Monika (Rus), Antwerpen, Schippersstraat 34/1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Monika (Rus), Antwerpen, Schippersstraat 34/1

Monica is een toffe Russische meid die hier al een 4-tal jaren is en vrij goed nederlands praat.
    Ze geeft een eerlijke service en ze heeft bovendien een knap lichaam en een zeer verzorgd uiterlijk.
    Pijpen en neuken goed te noemen dus herhalingsgevaar bestaat.
    Linkse raam van 34 en een bordje met haar naam is steeds aanwezig.
    Ze start rond 8h00 en stopt rond 15h00.
    Als je haar bezoekt... laat dan weten heo het was.

Re: Antwerpen, Schippersstraat 34/1, Monica (Rus) (uitstekend)

Tijdens mijn menige wandelingen doorheen het SKW deze jongedame meermaals opgemerkt, vooral voor haar mooie blauwe ogen, maar om één of andere onbegrijpelijke reden nooit inniger kennisgemaakt. Omdat ze toch steeds mij een vriendelijke lach bleef toegooien haar dan toch vandaag daarvoor beloond. Spreekt bijna perfect Nederlands (met een leuk Russisch tongvalletje), heeft prachtige, niet afhangende, D-cups, een perfecte lijn en is uitermate vriendelijk. Gezellig opwarmen, pijpen, kutje likken en twee standjes voor het basistarief is een goede deal. Qua omgang durf ik haar bijna te vergelijken met mijn superfavoriete Helena alhoewel ik daar nog iets meer vertroeteld wordt maar dat is beslist omdat ik daar bijna een abonnement heb. Het wordt er in de toekomst zeker weer niet makkelijker op om een keuze te maken tijdens mijn bezoekjes aan het SKW.

Commentaar

Net als m'n voorganger had ik deze mooie al meermaals gespot, maar nooit binnengeweest. had ik het eerder geweten dat ze zo geweldig is, dan had ze me al meer gezien.
      Klein van postuur, maar alles echt wel met de perfecte proporties en ongelooflijk proper verzorgd. Zowel zijzelf als de kamer, niks op aan te merken.

Een lieve zachte dame met verstand, als je op enkele jaren tijd zo goed de NL taal beheerst kan je bezwaarlijk dom genoemd worden.

Eerst zachte sensuele massage, dan in 69 houding ook erotisch pijpen en een cowgirl ritje maakt de boel compleet. Ze heeft echt wel een strak kutje dat je goed voelt knijpen.

Mij ziet ze ongetwijfeld terug en het zal zeker niet bij één keer blijven.

Mmmm lekkere toffe meid.

Commentaar

zal idd Monica uit Rusland zijn
        ben er deze week ook geweest, helemaal akkoord met whore-addict
        topmeisje veel ervaring en spreekt goed Nederlands
        was tijd geleden dat ik er was geweest en ze wist nog perfect waar we vorige keer over gepraat hadden, altijd leuk.
        ok 50€, lekkere massage dan rustig pijpbeurtje
        die lekkere dikke tieten over men lijf, werd er helemaal gek en moest me serieus inhouden
        Ze kwam dan op me zitten en begon lekker te berijden, afgemaakt doggy style
        was weer topervaring, leuke meid waar je ook deftig kan mee babbelen
        ze ziet me nu sneller terug dan ervoor

Commentaar

Maar eens langs gegaan bij deze verleidelijke dame met een paar heerlijke prammen. Is zeer vriendelijk en proper. Pijpt lekker en biedt haar strakke poesje voor een nadere inspectie gewillig aan. Maakte het karwei met de hand af. Mocht niet over haar buikje spuiten...dat is minder.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 34/1, Monika (Rus) (uitstekend)

