf mij die helemaal niet. Heel klinisch voelt dat, vind ik, als je op een voorbedachte plek moet gaan liggen. Ze zei dat ze mij lekker ging verwennen en dat ik maar moest zeggen wanneer ze moest stoppen met pijpen. Dat deed mij verkeerdelijk denken dat ze daar uitgebreid haar werk van zou maken, maar nee: na nog geen minuut pijpen stopte ze al. Ik vroeg om nog even door te gaan, wat ze ook deed, maar ze deed er ocharme nog 30 seconden bij. De service van een topper vind ik dat toch niet. Er zijn er veel die je helemaal gek maken voor je aan het neuken begint. Niet hier.

Ik had aan de deur ook afgesproken voor beffen, maar dat leek ze al vergeten te zijn, want ze nam er al het glijmiddel bij om te neuken. Ik vroeg haar toch om nog even te gaan liggen zodat ik haar kon beffen. Ze liet mij zo\'n minuutje doen, maar dan kwam dat typisch kleffe trucje dat zovelen gebruiken: "Baby, you lick me so good that I need you to fuck me right now". Lees: "Kom, maak voort. Wippen en gedaan." Zelf ben ik niet iemand die het neuken lang kan volhouden, dus na enkele minuten wippen (zij op mij en dan afwerken in doggy) was het al gedaan.

Misschien 6-7 minuten seks gehad max. Daarna bleef ze wel nog minutenlang babbelen over hoe er weinig klanten ook echt binnenkomen, waar ze haar schoenen had gekocht, enz.

Kortom: Anna is erg vriendelijk, praat liever dan dat ze sekst, en ik stond voor mijn geld veel te rap buiten. Aan \'de klik\' lag het niet volgens mij, want de communicatie vooraf en achteraf was hartelijk. Met een grote glimlach liet ze mij met enkele kussen buiten, maar ik fakete een tevreden klant te zijn. Diezelfde avond heb ik mij veel beter laten bedienen door een ander meisje.

In mijn ogen is dit geen topper. Er zijn er die veel betere, geilere seks bieden voor hetzelfde geld.

Voor mensen die wat onzeker zijn, of graag een goed lopend gesprek hebben om wat in de mood te komen, is ze vast prima. Wil je gewoon een goede dosis seks voor je geld, dan zijn er betere meiden te vinden.

Commentaar

Afgelopen week is het me toch nog eens gelukt om Anna een bezoekje te brengen. Weer een aangename tijd gehad. Meerdere standjes en 69 waarbij ik haar fris kutje lekker kon likken. Hygiëne is prima, zowel zij als ik wasje voor en na. Nog wat gesproken en nadien 3 zoenen en tevreden en voldaan huiswaards. Het blijft voor mij een topper.

Commentaar

Anna deze week al enkele keren terug gespot in de VVR12/1 ,op de plaats van Neli die in verlof is...