Isa (Pol), Antwerpen, Schippersstraat 02/1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Isa (Pol), Antwerpen, Schippersstraat 02/1

Dinsdagmiddag rond 16u de blonde Poolse Isa bezocht, een nieuw gezichtje in het SKW, ze zei me dat ze al wel een tijdje in België was, "but not in this work". Ze zat in de Vingerlingstraat 1, het meest linkse raam. Een leuk koppie, een slanke body, meer was niet nodig om mij naar binnen te lokken. Het gebruikelijk tarief afgesproken, EUR 50 voor PMC en NMC, dus dat was snel geregeld. Begonnen met wat gefriemel om pikkemans in stelling te brengen, daarna een redelijk lange en zeer geslaagde pijpbeurt waarbij ze zalig haar tongetje gebruikte. Ze kwam ook dwars naast me zitten op haar knietjes zodat ik lekker aan haar mooie naturel borstjes kon zitten. Het neuken was wat steriel. Ze vroeg me welk standje ik wou, en omdat ik haar lieve koppie wou zien koos ik voor missionaris. Maar er eenmaal aan begonnen was ze een beetje passief. Mede door de lekkere pijpbeurt was het wel erg snel afgelopen (eigen fout, weet ik), en achteraf gezien had ik misschien beter gevraagd om het op die manier af te maken (was écht wel genieten). Al bij al geen slechte ervaring !
    Walking is like a religion

deze middag ook eens bij de mooie Poolse blonde geweest, 50 euro (P&N) afgesproken.

mooie meid met een mooie b-cup (echt)....zeer vriendelijk in de omgang.
    Begonnen met een babbeltje waarbij ze wat zit e frommelen aan mijn \"kleine vriend\", daarna stevige en goede pijpbeurt wat ze lang volhoudt en waarbij ze afwisselend diep en goed gebruikt maakt van haar tong.
    Dit doet ze echt wel heel goed.
    Neken in 2 posities (eest zij bovenop dan zij liggend op bed). als ze op bed ligt trekt ze haar benen hoog op zodat je goed diep kunt pentreren...ik denk dat ze het wel leuk vind.

enige nadeel vind ik dat ze voor het neuken een kleine hoeveelheid glijmiddel aanbrengt (niet te veel zodat het niet echt stoort).

Ik ga zeker eens terug bij deze Poolse schone

Commentaar

Ik heb dit lekkere blondje daarstraks bezocht... Moet zeggen dat ik haar één van de toppertjes in de buurt vindt. Ze werkt elke dag tot vijf, zes uur 's avonds.
      Isa pijpt heel lekker en lang en speelt graag met haar tongetje rond de eikel.... Enfin, neuken vond ik ook top: eerst zij op mij, dan ik op haar en uiteindelijk op zijn hondjes...
      Heel lief meisje... alleen laat ze zich niet zo graag beffen. IK mocht wel maar op voorhand zei ze me 'just for some seconds because I don't like that'.
      Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Deze middag ook eens langsgeweest. Was prima.
        Knappe blondine met super figuur en mooie borsten en tevens een knap snoetje.

Eerst beetje over menne jef gewreven tot als hem lekker overeind kwam. Dan begon ze een goeie pijpsessie te doen. 1 van de betere die ik al gehad heb.
        Daarna zij bovenop waarbij ze goed meedeed, ik daarna afgewerkt missionaris.
        Had nog een positie te goed maar daaraan ben ik niet geraakt

Zeker niet betreurd dat ik ben langsgeweest. Zeker een aanrader.

Commentaar

Ben vorige week ook bij Isa binnengestapt. Best een vriendelijke meid. Wel vond ik dat ze het nogal kort afwerkte. De pijpbeurt die ik kreeg, mocht hooguit twee mintuen duren. Nadien volgde wel een lekkere neukpartij, waarin Isa goed meeging.

Geen slechte ervaring, maar herhalingsgevaar toch ook niet erg groot.

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 01, Isa (Pol.) (8.0)

Hoi,

Vandaag de schone Isa ook eens bezocht. Ze lokte me binnen met een vriendeljke lach. Afgesproken voor 50 euro.
            Zoals reeds gezegd een fantastische pijpbeurt gekregen. Daarna missionaris en afgemaakt in doggy style.
            Een zeer goede ervaring bij een vriendelijk en lief meisje. Ze leek me zelfs enigszins aan de verlegen kant.