Ik had Monika vaker gezien maar omdat de recensies vroeger onder de naam “Monica”, met een “C”, stonden, was ik een beetje in de war en wist ik niet zeker of het over hetzelfde meisken ging. Maar de omschrijving en de werkuren klopten, alsook het feit dat ze Nederlands spreekt, wat vermeld is op haar naambord en belangrijk is voor mij, Frans of Duits mag ook maar ik heb niets op met het Steenkolenengels. En als ik voorbij wandelde, glimlachte ze altijd vriendelijk, zonder overdreven lonken. Een week of zo geleden was ik in Antwerpen en had ik zin in wat afwisseling. Dus bij Monika informeren: ja, standaardpakket, standaardprijs, en toen ik vroeg of beffen inbegrepen was, keek ze me verbaasd aan: “Wablief?”. Ja, ze spreekt echt Vlaams, weliswaar met een leuke tongval, en is inderdaad zeer vriendelijk. En natuurlijk was beffen inbegrepen, waarom zou dat niet het geval zijn? Een goed begin dus, afgesproken en we gingen door naar haar luxe werkkamer op het gelijkvloers.

Mijn voorkeur om elkaar uit te kleden was ook geen probleem maar ze moest me helpen met haar jurkje. Ze heeft echter niets te verbergen op haar mooie lichaam en haar lingerie is ook mooi. BH eruit, en ik kon haar indrukwekkende borsten bewonderen, weliswaar vrij hard (siliconen inderdaad, waarmee ik weinig ervaring heb ) maar toch leuk.

Nadat we allebei naakt waren wou ik me opfrissen in de (aparte) saniaire ruimte maar haar eerste reactie was dat dat niet nodig was. Ze had weliswaar, bij het uitdoen van mijn onderbroek, kunnen ruiken dat ik hygiënisch was, maar ik wil me altijd opfrissen en ze liet het toe. Zelf waste ze zich niet, maar ja, ze had een klant zojuist bediend, net voordat ik langs kwam, en zich blijkbaar goed gewassen ná zijn bezoek. Ze rook in ieder geval perfect fris, met de opwindende lichaamsgeur van een gezond meisken. Rond haar mooie roos zelf is ze kaalgeschoren maar de haren op haar venus-streek zijn alleen kortgeknipt, weer een beetje variatie voor mij.

Ze had het goed door dat ik liefst rustig aan doe, trok me neer op het bed en begon me te verwennen met speels strelen. Voor beffen ging ze in een 69-stand, wat ik meestal wat minder vind maar met haar was het toch leuk om min of meer te liggen en genieten van haar geweldig pijpen. En dan het amazone-standje: ze bereed me vol energie, terwijl ik kon genieten van het uitzicht op haar borsten en glimlach. Ik kreeg de indruk dat zij ook aan het genieten was. Na afloop nam ze de tijd om rustig af te ronden met nog wat strelen en een babbeltje. Ze zei wel dat ze het leuk vindt als iemand meer betaalt en langer blijft voor een massage, daarop ga ik niet in maar ik voelde me goed verwend in de tijd die we hadden. Ze is tenslotte geen klokkijkster. Daarna fristen we ons op, en ik zag inderdaad dat zij dat zeer uitvoerig deed. Bij afscheid, drie kusjes op de wangen “op z'n Hollands”.

Een leuke afwisseling dus, en ze staat zeker op mijn lijst om weer te bezoeken.
            Thalysman
            Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 34/1, Monika (Rus) (uitstekend)

Beste collegae,
              zoals jullie weten , ben ik niet zo'n liefhebber van de ramen , maar het gebrek aan tijd en goeie dames , maakt dat ik hier alvast wat research heb gedaan.
              Prncipieel probeer ik het wat te houden op max 50-80 € voor een half uurke , wat ikzelf al heel wat centen vind , want ik ga liever twee keer dan 1 keer en 130-180 euro te betalen , waarbij je zeker even snel uw huiswerk gemaakt hebt .
              IK kom niet zozeere voor een goed gesprek , of om problemen uit te praten , maar voor een correcte deal ...
              Enfin Monika gaf me een zeer goede indruk , alhoewel ik denk dat ze niet meer poepjong is. Ze is zeker de 30 al gepasseerd. Maar als ze zich uitkleedde, wat een lichaam : geen grammetje vet te veel , lenig als een tijger , en bijna ( t zijn silionen ) borsten met lekkere tepeltjes om aan te sappelen.
              Ze is heel vriendelijk , en spreekt al een mondje vol nederlands.
              Zeer correct in haar omgang , ze vraag wat je lekker vindt , en ze kan lekker pijpen ( spijtig genoeg met condoom ) , maar voor de tijpes die het graag zacht hebben , ze vergeet de balekens niet hoor.
              Ze is zeer gewillig , als ze in cowgirl standje gaat en ze zet zich recht , dan weet je dat je het niet meer lang gaat volhouden. Vlug overgestapt naar doggy styl e ne met cdtje volgespoten ....
              Zeer vriendelijk en professioneel , prachtig lichaam .
              correcte service voor correcte prijs.

