Fanny (Ecu), Antwerpen, Schippersstraat 22/3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Fanny (Ecu), Antwerpen, Schippersstraat 22/3

Heb deze dame al meerdere malen bezocht, maar tot mijn spijt geen recensie kunnen schrijven omdat ik haar naam niet bezat. Is inderdaad moeilijk om te converseren, is zuid-amerikaanse (ecuador) en kent alleen spaans, buiten enkele woorden als : neuken, pijpen en likken.. misschien wel het meest elimentaire om in die wereld zijn plan te trekken. Is een enorme lieve meid en bijna alles is mogelijk. Is niet direkt kaal geschoren , maar een intiem toefje haar onderaan. Pijpen doet ze gretig zonder condoom tot het einde, neuken natuurlijk met. Heb haar bij een van mijn bezoeken eens mogen bewerken met haar kunstpenis, waarbij ze hem er zelfs helemaal bij haar instak... later zag ik op het laken van het bed een grote natte plek, had haar blijkbaar goed deugd gedaan. Neukt ook fantastisch en je mag haar likken zolang je wil.Ook toengzoenen is geen bezwaar Spijtig van de gebrekkige communicatie, anders was dit een toppertje. Is niet van de zeer jongste, heeft daarom ook een beetje ouder publiek, misschien ook omdat ze door haar voorkomen de mensen op het gemak stelt. Echt om eens te proberen. Zit er tijdens de dag van rond de middag tot ongeveer 7 uur 's avonds.

Re: Antwerpen, Schippersstraat 35/1, Fanny (Ecu) (uitstekend)

Geen van men vaste dames was aanwezig of vrij, dus tijd om eens bij een andere dvp langs te gaan.

Na een paar toerkes rondgelopen te hebben besloten om eens bij deze Fanny binnen te springen. Een vriendelijke dame die rustig de tijd neemt.

Eerst even met haar mooie borsten mogen spelen, daarna een pijpbeurt waar ik haar toch even moest vragen om het rustig aan te doen, wat ze ook deed,of het was al gebeurd geweest. Ondertussen mocht ik haar overal strelen.

Daarna geneukt in 2 standjes en voldaan buitengegaan. Enig minpuntje, iets te overvloedig gebruik van glijmiddel.

Daarna even opgefrist aan de lavabo terwijl zij zichzelf aan het bidet waste.

Haar kennis van het engels/nl is idd beperkt.

Bij gelegenheid spring ik er nog wel is binnen
    Mvg

OR

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 08/1, Fanny (Ecu)(uitstekend)

Heb bij haar altijd pijpen zonder condoom met klaarkomen in de mond meegemaakt, behalve bij mijn eerste bezoek, 6 jaar geleden was het met condoom. Misschien doet ze het niet bij iedereen, maar zou het haar gerust vragen

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 08/1, Fanny (Ecu)(uitstekend)

Sinds de heropening van SS 17 werkt Fanny op SS 17/3.
        Sagaris

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 17/3, Fanny (Ecu)

Bij deze Fanny ben ik ook eens 'binnengewipt' , is een mooie vrouw met een heel mooi lichaam en leuk snoetje.
          Geeft echte GFE ervaring, uiteindelijk prijs afgesproken voor een uur alles zc.

Heb het mij niet beklaagd.
          assemageilismagallus

Commentaar

Vandaag is uit benieuwdheid binnen gestapt en ik moet zeggen wauw zoiets zalig maak je zelden mee
            pzc tongzoenen befen vingeren waarbij ik bijna heel de hand in kost propen
            geen gezeur om meer geld
            ik ben echt benieuwd naar de tweede ronde want die gaat er zeker komen ;-)

Commentaar

Fanny werkt normaal elke dag, zoals ik donderdag al vermeldde, van 15.30 tot 20.30 u. ongeveer (zie hoger)...Die shemales[IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon4.gif[/IMG] nemen inderdaad regelmatig haar plaats in als ze bezet is, wat héél dilwijls het geval is...
              Dus, de volgende keer even geduld, al weet ik uit ervaring dat het wachten- en niet alleen bij Fanny- lang kan duren...!

Commentaar

idd zc!!!!! maar niet lang & niet express
                deze week rond 19u eens gaan kijken en eindelijk stond ze daar, heeft idd geen foto-model gezicht, maar ziet er o zo geil uit
                na met mijn neus bijna ts haar billen naar boven te zijn gegaan, op de kamer al direct een omstrengeling en dikke lange tz gekregen, haar handen gelijk in mijn broek, hadden nog niks afgesproken en/of betaald
                heeft een goddelijk lijf zacht lijf, lekker ronde zachte latina billen, mooie dikke borsten, hangen wel een beetje maar wie klaagt daar over als ze nog vol zijn en er zelfs nog wat uitkomt als je er goed aan zuigt
                ze heeft mezelf eerst gewassen omdat ze zonder cd zou kunnen zuigen (zegt ze zelf), bangelijk lekker & diep gezogen, tijdterwijl draaide ze zich om in 69 en kon ik alles bij haar daaronder likken, tong diep in haar kont geduwd (vond ze blijkbaar prettig) ze is dan zelf terug gedraaid en mij beginnen tz-nen en aan mijn tepels beginnen te knabbelen (op mijn vraag wel) zo op elkaar liggen friemelen tot ze plots op haar rug lag ik boven, ik wil terug opwaarts komen om haar te tongzoenen en mijn paal schoof in haar muis, zo heet (en zot) beginnen te neuken, ze trok zelf haar benen ver op en ik kletste mijn lijf hard tegen haar billen, tot ... we blijkbaar beiden bij bezinning kwamen en ze vriendelijk vroeg of het niet beter was een cd aan te doen, natuurlijk (maar het kwaad was eigenlijk al geschied ) daarna lekker verder gedaan en op zen hondjes klaar gekomen
                kortom een fantastische dame (die nu toch al een mondje nederlands spreekt), dit alles gewoon voor een vriendelijk woord tegen haar bij binnenkomst, 50 euro na die knal tz (met handen in de broek) en tijdens uitkleden klein fooitje van 10 euro gegeven, 't was alles dubbel waard, heb reeds een afspraak gemaakt voor volgende week