Een dikke aanrader

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 01, Isa (Pol.) (uitstekend)

vandaag , een zonnige namiddag , en een broek vol goesting , dus welle naar Antwerpen gereden om een wandelingtje te gaan maken in m'n favorite buurt .
              Vrij snel viel Isa op door haar mooie lijfje en sympathieke gezichtje met een vertederende glimlach wat maakte dat ik al verkocht was op voorhand , maar me toch sterk proberen houden en dus nog een paar toertjes gemaakt .
              Zoals gewoonlijk als ik een van de dames in het hoofd heb dan ga ik er binnen en dat was nu niet anders . Aan de deur afgesproken voor het standaard tarief maar toen we in haar kamer aankwamen kreeg ik zin in meer en dus een half uurtje genomen ... en jongens toch geen woord van wat hierboven over haar pijpkunsten werd verteld is gelogen zaaaaaalig gewoon . Er was duidelijk geen haast bij want tussendoor werd er duchtig geknuffeld en een beetje gepraat . UIteindelijk kwam ze dan bovenop zitten voor de afwerking en al had ik het graag afgemaakt doggystyle , het zicht op haar goddelijke lichaam zorgde ervoor dat ik daar niet meer ben geraakt . Whatever , deze dame is een aanradertje , best collega's wandelaars , draag er dus zorg voor want ik ga zeker nog terug bij deze Poolse schone .

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 01/1, Isa (Pol.) (uitstekend)

Bijna vergeten, maar vorige week bij Isa langs geweest. Poolse blondine, mooi groot en slank. Uitstekende pijpbeurt, gevarieerd en diep. Gebruikt haar handen om je ballen te masseren - lekker .
                Alles mag aangeraakt worden, maar wel voorzichtig - ze heeft totaal géén SM-neigingen (ik ook niet trouwens). Enkel het poesje is verboden terrein, toch voor de handen. Beffen heeft ze dan weer totaal geen probleem mee, een mogelijkheid waar ik dus ook gretig van gebruik maakte. Dat tesamen met de heerlijke pijpbeurt was toen al genoeg om het condoompje te vullen. Daarna nog gezellig nagepraat over vanalles en nog wat - eigenlijk vooral over een gemeenschappelijke affectie voor poezen (het dierlijke soort ).

Commentaar

Door een andere dame mis te lopen ben ik op dit toppertje gestoten waar ik reeds té vaak voorbij wandelde...vraag me niet waarom eigenlijk.

Zeer vriendelijke poolse meid,slank , blond , grijze ogen, real b-cup,schoon lijfke en lieve glimlach.

Pijpen is top ! Voor mij alvast bijzonder goed gekeurd....intens gegeven en vol afwisselingen in de zuig beurten, die vrijwel lang worden volgehouden.

Naast haar staan in het pand tevens ook enkele lieve jonge blonde dames...waarschijnlijk ook ex oost-blok dames.

Een bezoekje echt waard geweest en ik veronderstel haar en haar raam genoten aldaar alvast opnieuw te bezoeken.

Groeten Ralf
                  Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Eens niet s'avonds een wandelingetje gedaan. Bij deze Poolse binnengegaan.

Zit wat diep in haar raam en met dat stil stemmetje denk je dat ze zo verlegen als iets is maar aan de postjes te zien is ze al een hele tijd in het vak. En eens binnen is er van verlegenheidd niks te merken

Pijpen was heerlijk. Was mijn tweede bezoekje in een uur en ik kon al tegen iets meer tegen. Ze varierde heerlijk: tong, ballen, zacht, ruw. Ging toch wel enkele minuten hevig door.

Dan eerst zij on top gevolgd door doggy. On top was wel leuk met een mooi zicht op haar toch wel mooi lichaam ( was daarvoor bij een redelijk tengere dame geweest, zij heeft iets vrouwelijkere vormen ). Doggy was heerlijk met mooi zicht op dat heerlijk vol poepje. Handjes even over de ballen en hop het condoompje was vol.