De volgende wordt andrea ( maar die was bezet ... )
              pipe

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 34/1, Monika (Rus)(uitstekend)

Gisteren Monica bezocht. Moest er een keer van komen na al het lof dat je hier over haar leest.
                En toch,
                Ze is vriendelijk en doet wel haar best doch was het niet mijn ding.
                Ze is masseert heel zacht ( iets te zacht naar mijn gevoel) de pijpbeurd was gewoon,niet spectaculairs zoals hierboven vermeld.
                Haar borsten (C) zijn mijns inziens veel te hard en zeer duidelijk cillicone en nogal gevoelig had ik de indruk.
                Ze is op mij komen zitten en daar ze geen gram vet heeft zijn haar beenderen ook duidelijk te voelen wat mij niet echt beviel.
                Afgemaakt met de hand want meer zat er niet meer in.
                Ze doet haar best maar niet voor mij herhaalbaar.

Commentaar

Toen ik nog een keer in Antwerpen was mij heb ik mij laten verleiden tot een bezoek aan deze Monika, een dame die zegt uit Rusland te komen en – ook weer naar heur zeggen - al geruime tijd in Antwerpen woont. Dat laatste valt niet te vertwijfelen gezien heur accent, een Oostblokantwerps waar ik wat van ging blozen.

Terwijl ik mijn goddelijke lichaam nog aan het ontkleden was stond Monika alras poedelnaakt voor mij. Ik zag een wat ouder doch verzorgd lichaam, helaas voorzien van enkele tatoeages waarvan ik als ondeskundige vermoed dat ze ergens in de vorige eeuw waren geplaatst, of het moest recentelijk gebeurd zijn door een aangeschoten Oostblokantwerpenaar. Doch, dat terzijde.

Na de sanitaire verplichting stortte ik mij geheel op de gesiliconeerde tieten van Monica en gauw lag ik aan heur tepels te likken wat naadloos overging in het oraal bestieren van heur kaalgeschoren flamoes. Ondanks mijn wereldberoemde autoriteit ter zake bleef heur flamoes na minutenlang poetsen met de tong kurkdroog. Alras werd ik onzeker over mijn betreffende kunsten en het scheelde niet veel of een schuimbekkende angstaanval maakte zich van mij meester. Gelukkig nam Monika zelf gauw het professionele heft in handen en gebood mij ruggelings plaats te nemen zodat zij heur pijpkwaliteiten aan mij kon oreren. Die waren van een gemiddeldheid waar ik niet opgewonden van werd. Snel lag ik mijmerend naar de schilderkwaliteiten van het plafond te staren toen Monika mij tijdig uit mijn kortstondige dagdroom wekte en mij melding maakte dat de tijd van het grote neuken was aangebroken. Helaas was ik na alle slaapverwekkende middelmatigheid niet meer in de opperste staat van opwinding die nodig is om eens goed te kunnen copuleren met een Oostblokantwerpse.

Ik heb Monika bedankt voor heur onverrichter diensten en heb mijn orgasme later die dag onbetaald gedeeld met een overjaarse studente van de modeacademie die vertelde dat ze later nog belangrijker zal zijn voor de Belgische mode dan Dirk Bikkembergs dat ooit geweest zal zijn. Het was een orgasme dat – zoals van mij bekend is – gepaard ging met een opwellend crescendo kreunen wat uitmondde in luid geschreeuw waarbij het vaak geen uitzondering is dat de buren van enkele straten verderop – met de ogen fronsend – zich afvragen waar al die herrie nu weer goed voor is.

