Antwerpen, Verversrui 18/1, Mara (Car)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Verversrui 18/1, Mara (Car)

Vanmiddag nog eens een wandeling gemaakt door het SKW.

Maria "adverteert" met Carribean Sex en daar wou ik het fijne wel eens van weten.

Wel ik heb het geweten. Deze donkere dame verwelkomde me in zeer verstaanbaar Nederlands en een welgemeende glimlach. Ik voelde direct, ik zit ik goed. Buiten was het pokkekoud, maar Maria verzekerde dat ik naar warmer oorden ging toen ze vóór me de trap opklom en het uitzicht op haar lekker gevormde bibs zette die stelling kracht bij.

Op de kamer vleide ze zich uitnodigend neer op het bed en kroop zacht tegen me aan zodra ik bij haar lag.

Ik kreeg een heerlijke massage waarbij ze nog grapte dat ik niet in slaap mocht vallen. Ik kon het anders best gewoon worden. Zowel voor als achterkant werd onder handen genomen en dan was het tijd voor een heerlijke pijpbeurt waar ik haar af en toe even op de rem moesten laten staan. Ik wou dit prachtige lichaam lekker bovenop me en dat was een goed voorstel vond ze zelf. Het duurde dan ook niet lang voor ik klaarkwam terwijl we helemaal in mekaar verstrengeld waren.

Nog een gezellige babbel achteraf tijdens het wasje en ik kon tevreden op weg. Nu weet ik het dus. En ik heb zo'n vermoeden dat we mekaar nog gaan terugzien.

Hasta la proxima, Maria.

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 06/, Mara (Car) (uitstekend)

onlangs ook eens een bezoekje gebracht aan deze donkere dame, ze stelde mij direct op mijn gemak en na de gewenste onderhandelingen zijn we aan het werk begonnen. Ze heeft eerst mijn kleine vriend eens onderhanden genomen aan de wastafel, zo lekker uw piemel laten wassen. Nadat ik op het bed ben terecht gekomen is zij beginnen te pijpen en ondertussen heb ik haar kom wat liggen uitlekken, lekker toen ze begon klaar te komen. dan zijn we de missionarisstand aan het oefenen geweest en op z'n hondjes. Toen ik voelde dat ik ging komen heeft zij zich omgedraaid en heb ik mijn lading in haar mondje gedeponeerd. Al bij al een hele lekkere ervaring.
    ik keer tevreden terug

grtz
    Makkie
    I love all the girls

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 06/3, Mara (Car) (uitstekend)

Ook deze dame eens op zaterdag 10 juli bezocht en inderdaad een zeer leuke ervaring beleefd. Mits het een zeer hete dag was en het kamertje niet voorzien was van airconditioning hebben we het maar op zijn "gemakske" gedaan.
      Het pijpen was heerlijk. Soms ging het wel deepthroat.
      Daarna gewoon missionaris, langzaam, zeer langzaam en toch geen gezeur over de vloer gekregen.
      Alles in orde met die meid en daarna nog een gezellige babbel ook.
      GOED

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 06/3, Mara (Car) (uitstekend +++)