Zeker voor herhalingh vatbaar, maar best niet als het al een tijdje geleden is want dan overleef ik die heerlijke pijpbeurt niet

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 04/2, Isa (Pol)(uitstekend)

Precies een week geleden een bezoek gebracht aan deze schoonheid. Ze is lief, spontaan, neemt rustig haar tijd voor jou... een echte topper.
                      Ik moet ook eraan toevoegen dat ze me een van de beste pijpbeurten ooit gegeven heeft. In dit gebied is er een wereld van verschil voor iedereen maar in mijn geval heb ik ontzettend veel van genoten.
                      Ik kom bijna nooit klaar als ik gepijpt wordt met condoom maar deze keer heb ik bijna al mijn lading in haar mond geschoten maar uiteindelijk heb ik nog 3 standjes met haar gedaan.
                      Ik zal zeker en vast meerdere keren terugkomen bij haar. Haar mooie glimlach, lieve stem en haar sexy benen met die sexy schoenen hebben de doorslag gegeven. Ik had zo'n goed voorgevoel bij haar zodat ik die keer niet eens heb gevraagd wat ze voor 50€ aanbod (sommigen neuken met bh of laten je echt nergens aankomen voor 50€ en als je de bh weg wil dan moet je bijbetalen dus altijd vragen als je bij een meisje binnenstapt).
                      Hygiëne dik in orde (ze ruikt lekker en vries), uiterlijk 9/10 (dat is mijn persoonlijke mening uiteraard) en voor haar vriendelijkheid zou ik een dikke 10/10 geven (sommige meisjes zouden van haar moeten leren).

Commentaar

Verontschuldig me voor mijn typ-of taalfouten, enige whisky's later omwille van lage rugpijnen, is het net iets moeilijker om enige woorden uit het toetsenbord te krijgen.
                        Nadat ik maandag Ida had bezocht wandelde ik nog een stukje verder en heb echt getwijfeld om bij deze goedlachse blondine binnen te springen. ik had er achteraf echt spijt van dat ik het niet had gedaan, dus vandaag toch een momentje gevonden om naar haar te gaan.
                        bij het voorbijgaan herkende ze me direct. schuddebollend van ....neen, die gaat niet binnen komen, stapte ik recht op mijn doel af.
                        Ik weet niet of ze gewed hadden, maar ik voelde enige hilariteit alom bij haar 2 mede-DVP's.
                        Ze ging me voor op de trap...dag moeder! (dixi Rik) wat een zicht!.
                        Groot, normaal type, blond maar vooral...vriendelijk! ze stelde me meteen op mijn gemak. tja, ik ben nogal een verlegen type en ze wist vrij snel het ijs te breken.
                        ze gooide meteen haar troeven op "bed". Knuffels, kusjes overal, strelingen...nou ja, ik had echt een -Nicole van nummer 39- gevoel, en dat wil toch wat zeggen. Vraag het maar eens aan enkel medewandelaars die Nicole regelmatig bezoeken.
                        Voor mij een toppertje. Qua sex was het misschien niet echt een hoogvlieger, ik ben dan ook geen kenner, maar ik heb toch iemand gevonden waar ik regelmatig een knuffeltje-pijpje-enz...mee ga doen.
                        Ze leek me eerlijk, vriendelijk, goedlachs, hygiënisch, positief....kortom, enkele eigenschappen die ik hier thuis niet beleef.
                        Ze gaf, ondanks het geen complimentendag meer was, enkele complimentjes die uit het hart kwamen. Neen, geen gemaakte, voorgekauwde boel, maar echte oprechte zaken. geloof me, ik heb een oog voor zulke zaken.
                        Ik was vrij snel klaar met haar, maar dat lag vooral aan mijn uithoudingsvermogen, dat op seksueel vlak 0,0 is. Tips om het langer uit te houden zijn altijd welkom!
                        Dit meisje is iemand di je echt een GFE bezorgt. ze benadert je respectvol, lief, zacht..;echt zoals ik het graag heb.
                        Ze heeft voor mij één van de mooiste "smiles" van heel het kwartier. haar looks zijn voor mij althans, vrij mooi, normaal en eerlijk. Geen plamuursel die onvolmaaktheden moeten verbergen, maar "what you see is what you get"
                        Ze lijkt me wel wat groter te zijn dan 1m65 hoor.
                        Ik keerde tevreden huiswaarts en zal ook tevreden terugkeren. let wel op: deze dame zorgt er ook voor dat ze fris ruikt en dat kan voor mannen met vrouwen thuis een waarschuwing zijn! (neem je voorzorgen)
                        Dit is echt iemand die ik regelmatig ga bezoeken!