Uw dierbare,
                  Big Daddy

Commentaar

een aantal weken geleden Monika bezocht.
                    Heerlijk aan haar borsten mogen sabbelen. Pijpen was zuinigjes.
                    Daarna haar heerlijk verwend met mijn tongetje en dat kon ze zeker waarderen.
                    afgemaakt in missionaris positie en tevreden weer naar huis.

Commentaar

Deze morgen , in de regen , nog eens naar ons aller SKW getjokt.
                      Het was nog vroeg , 9:30, vele dames waren nog niet present , of zich nog aan het opmaken.
                      Dan maar eventjes een koffietje gaan slurpen in de hoop dat het aanbod zich vermenigvuldigd .
                      Wandeling begonnen , maar nog steeds weinige dames die mij ECHT bekoorden.
                      Was eigenlijk voor Sissi gekomen , maar die deed verscheen zelfs na een uur nog niet in de vitrine
                      Mijn derde rondje was het beslissende...
                      Wou binnenstappen bij de blonde stoot op 43/4 , maar dan zag ik deze Monika , en wou veilig spelen , (had de recensies gelezen) , dus ...
                      Binnengekomen , betaald , ontkleed , babbeltje... alles dik in orde.
                      Ze bood direct haar sili's aan , waar ik leker op sabbelde...
                      Alles is bij deze meid toegelaten , en ze houdt van een goede ****partij.
                      Ze bood haar poesje aan (weinigen doen dit voor 50€) vooraleer ze me begon te pijpen.
                      Pijpen was niet slecht , maar ook weer niet uitzonderlijk te noemen.
                      Daarna reverse cowgirl - missio en doggie om af te sluiten.
                      Deze dame behoort volgens mij (zeker na het verdwijnen van Vera) tot de top van het SKW.
                      Vooral dus omdat ze veel toelaat , rustig haar tijd neemt , enz...
                      Ik ga zeker nog eens terug !

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 34/1, Monika (Rus)

Is het echt zo lang geleden (meer dan anderhalf jaar) dat iemand iets geschreven heeft over Monika? Vermoedelijk hebben haar vaste klanten al iets geschreven en hebben ze niets meer te vertellen. Dat is zeker het geval bij mij, ik bezoek haar en geniet maar heb geen nieuwe informatie.
                        Ik zie echter dat mijn laatste recensieformulier gekoppeld is aan een bericht met praktische informatie over werktijden en dat er nog geen formulier van het nieuwe type ingevuld is. Hiermee dus een formulier omtrent mijn laatste bezoekske, ongeveer een maand geleden, met de informatie dat ze wel degelijk rookt.
                        Thalysman

Commentaar

geweldige ervaring... super sensuele professionele dame met bijzondere service: toen ik haar zei dat ik eigenlijk op zoek was naar mijn vaste meesteres (maar die niet beschikbaar vond), zei ze dat ze me goed zou verzorgen... een uur lang heeft ze me opgegeild door:
                          • mijn tepels te verwennen met haar handen en haar klemmen
                          • mijn ballen te verwennen met een veter, een zweep, haar handen en haar klemmen
                          • mijn kont te verwennen met haar handen, een zweep en een dildo
                          • mijn mond te verwennen met haar borsten, haar kut, haar kont en haar speeksel
                          • mijn pik te verwennen met olie, haar handen en een vicks-beurt

mij hoor je niet klagen... ik kom terug
                          (gewoonlijk werkt ze niet op zondag, vandaag uitzonderlijk wel omdat ze op vakantie gaat tot 29/12)