Vandaag daar rondgelopen omstreeks 12.30 s'middags, eigenlijk niets te zien wat mij betreft, dan maar eens richting Atheneum buurt gewandeld met een serieuze omweg, en ik ben dan Antwerpenaar.
        Daar stond er eentje op de hoek van de straat, ben haar gepasseerd maar niet aangesproken.
        Terug naar het SKW gewandeld, na enige toertjes daar valt mij het bordje Caribbean sex op, en dacht aan de recensies die ik hier gelezen had.
        De dame stond evenwel niet in haar raam, dus maar even gewacht.
        Toen ze plots verscheen in haar zwarte bikinitje, niet afgewacht en op haar afgestapt.
        Inderdaad een vriendelijke meid, was zelfs al boven toen ik het pas met haar over een prijs had, en dit is niet mijn gewoonte!
        Bij navraag waar zij vandaan was zei ze de Nederlandse Antillen.
        Massage gehad, pijpen, en daar neemt ze echt haar tijd voor, hierna stelde ik haar voor haar een massage te geven, en zo gezegd zo gedaan, voor en achterkant.
        Dan wat gelachen met de grootte van de jongeheer en hem zelfs met haar dildo vergeleken, dacht echt dat de dildo groter was dan...., maar toch niet, lol.
        Wederom, nieuw jasje aan (het eerste was eraf gegaan door de B2B bij haar).
        Wederom een zalige pijpbeurt gehad, zij cowboy op mij, vervolgens op mijn vraag doggy en daarna plat op haar buik.
        Mijn ervaring met haar poesje is wel dat je alles voelt, echt nauw.
        Daar ze wel niet op de klok keek, maar er toch een einde aan moest komen, ik kon ze wel blijven neuken, prettig gevoel, poppers gevraagd, en dan heeft het echt niet lang meer geduurd.
        Mijn conclusie: Leuke dame, vriendelijk, niet op de klok werkend en eerlijk.
        Kan niet bepalen hoelang ik binnen ben geweest, maar dit moet toch een uurtje geweest zijn of meer?
        En wat ze voor heeft op haar Afrikaanse collega's; is dat zij geen geld aftroggelaar is.
        Werkt van donderdag tot zondag, spreekt nederlands, engels en spaans?
        Mij ziet ze in elk geval terug, deze donkere schoonheid is voor mij N°1 onder de zwarte dames!
        Caribbean sex forever zou ik zeggen!!!! en een uitstekend +++

Nota: nog steeds géén airco aanwezig.

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 06/3, Mara (Car) (uitstekend)

Weer een langs Mara gepasseerd vandaag, had haar gisteren even telephonisch laten weten dat ik vandaag langs zou komen.
          Had beter even geinformeerd wanneer ze aanwezig zou zijn, heb er ongeveer 3 uur op gewacht, een leuke wandeling in de regen door Antwerpen en het SKW.
          Omstreeks 13.00 uur zat ik te wachten aan de overkant van haar deur, nadat ik haar bordje had gespot, volgens mij was er nog een lezer van dit forum, die maar in de buurt van haar deur bleef rondhangen, gelukkig gaf deze op (want ik had al héél wat geduld gehad).
          En by the way voor de geinteresseerden Miauw nog tegengekomen op de straat. (info in haar topic)
          Na ongeveer een half uur wachten verscheen deze schoonheid in de raam , herkende me meteen en opende al haar deur.
          Wederom een stevige massage, waarna het mijn beurt was haar uitvoerig in behandeling te nemen, gekke meid, maar dat vind zij van mij ook, gekke Belg.
          Daarna de pijpbeurt en meerdere standjes, beffen was niet toegelaten, maar zoals gewoonlijk bij het tweede bezoek heb ik weer problemen met klaarkomen.
          Hierop heb ik Mara gevraagd om een tantrische handjob (waarbij ze verdorie een vinger in mijn kont stak) en inderdaad gekomen.
          Nooit heb je bij haar het gevoel dat ze je wil buiten werken, ze maakt het af tot het einde.
          Wel pijn en een warm kontgaatje van de olie, omg.
          Nog een stuk Milka chocolade gekregen en buitengegaan, vriendelijke meid, en een vondst dankzij dit forum.
          Zij zou er al 3 jaar werken, en ik heb haar daar nooit opgemerkt
          So thanx Hookers.nl

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 06/1, Mara (Car)(uitstekend)

Wou eigenlijk bij een ander meisje gaan dat toen op datzelfde adres zat, nl. Karolina, maar ik trof daar dus Mara aan. Normaal val ik niet op donkere dames, maar je moet alles toch eens geprobeerd hebben, dus ik dacht waarom ook niet.

Beneden afgesproken 50 € maar boven stelde ze voor om een half uurtje te nemen voor 150 € en eerst samen in bad te gaan. Vond ik een goed plan, alleen had ik maar 100 € bij me. Toen bleek dat ze geen handdoeken had heb ik toch maar gekozen voor de standaard service.
            Conclusie: leuke babbel, pzc was vrij goed en neuken ook dus niet te klagen, maar voor mij zeker geen herhalingsgevaar. Maar dit is meer een kwestie van smaak.

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 06/1, Mara (Car)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door barti
              Volhens mij heb je niet Mara bezocht maar iemand anders. Mara al maanden niet meer gezien en haar attributen zijn ook weg op die kamer....