Commentaar

idd zc!!!!! maar niet lang & niet express
                  deze week rond 19u eens gaan kijken en eindelijk stond ze daar, heeft idd geen foto-model gezicht, maar ziet er o zo geil uit
                  na met mijn neus bijna ts haar billen naar boven te zijn gegaan, op de kamer al direct een omstrengeling en dikke lange tz gekregen, haar handen gelijk in mijn broek, hadden nog niks afgesproken en/of betaald
                  heeft een goddelijk lijf zacht lijf, lekker ronde zachte latina billen, mooie dikke borsten, hangen wel een beetje maar wie klaagt daar over als ze nog vol zijn en er zelfs nog wat uitkomt als je er goed aan zuigt
                  ze heeft mezelf eerst gewassen omdat ze zonder cd zou kunnen zuigen (zegt ze zelf), bangelijk lekker & diep gezogen, tijdterwijl draaide ze zich om in 69 en kon ik alles bij haar daaronder likken, tong diep in haar kont geduwd (vond ze blijkbaar prettig) ze is dan zelf terug gedraaid en mij beginnen tz-nen en aan mijn tepels beginnen te knabbelen (op mijn vraag wel) zo op elkaar liggen friemelen tot ze plots op haar rug lag ik boven, ik wil terug opwaarts komen om haar te tongzoenen en mijn paal schoof in haar muis, zo heet (en zot) beginnen te neuken, ze trok zelf haar benen ver op en ik kletste mijn lijf hard tegen haar billen, tot ... we blijkbaar beiden bij bezinning kwamen en ze vriendelijk vroeg of het niet beter was een cd aan te doen, natuurlijk (maar het kwaad was eigenlijk al geschied ) daarna lekker verder gedaan en op zen hondjes klaar gekomen
                  kortom een fantastische dame (die nu toch al een mondje nederlands spreekt), dit alles gewoon voor een vriendelijk woord tegen haar bij binnenkomst, 50 euro na die knal tz (met handen in de broek) en tijdens uitkleden klein fooitje van 10 euro gegeven, 't was alles dubbel waard, heb reeds een afspraak gemaakt voor volgende week

"weer vergeten" staat zc omdat deels zonder, maar de rest & eindigen was dus wel MET

Commentaar

Het was al meer dan een jaar geleden dat ik Fanny nog eens had bezocht.
                    Ze herkende me onmiddellijk. Ik vind het nog altijd een sexy madam!
                    'k Heb zeker geen spijt van mijn bezoek.
                    Voor 50€: pzc & nmc.

Commentaar

Vanmiddag op wandel, ondanks de gietende regen...
                      Was op zoek naar Sylvie op de Vingerling 1 of zuster Lyvia op verversrui 07/2
                      Beide dames NIET aanwezig...
                      Met een broek vol goesting binnen bij deze dame.
                      Was er al n tijdje terug binnen geweest.
                      Zeer lieve dame, UITSTEKENDE hyghiene.
                      Begonnen met wassen , zij heeft ook mijn "kleine" vriend gewassen...
                      Daarna PZC....
                      Daarna 2 standjes...
                      PRIMA ervaring!!!!

Commentaar

Ik had al gelezen over deze dame. Het leek me lekker haar eens een heet bezoekje te brengen......En ja hoor. Lekker wijf. Eerst wat tongzoenen, daarna goed wassen. Op het bed wat plagen. Zij pijpte mij, zonder cd de zevende hemel in terwijl mijn tong bijna haar baarmoeder likte ! Dan jasje aan en neuken als de beesten.....
                        Zij ziet mij zeker terug !

Commentaar

Weet iemand wanneer ze terug komt van haar vakantie

Commentaar

Fanny werkt van 15 tot 20 u. ongeveer.

Commentaar

Fanny is een kleine, normaal gebouwde (voorzien van de nodige rondingen) Latina met licht krullend, halflang zwart haar; ze draagt meestal een (zwarte) bikini.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 22/3, Fanny (Ecu)

Oorspronkelijk geplaatst door georgio amoroso
                                Ik heb haar een paar dagen geleden toch nog gezien op SS22/3 hoor !

idd en ik heb haar gister nog zien staan daar en rond 20u zien doorgaan...dus ze is er wel degelijk nog !!

Commentaar

iemand haar zeer recent nog gezien en/of weet of ze op verlof is?
                                  thx voor info

Commentaar

Ook al even niet meer gezien: inderdaad waarschijnlijk met verlof.

Commentaar

Fanny is tijdelijk met verlof denk ik haar telefoon staat ook uit

Commentaar

Wegens familiale problemen is ze inderdaad even terug naar Ecuador.

Commentaar

Fanny is terug, nu op SS22/1.