Commentaar

Deze dame was Dick al meerdere keren opgevallen weliswaar sporadisch wegens mijn wandeltijden,haar werkuren.Altijd oogcontact... welke mooie ogen heeft die zeg,nadien hier mijn research gedaan,om bij gelegenheid te consumeren.....
                            Nu dus,iets wat ik NOOIT doe binnen gaan zonder vraag,afspraak maar iets in mij zei deze dame is correct... te vertrouwen(sm-dame zeker??)Eens binnen direct een aangename sfeer, gesprek met een heel lieve vriendelijke nederlands sprekende russische dame
                            De sm toestanden zijn aan mij niet besteed,en dat wist ze blijkbaar.....na de nodig verplichte zaken...de aktie.
                            Voor mij was dat heel zeker dik in orde met een heel verzorgde dame met een goede sexuele appetijt zonder vraag van mij werd ook het poesje aangeboden in soixante neufhierna haar genomen direct in favo-standje...doggywaar ze ook wel fan van is zei ze,ze doet hierin verschillende opwindende move's,houdingen met haar kont gewoon zalig het voelt ook heel leuk de penetratie zonder glijmiddel...super!!!! dat zijn de toppers voor mij.
                            Ook een dame waar ik nog wel eens meer zal,,binnenwippen,,want bij haar kan je wat meer bekomen maar de eerste keer onderga en observeer ik altijd wat.We hadden ook een goed gesprek constant eigenlijk, ze is ook bezig met haar toekomst,......Ja ook haar ga ik nog regelmatig consulteren want vele jaren gaat ze hier niet meer zijn denk ik.

Samengevat een heel vriendelijke leuke(milf) meid met een mooie body die geeft wat wij verwachten......een topper door mij veel te laat geconsulteerd!!!
                            grts Dick

Commentaar

Bij Monika aangeland....hoewel eigenlijk iets te oud voor mijn smaak viel haar zeer strakke body en stralende glimlach me op....na een paar keer heen en weer gelopen toch maar de gok gewaagd.......en geen spijt van gekregen. Monika is een zeer enthousiaste en servicegerichte dame die het me oprecht naar mijn zin probeerde te maken en daar goed in slaagde !
                              Doet een leuke combi van sex en kinky spelletjes.....gaat mij zeker terug zien....W
                              A dirty mind is a joy forever....

Commentaar

Ik heb Monica afgelopen week ook bezocht .
                                Ik bezoek haar al vele jaren ,doch wou nu eens de kinky SM kant van haar aan
                                het werk zien .

Het voelde wat onwennig aan ,ook voor haar ;
                                Ik vermoed dat ze met kinky toestanden nog niet zoveel ervaring heeft ,
                                Bleef veel moeite doen doch de klik was er niet ,zijn dan overgegaan op het "gewone " werk .

Blijft voor mij een prachtmeid ,doch soft SM lijkt me niet haar ding .

Commentaar

Onlangs nogmaals bij deze lieve dame eens langs geweest en ze blijft me verbazen met haar service steeds top 👍 Verwacht geen onnozele dingen maar ik ga steeds met een grote glimlach naar huis
                                  thanks en tot een volgende keer S

Commentaar

Vandaag deze voormiddag deze lieve dame nog eens een bezoekje gebracht, en ja het was weer even geleden maar ze wist nog perfect wie ik was en wat ik graag heb en hoe. Ik ben ben dan ook met een brede glimlach buiten gewandeld tot volgende keer groeten S

Commentaar

Nog iets over deze lieve dame.
                                      Soms vind ik het opwindend als een dame, tijdens het spel, een rok of rokske aan heeft, en Monika heeft dat wel eens gedaan tijdens mijn bezoekskes. Laatst bleek het dat ze zelfs een leren rok heeft, waar ik zeker iets aan had! Ik doe niet echt aan SM maar dit zal misschien wel wat zijn voor haar klanten voor SM-spelletjes.
                                      Thalysman

Commentaar

Gistermiddag met Monika gepraat (uiteraard al lang weer aan het werk!). Ze neemt een lang weekeinde vrij, vanaf vandaag, donderdag 05 april, en komt maandag a.s. terug, 09 april dus. Een zeer korte pauze uiteraard maar misschien toch relevant.
                                        Thalysman

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door thalysman Bekijk bericht
                                          Gistermiddag met Monika gepraat (uiteraard al lang weer aan het werk!). Ze neemt een lang weekeinde vrij, vanaf vandaag, donderdag 05 april, en komt maandag a.s. terug, 09 april dus. Een zeer korte pauze uiteraard maar misschien toch relevant.
                                          Het is nl. dit w-e Pasen in haar thuisland of voor haar geloof. Familie/vrienden & feestje > = Orthodox Pasen