Commentaar

Ik zou terug een hele recensie kunnen schrijven, want mijn voornemen om vandaag nergens binnen te gaan heeft de combinatie van de knobbel in mijn broek en de verschijning van deze blonde jongedame, vakkundig teniet gedaan.
                          Dat het dus weer een zalige tijd was, hoef ik niet uit te leggen.
                          Eind maart vertrekt ze voor een 10-tal dagen naar haar thuisland Polen, dat wilde ik toch even kwijt!

Commentaar

De vorige donderdag heb ik de schoonheid nog een keer bezocht. Andere keren ben ik voorbij haar raam gepasseerd, ze glimlachte zeer vriendelijk en keek uitdagend recht naar mijn ogen toe maar uiteindelijk heb ik me altijd door een andere laten vangen.
                            Deze keer ben ik direct naar haar raam gegaan, ik had nog vers in mijn geheugen het beeld van haar sexy benen met die sexy schonen van de laatste keer. Ze stond niet achter haar raam maar wel in de sofa van binnen, ik ben dus even gaan kloppen op haar raam... ze stond even snel als een bliksem op met een brede glimlacht en vervolgens gaf ze me een kus op mijn wang .
                            In het begin heb ik aan haar 50€ gegeven maar terwijl ik mijn handen aan't wassen was in de lavabo, heb ik door de spiegel het beeld van Isa gezien terwijl ze zich aan't uitkleden was. Ik werd echt ziek van lust waardoor ik uiteindelijk aan haar 100€ heb gegeven om dit rustig te laten verlopen ik wou die lekkere borsten en benen grondig verkennen.
                            Ze heeft iets... het is net alsof je je lekkere buurvrouw aan't neuken zou zijn... met woorden valt het niet uit te leggen. Na de daad ben ik blij en herboren naar huis vertrokken na dikke 40 minuten, haar lekker parfum, zachte stem... ik ben verslaafd en zal zeker en vast meerdere keren bij haar terugkomen.

Btw, ze is eerder 1,70m dan 1,65m (zonder schoenen) met schoenen zou ik zeggen dat ze 1,80m wordt .

Commentaar

Vandaag terug in het Schipperskwartier terecht gekomen en na een rondje wandelen, voor Isa gekozen.
                              De mooie (voor mij) jonge dame met een mooie glimlach kon ik niet zo maar voorbij gaan.
                              Na de trappen op te zijn gegaan met een mooi uitzicht, op de kamer beland waar ze zicht uitkleede en haar ging verfrissen op de bidet. Dat heb ik van weinige dames hier mogen ervaren, er was ook nergens sprake van haast.
                              Ze deed alles op een rustige manier en dat kwam zeer ontspannend over.
                              Op het bed mocht ik overal aankomen maar niet met de vinger werken.
                              Na het pijpen, wat zeer gevarieerd was, haar in misio genomen tot ik alles in het rubbertje spoot.
                              Een adresje om te onthouden.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 04/2, Isa (Pol)

Ik heb een achterstand aan recensies, het gaat hier over een bezoekske van een paar weken geleden.

Ongewoonlijk voor mij was ik gaan informeren bij het meisken dat op SS 04/2 stond, zonder vooraf onderzoek te doen. Om redenen die hier niet relevant zijn was ik benieuwd, wie er op dat moment werkte. Ik vroeg eerst, of ze Nederlands sprak, waarop ze "ja" zei, en dan, hoe ze heette. Het bleek Isa te zijn en ik informeerde naar haar prijzen: de normale prijs voor P&N en ze reageerde positief op mijn vraag over beffen. Goed, nu had ik de informatie en kon ik nadenken. Uiteraard zei ik niet dat dat "nadenken" ook betekende dat ik hier op het forum informatie zou opzoeken. En wat ik hier vond, klonk goed zodat tijdens mijn volgende bezoek aan Antwerpen, ik echt zin had in een bezoekske aan Isa.

Maar nadat ik geïnformeerd had, had Isa blijkbaar het idee gekregen dat ik iemand zou zijn die alleen wandelt, kijkt, en geil wordt van (gratis) praatjes met meiskens, want op de wandeldagen daarop keek ze me sip aan. En toen ik uiteindelijk langs ging, deed ze niet eens open maar keek ze mij boos aan en schreeuwde door het gesloten raam: ik heb je de prijs al verteld en je bent niet binnengekomen! Ik reageerde, ja, ik weet je tarieven, en nu zou ik je graag willen bezoeken. Toen verdween alle boosheid, deed ze met een enorme glimlach open en vroeg ze me enthousiast om binnen te komen.