Ben toch vrij zeker dat zij het was. Ze zei toch duidelijk dat ze Mara was en afkomstig was van de Dominicaanse Republiek. Ze sprak met een Nederlandse tongval. Moet er wel bij vermelden dat het bezoek dateerde van ergens eind juli.

Commentaar

Antwerpen, Verversrui 09/3, Mara

Toen ik vanmiddag over de Verversrui aan het lopen was hoorde ik "papi" roepen wat ik aanvankelijk negeerde, dacht dat dat weer zo'n Colombiaanse dame zou zijn.
                Mijn goesting (keuze) vond ik trouwens niet, en weer over de Verversrui paraderend hoorde ik weer die "hey papi", toen ik in haar richting keek zag ik Mara weer.
                Een hartelijk weer ziens met deze dame, die mij in het verleden steeds goede service heeft verleend.
                Dus heren, ze is er weer maar resideert nu op de Verversrui, maar het bordje CARIBBEAN SEX moet ze weer laten maken.
                Ik mag haar telefoonnummer doorgeven aan degenen die dit wensen via PB, houdt er wel rekening mede dat ik niet elke dag op dit forum aanwezig ben.
                In elk geval heb ik me het bezoekje niet beklaagd, de service was uitstekend!
                Het adres vermoed ik dat het 09/03 is, het is in elk geval naast een shemale LOL.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 07/3, Mara (Car) UITSTEKEND!

Vandaag weer eens een toertje gaan lopen in het SKW, toen ik op de Verversrui liep werd mijn aandacht getrokken door Mara.
                  Gelukkig, want waar anders zou ik weer verzeild geraken?
                  Zoals steeds géén stresserend bezoek, ze neemt haar tijd, en dit in de ruime zin van het woord.
                  Super service van deze dame
                  Naar ze mij zei werkt ze nu tot 20.00 uur

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 07/3, Mara (Car)

Reeds geruime tijd op Verversrui 04/1, maar nu defintief op Verversrui 04/3.
                    Delta 1

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 04/3, Mara (Car)

Vandaag nog eens bij Mara binnengewipt, letterlijk en figuurlijk. Was zoals altijd super. Lekker aan die heerlijke tepeltjes kunnen zuigen, tijdelijk zonder piercing, en goe gepijpt worden zonder! Man echt tot het uiterste en ze geniet ervan. Ik heb haar zelfs 2 maal laten klaarkomen door te beffen. Da is natuurlijk ook een van mijn specialiteiten en ik hou ervan om een dame te zien klaarkomen

Mara is super en ik denk om met haar eens op hotel te gaan;

Commentaar

Gisteren nog eens bij Mara geweest, lekker gepijpt en ook mijn ballekes zijn niet vergeten. Haar verder nog lekker gebeft en voorts haar tandjes gewit
                        Super vrouw als je haar met respect behandeld.

Commentaar

Zondag voor het eerst Mara aangesproken.
                          Ik vroeg haar wat Caraiben Sex was.
                          Haar antwoord 'Caraiben Sex, dat ben ik!' spreekt mij wel aan.
                          Haar tarief om samen lekker te genieten is 50€. Pzc is mogelijk voor 70€.
                          Ik ga haar zeker een van de volgende weken een bezoekje brengen.

Commentaar

Vandaag Mara bezocht.
                            Voor 70€ geen slechte ervaring gehad.
                            Pzc en ballen likken was prima.
                            Nadien geneukt op zijn hondjes.
                            Voor mij was er niet echt een klik, maar ... wat nog niet is, ... kan nog komen.

Commentaar

Vandaag Mara haar tandjes nog eens gewit Ze ging juist keukenrol enz halen en wat me toen opviel was dat ze heel klein is en eigenlijk en beetje mollig. Wel schattig. Moest wel weerom voorzichtig zijn met haar stijve tepels. Heb altijd zin om daar in te bijten of te hard te zuigen. Ze heeft goed mijn ballekes verzorgd en mijn kontje.