Inderdaad spreekt ze goed Nederlands en op weg de trap op, naar haar werkkamer op het eerste verdiep, legde ik uit dat het altijd zo gaat bij mij, eerst informeren, dan mijn goesting op gang laten komen, en pas later het meisken daadwerkelijk bezoeken. Nadat ik dat had uitgelegd begreep ze het, geen probleem nudat ik toch binnen was gekomen. Zoals anderen zeggen is ze erg vriendelijk. En haar huidige werkkamer heeft een goede sfeer, met, op die zonnige dag, veel zonlicht. Er hingen wat SM-spullen in de kamer en ze bevestigde dat ze ook aan SM doet. Ik informeerde echter niet naar de mogelijkheden.

Mijn normale vrag, om elkaar uit te kleden, bleek geen probleem te zijn en het gebeurde ontspannen en speels. Ik mocht echter haar wasbak niet gebruiken, alleen de wastafel, juist omdat zij de wasbak nodig had om zich uitvoerig te wassen zowel aan het begin als aan het einde van het [bezoekske[/I], haar hygiëne is prima.

Dan, nog wat strelen, het bed op, en condoom erom, vakkundig gedaan. De kameraden die Isas pijpkunsten waarderen, kan ik alleen gelijk geven, het was echt genieten. Ik vroeg om zacht pijpen en kreeg het, zacht en sensueel.

Het komt wel eens voor dat ik al te gespannen ben (wegens privéomstandigheden) en moe, en dan komt mijn locomotiefje niet al te krachtig op stoom, maar meestal wel toch redelijk. De meeste meiskens weten wel raad ermee en gaan toch over op een amazone-stand (mijn favoriete). Dit keer was het echt een ramp en dat lag helemaal aan mij, ik had het niet in de gaten gehad, echt hoe moe ik was. We besloten allebei dat het niet zou lukken om een poging te doen tot neuken. Ik moest Isa verzekeren dat het niet aan háár lag, want ze was zichtbaar teleurgesteld. Dus ging ze verder met pijpen en hand-werk, toch een prima erotische ervaring. Dan lagen we een paar minuten om te knuffelen.

Pas na afloop realiseerde ik me dat het niet tot beffen was gekomen. Ik was het gewoon vergeten, omdat ik zo gespannen was, en zij had het niet erover gehad. Ik zei wel dat ik de volgende keer dat wél zou willen doen. Het eerste keer is meestal een beetje elkaar leren kennen. Ik zie inmiddels dat in een recensie een paar jaren geleden, iemand schreef dat ze niet echt van beffen houdt. We zien het wel.

Dan tijdens het wassen en aankleden, nog wat kletsen. Het bezoekske leek, achteraf gezien, toch vrij kort te zijn geweest, maar ik had géén gevoel van klok-kijken aan haar kant.

Aan het einde van het bezoekske legde ik uit, net als altijd, dat als ik voorbij wandel en niet binnenkom, betekent dat niet dat ik haar niet wil bezoeken, maar dat ik voor de afwisseling ga en dat ik een lijst heb met meerdere meiskens die ik bezoek. Met een glimlach vroeg ze: en nu sta ik ook op die lijst? Maar ja, zeker! Ik had toch genoten van haar erotische kunsten en zou graag willen zien, hoe het zou gaan als ik meer kracht zou hebben.

Sindsdien, als ik voorbij wandel, zwaait ze altijd naar mij, met een glimlach.
                                Thalysman
                                Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

ik kan me heel goed in de vorige recensie vinden, mooie, lieve en zachtaardige dame met een knappe, "naturelle" uitstraling.
                                  Ze stond al lang op mijn to visit-lijstje en ik ben speciaal voor haar naar Antwerpen gereden voor een diepte-interview (dit op zondag maar al enkele weken geleden). Dat ze Poolse was leek me ook een leuke bijkomstigheid, met dat land had ik nog geen kennis gemaakt. Historisch correcter had geweest dat ik eerst Polen, en dan Rusland had veroverd, maar dat is effe anders gelopen maar dit geheel terzijde
                                  Ik stapte doelgericht op haar af en ze trok een heel verwonderd en daardoor schattig gezichtje toen ik haar bij naam noemde, ze liet me snel binnen maar dan gebeurde iets onverwacht : een vaste wekelijkse klant van haar viste juist achter het net omdat ik al met haar binnen was. Ze was nog niet op de trap daarom draaide ze even om en ging naar de vitrine om deze klant te sussen. "Anders is hij misschien kwaad", zei ze tegen mij, en we gingen de trap op. Ik was wat uit mijn lood geslagen door dat voorval en minder relaxt voor de vrijpartij. Ze zag het wel en deed veel moeite om het me comfortabel te maken. We kwamen in de grote kamer waar ik ooit al tussen Monica (een vriendin van Isa) haar borsten had gelegen (daar zeg ik uiteraard niks van, daar denk je wel aan...) Lekker rechtopstaand knuffelen, dan knielend op het bed ook nog rechtop in elkaars armen, met haar heerlijke boobies tegen mijn borstkas. Lekkere en trage fellatio, amazone, missionaris en doggy-stand. Aangenaam maar gebrek aan concentratie deed mijn aandacht en nog iets anders verslappen. Daarna nog een goeie handjob gehad van deze geduldige en begripvolle dame.
                                  Bij het afscheid kom je door een salonnetje, en wie zaten daar in de zetels? Roemeense Denitsa, de teasende dame met de eindeloze benen, èn de Oekraiense pijpkoningin Elena van de overkant, twee meisjes waar ik ook al enkele stoeipartijen mee beleefd had...heaven is right here on earth...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Beerschot13
                                    Wanneer is zij aanwezig? ze staat op mijn to-do lijstje...
                                    Mooie Poolse Isa werkt altijd overdag, ik heb haar op 16 december jl. nog gaan bezoeken en toen vertelde ze mij dat ze rond Kerstdag een drietal weken verlof zou nemen in haar thuisland en daarna terugkomt.
                                    Ik heb haar vroeger, voor dat ze een jaar gestopt was, ook al enkele keren bezocht. Nu is ze gelukkig terug begonnen en ik moet zeggen dat het voor mij een heerlijk weerzien was en hoop dat ik haar nog dikwijls mag genieten.
                                    Zij is een heel aantrekkelijke en lieve meid, een bezoek aan haar verloopt heel ontspannen, zonder tijdsdruk en heel hygiënisch.
                                    Waardoor ik mij het meest tot haar aangetrokken voel, zijn haar zeer mooie lange seksie benen en haar ontwapenende glimlach die ik niet kan weerstaan als ik in haar ogen kijk.
                                    Zij heeft me een van de beste en meest opwindende pijpbeurten doen ondergaan die ik ooit heb beleefd, zo zacht, sensueel, afwisselend en
                                    " wow zoo gevoelig ...." en ondertussen kon ik haar mooie borsten zachtjes kneden en betasten die daarbij aan haar stijf wordende tepels niet ongevoelig bleken te zijn, en afwisselend gleden mijn handen dan ook gretig over haar " hoo zo onweerstaanbare seksie billen....!!! ". Ik moest haar dan ook een paar keer tijdig even doen stoppen......
                                    Daarna haar nog even on top laten komen maar door de lekkere pijpbeurt die ik zo intens bij haar had genoten was mijn opwinding zodanig ten top gedreven, dat ik het na een paar stoten niet langer kon uithouden en mij noodgedwongen in haar grotje heel vlug moest ontladen.....

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 02/1, Isa (Pol)

Hierbij nog een recensie.
                                      sorry, was het vergeten.
                                      Moet ook nog wel de aandacht erop vestigen dat haar lengte zeker wel 1.70 is. (misschien aanpassen door de moderator ?) - haar leeftijd is 30 volgens ze mij toevertrouwde

Commentaar

Weer eentje die ik van mijn wish lijstje kan schrappen. Moet zeggen dat ze niet veel moeite doet om klanten te ronselen... wel steeds een lieve glimlach. Dienstverlening doordeweeks... niet speciaals.

Commentaar

Vandaag, rond de middag, nog eens bij Isa geweest. Derde maal geloof ik.
                                          Het was de bedoeling om eens een andere dame te proberen, maar toen ik voorbij haar venster wandelde voelde ik dat ik binnen moest gaan.
                                          Verwelkoming was heel aangenaam: kus en knuffel.
                                          Eerst even op het bed gelegen, mocht met haar borsten en tepels spelen terwijl zij zich met mijn jongeheer bezighield.
                                          Begonnen met een heerlijke 69.
                                          En afgewerkt door haar terwijl ze op me zat.
                                          Prachtige dame.
                                          Spijtig dat ik niet zo vaak meer in Antwerpen kom.
                                          Zeker voor herhaling vatbaar !