Commentaar

Het 'Carribean Sex' bordje trok me al een hele tijd aan, alhoewel ze niet echt mijn type is. Standaardpakket, inclusief beffen, werd voor 50€ aangeboden. Latina's kunnen me in principe wel bekoren, maar, mijn ervaring is, dat ze vanaf het moment dat ze Nederlands praten, het meestal (niet altijd) niet veel soeps is... ook hier was dit het geval. Veel te mechanisch en veel te vlug afgewerkt.

Alhoewel beffen voorafgaandelijk was afgesproken, heb ik tijdens de daad, hiervoor vriendelijk bedankt. Reden: toen ik me vooraf aan het wassen was en ik me naar de vuilbak begaf zag ik maandverband liggen doordrenkt met bloed... de zin was onmiddellijk over...

Ben enigszins verrast door de voorfagaandelijke lovende reacties, want mij ziet deze dame nooit meer terug! Ieder zijn zin naruurlijk...

Commentaar

Laatste zaterdag van januari me nog eens naar het schipperskwartier begeven. Mijn favorietje Eva van schipperstraat 1/3 stond driftig te zwaaien aan haar raam toen ze me zag, maar had van in het begin voorgenomen voor eens iemand anders te kiezen. Zag dat het naambordje van andreea van verversruin18/3 aanwezig was en er licht was en nam me voor daar eens binnen te glippen. Kon even een glimp van haar opvangen, maar ze verscheen niet echt voor het raam, na een lange tijd wachten, zag ik haar plots het pand verlaten ,met jas en sjaal en wist dat het onnodig wachten was.
                                  Terwijl ik de straat weer uitliep zal ik plots op verversrui 04/3 Mara staan. Haar raam was gans de tijd (zeker 2 uur) gesloten geweest. Maar plots zag ik daar een mooie latina staan met mooi vol kontje en prachtige borsten.
                                  Juist het type dat me behoorlijk kan bekoren. Ga niet zo veel meer naar het schipperskwartier en had me voorgenomen om eens wat extra te besteden. Me naar binnen begeven en haar voor gesteld om 150 euro te geven voor " a special service". Heb me dat echt niet beklaagd. Had haar bij binnenkomst gevraagd of klaarkomen in de mond mogelijk was, waar ze bevestigend op antwoorde. Heeft me eerst een korte massage gegeven , maar ging weldra over in kontlikken en daarna penetreerde ze me anaal met enkele van de dildo's die in haar kamer zijn uitgestald. Heeft me ook intens getongzoend en afwisselend een zeer opwindende pijpbeurt bezorgd , die uiteindelijk eindigde moet een mond vol sperma.
                                  Is een heerlijke lieve meid en hield er rekening mee dat het op mijn leeftijd niet zo vlot meer gaat.
                                  Ben zeer tevreden buitengestapt, niettegenstaande het wat hogere bedrag dat ik er neertelde, maar was zeker prijs kwaliteit waart.
                                  Ziet me zeker terug als ik nog eens naar Antwerpen afzak.

Commentaar

Was helemaal mijn ding niet. Veel blabla, weinig boemboem, hier staat ze voor.

Is dus een vriendelijke dame, dat wel. Maar ze probeert je wel aan de praat te houden, om zo min mogelijk tot actie te moeten overgaan.

Hier komt geen vervolg aan...

Commentaar

Mara is verhuisd naar Verversrui 18/1.

Commentaar

Vorige week deze dame een bezoek gebracht n.a.v. sommige positieve recensie\'s. Standaard was 50, zuigen zonder was 50 extra maar dat vond ik wat veel voor een eerste \'kennismaking\'. Eerst kijken of ze extra centjes waard is. Ze stelt je snel op je gemak, aangename babbel.
                                        Mara deed machinaal haar best, helaas ook met aftrekken, anderzijds was prostaatbehandeling wel inbegrepen. Ik werd er koud noch warm van.
                                        Weinig finesse in het pijpwerk, weinig tong gevoeld.
                                        Na een kleine 20 minuutjes werd er vriendelijk en discreet verwezen richting \'klaarkomen aub\'.
                                        Niet slecht maar voor mij weinig herhalingsgevaar wegens onvoldoende pijptechniek.

Commentaar

Mara is opnieuw verhuisd: ze staat nu op Verversrui 18/3.